Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новодністровська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 05398510 |
Вебсайт: | https://miska-rada.com.ua |
Місцезнаходження: | 60236, Україна , Чернівецька обл., місто Новодністровськ, м-н "Діброва", 25 |
Контактна особа: |
Сабаш Світлана Вікторівна +380374133731 ekonomrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 27 841 732,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 278 417,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 12:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 12:00 |
Додаток_5_(проект_договору).doc | |
02 червня 2023 12:00 |
додаток 3 (Технічне завдання).zip | |
02 червня 2023 12:00 |
Тендерна док.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-31-000024 ● d59fdb6fbca84540a327b3be92ea3337
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2023 №29-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Катерина КОЛОТИЛО
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 31 липня 2023 року № 29-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-06-02-005609-а від 02.06.2023 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-03 11:33:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-005609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин під час складання тендерної документації Вами не дотримано вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 № 471), із змінами, внесеними Постановою КМУ від 16.05.2023 р. № 491 (далі - Особливості № 1178), зокрема:
1) у підпункті 5.6 пункту 5 розділу ІІІ та Додатку №2 тендерної документації зазначено, що учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей № 1178 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав, в той час, коли абзац шістнадцятий пункту 47 Особливостей №1178 виключає обов’язок учасника підтверджувати відсутність підстав, зазначених у підпунктах 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178, шляхом самостійного декларування, а також абзац вісімнадцятий пункту 47 Особливостей №1178 передбачає самостійне підтвердження замовником відсутності в учасника підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178;
2) у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону;
3) у пункті 3 розділу V тендерної документації зазначено про відхилення тендерної пропозицій, якщо переможець не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону, в той час, коли підпунктом 3 пункту 44 Особливостей № 1178 не передбачено такої підстави для відхилення тендерної пропозиції;
4) пункт 3 розділу VІ та Додаток №8 тендерної документації для укладення договору передбачають урахування положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, а також надання переможцем (в т. ч. об’єднанням учасників) сканкопії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, в той час, коли відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 для укладення договору не враховуються положення частини другої статті 41 Закону та не передбачено надання переможцем вказаних вище документів (ліцензії/дозволу)?
4. Яким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМЕРЕЧИНА» виконав вимоги пункту 1.2.2 Додатку №1 до тендерної документації (стосовно листа-підтвердження від ФОП Томюк П.Ю. щодо незаперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом цієї закупівлі), якщо надані учасником листи від ФОП Томюк П.Ю. не відповідають зазначеним вище вимогам тендерної документації, а саме:
- лист-незаперечення від 23.05.2023 №14, щодо якого Вами оприлюднено вимогу про усунення учасником невідповідностей;
- лист-незаперечення від 09.06.2023 №14 (наданий учасником на вимогу про усунення невідповідностей), яким ФОП Томюк П.Ю. не заперечує використання обладнання для виконання робіт за іншим предметом закупівлі, з іншим номером закупівлі та для іншого замовника?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-08 13:09:09
Пояснення (інформація та документи) на питання надані у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області»
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-005609-a) надаємо пояснення (інформацію та документи) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Технічні та якісні характеристики об’єкту «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області» Новодністровською міською радою визначено на підставі проектно – кошторисної документації, виготовленої проектною організацією ПрАТ «Укргідропроект», та позитивного експертного звіту N26-0167/01-23 вiд 30 травня 2023 року, виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза у Чернівецькій області». Проектно кошторисна документація затверджена розпорядженням Новодністровського міського голови від 31.05.2023 року № 87-р. Відповідно і очікувана вартість предмета закупівлі встановлена на підставі зазначеної вище проектно-кошторисної документації (зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва).
Фінансування об’єкту передбачено Переліком об’єктів соціального призначення Новодністровської та Сокирянської міських територіальних громад Дністровського району Чернівецької області, фінансування яких здійснюється згідно з проєктом "Уточнення проєкту першої черги ГАЕС у складі трьох агрегатів, включаючи заходи по підвищенню надійності та безпеки гідротехнічних споруд, основного гідросилового обладнання та гідромеханічного обладнання Дністровської ГАЕС. Коригування." Та здійснюється за рахунок коштів ПрАТ «Укргідроенерго», що виділяються на об’єкти соціального призначення міста та затверджений головою Чернівецької обласної державної адміністрації 05.05.2023 року. Мною оголошено процедуру закупівлі на підставі службової записки начальника відділу інвестицій та євроінтеграції від 01.06.2023 року № 551.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Рекомендації, відповідно змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті реалізуються шляхом оприлюднення за посиланням: https://novod-rada.gov.ua/derzhavni-zakupivli-12-32-49-19-04-2023/.
3. З яких причин під час складання тендерної документації Вами не дотримано вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 № 471), із змінами, внесеними Постановою КМУ від 16.05.2023 р. № 491 (далі - Особливості № 1178), зокрема:
1) у підпункті 5.6 пункту 5 розділу ІІІ та Додатку №2 тендерної документації зазначено, що учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей № 1178 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав, в той час, коли абзац шістнадцятий пункту 47 Особливостей №1178 виключає обов’язок учасника підтверджувати відсутність підстав, зазначених у підпунктах 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178, шляхом самостійного декларування, а також абзац вісімнадцятий пункту 47 Особливостей №1178 передбачає самостійне підтвердження замовником відсутності в учасника підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178;
На підтвердження підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановлених в у підпунктах 1 і 7 пункту 47 Учасником надано довідку щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 № 4 від 09.06.2023 року ( абзаци 1 та 7 даної довідки).
2) у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону;
Підпунктом 1.1. пункту 1. Розділу IV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – відповідно до умов оголошення, розміщеного на сайті електронного майданчику уповноваженого органу». В оголошені в інформації про процедуру закупівлі, а саме гіді по строкам проведення торгів зазначено: кінцевий строк подання тендерних пропозицій (не тільки дата, а і час), дата оприлюднення процедури, звернення за роз’ясненнями, оскарження умов закупівлі, які формуються системою, що зручно в користуванні для учасників.
3) у пункті 3 розділу V тендерної документації зазначено про відхилення тендерної пропозицій, якщо переможець не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону, в той час, коли підпунктом 3 пункту 44 Особливостей № 1178 не передбачено такої підстави для відхилення тендерної пропозиції;
4) пункт 3 розділу VІ та Додаток №8 тендерної документації для укладення договору передбачають урахування положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, а також надання переможцем (в т. ч. об’єднанням учасників) сканкопії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, в той час, коли відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 для укладення договору не враховуються положення частини другої статті 41 Закону та не передбачено надання переможцем вказаних вище документів (ліцензії/дозволу)?
Легковажність щодо перевірки наявності ліцензії у переможця може мати вирішальну роль для закупівлі. Якщо замовник не перевірив наявність ліцензії у переможця процедури закупівлі або її відповідність роботам/послугам передбаченим у технічній специфікації, хоча така діяльність передбачає ліцензування. Зважаючи, що переможець процедури закупівлі не мав ліцензію (або підходящу ліцензію), такий договір про закупівлю можуть успішно оспорити в суді , оскільки частиною 2 статті 227 Цивільного кодексу України передбачено, що правочин юридичної особи, вчинений нею без відповідного дозволу (ліцензії), може бути визнаний судом недійсним. Отже, є підстави для оспорювання, укладеного договору про закупівлю в суді. Крім того наявність будівельної ліцензії у підприємства підтверджує його професійність у виконанні робіт.
Пунктом 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому замовник залишив цю вимогу в тендерній документації на роботи але чітко прописав у разі наявності (тобто є необов’язковою), так як даний вид робіт відноситься до категорії складності СС1, що не потребує ліцензування.
4. Яким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМЕРЕЧИНА» виконав вимоги пункту 1.2.2 Додатку №1 до тендерної документації (стосовно листа-підтвердження від ФОП Томюк П.Ю. щодо незаперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом цієї закупівлі), якщо надані учасником листи від ФОП Томюк П.Ю. не відповідають зазначеним вище вимогам тендерної документації, а саме: - лист-незаперечення від 23.05.2023 №14, щодо якого Вами оприлюднено вимогу про усунення учасником невідповідностей; - лист-незаперечення від 09.06.2023 №14 (наданий учасником на вимогу про усунення невідповідностей), яким ФОП Томюк П.Ю. не заперечує використання обладнання для виконання робіт за іншим предметом закупівлі, з іншим номером закупівлі та для іншого замовника?
Учасником ТОВ «СМЕРЕЧИНА» на виконання пункту 1.2.2 Додатку №1 до тендерної документації був поданий Лист-незаперечення на використання обладнання від 23.05.2023 року № 14 , яким ФОП Томнюк П.Ю. не заперечує використання обладнання/техніки переданого ним товариству для виконання робіт за предметом цієї закупівлі, на весь строк виконання робіт. В ньому вказано замовника - Новодністровська міська рада та номер цієї закупівлі.
Вихідний номер листа не відповідає термінам оприлюднення закупівлі. Тому була висунута вимога щодо усунення невідповідності протягом 24 годин. Учасник оприлюднив на усунення невідповідностей лист-незаперечення від 09.06.2023 №14 згідно якого підприємець передав в орендне користування свої транспортні засоби і погодив (незаперечував) можливість використання їх ТОВ «Смеречина» саме за цільовим призначенням. Крім того, відповідно до п.1.9 розділу ІІІ Тендерної документації зазначення унікального номеру оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель з помилкою у цифрах не є підставою для відхилення та вважається несуттєвою (формальною)помилкою.
Також враховуючи те, що ТОВ «Смеречина» в складі тендерної пропозиції дало згоду на збір та обробку персональних даних, та інформація про ФОП – контрагентів по договору оренди обладнання в розумінні положень Закону України «Про публічні закупівлі» є публічною. Замовник скористався своїм правом і звернувся до ФОП Томюк Петра Юрійовича, інформація по якого була надана у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Смеречина» ,той в свою чергу підтвердив свою згоду на використання його майна (обладнання переданого ТОВ «Смеречина») для використання з метою виконання умов по даній закупівлі .
Замовником взято до уваги листи – незаперечення ФОП Томнюк П.Ю.. Враховуючи те, що текст листа- незаперечення від 23.05.2023 року №14 повністю відповідає вимогам встановленим пунктом 1.2.2 Додатку №1 до тендерної документації прийнято рішення вважати всі інші помилки, що пов’язані з оформленням листа формальними(несуттєвими) так як вони не впливають на зміст тендерної пропозиції, на технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а є технічною помилкою та опискою.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень Замовником до висновку про моніторинг закупівлі UA-2023-06-02-005609-а міститься в прикріпленому файлі.
2023-08-21 17:02:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА" |
27 037 722,00
UAH з ПДВ
|
27 037 722,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА" #41865404 |
Переможець |
27 037 722,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2023 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 червня 2023 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2024 13:27
|
дод.угода 3 до 22-06-23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:23
|
Служб Перехрестя.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 16:11
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2024 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 15:58
|
додаткова угода смеречина.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 10:07
|
договір Смеречина.pdf | укладений |
22 червня 2023 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна річних сум фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 22/06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна річних сум фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 22/06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з неможливістю зевершити будівельні роботи з огляду на погодні умови та враховуючи фактичні обсяги виконання робіт у 2023 та 2024 роках та з метою завершення виконання робіт у 2025 році необхідно продовжити строк дії договору та на залишок невиконаних зобовязань на суму 385293.60 гривень |
Номер договору про закупівлю: | 22/06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |