Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" |
Код ЄДРПОУ: | 01985860 |
Місцезнаходження: | 51934, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ АНОШКІНА, будинок 72 |
Контактна особа: |
Яна Мандзюк +380986630334 tenderknp9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 грудня 2021 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2022 13:14 |
Очікувана вартість: | 3 870 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2022 20:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2022 20:49 |
Тендерна документація приготуваня харчування 9 лікарня (зі змінами).doc | |
05 січня 2022 20:49 |
протокол 01-01 про внесення змін (організація харчування).doc | |
25 грудня 2021 14:46 |
Тендерна документація приготуваня харчування 9 лікарня.doc | |
25 грудня 2021 14:46 |
проект договору приготування їжі.docx |
05 січня 2022 20:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 січня 2022 20:49 |
Тендерна документація приготуваня харчування 9 лікарня (зі змінами).doc
|
|||
05 січня 2022 20:49 |
протокол 01-01 про внесення змін (організація харчування).doc
|
|||
25 грудня 2021 14:46 |
Тендерна документація приготуваня харчування 9 лікарня.doc
|
|||
25 грудня 2021 14:46 |
проект договору приготування їжі.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-30-000036 ● f9617fd1ccce45f6b2c1bcd1d7a78a01
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2022
№ 45-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.09.2022 №45-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-12-25-000475-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-04 15:24:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з приготування їжі для харчування 516 пацієнтів (стаціонарне відділення)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-25-000475-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-07 21:44:17
Відповідь на звернення
На Ваш запит стосовно надання пояснення до закупівлі за номером ID: UA-2021-12-25-000475-c ДК 021:2015: 55320000-9 "Послуги з організації харчування" (Послуги з приготування їжі для харчування 516 пацієнтів (стаціонарне відділення) СНІДАНОК, ОБІД, ВЕЧЕРЯ) (далі – Закупівля) повідомляємо наступне.
Для забезпечення потреб КНП КМР «Міська лікарня №9» (далі - Замовник) послугами з приготування їжі для харчування 516 пацієнтів (стаціонарне відділення) СНІДАНОК, ОБІД, ВЕЧЕРЯ для забезпечення пацієнтів харчуванням в стаціонарних відділеннях закладу було здійснено вказану процедуру закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-10-18 13:14:23
Відповідь щодо виявленого порушення
Уважно та ретельно вивчивши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-12-25-000475-c від 12 жовтня 2022 року, повідомляємо наступне:
1. КНП КМР «Міська лікарня №9» взято до уваги надана Держаудитслужбою інформація про результати моніторингу процедури закупівлі. Здійснено заходи щодо недопущення таких та будь-яких інших порушень Закону України “Про публічні закупівлі” в майбутньому. В тому числі, але не обмежуючись, зобов’язано уповноважену особу на регулярній основі підвищувати свій рівень знань щодо особливостей здійснення публічних закупівель, ретельніше здійснювати аналіз тендерної документації на відповідність вимогам чинного законодавства. Також уповноваженій особі рекомендовано звертатися з ініціативою про створення робочої групи для прийняття участі у підготовці тендерної документації.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно та ретельно вивчивши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-25-000475-c від 12 жовтня 2022 року, повідомляємо наступне: 1. КНП КМР «Міська лікарня №9» взято до уваги надана Держаудитслужбою інформація про результати моніторингу процедури закупівлі. Здійснено заходи щодо недопущення таких та будь-яких інших порушень Закону України “Про публічні закупівлі” в майбутньому. В тому числі, але не обмежуючись, зобов’язано уповноважену особу на регулярній основі підвищувати свій рівень знань щодо особливостей здійснення публічних закупівель, ретельніше здійснювати аналіз тендерної документації на відповідність вимогам чинного законодавства. Також уповноваженій особі рекомендовано звертатися з ініціативою про створення робочої групи для прийняття участі у підготовці тендерної документації.
2022-10-18 13:15:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2022 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРИСНА ЇЖА" |
3 866 130,00
UAH з ПДВ
|
3 866 130,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЧУХНО ОЛЕНА ОЛЕГІВНА" |
3 870 000,00
UAH з ПДВ
|
3 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРИСНА ЇЖА" #43658259 |
Відхилено |
3 866 130,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2022 12:49
|
ФОП "ЧУХНО ОЛЕНА ОЛЕГІВНА" #3146800509 |
Переможець |
3 870 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2022 13:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2022 11:52
|
Чухно ду1 дог2240-6.pdf | зміни до договору |
03 березня 2022 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 12:53
|
Чухно2240-6.pdf | укладений |
02 лютого 2022 12:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2240-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |