Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові рушники, серветки та туалетний папір для закладів освіти Оболонського району міста Києва)
Очікувана вартість
1 819 220,00 UAH
UA-2024-03-29-008040-a ● c7ad727ac1404c3da7755f7e560047f1
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кравченко Катерина 380444199838 uoortender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 14:47 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 14:47 |
Очікувана вартість: | 1 819 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 096,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9777 пачка
Рушники паперові (150 шт/пач) білі V-складення 2-шарові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
9820 пачка
Серветки паперові (100 шт/пач) 24*24 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
7308 пачка
Серветки паперові (500 шт/пач) 21*21 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
39932 рулон
Туалетний папір без гільзи, 65 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 16:17 |
ТД рушники-серветки 2024.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискрімінаційні умови ТД
Дата подання: 01 квітня 2024 22:56
Дата відповіді: 03 квітня 2024 17:22
Шановний Замовник. Я планую взяти участь у Вашій закупівлі. Але дискримінаційні умови п.1.2 Додатку 1 перешкоджають мені це зробити за значно обмежують конкуренцію взагалі.
1) Так, п.1.2 встановлена вимога щодо надання або надати свідоцтво про право власності на нерухоме майно . Данна вимога суперечить чинному законодавству, оскільки у зв’язку з набранням чинності з 1 січня 2016 року нової редакції Закону «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон) та нового Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ( роз'яснення у листі від 16.01.2016 р. №308/8/32-16 Міністерства Юстиції) на сьогодні не передбачено видачу свідоцтв про право власності на нерухоме майно на відміну від законодавства, що діяло до 01 січня 2016 року. Для офісу я використовую нерухоме майно,яке отримало власника після 2016 року і документом, що це підтверджує є витяг державного реєстратора або інформаційна довідка за об'єктом нерухомого майна, а не свідоцтво як зазначено у вашій документації. Прошу внести зміни з цього питання.
2)Щодо довідки 20-ОПП. Викладена Вами вимога є некоректною оскільки державна податкова інспекція не видає такі довідки. Повідомлення за формою 20 ОПП подається як звітність платником податку і підтвердженням подання данної форми є отримання квитанції від податкового органу про прийняття такої звітності. Але видача таких довідок саме Податковою інспекцією не передбачено чинним законодавством.
Тому, враховуючи, що ваша ТД містить дискримінаційні умови та розбіжності з чинним законодавством України, які неможливо виконати та призводить до того, що я як потенційний учасник не можу взяти участь у данній закупівлі, прошу виправити допущені помилки. В противному випадку буду змушений звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше звернення уважно розглянуто управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, в свою чергу повідомляємо наступне:
1) в останньому абзаці Додатку 1 до тендерної документації зазначено: "Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.». Таким чином, учасники на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, замість свідоцтва про право власності на нерухоме майно (складське та/або офісне приміщення) або чинного договору оренди нерухомого майна (складу та/або офісу), можуть надати витяг державного реєстратора або інформаційну довідку за об'єктом нерухомого майна, а також додати пояснення щодо надання саме таких документів, посилаючись на відповідні законодавчі акти України. Головною метою для встановлення таких вимог є підтвердження наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для забезпечення можливості своєчасного отримання товарів Замовником.
2) відповідно до податкового законодавства України: «Приміщення, земля або машина є об’єктами оподаткування, про які потрібно повідомляти контролюючі органи незалежно від того чи вони є власністю підприємства, чи використовуються на умовах оренди. Звітуючи про ці об’єкти, платники податків мають подавати форму 20-ОПП "Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність"». Форму № 20-ОПП можна отримати як у паперовій формі, так і в електронному вигляді через Електронний кабінет платника податків. Звітність за формою № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції №2, яку можливо переглянути у режимі «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету. Таким чином, в разі дотримання вимог чинного податкового законодавства, Учасники, які є орендарями складських/офісних приміщень, не позбавлені можливості виконати вимоги тендерної документації щодо надання належним чином оформленої форми № 20-ОПП (виданої власнику складського/офісного приміщення) разом із договором оренди нерухомого майна.
Враховуючи все вищевикладене, наразі у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Запрошуємо до участі!
Ваше звернення уважно розглянуто управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, в свою чергу повідомляємо наступне:
1) в останньому абзаці Додатку 1 до тендерної документації зазначено: "Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.». Таким чином, учасники на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, замість свідоцтва про право власності на нерухоме майно (складське та/або офісне приміщення) або чинного договору оренди нерухомого майна (складу та/або офісу), можуть надати витяг державного реєстратора або інформаційну довідку за об'єктом нерухомого майна, а також додати пояснення щодо надання саме таких документів, посилаючись на відповідні законодавчі акти України. Головною метою для встановлення таких вимог є підтвердження наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для забезпечення можливості своєчасного отримання товарів Замовником.
2) відповідно до податкового законодавства України: «Приміщення, земля або машина є об’єктами оподаткування, про які потрібно повідомляти контролюючі органи незалежно від того чи вони є власністю підприємства, чи використовуються на умовах оренди. Звітуючи про ці об’єкти, платники податків мають подавати форму 20-ОПП "Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність"». Форму № 20-ОПП можна отримати як у паперовій формі, так і в електронному вигляді через Електронний кабінет платника податків. Звітність за формою № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції №2, яку можливо переглянути у режимі «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету. Таким чином, в разі дотримання вимог чинного податкового законодавства, Учасники, які є орендарями складських/офісних приміщень, не позбавлені можливості виконати вимоги тендерної документації щодо надання належним чином оформленої форми № 20-ОПП (виданої власнику складського/офісного приміщення) разом із договором оренди нерухомого майна.
Враховуючи все вищевикладене, наразі у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Запрошуємо до участі!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-29-008040-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП», Код ЄДРПОУ:44870710
Дата подання: 10 травня 2024 14:39
затягування процедури закупівлі
Замовник, навіщо Ви затягуєте час і намагаєтесь зробити переможцем учасника пропозиція якого взагалі не відповідає вимогам вашої тендерної документації. По -перше, якщо ви домовляєтесь з потенційними переможцями і вони вам прописують документації заради "трьох серебренников", які, як ми розуміємо звісно ж підуть на допомогу ЗСУ, то хоча б читайте, що вони вам там пишуть, а не вкладають в вуха. По-друге, навіщо давати виправляти помилки учаснику ТОВ "Сервіс Про", якщо вони не виконали вимоги технічної частини, а саме не надали протоколи випробувань на запропонований еквівалентний товар, не надали паспорти якості на туалетний папір від виробника та не надали листи від виробників, посилання на інтернет ресурс на еквівалентний товар та фото еквівалентного товару, і їх пропозиція всеодно підлягає відхиленню. Якщо данного учасника буде обрано переможцем, ми будемо оскаржувати це рішення до АМКУ. Це все затягне процедуру ще як мінімум на 30 днів. Ми, так розуміємо, товар вам взагалі не потрібен, ці всі закупівлі з однією метою-понабивати свої кишені, а якщо не виходить , то й не треба нічого, батьки все куплять !!!!!! Повинно вже бути стидно в такий час!!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2024 10:32
Шановний Учаснику! Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Уповноваженою особою Замовника було виявлено такі невідповідності в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Сервіс Про» та згідно з вимогами чинного законодавства надано строк на їх усунення.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей така тендерна пропозиція була відхилена.
Таким чином, Замовник дотримався чинного законодавства, то ж Ваша вимога щодо затягування процедури закупівлі є недоречною та не підлягає задоволенню.
Уповноваженою особою Замовника було виявлено такі невідповідності в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Сервіс Про» та згідно з вимогами чинного законодавства надано строк на їх усунення.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей така тендерна пропозиція була відхилена.
Таким чином, Замовник дотримався чинного законодавства, то ж Ваша вимога щодо затягування процедури закупівлі є недоречною та не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-29-008040-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП», Код ЄДРПОУ:44870710
Дата подання: 15 квітня 2024 14:33
Дата подання: 15 квітня 2024 14:33
Скарга
Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ “БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП”
та неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
учасника ТОВ “КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ”
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2024 16:26
Рішення від 17.04.2024 № 6839.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 16:25
інформація про перенесення розгляду скарги від 24.04.2024 № 632.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 17:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2024 № 7912.pdf
Дата публікації: 06 травня 2024 11:38
Рішення від 03.05.2024 № 7912.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 14:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.05.2024 № 7912-р/пк-пз скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" переможцем за процедурою закупівлі — "код ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові рушники, серветки та туалетний папір для закладів освіти Оболонського району міста Києва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-29-008040-a.
Дата виконання рішення замовником: 09 травня 2024 10:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» |
1 715 426,70
UAH з ПДВ
|
1 715 426,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
1 803 484,62
UAH з ПДВ
|
1 803 484,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО" |
1 813 280,88
UAH з ПДВ
|
1 813 280,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Рішення скасоване |
1 803 484,62
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 10:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 18:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» #44870710 |
Рішення скасоване |
1 715 426,70
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 10:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 13:45
|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Рішення скасоване |
1 803 484,62
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 10:22
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» #44870710 |
Відхилено |
1 715 426,70
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 13:18
|
|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Відхилено |
1 803 484,62
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 14:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО" #39200703 |
Відхилено |
1 813 280,88
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 10:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2024 16:49
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій