Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 код 71240000-2«Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»(коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі навчального закладу № 799, за адресою: вул. Степана Олійника ,10 , Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
1 298 963,00 UAH
UA-2024-03-29-006037-a c813fd076c5f4bf48b02e1f91ef3817b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антонюк Ірина

380445631724 tender-uo1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Антонюк Ірина
380445631724
tender-uo1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021: 2015 код 71240000-2«Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»(коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі навчального закладу № 799, за адресою: вул. Степана Олійника ,10 , Дарницького району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, вул. Степана Олійника, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

29 березня 2024 14:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київдорпроект"
#43429161
Переможець 1 298 963,00
UAH з ПДВ
29 березня 2024 14:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2024 12:01
ДУ № 2 до дог. № 302.pdf зміни до договору
09 вересня 2024 12:01
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2024 12:10
ДУ № 1 до договору № 302.pdf зміни до договору
17 травня 2024 12:09
Договір № 302-.pdf укладений
29 березня 2024 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 2.3. Договору Сторони дійшли згоди пункт 9.1. викласти в наступній редакції: "9.1. Виконавець приступає до виконня робіт тільки після підписання Договору, після отримання вихідних даних відповідно до вимог Державних будівельних норм України та інших чинних відомчих нормативних документів. бюджетні зобов'язання Замовника за цим Договором виникають 16 травня 2024 року"
Номер договору про закупівлю: 302
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали Додаткову угоду № 2 до договору про таке: 1.Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт та викласти Додаток 1 в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 302
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML