Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу Комунального закладу « Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» за адресою: 66700 Одеська область, Роздільнянський район, смт. Захарівка, вул. Незалежності,буд.29. (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник": 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 178 147,00 UAH
UA-2021-07-02-002432-a c84de4bb71d44a278a74c479e300b6c9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сторожук Світлана Дем'янівна

+380486094304 frunzovka_osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр обслуговування комунальних закладів та установ Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області"
Код ЄДРПОУ: 41041153
Місцезнаходження: 66700, Україна , Одеська обл., селище міського типу Захарівка, вулиця Центральна будинок 108
Контактна особа: Сторожук Світлана Дем'янівна
+380486094304
frunzovka_osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2021 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2021 08:00
Початок аукціону: 14 липня 2021 12:14
Очікувана вартість: 1 178 147,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 890,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу Комунального закладу « Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» за адресою: 66700 Одеська область, Роздільнянський район, смт. Захарівка, вул. Незалежності,буд.29. (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник": 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66700, Україна, Одеська область, смт.Захарівка, вул.Незалежності буд 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2021 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2021 13:21
оголошення з додатками ( у новій редакції).docx
02 липня 2021 15:44
Дод.3. Техн.завдання.xls
06 липня 2021 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2021 13:21
оголошення з додатками ( у новій редакції).docx
02 липня 2021 15:44
оголошення з додатками.docx
02 липня 2021 15:44
Дод.3. Техн.завдання.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 05 липня 2021 13:09
Дата відповіді: 06 липня 2021 13:26
Шановний Замовнику, в п.1.14 Додатку 1 до ТД зазначено надати Лист - відгук від замовника, згідно вказаного у довідці договору про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (з відображення якості виконання робіт), дата якого повинна бути не пізніше 30 календарних днів від дати повного виконання робіт. Якщо роботи виконані в минулому році, як саме зараз отримати відгук потрібної дати. Просимо внести зміни до ТД по вказаному питанню, видаливши діскримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, з урахуванням Ваших зауважень внесені зміни до Тендерної документації. Дякуємо за співпрацю.
Тендерна документація
Дата подання: 06 липня 2021 13:53
Дата відповіді: 07 липня 2021 18:24
Прошу уточнити на які саме матеріали потрібні сертифікати якості.
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно робочого проекту (том I, Пояснювальна записка) на об’єкт "«Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу Комунального закладу « Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад».
При капітальному ремонті покрівлі необхідно застосувати матеріали,що сертифіковані на території України в частині протипожежної безпеки.
Декларація
Дата подання: 07 липня 2021 22:31
Дата відповіді: 08 липня 2021 07:55
Для підтвердження платоспроможності та фінансової стабільності учасника закупівлі, останні повинні надати Декларація (для фізичних осіб); Будь-ласка дай те відповідь :Декларацію треба надати за якмй період (за 2020 рік .за 2 квартал 2021року)
Відповідь: за 2020рік
сертифікати відповідності
Дата подання: 07 липня 2021 22:34
Дата відповіді: 08 липня 2021 07:56
Відповідно до технічного завдання (додаток № 3) учасник в складі своєї пропозиції надає сертифікати відповідності чи сертифікат якості будівельних матеріалів. На які конкретно матеріали повинні бути надані сертифікати відповідності?
Відповідь: Сертифікат якості будівельних матеріалів
Клас наслідків (відповідальності)
Дата подання: 07 липня 2021 22:37
Дата відповіді: 08 липня 2021 07:57
До якого классу наслідків (відповідальності) відноситься предмет закупівлі(СС1, СС2 )?
Відповідь: СС1
проект договору
Дата подання: 07 липня 2021 22:43
Дата відповіді: 08 липня 2021 07:59
Чи повинні учасники заповнювати Проект договору про закупівлю ? чи надати в тому вигляді, що розміщено в оголошенні до спрощеної (з приміткою на кожній сторінці «Згідні з проектом договору», підписом та печаткою у разі її використання, кожної зі сторін)? Також не зрозумілою є фраза "кожної зі сторін". Учасники не можуть надати проект договору з підписом та печаткою Замовника.Просимо внести зміни до оголошення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо притримувіатися вимог викладених в оголошені.
Кінцевий строк подання пропозицій
Дата подання: 07 липня 2021 22:47
Дата відповіді: 08 липня 2021 07:59
10.Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж шість робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 11 липня 2021 року, 08 год. 00 хв. А Прозорро пишеться до 13 липня 2021 року. Уточніть будь-ласка кінцевий строк подання пропозицій.
Відповідь: 13 липня 2021року
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2021 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД" 1 172 367,97
UAH з ПДВ
1 088 367,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ФРЕГАТ" 1 098 884,96
UAH з ПДВ
1 098 884,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2021 13:52
Електронний підпис
09 липня 2021 13:50
Установчі документи.pdf
09 липня 2021 13:50
сертифікати.pdf
09 липня 2021 13:50
Охрана труда.pdf
09 липня 2021 13:50
Ліцензія.pdf
09 липня 2021 13:50
Кошторис.pdf
09 липня 2021 13:50
Досвід _ відгук.pdf
09 липня 2021 13:50
Довідка - працівники.pdf
09 липня 2021 13:50
Довідка - МТБ.pdf
09 липня 2021 13:50
Довідка - корупція.zip
09 липня 2021 13:50
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

11 липня 2021 19:57
Електронний підпис
11 липня 2021 19:56
Відгук.pdf
11 липня 2021 19:56
ДЦ_ЗКР_ПВР_ДФ.pdf.zip
11 липня 2021 19:56
Баланс і фінзвіт.pdf.zip
11 липня 2021 19:56
Договір оренди.PDF.zip
11 липня 2021 19:56
Сертифікати.pdf.zip
11 липня 2021 19:56
Проект договору.pdf.zip
11 липня 2021 19:56
Документи ТОВ.pdf.zip
11 липня 2021 19:56
Довідки_листи.pdf.zip
11 липня 2021 19:56
Ліцензія АВК.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ФРЕГАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД"
#41471604
Переможець 1 088 367,97
UAH з ПДВ
16 липня 2021 09:03

Документи

16 липня 2021 09:03
Електронний підпис
16 липня 2021 09:01
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2021 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД"
#41471604
1 088 367,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2021 09:03
Електронний підпис
16 липня 2021 09:01
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:06
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 15:15
Дод.уг1.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 15:05
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 11:58
Договір укладений
23 липня 2021 11:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 грудня 2021 10:29
1 088 367,97 UAH UA348201720344231036100098417
КУ"Центр обсл.ком.закладів та установ"
UA603287040000026008054327397
ТОВ"Простiр-Агробуд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною банківських реквізитів Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору .
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 088 367,97
UAH (в тому числі ПДВ 181 394,66 UAH)