Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан 380507833341 info.vl@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2024 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2024 15:03 |
Початок аукціону: | 02 липня 2024 15:03 |
Очікувана вартість: | 16 949 039,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 169 490,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2024 08:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2024 08:45 |
67. Зміни до ТД.doc | |
24 червня 2024 08:45 |
ТД утрим_МАПП Ягодин.doc | |
21 червня 2024 11:39 |
Додаток 4 Проект договору Ягодин.docx | |
21 червня 2024 11:39 |
Додатки 3,5_ТЗ Ягодин.docx |
24 червня 2024 08:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 червня 2024 08:45 |
67. Зміни до ТД.doc
|
|||
24 червня 2024 08:45 |
ТД утрим_МАПП Ягодин.doc
|
|||
21 червня 2024 11:39 |
Додаток 4 Проект договору Ягодин.docx
|
|||
21 червня 2024 11:39 |
Додатки 3,5_ТЗ Ягодин.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 17 липня 2024 16:19
Дата подання: 16 серпня 2024 13:27
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000034 ● 5440b5646e344a07a2506f44f8de7de2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2024-06-21-004048-a 21.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 09:00:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з комплексного утримання міжнародного пункту пропуску через державний кордон «Ягодин -Дорогуськ» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-21-004048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-21 11:38:51
Відповідь на запит Держаудитслужби України
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-21-004048-a здійснено відповідно до МЕТОДИКИ визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення. Комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі надаються.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснювалось відповідно до калькуляції кошторисної вартості об’єкта, затвердженої наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області від 19.06.2024 р. № 3.3-5 ПКД.
2. URL-адреса розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://vl.restoration.gov.ua/diialnist/7702/71106.html з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та датою публікації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-22 14:25:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з комплексного утримання міжнародного пункту пропуску через державний кордон «Ягодин -Дорогуськ» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-21-004048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та/або відповідних документів) а саме: яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» вимогам пункту 8 розділу 2 в частині надання інформації про субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-24 15:20:45
Відповідь на запит
Оскільки в складі тендерної пропозиції учасника були подані документи, зокрема про залучення матеріально технічної бази для виконання послуг нами було зроблено висновок, що учасник не буде залучати субпідрядника. Під розгляду тендерної пропозиції Учаснику надавалось 24 години для усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції. Відсутність довідки про залучення субпідрядника була виявлення після усунення зазначених Замовником невідповідностей учасником, а тому надати 24 години для подання цього документу у замовника не було законної можливості. Разом з цим, відсутність даної довідки замовником віднесено до несуттєвих порушень, які не вплинули на результат закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2024 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ" |
12 360 200,93
UAH з ПДВ
|
12 360 200,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
15 940 177,00
UAH з ПДВ
|
15 940 177,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ" #30659614 |
Рішення скасоване |
12 360 200,93
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2024 12:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2024 16:08
|
КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ" #30659614 |
Відхилено |
12 360 200,93
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2024 12:43
|
|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Рішення скасоване |
15 940 177,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 16:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2024 14:22
|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Переможець |
15 940 177,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2024 09:41
|
Додаткова угода №145-24.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2024 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 жовтня 2024 10:15
|
Додаткова угода №1-125-24.pdf | зміни до договору |
14 жовтня 2024 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 15:21
|
Договір №07-27-24.pdf | укладений |
17 вересня 2024 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний план надання послуг" |
Номер договору про закупівлю: | 07/27/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/125/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 4 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 07/27/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 145/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |