Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2023 09:01 |
Очікувана вартість: | 4 491 698,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 916,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» на основі акту виконаних робіт згідно форми або акту надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 14:29 |
ТД_Благоустрій тротуарів по вул. Староміській.docx | |
12 травня 2023 14:29 |
Проект договору_Благоустрій тротуарів по Староміській.docx | |
12 травня 2023 14:29 |
ТЗ_Благоустрій тротуарів по вул. Староміській.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000017 ● 343a2ab83991441e9bdabe93ee0d1fe1
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 10:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2023 №35-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.06.2023 №35-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-05-12-008872-a 12.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-13 14:19:12
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Староміській в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-12-008872-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Замовником у частині 1 розділу 3 ТД вимагається надати учаснику Розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно з технічним завданням (Додаток 6 до цієї тендерної документації):
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок заробітної плати.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП" те, що учасником не надано розрахунки вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, прибутку, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації та кошти на покриття ризиків за статтями витрат, які зазначені у договірній ціні на вказану закупівлю?
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП" те, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником надано Довідку від 15.05.2023 №70 із зазначенням обладнання, а саме: коток дорожній, екскаватор-навантажувач, автогрейдер, на які надано договір про надання послуг від 22.03.2023 №22/03/23, де у предметі договору зазначено, що виконавець (ТОВ «Автомагістраль-ІФ) надає послуги замовнику (ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП") технічно справними будівельними машинами та механізмами з водіями (машиністами) відповідної кваліфікації в обсягах та на умовах, визначених цим договором, тоді як у наданій учасником довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від15.05.2023 №69 зазначено наявність тільки одного машиніста дорожньо-транспортних машин і механізмів Григорука І.І.?
4. Чи враховано Замовником, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП" те, що учасником надано підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису 02-01-01 та зазначено будівельні машини та механізми, які будуть використовуватись під час виконання робіт, а саме: електростанції пересувні, розчинозмішувачі пересувні, тоді як вказані будівельні машини та механізми відсутні у наданій учасником довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 15.05.2023 №70?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-15 15:59:03
Пояснення на запит
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Староміській в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-12-008872-a), повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Паспорт бюджетної програми розміщений на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://dani.kolrada.gov.ua/dataset/ttacnoptn-6iodxethnx-nporpam-ha-2023-pik-ykr
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-poslugi-z-blagoustroyu-teritoriyi-remont-trotuariv-po-vul-staromiskii-v-m-kolomiyi
2. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» завантажено пакет документів відповідно до вимог тендерної документації Замовника, в тому числі файл «15 розрахунок ціни пропозиції.pdf», в якому договірна ціна складена у відповідності до форми додатку № 30 Настанови з визначення вартості будівництва затверджених Наказом Міністерством розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». (Зведений кошторисний розрахунок і відомість обсягів робіт додаються).
Прибуток, який планує отримати учасник при наданні послуг на об’єкті становить 66 299,00 грн, який не перевищує 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат договірної ціни, тож порушень в розрахунку не вбачається.
Кошти в сумі 33 713,00 грн, які передбачено учасником на покриття адміністративних витрат, розраховані згідно показників для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт (додаток № 27 Настанови). У підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 в розділі І - загальна кошторисної трудомісткість становить 8 666,57 люд.год, показник для визначення адміністративних витрат згідно додатку № 27 Настанови складає 3,89 грн/люд.год (8 666,57 х 3,89 = 33 712,96), тому порушень не виявлено.
Також у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 зазначено поточну ціну за одиницю (машино-годину) роботи будівельних машин та механізмів, що будуть використовуватися під час надання послуг по об'єкту.
Кошти на покриття ризиків ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» не застосовує.
Правильність розрахунків будуть перевірятися замовником при підписанні акту наданих послуг.
3. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.05.2023 № 69, учасник зазначив працівників, з якими укладені трудові угоди. Даним підприємством укладено договори про надання послуг з ТОВ «Автомагістраль-ІФ» будівельними машинами з водіями. Оскільки з водіями, які будуть працювати на підставі договору про надання послуг будівельних машин, ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» трудових договорів не укладає, тому ці працівники не зазначені у довідці.
4. У довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 70 від 15.05.2023 року ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП» підтверджує наявність бетонозмішувача Скіф/БСМ-250 і генератора бензинового RZTK G6500E, які можуть виконувати функції розчинозмішувача і пересувної електростанції.
Виходячи з вище викладеного та враховуючи вимоги тендерної документації до учасників закупівлі, Замовник не вбачав наявних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП».
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку.
2. Сканкопія відомості обсягів робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-16 11:38:53
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Староміській в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-12-008872-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у частині 1 розділу 3 ТД вимагається надати учаснику Розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно з технічним завданням (Додаток 6 до цієї тендерної документації):
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок заробітної плати.
Учасником надано договір про надання послуг від 22.03.2023 №22/03/23-1, де у предметі договору зазначено, що виконавець (ТОВ «Автомагістраль-ІФ) надає послуги замовнику (ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП") технічно справними будівельними машинами та механізмами з водіями (машиністами) відповідної кваліфікації в обсягах та на умовах, визначених цим договором та вартість паливно-мастильних матеріалів входить у вартість послуг будівельних машин та механізмів.
Хто несе витрати щодо оплати водіїв (машиністів), які надаються згідно вказаного договору про надання послуг? Учасником ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП" не надано саме розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення тощо.
Слід зазначити, що Замовником вимагалось надання учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни згідно з технічним завданням (Додаток 6 до цієї тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-21 13:31:10
Пояснення на запит
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів по вул. Староміській в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-12-008872-a), повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції учасник, ТОВ «БУДІВНИЧИЙ-ФСП», надав розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно того переліку, який зазначив замовник, а саме:
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок заробітної плати.
Замовник не вимагав у тендерній документації надати розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, тому, під час розгляду тендерної пропозиції, дані розрахунки не враховувались, а саме, правильність розрахунків вартості машино-години власної будівельної техніки та вартості машино-години техніки, яка використовується згідно договору надання послуг. За правильність розрахунків договірної ціни несе відповідальність учасник, а замовник перевіряє розрахунки при підписанні акту надання послуг.
Якщо ціна тендерної пропозиції не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, а також кількісні і якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам замовника, то така пропозиція приймається замовником.
На запит замовника, учасник надав розрахунок вартості машино-години техніки, який додається.
Додаток: Сканкопія розрахунку вартості експлуатації 1 машино-години машин.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТПЛЮСБУД" |
3 990 154,00
UAH з ПДВ
|
3 990 154,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП" |
4 189 488,00
UAH з ПДВ
|
4 189 488,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТПЛЮСБУД" #37409912 |
Відхилено |
3 990 154,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 14:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2023 16:39
|
ТОВ "БУДІВНИЧИЙ-ФСП" #44280906 |
Переможець |
4 189 488,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 09:36
|
Додаткова угода_3 до 122.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2023 12:02
|
Додаткова угода_2 до 122.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2023 11:15
|
Додаткова угода_1 до 122.pdf | зміни до договору |
07 липня 2023 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 10:53
|
Договір_122.pdf | укладений |
08 червня 2023 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору № 122 від 08.06.2023 року на 1 895 022,00 грн відповідно до фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/122 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни договору № 122 від 08.06.2023 р. на суму 41 451,00 грн в зв'язку із зміною з 01.08.2023 року ставки єдиного податку. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/122 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору № 122 від 08.06.2023 р. на 64 281,00 грн, відповідно до фактично наданих послуг за договором. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/122 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |