Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Турківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056026 |
Місцезнаходження: | 82500, Україна , Львівська обл., місто Турка, м.Турка пл.Ринок 26 |
Контактна особа: |
Шубін Іванна Олександрівна +380326931190 shubina_ivanna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2021 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 12:37 |
Очікувана вартість: | 5 316 299,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 581,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи (послуги) після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 17:18 |
Проект договору.docx | |
05 квітня 2021 17:18 |
Технічне завдання.docx | |
05 квітня 2021 17:18 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-14-000085 ● a083bf6185ed4ce397e0d12548b6cb31
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2021 08:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2021 № 320
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 320.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-05-006865-a, 05.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що згідно абз.3 п.3 Наказу Мінекономрозвитку №108211.06.2020Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Повідомляємо, що 7 листопада 2018 року набув чинності оновлений Закон «Про електронні довірчі послуги», яким було введено поняття нового, більш захищеного електронного підпису — КЕП (кваліфікований електронний підпис) та скасовано поняття ЕЦП. Згідно абз.2 п.2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності: кваліфікований сертифікат відкритого ключа підписувача - представника державної установи - кваліфікований сертифікат відкритого ключа, в якому додатково до ідентифікаційних даних фізичної особи, яка є працівником державної установи, зазначаються ідентифікаційні дані відповідної державної установи (найменування та ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України). 05.04.2021 під час оприлюднення інформації про закупівлю, на виконання вимог зазначеного Наказу, Уповноваженою особою було здійснено підписання документів та інформації за допомогою цифрового підпису з Кваліфікованим сертифікатом. Під час перевірки інформації про Електронний цифровий підпис на сайті Центрального засвідчуваного органу відображається наступна інформація: Підписувач Шубін Іванна Олександрівна П.І.Б. Шубін Іванна Олександрівна РНОКПП 2949822020 Організація (установа) Турківська міська рада Львівської області Код ЄДРПОУ 04056026 *** Сертифікат Кваліфікований Щодо незазначення електронної адреси в тексті Оголошення, повідомляємо, що під час відображення інформації на вебсайтіwww.prozorro.gov.ua за посиланням на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-05-006865-a міститься вся необхідна інформація про замовника у тому числі електронна адреса контактної особи. У Оголошенні про провезення закупівлі також відображено електронну адресу контактної особи Замовника: На сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет, та не можуть бути усунені замовником у зв’язку із прийняттям рішення про намір укладення договору та відповідно переходом у нові правовідносини. На даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими не можуть бути усунені, однак, у наступних, подальших закупівлях будуть враховані вказані у висновку зауваження.
2021-05-28 12:46:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу розміщення інформації Замовником про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" |
3 827 327,22
UAH з ПДВ
|
3 599 989,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
4 093 442,84
UAH з ПДВ
|
3 599 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Львівський облавтодор" відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія» Автомобільні дороги України філія "Старосамбірський райавтодор" |
4 419 756,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРДОРБУД" |
4 357 216,97
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" #42818575 |
Переможець |
3 599 989,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 15:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2021 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 12:57
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 11:26
|
додатки | укладений |
03 червня 2021 11:20
|
договір | укладений |
03 червня 2021 11:20
|
протокол | укладений |
03 червня 2021 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на 2021 рік було заплановано виділення коштів на роботи в сумі 3000000,00 грн., рішенням сесії міської ради виділено додаткові кошти на 2021 рік в сумі 599989,00 грн, що робить можливим виконання робіт по договору у 2021 році у повному обсязі |
Номер договору про закупівлю: | 064/21-р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |