Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35652032 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27 |
Контактна особа: |
Теренковська Альона Миколаївна +380459563661 ukb_borispol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2020 12:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно умов договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | згідно умов договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
03 листопада 2020 12:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000112 ● 1e627801f6994693a2e2e39695febd30
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
87 UA-2020-11-03-002670-b 03.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-02 17:10:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва дошкільного навчального закладу по вул. Володимира Момота, 46-а в
м. Бориспіль Київської області (коригування)» (додаткові роботи), очікуваною вартістю 24 512 520,00 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-03-002670-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, щодо обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону, з обов’язковим посиланням на відповідні нормативні та експертні висновки.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-03 11:34:15
Пояснення
Про надання пояснень
Управління капітального будівництва міської ради, як замовник об’єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу по вул. Володимира Момота, 46-а в м. Бориспіль Київської області (коригування)» (додаткові роботи) ДК 021:2015 (CPV) – 45210000-2 - Будівництво будівель, надає свої пояснення щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.5 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підставою для обрання переговорної процедури закупівель є чинне законодавство України, а саме: ЗУ «Про публічні закупівлі», Роз’яснення щодо застосування переговорної процедури Мінеконом розвитку України №3302-06/37709-6 від 22.11.2016 р. та Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі від грудня 2016 року надані організацією «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС», також: - Висновок експертизи №200911-2/А від 21.09.2020 року.
У 2020 року було проведено відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу по вул. Володимира Момота, 46-а в м. Бориспіль Київської області (коригування)» ДК 021:2015 (CPV) – 45210000-2 - Будівництво будівель в результаті 30.05.2020 року з ТОВ "УКРБУД ЗАБУДОВА" заключено договір №22 на суму 57`428`200.00 грн. (з ПДВ) . В процесі будівництва виникла необхідність зміни конструктивних та інженерних змін в проектно-кошторисній документації, з наступних підстав: Проектна документація на будівництво дошкільного навчального закладу була розроблена в 2013 році згідно ДБН В.2.2-9:2009 «Громадські будинки та споруди», ДБН В.2.2-3:97 «Будинки та споруди навчальних закладів», проектом передбачена плоска покрівля яка є небезпечною під час великого опадання опадів та танення снігу та застосовується для покриття невеликих споруд, вона має невеликий строк експлуатації не є енергозберігаючою, щодо благоустрою ігрові майданчики виготовляється власними силами підрядника та не відповідає нормам сучасності покриття асфальтобетонне та щебенево-піщана суміш. Також проектом не враховано ряд робіт, таких як, монтаж кухонного грузового ліфта, деякі перегородки та плити перекриття, встановлення та монтаж необхідної кількості обладнання(бойлера), не весь обсяг гідроізоляції фундаменту та утеплення фундаментів.
Для завершення будівництва садочку в цілому та дотримання умов енергоефективності та врахування додаткових робіт, які не були передбачені в попередньому проекті, ПКД було відправлено на коригування. Під час коригування замінили плоску покрівлю на вальмовий дах, конструкція якого є жорсткою та не піддається деформації, жорсткість забезпечують кутові ребра, які з’єднуються близько опорної балки коника. Форма даху дуже практична для сходу опадів, сніг не затримується. В розділі благоустрій враховано монтаж ігрових спортивних багатофункціональних майданчиків, що надають можливість розвитку різного (2-4 роки та 4-6 роки) дошкільного віку та занять фізичними вправами, поставка обладнання здійснюється ліцензованими компаніями що надають гарантійний термін на безпечну установку та експлуатацію. В результаті коригування замовником отримано змінену ПКД та експертний звіт на суму 110 909 429.00 грн. Замовником прийнято рішення здійснення додаткової закупівлі, в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Також, будівництво це є безперервний процес, та на даний час будівництво садочка перебуває на стадії завершення зведення останнього третього поверху будівлі та необхідність до переходу робіт з улаштуванням покрівлі. Зупинка якого може привести до інфляції, зросту цін на будівельні матеріали, збитки замовника, заходження в осінньо-зимовий період потребує невідкладного перекриття будівлі та продовження виконання внутрішніх штукатурних та будівельних робіт. На даний час ведуться роботи з завершення будівництва третього поверху та монтаж віконних прорізів. Зупинка будівництва може призвести до втрати вже закуплених робіт та руйнувань об’єкту будівлі, ігнорувати які замовник не може бо це призведе до значних проблем технічного характеру, збитків та ушкоджень для раніше закупленого будівництва. Ризики замовника пов’язані з експлуатація та обслуговування при заміні підрядника можуть порушити календарний план будівництва.
ТОВ "УКРБУД ЗАБУДОВА" готова та має всі ресурси для того, щоб добудувати садочок в встановлені строки та з мінімальними ризиками що в подальшому не призведе до проблем технічного характеру пов’язаних з експлуатацією об’єкта, у випадку завершення будівництва іншою підрядною організацією вони не несуть відповідальності та не дають гарантій, щодо подальшого виникнення несумісності та проблем технічного характеру пов’язаних з експлуатацією об’єкта в майбутньому. Отже, вважається за доцільне застосувати у відповідності до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорну процедуру закупівлі в одного учасника та в якості виконавця робіт обрати саме ТОВ "УКРБУД ЗАБУДОВА".
З метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень заміна попереднього виконавця робіт може призвести до: несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, систематизації та стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт та робіт по інженерному обладнанню, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим.
Законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт, і при зміні підрядника - внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до Дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому. Тендерним комітетом проведені переговори з ТОВ "УКРБУД ЗАБУДОВА"на яких учасник надав усі документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також представив договірну ціну, графік для виконання робіт по об'єкту та необхідні копії документів підприємства, ліцензії та дозвільні документи. Відповідно до результатів переговорів, ТОВ "УКРБУД ЗАБУДОВА" погодилось виконати роботи згідно відкоригованої проектної документації за 24 512 520.00 грн. з ПДВ.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»
- Роз’яснення Мінекономіки №3304-04/60124-06 від 03.10.2020 «Щодо переговорної процедури закупівлі»
- відкоригована проектно-кошторисна документація по об’єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу по вул. Володимира Момота, 46-а в м. Бориспіль Київської області (коригування)» ДК 021:2015 (CPV) – 45210000-2 - Будівництво будівель
- експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 21.09.2020 № 200911-2/А;
В.о. начальника управління С.В.Петрик
Теренковська А.М.
(04595 63661
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУД ЗАБУДОВА" #40015929 |
Переможець |
24 512 520,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 16:56
|
дод угода до дог29.pdf | укладений |
01 грудня 2021 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 15:46
|
ДУ 8 дог 29.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2021 12:50
|
ДУ 7 дог 29.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 19:14
|
ДУ 6 дог _29.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2021 19:11
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 11:04
|
ДУ_5доДог._29від16.11.2020.PDF | зміни до договору |
04 серпня 2021 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 18:37
|
ДУ_4доДог._29від16.11.2020.PDF | зміни до договору |
22 березня 2021 18:35
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 15:00
|
дод угода _3 Укрбуд забудова.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 08:39
|
19 001.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 12:03
|
29-1.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 17:27
|
Договір | укладений |
16 листопада 2020 17:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Будівництво дошкільного навчального закладу по вул. Володимира Момота, 46-а в м. Бориспіль Київської області (коригування)» (додаткові роботи) ДК 021:2015 (CPV) – 45210000-2 - Будівництво будівель | 1 | роб |
24 512 520,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | річні суми фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна річної сіми фінансування, поетапне фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна річної суми фінансування, поетапне фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна річної суми фінансування та строку дії договору, а саме договір діє до 01.09.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування проектно-кошторисної документації та зміна строку дії договору, а саме, договір діє до 01.11.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до кошторисної документації на підставі коригування проектно-кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів підрядника та суми попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв"язку із затримкою виготовлення обладнання заводом-виробником, що унеможливлює введення об"єкта в експлуатацію |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Будівництво дошкільного навчального закладу по вул. Володимира Момота, 46-а в м. Бориспіль Київської області (коригування)» (додаткові роботи) ДК 021:2015 (CPV) – 45210000-2 - Будівництво будівель | 1 | роб |
24 512 520,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 листопада 2020 — 31 січня 2022 |
Сума оплати за договором: |
14 376 900,31
UAH (в тому числі ПДВ 2 396 150,05 UAH)
|
Причини розірвання договору: | не виконання підрядником своїх договірних зобов'язань |