Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
4 300 000,00 UAH
UA-2021-09-02-007339-a c7cf0a3db3294bf4b20715269cd118f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лучка Оксана Євгенівна

+380964935813 luchka_oe@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Лучка Оксана Євгенівна
+380964935813
luchka_oe@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2021 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2021 15:00
Початок аукціону: 23 вересня 2021 13:25
Очікувана вартість: 4 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення цінової пропозиції: не більше 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 21 500 грн 00 коп. (двадцять одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок). Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Комунальне підприємство «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» Юридична адреса: 50048, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд. 41 Код ЄДРПОУ 0198638 IBAN: UA 67 305750 0000026005053523715 В АТ КБ «ПРИВАТБАНК» ІПН 019863804815 тел. (056) 4055170 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 21500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 14:22
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка/лист в довільній формі

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення цінової пропозиції: не більше 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 21 500 грн 00 коп. (двадцять одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок). Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Комунальне підприємство «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» Юридична адреса: 50048, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд. 41 Код ЄДРПОУ 0198638 IBAN: UA 67 305750 0000026005053523715 В АТ КБ «ПРИВАТБАНК» ІПН 019863804815 тел. (056) 4055170 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.

Сума забезпечення: 21500 UAH
14 вересня 2021 12:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2021 12:50
ТД_7132_изм_14-09-2021.doc
14 вересня 2021 12:50
перелік змін.pdf
02 вересня 2021 14:22
ТД_7132.doc
14 вересня 2021 12:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2021 14:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2021 12:50
ТД_7132_изм_14-09-2021.doc
14 вересня 2021 12:50
перелік змін.pdf
02 вересня 2021 14:22
ТД_7132.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-01-000054 ● 70478973fbef4d33900d2e9a11e1e59e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2022 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.07.2022 № 10-З

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.07.2022.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.07.2022 № 10-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 4 UA-2021-09-02-007339-a 02.09.2021

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-01 15:20:47

Запит про надання пояснень, інформації, документів

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-05 11:21:19

Відповідь на запит

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»)» надаємо пояснення на поставлені Вами питання :
Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої Міністерством розвитку громад та територій україни від 01.11.2022 року № 281. За об’єктом роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)» очікувана вартість проектно-вишукувальних робіт була розрахована на підставі збірників цін на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи, показників об’єктів-аналогів відповідно до завдання на виконання проектно-кошторисної документації (додаток 2 тендерної документації). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначенні в завданні на виконання проектно-кошторисної документації (додаток 2 тендерної документації). Замовник, а саме : комунальне підприємство «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» не підпадає під дію постанови № 710 від 11.10.2016 р. (зі змінами), а саме п. 4.1

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-05 11:22:08

Запит про надання пояснень, інформації, документів

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Додатковою угодою від 25.02.2022 № 1 до договору на виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації від 13.10.2021 № 115 (далі – Договір) змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк дії договору та продовжено строк виконання робіт.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин для укладання додаткової угоди від 25.02.2022 № 1 до Договору та продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-07 16:42:56

Відповідь на запит

Додатковою угодою від 25.02.2022 № 1 до договору на виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації від 13.10.2021 № 115 продовжено строк виконання робіт на підставі звернення «Виконавця», а саме ФОП Бур'ян Н.О. (лист додається). Виконання додаткових робіт по проектуванню не призвело до збільшення суми договору.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-11 12:19:55

Запит про надання пояснень, інформації, документів

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
На підставі листа ФОП Бур’ян Наталії Олегівни від 17.02.2022 № 170822/1 щодо виникнення необхідності у виконанні додаткових робіт, а саме: розробка проекту киснезабезпечення будівлі лікарні, влаштування систем зв’язку (система виклику медичного персоналу) з урахуванням вимог ДБН В.2.2-40:2018 (в тому числі в санвузлах для МГН), влаштування блискавкозахисту з урахуванням вимог ІЕС 62305-1, ІЕС 62305-2, ІЕС 62305-3, влаштування системи сигналізації загазованості, влаштування систем протидимного захисту з урахуванням вимог ДБН В.2.5-56:2015, ДБН В.1.1-7:2016, Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору на виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації від 13.10.2021 № 115 (далі – Договір № 115) до 30.04.2022 року.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для проведення додаткових робіт на підставі звернення ФОП Бур’ян Наталії Олегівни? Яким чином вказані додаткові роботи відображені в Договорі № 115 з урахуванням змін, визначених додаткового угодою від 25.02.2022 № 1, та в чому саме вони полягають?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-14 09:03:17

Відповідь на запит

В ході виконання Робочого проєкту «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»)» виникла необхідність виконання наступних додаткових робіт, які не були позначені в Завданні на виконання проєктно-кошторисної документації (додаток 1 до Договору від 13.10.2021 № 115):
 Заміна зовнішньої мережі киснепостачання (креслення 21-3689-ЗЛГ)
 Заміна існуючого обладнання та внутрішніх трубопроводів системи киснепостачання, розміщених в будівлі існуючої кисневої станції (креслення 21-3689-3-ЛГ)
 Влаштування системи блискавкозахисту будівлі кисневої станції
з урахуванням вимог ІЕС 62305-1, ІЕС 62305-2, ІЕС 62305-3 (креслення 21-3689-3-БЗ)
 Влаштування системи сигналізації загазованості (система контролю кисню) будівлі кисневої станції (креслення 21-3689-3-З1)
Крім того виконані наступні додаткові проектні роботи, що не вказані в додатковій угоді від 30.04.2022 р:
 Капітальний ремонт будівлі існуючої кисневої станції (креслення 21-3689-3-АР)
 Заміна системи електропостачання будівлі існуючої кисневої станції (креслення 21-3689-3-ЕТР)
 Заміна систем опалення та вентиляції будівлі існуючої кисневої станції (креслення 21-3689-3-ОВ)
 Система пожежної сигналізації. Система керування евакуюванням будівлі існуючої кисневої станції (креслення 21-3689-3-СПС-СО)
В медичному завданні в п.14 вказана необхідність виконати капремонт кисневої станції.
Всі вищевказані об'єми проектних робіт виконано на підставі вимог нормативної документації, а саме:
- ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво;
- ДБН В 2.2-10-2001 Заклади охорони здоров’я;
- ДБН В 2.2-9:2018 Громадські будинки та споруди. Основні положення;
- Правила улаштування електроустановок;
- ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення;
- ДБН В.2.5-67:2013 Опалення, вентиляція та кондиціонування;
- ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва;
- ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту;
- НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

26.07.2022 р. на підставі висновку моніторингу, що був здійснений Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області - КП «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» з метою усунення виявлених порушень уклав додаткову угоду № 5 з виконавцем Договору № 115, а саме з ФОП Бур’ян Н.О., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (дана додаткова угода оприлюднена в кабінеті Замовника та додається до даного пояснення).

2022-07-27 14:21:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення частини першої статті 654 Цивільного кодексу України.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення частини першої статті 654 Цивільного кодексу України.) • усунуто

-

2022-07-29 11:21:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "БУР'ЯН НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА" 3 565 562,96
UAH з ПДВ
3 565 562,96
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "МАЦЮК ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" 4 268 009,88
UAH з ПДВ
4 268 009,88
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 жовтня 2021 16:10
Електронний підпис
06 жовтня 2021 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2021 16:09
Виписка.pdf
06 жовтня 2021 11:15
Електронний підпис
06 жовтня 2021 11:13
Довідка ч.2 ст 17.pdf
06 жовтня 2021 11:13
Довідка МВС України.pdf
22 вересня 2021 10:54
Електронний підпис
22 вересня 2021 10:53
Guarantee_21-63GR0026.rar
22 вересня 2021 10:53
Письма,справки.pdf
22 вересня 2021 10:53
1.pdf
22 вересня 2021 10:53
Договора цпх.pdf
22 вересня 2021 10:53
п2.pdf
22 вересня 2021 10:53
07.pdf
22 вересня 2021 10:53
Проект договора.pdf
22 вересня 2021 10:53
Справка-кадры.pdf
22 вересня 2021 10:53
п3.1.pdf
22 вересня 2021 10:53
Довідки з банку.pdf
22 вересня 2021 10:53
п6.pdf
22 вересня 2021 10:53
п5.pdf
22 вересня 2021 10:53
Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2021 10:53
Справка-аналог.договора.pdf
22 вересня 2021 10:53
п.4.1.pdf
22 вересня 2021 10:53
Відгуки.pdf
22 вересня 2021 10:53
единый налог.pdf
22 вересня 2021 10:53
286-2часть.pdf
22 вересня 2021 10:53
50.pdf
22 вересня 2021 10:53
АКТ.pdf
22 вересня 2021 10:53
28.pdf
22 вересня 2021 10:53
286-1часть.pdf
22 вересня 2021 10:53
Визуализация.pdf
22 вересня 2021 10:53
п.3.2.pdf
22 вересня 2021 10:53
Податкові декларації.pdf
22 вересня 2021 10:53
п7.1..pdf
22 вересня 2021 10:53
Сертификаты.pdf
22 вересня 2021 10:53
п7.2..pdf
22 вересня 2021 10:53
Виписка.pdf

Конфіденційні документи

22 вересня 2021 10:53
Паспорт, ІПН .pdf

Обґрунтування конфіденційності

особисті дані фізичнної особи - учасника тендеру

Публічні документи

21 вересня 2021 16:06
Електронний підпис
21 вересня 2021 16:05
IG-211475-300.pdf.p7s.p7s.p7s.zip
21 вересня 2021 16:05
п12.pdf
21 вересня 2021 16:05
п5.pdf
21 вересня 2021 16:05
аналог.дог.11.02-5.pdf
21 вересня 2021 16:05
2.pdf
21 вересня 2021 16:05
аналог.дог.367-пр.17-2ч.pdf
21 вересня 2021 16:05
7.1.pdf
21 вересня 2021 16:05
Письма.pdf
21 вересня 2021 16:05
Відомості ЄДР, витяг ЄДР.pdf
21 вересня 2021 16:05
аналог.дог.367-пр.17-1ч.pdf
21 вересня 2021 16:05
Налоговые декларации.pdf
21 вересня 2021 16:05
п13.pdf
21 вересня 2021 16:05
Накази про призначення.pdf
21 вересня 2021 16:05
Тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2021 16:05
Довідка про працівників.pdf
21 вересня 2021 16:05
аналог.дог.05.02-1.pdf
21 вересня 2021 16:05
Виписка ЄДР.pdf
21 вересня 2021 16:05
6.pdf
21 вересня 2021 16:05
3.2.pdf
21 вересня 2021 16:05
Письма ст17.pdf
21 вересня 2021 16:05
3.1.pdf
21 вересня 2021 16:05
Договірна кошториси.pdf
21 вересня 2021 16:05
Проект договору, графік.pdf
21 вересня 2021 16:05
Довідки з банку.pdf
21 вересня 2021 16:05
7.2.pdf
21 вересня 2021 16:05
Відгуки.pdf
21 вересня 2021 16:05
Визуализация объекта.pdf
21 вересня 2021 16:05
Акт огляду.pdf
21 вересня 2021 16:05
Витяг єдиний податок.pdf
21 вересня 2021 16:05
Паспорт, ІПН знак.pdf
21 вересня 2021 16:05
аналог.дог.11.02-3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУР'ЯН НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

1.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

п2.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

п3.1.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

п.3.2.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

п.4.1.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

п5.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

п6.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

п7.1..pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

п7.2..pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП "МАЦЮК ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

п5.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

2.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

3.1.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

3.2.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

п12.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

п13.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

6.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

7.1.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

7.2.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУР'ЯН НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА"
#2942811309
Переможець 3 565 562,96
UAH з ПДВ
28 вересня 2021 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2021 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БУР'ЯН НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА"
#2942811309
3 565 562,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2022 09:56
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2022 16:24
ду5_дог115_від_13.10.2021.pdf зміни до договору
26 липня 2022 16:23
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2022 16:41
вих.090622_1.pdf зміни до договору
14 червня 2022 16:39
додаток 1.pdf зміни до договору
14 червня 2022 16:39
д.у.4 від 10.06.2022.pdf зміни до договору
14 червня 2022 16:39
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2022 09:50
ду3_дог_115_13.10.2021_додатки.pdf зміни до договору
06 травня 2022 09:49
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2022 09:59
ду2_дог115від13.10.2021.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 09:58
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2022 10:14
ду1_дог_115_12.10.21, лист.pdf зміни до договору
25 лютого 2022 10:14
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 14:28
ОНКО_дог.115_13.10.21.pdf укладений
13 жовтня 2021 14:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) 1 роботи 3 565 562,96
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа ФО-П Бур’ян Наталії Олегівни від 17.02.2022р. вих №170822/1 щодо виникнення необхідності у виконанні додаткових обсягів робіт, Сторони дійшли згоди про продовження терміну виконання робіт Договору № 115 від 12.10.2021р
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оскільки в Україні введено воєнний стан відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022р. № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який подовжено згідно Указу Президента України від 14.03.2022р. № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.03.2022р. «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»», враховуючи лист Торгово-Промислової Палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022р., опубліковане на офіційному сайті ТПП України в мережі Інтернет за адресою https://ucci.org.ua/press-center/ucci-news/protsedura-zasvidchennia-fors-mazhornikh-obstavin-z-28-02-2022, на підставі листа ФОП Бур’ян Наталія Олегівна від 15.04.2022р. №150422/1, Сторони дійшли взаємної згоди щодо подовження терміну виконання робіт Договору №115 від 13.10.2021 року
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для поетапного прийому проектно-кошторисної документації, що дозволить достроково виконати роботи за Договором в умовах воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022р. № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який подовжено згідно Указу Президента України від 14.03.2022р. № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.03.2022р. «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», на підставі п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи лист ФОП Бур’ян Наталія Олегівна від 03.05.2022р. №030522/1, Сторони дійшли взаємної згоди щодо внесення змін у Додатку №2 “Календарний план робіт” та Додатку №8 “Кошторис №5” Проектні роботи.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа ФО-П Бур’ян Наталії Олегівни від 09.06.2022р. вих №090622/1 щодо виникнення необхідності у доповненні додаткових обсягів робіт, Сторони дійшли згоди погодили наступну (нову) редакцію додатку 1 Договору: «Завдання на виконанння проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»», а саме 1.1. Пункт 13 «Проведення експертизи» - «Згідно вимог наказу 21 від 21.02.2005р. Державного комітету ядерного регулювання України «Про затвердження Порядку проведення державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки» проектований об’єкт не підлягає проходженню державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки.» 1.2. Пункт 14 «Черговість будівництва» - «Джерело киснепостачання – існуюча киснева станція. Виконати капітальний ремонт будівлі кисневої станції».
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання вимог моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, щодо усунення виявлених порушень Замовник та Виконавець дійшли згоди внести зміни в додаток №1 до договору
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) 1 роботи 3 565 562,96
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2021 — 05 серпня 2022
Сума оплати за договором: 3 565 562,96
UAH