Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04060772 |
Вебсайт: | http://khm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29005, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
Контактна особа: |
Журавльова Тетяна +0382764502 t_zhuravlova@khm.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 14:42 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 14:42 |
Очікувана вартість: | 5 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з наступного дня після підписання Сторонами видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2024 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 09:56 |
Додаток 1 (дрон).docx | |
03 квітня 2024 09:56 |
ТД (дрони)(8).doc | |
03 квітня 2024 09:56 |
Додаток 4 (дрон).docx | |
03 квітня 2024 09:56 |
Додаток 3 Договір_проект_дрон.docx | |
03 квітня 2024 09:56 |
Додаток 2 ТХ_дрон.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-27-000014 ● 6c99dc81095647fa9bbcc27c8c2bc397
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 червня 2024 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2024 № 47-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 27.06.2024 № 47-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
25. UA-2024-04-03-001744-a; 03.04.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-28 11:28:49
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі FPV дрони (8") за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-001744-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-03 11:46:59
Пояснення органу державного контролю УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.),щодо закупівлі FPV дрони (8") за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-001744-a)
Відповідно до запиту УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (ID моніторингу: UA-M-2024-06-27-000014) «Про надання пояснень (інформації, документів)» процедури закупівлі «FPV дрони (8") за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-001744-a) повідомляємо наступне, що закупівля здійснюється в рамках виконання Програми шефської допомоги військовим частинам Збройних Сил України, Національної гвардії України, які розташовані на території Хмельницької міської територіальної громади на 2022 – 2024 роки (зі змінами), затвердженої рішенням тринадцятої сесії міської ради від 23.02.2022 року № 3, потреба технічні та якісні характеристики замовником визначені у відповідності до листа відділу з питань оборонно-мобілізаційної і режимно- секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами від 06.03.2024 №Л-30-10-24( скан копія листа додається).
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості процедури закупівлі «FPV дрони (8") за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном», замовником проводились згідно наданих комерційних пропозицій від постачальників ( скан копії комерційних додається) та проведенням моніторингу цін, що міститься в інтернет-мережі у відкритому доступі на офіційних сайтах за електронним посиланням https://topoptics.com.ua/ , https://www.bezpeka-shop.com/ua . Проте необхідно зауважити, що на вартість «FPV дрони (8") впливають характеристики складових (комплектуючі) FPV дронів, такими комплектуючими є відеокамера, приймач, акумулятор, антена та відео-передавач. Відповідно до процедури закупівлі «FPV дрони (8") за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-001744-a), замовником вимагалися комплектуючі кращої якості, а саме відео-передавач 48 каналів і потужністю не менше 3000мВт, відеокамера датчик зображення 1/1,8 дюймовий датчик HDR, роздільна здатність 1500 TVL, з режимом освітлення день/ніч та зображенням 16:9, акумуляторна батарея 6s2p не менше 8000 mAh, антена з центральною частотою 5,8 ГГц і довжиною не менше 15 см, що і було враховано замовником до очікуваної вартості процедури закупівлі.
Також надаємо інформацію, щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі із посиланням на сторінку https://www.khm.gov.ua/uk/content/fpv-drony-8-kod-dk-0212015-34710000-7-vertoloty-litaky-kosmichni-ta-inshi-litalni-aparaty-z
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" |
4 260 000,00
UAH з ПДВ
|
3 899 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛЬНА КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ" |
4 290 000,00
UAH з ПДВ
|
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" #45390409 |
Переможець |
3 899 997,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2024 15:43
|
Додаткова угода №1 від 09.05.24р.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 13:29
|
Договір № 66.pdf | укладений |
24 квітня 2024 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Замовник і Постачальник враховуючи лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МІНВІК» від 09/05/2024 № 16-09/05/2024 керуючись пп. 4 п. 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, погодилися змінити умови Договору, виклавши у новій редакції: 1.1. «4.1. Строк поставки (передачі) Товару – до 31 травня 2024 року" |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |