Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційні послуги, а саме послуги з прибирання приміщень будівлі, утримання та догляд за адміністративною будівлею департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Очікувана вартість
2 437 524,36 UAH
UA-2024-12-18-021834-a ● c80d58f17f3c4fd2a658d612f1afac7b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олексій ТЕРЕЩЕНКО +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2024 20:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2024 15:08 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2024 15:08 |
Очікувана вартість: | 2 437 524,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 187,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП)) уповноваженої особи гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 73 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: п/р № UA288201720355199029002095724, Держказначейська служба України, м. Київ, департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 40506232 місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (або копія витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (може надаватись без додатків та додаткових угод) у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 73000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Експлуатаційні послуги, а саме послуги з прибирання приміщень будівлі, утримання та догляд за адміністративною будівлею департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2024 20:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2024 17:37 |
ТД.pdf | |
18 грудня 2024 17:37 |
додаток 1,2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-12-18-021834-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 31 грудня 2024 16:56
Просимо надати роз'яснення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. Що саме не було виправлено?
Просимо надати роз'яснення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. Що саме не було виправлено?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 січня 2025 19:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 грудня 2024
виявлених невідповідностей: сторінки тендерної пропозиції не містять нумерації у складі пропозиції учасника усі довідки та листи в довільній формі містять печатку та підпис у візуальній формі (накладене зображення),відповідно, довідки та листи в довільній формі є електронними документами. банківська гарантія не відповідає формі встановленій в тендерній пропозиції (пункт 3 та 4) не надано підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в довідці з банку про наявність повного грошового покриття встановлено, що повне грошове покриття за Банківською гарантією №114635/GL-86/48 від «25» грудня 2024 року в сумі 62 000,00 гривень (Шістдесят двi тисячi гривень 00 копійок), разом з цим сума гарантії 73 000,00 грн. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації усі сторінки тендерної пропозиції мають бути пронумеровані. відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти електронний підпис (удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Форма 3 додатку 1 до тендерної документації Пункт 4.3. додатку 1 до тендерної документації відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оформити пропозицію у відповідності до умов тендерної документації оформити листи та довідки в довільній формі відповідно до вимог тендерної документації надати нову банківську гарантію або зміни до банківської гарантії надати підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати довідку з банку про наявність повного грошового покриття (73 000,00 грн.)
до 28 грудня 2024
виявлених невідповідностей: сторінки тендерної пропозиції не містять нумерації у складі пропозиції учасника усі довідки та листи в довільній формі містять печатку та підпис у візуальній формі (накладене зображення),відповідно, довідки та листи в довільній формі є електронними документами. банківська гарантія не відповідає формі встановленій в тендерній пропозиції (пункт 3 та 4) не надано підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в довідці з банку про наявність повного грошового покриття встановлено, що повне грошове покриття за Банківською гарантією №114635/GL-86/48 від «25» грудня 2024 року в сумі 62 000,00 гривень (Шістдесят двi тисячi гривень 00 копійок), разом з цим сума гарантії 73 000,00 грн. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації усі сторінки тендерної пропозиції мають бути пронумеровані. відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти електронний підпис (удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Форма 3 додатку 1 до тендерної документації Пункт 4.3. додатку 1 до тендерної документації відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оформити пропозицію у відповідності до умов тендерної документації оформити листи та довідки в довільній формі відповідно до вимог тендерної документації надати нову банківську гарантію або зміни до банківської гарантії надати підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати довідку з банку про наявність повного грошового покриття (73 000,00 грн.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2024 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
2 364 397,20
UAH з ПДВ
|
2 352 209,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІНІНГ ДНІПРО" |
2 401 501,92
UAH з ПДВ
|
2 364 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
2 352 209,57
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 14:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 грудня 2024 20:44
|
ТОВ "КЛІНІНГ ДНІПРО" #44042830 |
Переможець |
2 364 390,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 січня 2025 13:57
|
Ду 1 06.01-1.pdf | зміни до договору |
07 січня 2025 13:55
|
Ду 1 обсяг, виключ. пунктів, обсяг.docx | зміни до договору |
07 січня 2025 13:55
|
Калькуляція до Ду 1.docx | зміни до договору |
07 січня 2025 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 13:52
|
06.01-1.pdf | укладений |
07 січня 2025 13:47
|
Договір - Прибирання.docx | укладений |
07 січня 2025 13:47
|
Калькуляція до Договору.docx | укладений |
07 січня 2025 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 07 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 06/01-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |