Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області" |
Код ЄДРПОУ: | 08734598 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Миру, будинок 217 |
Контактна особа: |
Пархоменко Алла 380635759429 allaparhomenko88@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2022 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2022 12:07 |
Очікувана вартість: | 5 073 529,41 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 367,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється після того, як поставлений товар, підтвердженням буде видаткова накладна | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2022 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2022 15:27 |
Додаток 3.docx | |
24 травня 2022 15:27 |
Додаток 2.docx | |
24 травня 2022 15:27 |
Додаток 1.docx | |
24 травня 2022 15:26 |
Тендерна документація.doc | |
24 травня 2022 15:26 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000039 ● 3a6051ba27aa46f8885527a2297103e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2022-05-24-004258-a 24.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-06 14:11:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Кисневий генератор (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33157800-3))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-05-24-004258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-07 12:51:23
Пояснення на запит
Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області» на Ваш запит від 06.07.2022 «Про надання пояснень» щодо моніторингу процедури закупівлі: «Кисневий генератор (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33157800-3))», у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1.Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Згідно річного плану закупівель на 2022 рік по КЕКВ 3110, на закупівлю Кисневого генератора (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33157800-3)), заплановано кошти на суму 5 073 529,41грн. (П’ять мільйонів сімдесят три тисячі п’ятсот двадцять дев’ять гривень 41 коп.), без ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником, на закупівлю Кисневого генератора, керуючись Порядком проведення цінового моніторингу при здійсненні закупівель за бюджетні кошти в Державній установі «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області», затвердженого Наказом ДУ «ТМО МВС України по Чернігівській області» від 20.12.2021 року №303-о/д, відповідно до основних загальних принципів розрахунку середніх цін, затверджених Наказом Держкомстату України від 09.10.2009 року №370 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275.
2.Для збільшення потужності системи киснепостачання, що дозволить надавати допомогу більшій кількості пацієнтів, та на основі отриманих комерційних пропозицій необхідно передбачити закупівлю Кисневого генератора.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі доповідної записки, технічних характеристик предмета закупівлі та трьох комерційних пропозицій.
3.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням: https://ch-tmo.mvs.gov.ua/specifications.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-18 21:58:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Кисневий генератор (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33157800-3))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-05-24-004258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. За результатами аналізу установлено відсутність документів у тендерній пропозиції ТОВ «ВІНМЕД», які вимагались тендерною документацією, а саме:
• довідка в довільній формі щодо строку дії пропозиції (пункт 4 розділу ІІІ тендерної документації);
• погодження про кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України (підпункт 3.5.11. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації);
• письмова згода про те, що не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерній пропозиції (пункт 1 розділу V тендерної документації);
• лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону (пункт 1 розділу V тендерної документації);
• гарантійний лист учасника щодо зобов’язання надання ним документів на протязі 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (пункт 1 розділу V тендерної документації);
• інформація (довідка в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах (підпункт 6.2.5. пункту 2 розділу VІ тендерної документації).
При цьому, у разі наявності цих документів в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІНМЕД» просимо надати посилання на них, з обов’язковим зазначенням назви файлу документу та номера сторінки.
2. Крім цього, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 06.07.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надання Замовником посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
Замовник надав відповідь від 07.07.2022, в якій зазначив інформацію, що «обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням: https://ch-tmo.mvs.gov.ua/specifications».
Проте, сторінка на яку посилається Замовник не містить обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, лише інформацію про технічні вимоги до предмету закупівлі, доповідну записку щодо підстав закупівлі та комерційні пропозиції ТОВ «ВІНМЕД», ТОВ «Хорстек» та ТОВ «Ейрмед».
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору поставки від 24.06.2022 № 187.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-21 16:25:56
Про надання пояснень
Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області» на Ваш запит від 18.07.2022 «Про надання пояснень» щодо моніторингу процедури закупівлі: «Кисневий генератор (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33157800-3))», у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Відповідь на перше питання:
Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби від 30.06.2022 № 123 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочати моніторинг процедури закупівлі UA-2022-05-24-004258-a «Кисневий генератор (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33157800-3))».
Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» встановлено:
ч. 2 ст. 1 - Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі.
ч.1 ст. 5 - Контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Разом з тим, 28.02.2022 р. Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (в редакції, що діяла в період проведення закупівлі) (далі - Постанова №169).
Відповідно до п. 1 Постанови №169 було установлено, що в умовах воєнного стану: 1) оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”.
Дана норма є імперативною та до публічних закупівель, проведених в період дії воєнного стану та Постанови №169, Закон України «Про публічні закупівлі» не застосовується, незалежно від бажання замовника чи Держаудитслужби застосувати цей Закон.
З огляду на це, звертаємо увагу, що оскільки в період проведення закупівлі UA-2022-05-24-004258-a Закон України «Про публічні закупівлі» не підлягав застосуванню, згідно з Постановою №169, то Держаудитслужба не має повноважень для проведення моніторингу закупівлі UA-2022-05-24-004258-a відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні».
Тому, запити Держаудитслужби на отримання пояснень є безпідставними, адже за результатами такого моніторингу Держаудитслужба встановлення порушень процедури публічної закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» є неможливим, бо цей Закон не підлягав застосуванню як в частині врегулювання процесу проведення публічних закупівель так і в частині дії ст. 8 цього Закону щодо порядку здійснення моніторингу процедур публічних закупівель.
Разом з тим, не лише Держаудитслужба не мала права застосовувати Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з Постановою №169, а і замовник також, у разі виявлення невідповідностей тендерної пропозиції учасника, не мав права застосувати ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІНМЕД».
В тендерній пропозиції іншого учасника ТОВ "Диз Мер", який запропонував вищу ціну на предмет закупівлі ніж переможець закупівлі ТОВ «ВІНМЕД», також не було повністю дотримано вимоги тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 1 Постанови №169 під час здійснення закупівель, передбачених абзацом першим підпункту 1 цього пункту: замовники повинні відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Одним, з таких принципів є максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”).
З огляду на те, законодавчі підстави для відхилення тендерних пропозиції учасників, встановлені ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не діяли, а цінова пропозиція ТОВ «ВІНМЕД» (5 070 529,41 грн.) була економічно вигіднішою, ніж пропозиція іншого учасника закупівлі ТОВ "Диз Мер" (5 073 529,41 грн.), то керуючись принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також необхідності придбання предмету закупівлі, необхідного для забезпечення роботи замовника та збереження життя пацієнтів, переможцем закупівлі було обрано ТОВ «ВІНМЕД».
Разом з тим, навіть, якщо б ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» діяла, то в ній зазначено, що не кожна невідповідність вимогам тендерної документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, а лише наступні:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
- викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
- є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.»
Виявлені Держаудитсужбою невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВІНМЕД» вимогам тендерної документації не відповідали жодній невідповідності, яка б могла бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому їх наявність не впливає на результат визначення переможця даної закупівлі, навіть якби до неї підлягав застосуванню ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Відповідь на друге питання:
Держаудитслужба зазначає, за наданим Замовником посиланням на веб-сторінку https://ch-tmo.mvs.gov.ua/specifications відсутнє обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі відповідно до вимог п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Дане твердження не відповідає дійсності, адже на зазначеній веб-сторінці розміщено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, з наявного на ринку товару, згідно з наданими комерційними пропозиціями обраних замовником за результатом пошуку в мережі Інтернет учасників ринку, що пропонують товар, який може бути використаний для цілей замовника (викладено в таблиці). Керуючись принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”) з отриманих комерційних пропозицій замовник для визначення очікуваної вартості закупівлі UA-2022-05-24-004258-a обрав найменшу ціну 5 073 529,41 грн.
Вся зазначена інформація щодо обґрунтування мінімальної ціни та технічних/якісних характеристик є на веб-сторінці https://ch-tmo.mvs.gov.ua/specifications. Законодавством не встановлено вимог до обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі відповідно до вимог п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 та, на думку замовника, викладена на зазначеній веб-сторінці інформація і є таким обгрунтуванням та розкриває у повній мірі логіку дій замовника щодо обрання товару із наявними на ринку технічними та якісними характеристиками за мінімальною ціною. За результатами закупівлі ціна придбання була ще зменшена. На даний час, документом, що застосовується для розрахунку очікуваної вартості є Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Тож обґрунтування очікуваної вартості здійснюється, керуючись рекомендаціями вказаної Методики.
3. Відповідь на третє питання:
- Щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору поставки до 24.06.2022 року № 187. Так, відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. У додатковій угоді № 1 від 08.07.2022 року про внесення змін до Договору № 187 від 24.06.2022 року зазначено у п.1 про настання форс-мажорних обставин (непереборної сили – ведення воєнного стану на території України), що підтверджено листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1.
Ще однією підставою для внесення змін до зазначеного договору є затримка фінансування витрат Замовника, що підтверджується внесенням змін до кошторису установи головним розпорядником коштів Міністерством внутрішніх справ України (довідка про зміни до кошторису № 15/1-72 від 01 липня 2022 року).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Усунуто
2022-08-11 12:30:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2022 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІНМЕД" |
5 070 529,41
UAH
|
5 070 529,41
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Диз Мер" |
5 073 529,41
UAH
|
5 073 529,41
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІНМЕД" #38537628 |
Переможець |
5 070 529,41
UAH
|
13 червня 2022 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2022 16:27
|
2.pdf | укладений |
27 липня 2022 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2022 14:49
|
1.pdf | зміни до договору |
08 липня 2022 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 11:43
|
187.pdf | укладений |
24 червня 2022 11:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Генератор кисневий стаціонарного типу | 1 | штуки |
5 070 529,41
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.10.1 Розділу Х « Обставини непереборної сили» Договору у зв’язку з форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили): військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати України, та подовження воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб відповідно до Указу Президента України від 17.05.2022р. № 341/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні": 1.1.Внести зміни до п.2.3. Розділу II «Істотні умови договору» Договору та викласти його у наступній редакції: «2.3. Строк поставки товару – до 20.08.2022 року» |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Генератор кисневий стаціонарного типу | 1 | штуки |
5 070 529,41
UAH
|