Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

”Будівництво полігону твердих побутових відходів для м.Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області”. Коригування.
Очікувана вартість
74 923 147,20 UAH
UA-2019-09-27-001906-b c758969b791c4988a9940c6eaae45858
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Шиналь

+380325640084 mradatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новояворівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04373301
Вебсайт: http://www.novoyavorivsk.com.ua
Місцезнаходження: 81053, Україна , Львівська обл., Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2
Контактна особа: Михайло Шиналь
+380325640084
mradatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2019 23:59
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 14:02
Очікувана вартість: 74 923 147,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 374615 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету та державного бюджету. Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
”Будівництво полігону твердих побутових відходів для м.Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області”. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету та державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 16:25
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-полігон.doc
07 жовтня 2019 16:25
Додаток 4 - ТД.rar
07 жовтня 2019 16:25
3-Перелік змін що вносяться.docx
07 жовтня 2019 16:25
3-ДОДАТКИ 1-3 до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-полігон.doc
07 жовтня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 16:25
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-полігон.doc
27 вересня 2019 15:52
1-ТД-полігон.doc
07 жовтня 2019 16:25
Додаток 4 - ТД.rar
27 вересня 2019 15:52
Додаток 4 - ТД.rar
07 жовтня 2019 16:25
3-Перелік змін що вносяться.docx
07 жовтня 2019 16:25
3-ДОДАТКИ 1-3 до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-полігон.doc
27 вересня 2019 15:52
Додатки 1-3-ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оголошення закупівлі
Дата подання: 03 жовтня 2019 17:38
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 15:32
Доброго дня. Просимо вказати, з яких правових підстав було прийнято рішення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт ”Будівництво полігону твердих побутових відходів для м.Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області. Коригування”, затвердженого протоколом засідання тендерного комітету № 11/ТПВ/2019 від «27» вересня 2019 р., в той час, як триває період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасників попередньої процедури закупівлі, оголошеної 21.08.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-21-002903-c) та системою електронних закупівель Prozorro не надано вищевказаній закупівлі статусу такої, що не відбулась.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику.
З приводу вашого питання повідомляємо наступне.
Абзацом 7 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «ЗАМОВНИК відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом». Отже, Законом передбачено, що саме Замовник відміняє відкриті торги після відхилення усіх тендерних пропозицій. Відповідне рішення прийнято тендерним комітетом 27.09.2019 р. (протокол № 10/ТПВ/2019). Саме після відміни Замовником процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-21-002903-c) було прийнято рішення розпочати повторну процедуру закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Закон НЕ МІСТИТЬ будь-якої заборони чи обмеження щодо проведення «нової» процедури закупівлі після відміни попередньої (відміна зафіксована у протоколі № 10/ТПВ/2019 від 27.09.2019 р.). Також Закон НЕ ЗАБОРОНЯЄ проводити «нову» процедуру в період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасників попередньої процедури закупівлі. У випадку наявності оскаржень щодо кваліфікації учасників попередньої процедури закупівлі та задоволення таких скарг уповноваженим органом – повторно оголошена процедура може бути відмінена за відсутністю потреби у її продовженні. Виходячи з вище викладеного, вважаємо, що тендерний комітет діяв в межах чинного законодавства та не порушив норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Запитання стосовно аналогічних договорів
Дата подання: 04 жовтня 2019 12:57
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 15:33
Добрий день! Шановний Замовнику, просимо пояснити чому в тендерній документації в примітці до пп.3.3 п.3 таблиці 1 Додатку №1 зазначена вимога, а саме: аналогічними договорами відповідно до умов тендерної документації є договір чи договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо будівництва / чи реконструкції / чи капітального ремонту на загальну суму, що є не менше очікуваної вартості предмета закупівлі, яка містить ознаки дискримінаційної. А також роз’яснити чому окрема вимога основної кваліфікаційної ознаки, передбаченої ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», розміщена в примітці до основного тексту та чи є вона в такому випадку обов’язковою до виконання чи містить рекомендаційний характер. У випадку подання учасником відповідних договорів згідно цієї вимоги, яким чином Замовником буде перевірятися «справжність» договорів у випадку, якщо такий договір не розміщений в електронній системі закупівель Prozorro з огляду на те, що законом передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику.
Розглянувши ваше питання повідомляємо наступне.
1. З приводу визначення, що таке аналогічний договір – тендерним комітетом будуть прийняті відповідні зміни.
2. З приводу наведення ознак аналогічного договору у примітках. Закон не містить поняття «основний текст» чи навпаки «не основний текст» документації. Не залежно від того, де замовником описана та чи інша вимога, якщо вона міститься у тендерній документації – вона являється обов’язковою до виконання. Тому вимоги, передбачені у «Примітках» до будь-якого пункту документації, являються рівноцінними з іншими вимогами тендерної документації та обов’язковими до виконання.
3. Щодо перевірки «справжності» договору поданого учасником, якщо такий договір не розміщений в електронній системі закупівель Prozorro. З огляду на те, що Закон передбачає право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі), ми, за необхідності, будемо звертатись за підтвердженням факту виконання поданих договорів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-27-001906-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Приватне підприємство "Євростильбуд-реконструкція", Код ЄДРПОУ:32970520
Дата подання: 27 жовтня 2019 19:03
вимога про відміну рішення
Прийнявши рішення про намір укладення договору з ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» по ”Будівництву полігону твердих побутових відходів для м.Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області”. Коригування. (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-27-001906-b , тендерний комітет Новояворівської міської ради порушив вимоги тендерної документації, адже в переможця тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в частині :
1. П.2.3 Додатком №1 до тендерної документації передбачено надати штатний розпис (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду) – учасником надано штатний розпис без зазначення розрядів для робітничих спеціальностей. Окремого листа-пояснення щодо цього учасник не надав.
2. П.1.1. Таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання (для юридичних осіб) інформаційної довідки щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю (сканований оригінал) – учасником ж надано інформаційну довідку щодо особи, чим порушили вимоги тендерної документації. Осіб – більше 1 особи, учасник ж надав довідку тільки про одну особу. Окремого листа-пояснення щодо цього учасник не надав.
3. П.1.2. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власні транспортні засоби, учасник подає надання документів, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності) - в частині випадків учасник надав свідоцтва, в яких вказана адреса ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» м.Полтава, м.Донецьк, хоча в довідці №1093 від 11.10.2019року «Відомості про учасника» учасник надав юридичну і поштову адресу м.Київ, вул.Зоологічна, буд 4А, офіс 139.
Враховуючи вище наведене, просимо відмінити рішення про визнання учасника ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» переможцем та укладення з ним договору. В іншому випадку ми подамо скаргу в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 71 611 452,01
UAH з ПДВ
63 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ 68 646 833,86
UAH з ПДВ
63 399 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 73 900 000,00
UAH з ПДВ
63 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Євростильбуд-реконструкція" 67 571 012,35
UAH з ПДВ
63 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 16:41
Електронний підпис
12 жовтня 2019 17:38
Електронний підпис
12 жовтня 2019 17:35
22. Цінова пропозиція.PDF
12 жовтня 2019 17:35
21. Скан_копія дозволу.pdf
12 жовтня 2019 17:35
19. Скан_копії ліцензії.pdf
12 жовтня 2019 17:35
16. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
12 жовтня 2019 17:35
14. Проект договору.PDF
12 жовтня 2019 17:35
6. Банківська гарантія.rar
12 жовтня 2019 17:35
5.1 Паспорт директора.pdf
12 жовтня 2019 17:35
5.1 ІПН директора.pdf
12 жовтня 2019 17:35
3.2Лист-відгук.pdf
12 жовтня 2019 17:35
2.1Скан-копія 1ДФ.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2019 15:12
Електронний підпис
14 жовтня 2019 15:08
Лист-пояснення.pdf
14 жовтня 2019 15:08
Банківська гарантія.7z
14 жовтня 2019 15:08
Наказ на призначення.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 18:53
Електронний підпис
11 жовтня 2019 18:45
ліцензія 2018.PDF
11 жовтня 2019 18:45
лист істотні умови.pdf
11 жовтня 2019 18:45
проект договору.pdf
11 жовтня 2019 18:45
пільги на ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 18:45
витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 18:45
витяг з ЄДР.pdf
11 жовтня 2019 18:45
Статут нова редакція.pdf
11 жовтня 2019 18:45
лист про санкції.pdf
11 жовтня 2019 18:45
ідентиф код керівника.pdf
11 жовтня 2019 18:45
паспорт керівника.pdf
11 жовтня 2019 18:45
лист про охорону праці.pdf
11 жовтня 2019 18:45
контракт з директором.pdf
11 жовтня 2019 18:45
банківська гарантія.rar
11 жовтня 2019 18:45
наявність досвіду 3.pdf
11 жовтня 2019 18:45
наявність досвіду 2.pdf
11 жовтня 2019 18:45
наявність досвіду 1.pdf
11 жовтня 2019 18:45
наявність працівників.pdf
11 жовтня 2019 18:45
наявність обладнання.pdf
11 жовтня 2019 18:45
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2019 19:49
проект_договор2.jpg
14 жовтня 2019 19:49
проект_договор6.jpg
14 жовтня 2019 19:49
проект_договор.jpg
14 жовтня 2019 19:49
проект_договор8.jpg
14 жовтня 2019 19:49
проект_договор4.jpg
14 жовтня 2019 19:49
проект_договор1.jpg
14 жовтня 2019 19:49
проект_договор7.jpg
14 жовтня 2019 19:49
проект_договор5.jpg
14 жовтня 2019 19:49
проект_договор3.jpg
14 жовтня 2019 19:49
кодУніят.jpg
14 жовтня 2019 19:49
квит_заборг.jpg
14 жовтня 2019 19:49
дог_48_1.jpg
14 жовтня 2019 19:49
дог_48.jpg
14 жовтня 2019 19:49
квит_1ДФ.jpg
14 жовтня 2019 19:49
дог_76.jpg
14 жовтня 2019 19:49
пасп_48.jpg
14 жовтня 2019 19:49
договір аналогічний.pdf
14 жовтня 2019 19:49
антикор19.jpg
14 жовтня 2019 19:49
пасп_483.jpg
14 жовтня 2019 19:49
статут.pdf
14 жовтня 2019 19:49
антикор10.jpg
14 жовтня 2019 19:49
Паспорт Ільчишин.pdf
14 жовтня 2019 19:49
договір1.jpg
14 жовтня 2019 19:49
наказ.pdf
14 жовтня 2019 19:49
пасп_48_2.jpg
14 жовтня 2019 19:49
пасп_48_1.jpg
14 жовтня 2019 19:49
довідка_заборгован.jpg
14 жовтня 2019 19:49
рішення.jpg
14 жовтня 2019 19:49
ліцензія.pdf
14 жовтня 2019 19:49
антикор18.jpg
14 жовтня 2019 19:49
повноваження.jpg
14 жовтня 2019 19:49
витяг3.jpg
14 жовтня 2019 19:49
пасп_76_1.jpg
14 жовтня 2019 19:49
паспорт_98.jpg
14 жовтня 2019 19:49
договір98_4.jpg
14 жовтня 2019 19:49
дог_77_1.jpg
14 жовтня 2019 19:49
цінова.jpg
14 жовтня 2019 19:49
антикор17.jpg
14 жовтня 2019 19:49
тех_паспорт77.jpg
14 жовтня 2019 19:48
цінова2.jpg
14 жовтня 2019 19:48
надання документації.jpg
14 жовтня 2019 19:48
ліценз.pdf
14 жовтня 2019 19:48
персональні.jpg
14 жовтня 2019 19:48
витяг6.jpg
14 жовтня 2019 19:48
наявність МТБ.jpg
14 жовтня 2019 19:48
персональні2.jpg
14 жовтня 2019 19:48
антикор16.jpg
14 жовтня 2019 19:48
кошторисна.rar
14 жовтня 2019 19:48
витяг.jpg
14 жовтня 2019 19:48
дог_76_1.jpg
14 жовтня 2019 19:48
дог_77_2.jpg
14 жовтня 2019 19:48
санкції.jpg
14 жовтня 2019 19:48
відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 жовтня 2019 19:48
антикор12.jpg
14 жовтня 2019 19:48
дозвіл.jpg
14 жовтня 2019 19:48
витяг5.jpg
14 жовтня 2019 19:48
відсутність підстав.jpg
14 жовтня 2019 19:48
наявність МТБ3.jpg
14 жовтня 2019 19:48
наявність МТБ2.jpg
14 жовтня 2019 19:48
наказ_антикор.jpg
14 жовтня 2019 19:48
антикор11.jpg
14 жовтня 2019 19:48
антикор8.jpg
14 жовтня 2019 19:48
конкуренція.jpg
14 жовтня 2019 19:48
антикор7.jpg
14 жовтня 2019 19:48
графік.jpg
14 жовтня 2019 19:48
договір98_3.jpg
14 жовтня 2019 19:48
договір98_2.jpg
14 жовтня 2019 19:48
гарантійний термін.jpg
14 жовтня 2019 19:48
оплата.jpg
14 жовтня 2019 19:48
витяг4.jpg
14 жовтня 2019 19:48
працівники2.jpg
14 жовтня 2019 19:48
пасп_76.jpg
14 жовтня 2019 19:48
охорона праці.jpg
14 жовтня 2019 19:48
витяг1.jpg
14 жовтня 2019 19:48
антикор4.jpg
14 жовтня 2019 19:48
витрати.jpg
14 жовтня 2019 19:48
термін.jpg
14 жовтня 2019 19:48
працівники.jpg
14 жовтня 2019 19:48
субпідряд.jpg
14 жовтня 2019 19:48
антикор20.jpg
14 жовтня 2019 19:47
паспорт9.jpg
14 жовтня 2019 19:47
дог_77.jpg
14 жовтня 2019 19:47
розрахунок.jpg
14 жовтня 2019 19:47
паспорт7.jpg
14 жовтня 2019 19:47
довкілля.jpg
14 жовтня 2019 19:47
ліцензування.jpg
14 жовтня 2019 19:47
повторне надання.jpg
14 жовтня 2019 19:47
істотні умови.jpg
14 жовтня 2019 19:47
пасп_76_2.jpg
14 жовтня 2019 19:47
договір98.jpg
14 жовтня 2019 19:47
витяг2.jpg
14 жовтня 2019 19:47
відсутність підстав2.jpg
14 жовтня 2019 19:47
антикор13.jpg
14 жовтня 2019 19:47
договір.jpg
14 жовтня 2019 19:47
відповідність вимогам.jpg
14 жовтня 2019 19:47
санкції2.jpg
14 жовтня 2019 19:47
антикор14.jpg
14 жовтня 2019 19:47
наказ_штатн.jpg
14 жовтня 2019 19:47
паспорт8.jpg
14 жовтня 2019 19:47
Рішення.pdf
14 жовтня 2019 19:47
паспорт5.jpg
14 жовтня 2019 19:47
антикор1.jpg
14 жовтня 2019 19:47
паспорт3.jpg
14 жовтня 2019 19:47
паспорт2.jpg
14 жовтня 2019 19:47
паспорт1.jpg
14 жовтня 2019 19:47
доручення.jpg
14 жовтня 2019 19:47
антикор6.jpg
14 жовтня 2019 19:47
антикор15.jpg
14 жовтня 2019 19:47
відгук.jpg
14 жовтня 2019 19:47
паспорт4.jpg
14 жовтня 2019 19:47
паспорт6.jpg
14 жовтня 2019 19:47
антикор9.jpg
14 жовтня 2019 19:47
антикор5.jpg
14 жовтня 2019 19:47
ОПИС_.pdf
14 жовтня 2019 19:47
антикор3.jpg
14 жовтня 2019 19:47
антикор2.jpg
14 жовтня 2019 19:47
ВИТЯГ ПДВ_.pdf
14 жовтня 2019 19:47
відгук5.jpg
14 жовтня 2019 19:47
1ДФ1.jpg
14 жовтня 2019 19:47
антидемпінг.jpg
14 жовтня 2019 19:47
1ДФ2.jpg
14 жовтня 2019 19:47
1ДФ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

Приватне підприємство "Євростильбуд-реконструкція"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Переможець 63 200 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 11:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
63 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 15:05
1 001.jpg укладений
19 червня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 15:02
1 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
2 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
3 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
4 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
5 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
6 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
7 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
8 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
9 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
10 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
11 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
12 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
13 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:57
14 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:56
15 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:56
16 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:56
17 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:56
18 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:56
19 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:56
20 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:56
21 001.jpg укладений
04 листопада 2019 14:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись пунктами 10.2 розділу 10 "Внесення змін у Договір та його розірвання Договору та статтями 651,653,654 Цивільного Кодексу України Сторони дійшли згоди розірвати Договір підряду №1/19 від 04.11.2020 року з 19.06.2020року."