Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів - Богородчани – Івано - Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 162+000- км 167+700, км 179+100 – км 190+020, км 190+442 - км 200+792, км 201+102 - км 209+020, Закарпатська область (додаткові послуги)
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 162+000 - km 167+700, km 179+100 - km 190+020, km 190+442 - km 200+792, km 201+102 - km 209+020, Transcarpathian region (Additional Services)
Очікувана вартість
78 406 000,00 UAH
UA-2020-10-27-005918-c c6d2cdf6c65d4b61b81745cc9ba44eda
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 15:47
Очікувана вартість: 78 406 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 392 030,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2350000 UAH
Publication date: 27 жовтня 2020 18:10
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 12:00

Information

Estimated total value: 78 406 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 392 030 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 100 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Zakarpatska region, IBAN UA898201720355199001000018420 in DKSU in the Kyiv, USREOU - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів - Богородчани – Івано - Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 162+000- км 167+700, км 179+100 – км 190+020, км 190+442 - км 200+792, км 201+102 - км 209+020, Закарпатська область (додаткові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39 (Згідно Технічного завдання та Відомостей робіт)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 162+000 - km 167+700, km 179+100 - km 190+020, km 190+442 - km 200+792, km 201+102 - km 209+020, Transcarpathian region (Additional Services)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - Державний бюджет України та інші бюджети. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 18:14
Відомості робіт.rar
27 жовтня 2020 18:13
ТД Н-09 162-209 Додаткові.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-29-000031 ● b498e2e350734b2f8828d8f6e3de4029
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021 16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.01.2021 № 27

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.01.2021 № 27.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-27-005918-c, 27.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №03100-18/866-2021 від 25.01.2021.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-09 15:58:53

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-10-27-005918-c , яка проводилась Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, згідно розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав від учасників подання ними інформації про наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до таблиці 1 «Наявність обладнання та технічних засобів». Якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці 1. Учасники обов'язково включають до таблиці машини, механізми, техніку та устаткування, які є необхідними для виконання робіт згідно вимог тендерної документації та технічного завдання (додаток №3).
Також, учасник повинен надати інформацію про мінімально необхідну кількість техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до таблиці 1.
Крім цього, за вимогою тендерної документації, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1.
Відповідно до розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу про те, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода за формою та встановленою мінімальною кількістю працівників. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 5 про мінімальну необхідну кількість працівників, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Також, учасники повинні були надати інформаційну довідку про виконання аналогічного договору відповідно до таблиці 6 (довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 6).
Під час моніторингу встановлено, що ТОВ «ПБС» у складі тендерної пропозиції не надано інформації, що підтверджують в учасника:
- «Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі» відповідно до форми таблиці 1;
- Інформаційну довідку про наявність відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою наведеною таблиці №5.
Слід зазначити, що відповідно до частини 2 розділу V тендерної документації Замовника відсутність документів у складі тендерної пропозиції учасника не відноситься до формальних помилок.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПБС», яким не підтверджено відповідного кваліфікаційного критерію, встановленого Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, а допущено вказаного учасника до аукціону, а також визнано його переможцем тендеру та укладено з ним договір на закупівлю послуг від 21.12.2020 №64?
Також, відповідно до пункту 5 після Таблиці 3 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у виробника (постачальника), учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від виробника (постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ).
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ШБУ-77» надано інформаційну довідку (вих.№Т-4628 від 26.11.2020) про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), відповідно до якої вказаним учасником отримання асфальтобетону відбуватиметься на умовах договору поставки №26/11-1 від 26.11.2020 з ТОВ «МЕГО ЛТД».
У вищевказаній довідці учасником зазначено про постачання гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетонної суміші типу А марки І у квітні 2021 року - 660т, а також постачання гарячого щебенево-мастикового асфальтобетону ЩМА-20 у травні 2021 року – 80т.
Аналогічні періоди (місяці) поставки зазначені і в гарантійному листі ТОВ «МЕГО ЛТД», яким надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» щодо постачання асфальтобетонних сумішей ТОВ «МЕГО ЛТД» (вих.№179 від 26.11.2020).
Учасником ТОВ «ШБУ-77» поданими інформаційними довідками не підтверджено можливості поставки асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості щомісячно протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У гарантійному листі щодо постачання асфальтобетонних сумішей та в інформації про наявність асфальтобетонного заводу учасником зазначено лише про можливість виготовлення (обсяг випуску) асфальтобетону щомісячно.
Також проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПБС» надано інформаційну довідку (№42 від 25.11.2020) про наявність асфальтобетонного заводу, відповідно до якої вказаним учасником отримання асфальтобетону відбуватиметься на умовах договору поставки №2 від 16.03.2020 з ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН».
У вищевказаній довідці учасником зазначено про постачання гарячого щебеново-мастикового асфальтобетонну ЩМА-20 у березні 2021 року – 72т, а також постачання гарячого щільно крупнозернистого асфальтобетонної суміші типу А, марки І у січні-лютому 2021 року – 327т.
Аналогічні періоди (місяці) поставки зазначені і в листі ТОВ «ПБС» який надано у складі тендерної пропозиції щодо придбання асфальтобетону та ЩМАС (№25/11-2-а від 25.11.2020).
А також, періоди (місяці) поставки зазначені і в гарантійному листі ТОВ «ВІТА КОНСТРФКШИН», який надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» щодо постачання асфальтобетонних сумішей ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» (.№18/11/3 від 25.11.2020). У гарантійному листі ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» у примітці зазначено лише про терміни випуску (постачання) постачання асфальтобетонної суміші та або/ ЩМАС та можливість виготовлення (обсяг випуску) асфальтобетону щомісячно.
Учасником ТОВ «ПБС» поданими інформаційними довідками не підтверджено можливості поставки асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості щомісячно протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У листах про придбання асфальтобетону та ЩМАС та про наявність асфальтобетонного заводу у примітці зазначено лише про можливість їх випуску.
Слід зазначити, що відповідно до тендерної документації (п.4.4 Загальних положень тендерної документації, п.5.1 Проєкту договору, що наведений у Додатку 5 до тендерної документації) термін надання послуг – до 31.12.2021.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС», якими не підтверджено відповідного кваліфікаційного критерію, встановленого Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, а допущено вказаних учасників до аукціону, а також визнано ТОВ «ПБС» переможцем тендеру та укладено з ним договір на закупівлю послуг від 21.12.2020 №64?
Слід зазначити, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1.Чому Замовником під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ПБС» та ТОВ «ШБУ-77» не було надано вимоги про усунення вищевказаних недоліків?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-12 17:02:22

Пояснення на запит

1. Відповідно до п. 1 ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами.
Згідно із ч. 2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода за формою та встановленою мінімальною кількістю працівників. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці5.
Відповідно до п. 3.1. ч. 3 Додатку 1 до Тендерної документації Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці вище.
Згідно з п. 1 Примітки до Додатку 1 усі довідки надаються від Учасника у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).
Відповідно до ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити мінімально необхідну кількість техніки у складі своєї тендерної пропозиції.


п/п Найменування Кількість
1 2 3
1 Автобітумовоз 1
2 Автогрейдер 1
3 Автогудронатор 1
4 Автомобіль бортовий 1
5 Автосамоскид 3
6 Асфальтоукладальник 1
7 Бульдозер 1
8 Дорожня фреза 1
9 Екскаватор 1
10 Компресор 1
11 Коток гладковальцевий вібраційний 2
12 Коток вібраційний комбінованої дії 1
13 Коток на пневмоходу 1
14 Коток грунтовий 1
15 Автокран 3
16 Машина дорожня комбінована 1
17 Машина поливально-мийна 1
18 Машина для холодного ресайклінгу 1
19 Розподільник цементу 1
20 Навантажувач одноківшевий 1

Згідно із ч. 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити мінімально необхідну кількість працівників у складі своєї тендерної пропозиції для надання послуг згідно предмету закупівлі
№ п/п Посада Кількість
1 2 3
1 Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації мінімум 1 особа
2 Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції мінімум 1 особа
3 Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт мінімум 1 особа
4 Інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт мінімум 1 особа
5 Геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт мінімум 1 особа
6 Майстер мінімум 2 особи
7 Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії) у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)
8 Дорожній робітник мінімум 47 осіб

Відповідно до п. 3.2. ч. 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити, що має досвід виконання основних видів робіт (по кожному виду окремо), визначених замовником у складі тендерної документації, а саме:
Влаштування вирівнюючого/нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 560,00 м2;
Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші або ЩМА – 560,00 м2;
Влаштування основи дорожнього одягу з органо-мінеральної суміші або регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією «холодного ресайклінгу» – 830,00 м2;

Учасник закупівлі ТОВ «ПБС» у складі своєї тендерної пропозиції належним чином та документами підтвердив мінімально необхідну кількість техніки у складі своєї тендерної пропозиції, мінімально необхідну кількість працівників у складі своєї тендерної пропозиції для надання послуг згідно предмету закупівлі та досвід виконання основних видів робіт (по кожному виду окремо), визначених замовником у складі тендерної документації.
Відповідно до п. 2.1 ч.2 Розділу 5 Тендерної документації 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що затверджені Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 року за №710.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки (виключенням є «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», який надається Учасником згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації) в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Таким чином, хочемо звернути увагу на те, що відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначається не на підставі поданих таблиць у складі тендерної пропозиції учасника, а на підставі документів, які дають Замовнику змогу встановити обставину про його відповідність кваліфікаційним критерія з мінімально необхідною кількістю техніки у складі своєї тендерної пропозиції, мінімально необхідною кількістю працівників у складі своєї тендерної пропозиції для надання послуг згідно предмету закупівлі та досвід виконання основних видів робіт (по кожному виду окремо), визначених замовником у складі тендерної документації, а тому відсутність таблиць у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБС» не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.

2. Відповідно до пункту 5 після Таблиці 3 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у виробника (постачальника), учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від виробника (постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ).
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ШБУ-77» надано інформаційну довідку (вих.№Т-4628 від 26.11.2020) про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), відповідно до якої вказаним учасником отримання асфальтобетону відбуватиметься на умовах договору поставки №26/11-1 від 26.11.2020 з ТОВ «МЕГО ЛТД». У вищевказаній довідці учасником зазначено про постачання гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетонної суміші типу А марки І у квітні 2021 року - 660т, а також постачання гарячого щебенево-мастикового асфальтобетону ЩМА-20 у травні 2021 року – 80т. У низу під довідкою учасником зазначено, що: «Можливість виготовлення (обсяг випуску) асфальтобетону, ЩМАС – 39 600 т. щомісячно. Можливість виготовлення (обсяг випуску) асфальтобетону та ЩМАС розраховано за умови роботи асфальтобетонного заводу у режимі 12 годин на добу, 30 днів на місяць. За необхідності можлива робота 24 години на добу, 30 днів на місяць.»
У гарантійному листі ТОВ «МЕГО ЛТД», який надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» щодо постачання асфальтобетонних сумішей ТОВ «МЕГО ЛТД» (вих.№179 від 26.11.2020) зазначені аналогічні гарантії, що вказані у листі №Т-4628 від 26.11.2020 року та в низу довідки зазначено, що: «Можливість виготовлення (обсяг випуску) асфальтобетону, ЩМАС – 39 600 т. щомісячно. Можливість виготовлення (обсяг випуску) асфальтобетону та ЩМАС розраховано за умови роботи асфальтобетонного заводу у режимі 12 годин на добу, 30 днів на місяць. За необхідності можлива робота 24 години на добу, 30 днів на місяць.»
У своєму питанні ви стверджуєте, що «Учасником ТОВ «ШБУ-77» поданими інформаційними довідками не підтверджено можливості поставки асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості щомісячно протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У гарантійному листі щодо постачання асфальтобетонних сумішей та в інформації про наявність асфальтобетонного заводу учасником зазначено лише про можливість виготовлення (обсяг випуску) асфальтобетону щомісячно.» що не відповідає дійсності, та є перекручуванням об’єктивних обставин, так як учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» надав договір на поставку асфальтобетонних сумішей №26/11-1 від 26.11.2020 укладеного з ТОВ «МЕГО ЛТД», згідно якого об’єми продукції відповідають об’ємам зазначеним у Технічному завданні, що є додатком 3 до Тендерної документації. Учасником надано усі необхідні документи, а у питанні Вами не зазначається інформація зазначена у листах, а саме «Можливість виготовлення (обсяг випуску) асфальтобетону, ЩМАС – 39 600 т. щомісячно. Можливість виготовлення (обсяг випуску) асфальтобетону та ЩМАС розраховано за умови роботи асфальтобетонного заводу у режимі 12 годин на добу, 30 днів на місяць. За необхідності можлива робота 24 години на добу, 30 днів на місяць.», яка і спростовує Ваші доводи.
3. Відповідно до пункту 5 після Таблиці 3 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у виробника (постачальника), учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від виробника (постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ).
Учасником ТОВ «ПБС» у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку №42 від 25.11.2020 року про наявність асфальтобетонного заводу, відповідно до якої вказаним учасником отримання асфальтобетону відбуватиметься на умовах договору поставки № 01-03/08 від 28 березня 2018 року. Дана інформація підтверджується і викладеним текстом у довідці №42 від 25.11.2020 року. У питанні Ви неправильно трактуєте інформацію та приходите до не вірного висновку, про те, що поставка буде здійснюватися на підставі договору №2 від 16.03.2020.
Також, у своєму питанні Ви стверджуєте, що учасником ТОВ «ПБС» поданими інформаційними довідками не підтверджено можливості поставки асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості щомісячно протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, хоча у своєму запитанні вказуєте на всі документи, які вимагаються тендерною документацією. У примітці до довідки №42 від 25.11.2020 року зазначено, що «терміни випуску асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС можуть бути змінені у залежності від погодних умов».
Також, твердження про те, що учасником ТОВ «ПБС» поданими інформаційними довідками не підтверджено можливості поставки асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості щомісячно протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі спростовується виконанням договору, який на даний час виконаний на 60 027 790,80 грн (вартість договору (77 232 960,00 грн.), що підтверджує, що заявлені учасником об’єми виконані у повному обсязі, а викладені висновки не можуть базуватись на домислах і видумках.
Таким чином, у Замовника закупівлі Служби автомобільних доріг у Закарпатській області не було законних та об’єктивних підстав для відхилення тендерних пропозиції учасників ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС», а вказаними учасниками з урахуванням формальних помилок підтверджено кваліфікаційні критерії.
Щодо надання повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції на підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», то відповідно до цієї норми закону Замовник розміщує інформацію якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, однак у документах учасників не було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Слід звернути увагу, що відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації для учасників не передбачено жодним пунктом надання документального підтвердження відсутності підстав, визначених ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а тільки учасник самостійно і у довільній формі надає інформацію про відсутність підстав, передбачених ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому Замовником вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не порушено. Також, навіть у висновку Відповідач констатує, що «…в тендерній документації Замовника (Додаток 2) встановлено вимогу про подання учасниками інформації в довільній формі щодо підтвердження відсутності підстав, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8, 9 та 11 частини першої статті 17 Закону…», тобто інформації, а не документального підтвердження, що додатково спростовує наявність порушення Закону. Враховуючи вище наведене, при проведенні публічних закупівель не допускати порушення вимог частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.

2021-02-23 14:25:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 грудня 2020
UA-2020-10-27-005918-cc6d2cdf6c65d4b61b81745cc9ba44eda
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 листопада 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 грудня 2020 08:19
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:19
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:18
Ст. 17.pdf
10 грудня 2020 08:18
Ліцензія (копія).pdf
10 грудня 2020 08:18
Довідки МВС (1).pdf
26 листопада 2020 15:15
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:15
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:13
дор.роб8.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб9.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб6.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб5.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб4..pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб1.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб2.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб10.pdf
26 листопада 2020 15:13
Накази.pdf
26 листопада 2020 15:13
Техпаспорти 114 (1).pdf
26 листопада 2020 15:13
Щербан крани техпаспорти.pdf
26 листопада 2020 15:13
ВОДІЇ6.pdf
26 листопада 2020 15:13
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 15:13
ВОДІЇ1.pdf
26 листопада 2020 15:13
1 Документи по підприємству.rar
26 листопада 2020 15:13
дор.роб7_.pdf
26 листопада 2020 15:13
7.2. Договір № 39 копія.pdf
26 листопада 2020 15:13
МЕХАНІЗАТОРИ6.pdf
26 листопада 2020 15:13
ВОДІЇ2.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб3.pdf
26 листопада 2020 15:13
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
26 листопада 2020 15:13
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
26 листопада 2020 15:13
Цементорозподілювач.pdf
26 листопада 2020 15:13
ІТП 2.pdf
26 листопада 2020 15:13
ІТП 4 (.pdf
26 листопада 2020 15:13
2 Матеріально-технічна база.rar
26 листопада 2020 15:13
Дипломи.pdf
26 листопада 2020 15:13
ВОДІЇ3_.pdf
26 листопада 2020 15:13
Гудронатор Skania R410.zip
26 листопада 2020 15:13
ВК погодження.pdf
26 листопада 2020 15:13
Відомості робіт.rar
26 листопада 2020 15:13
Бітумовоз 2.zip
26 листопада 2020 15:12
Hamm dv70tv.pdf
26 листопада 2020 15:12
Західорінвест техпаспорти.pdf
26 листопада 2020 15:12
Договір оренди АБЗ.pdf
26 листопада 2020 15:12
Щербан погодження.pdf
26 листопада 2020 15:12
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
26 листопада 2020 15:12
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
26 листопада 2020 15:12
ІТП 1.pdf
26 листопада 2020 15:12
ЗДІ листи погодження.pdf
26 листопада 2020 15:12
ВОДІЇ5_.pdf
26 листопада 2020 15:12
Гудронатор Skania R400.zip
26 листопада 2020 15:12
ВОДІЇ4.pdf
26 листопада 2020 15:12
Банківська гарантія.zip
26 листопада 2020 15:12
Відгук 39 від 21.10.20.pdf
26 листопада 2020 15:12
Сертифікат ISO 9001 новий 2019.pdf
26 листопада 2020 15:12
Облікові ЗДІ на контейнери.pdf
26 листопада 2020 15:12
Сертифікат 14001.pdf
26 листопада 2020 15:12
АБЗ 1 Договір.PDF
26 листопада 2020 15:12
Відгук №39 28.09.2020.pdf
26 листопада 2020 15:12
АБЗ 1 Накладна.PDF
26 листопада 2020 15:12
39 від 19.11.20.pdf
26 листопада 2020 15:12
Автогрейдер ТОВ ПБС.pdf

Документи

27 листопада 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 21:58
Електронний підпис
26 листопада 2020 21:58
Електронний підпис
26 листопада 2020 21:57
_Гарантія 2 350 000 (005918-c).zip
26 листопада 2020 21:45
45 Копії трудових книжок ч14.zip
26 листопада 2020 21:45
45 Копії трудових книжок ч13.zip
26 листопада 2020 21:45
45 Копії трудових книжок ч12.zip
26 листопада 2020 21:45
45 Копії трудових книжок ч11.zip
26 листопада 2020 21:45
45 Копії трудових книжок ч10.zip
26 листопада 2020 21:44
62. Технічне завдання.PDF
26 листопада 2020 21:44
45 Копії трудових книжок ч9.zip
26 листопада 2020 21:44
48 Копія договору 1 З ДУ.pdf
26 листопада 2020 21:44
59. Проект договору .PDF
26 листопада 2020 21:44
45 Копії трудових книжок ч8.zip
26 листопада 2020 21:44
48 Копія дог._26 з ДУ.pdf
26 листопада 2020 21:44
57. Транспортна схема.PDF
26 листопада 2020 21:44
45 Копії трудових книжок ч7.zip
26 листопада 2020 21:44
63. Відомості робіт.PDF
26 листопада 2020 21:44
56. Технічний паспорт.zip
26 листопада 2020 21:44
45 Копії трудових книжок ч6.zip
26 листопада 2020 21:44
45 Копії трудових книжок ч5.zip
26 листопада 2020 21:43
53. Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 21:43
52. Копія договору.PDF
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч4.zip
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч3.zip
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч2.zip
26 листопада 2020 21:43
49 КБ3_ КБ2в ч2 (дог 1).pdf
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч1.zip
26 листопада 2020 21:43
45. Копії трудових книжок ч23.zip
26 листопада 2020 21:43
49 КБ3_ КБ2в ч1 (дог1).PDF
26 листопада 2020 21:43
44 Листи пояснення .zip
26 листопада 2020 21:43
45. Копії трудових книжок ч22.zip
26 листопада 2020 21:43
49 КБ-2В та КБ-3 (договір 9 ч.2 ).pdf
26 листопада 2020 21:43
42. Копії наказів та ЦПУ ч2.zip
26 листопада 2020 21:43
45. Копії трудових книжок ч21.zip
26 листопада 2020 21:43
49 КБ-2В та КБ-3 (договір 9 ч.1).PDF
26 листопада 2020 21:43
42. Копії наказів та ЦПУ ч1.zip
26 листопада 2020 21:43
49 КБ2в і КБ3 ч.2 (дог.26).pdf
26 листопада 2020 21:43
45. Копії трудових книжок ч20.zip
26 листопада 2020 21:43
49 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч19.zip
26 листопада 2020 21:43
39. Сертифікат лабораторії.pdf
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч18.zip
26 листопада 2020 21:43
38. Повірка обладнання.zip
26 листопада 2020 21:43
37. Гарантійний лист .PDF
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч17.zip
26 листопада 2020 21:42
35. Договір блок-контейнер.zip
26 листопада 2020 21:42
45 Копії трудових книжок ч16.zip
26 листопада 2020 21:42
45 Копії трудових книжок ч15.zip
26 листопада 2020 21:42
29. Листи підтвердження.zip
26 листопада 2020 21:42
27.PDF
26 листопада 2020 21:42
22.PDF
26 листопада 2020 21:42
19. Лист (и) зобов_язання.PDF
26 листопада 2020 21:42
14. Гарантійний лист .PDF
26 листопада 2020 21:42
7. Доручення.PDF
26 листопада 2020 21:42
6. Копія Статуту.PDF
26 листопада 2020 21:42
5. Виписки з протоколу .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 77 625 000,00
UAH з ПДВ
77 232 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 78 000 000,00
UAH з ПДВ
77 232 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 08:19
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:19
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:18
Ст. 17.pdf
10 грудня 2020 08:18
Ліцензія (копія).pdf
10 грудня 2020 08:18
Довідки МВС (1).pdf
26 листопада 2020 15:15
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:15
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:13
дор.роб8.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб9.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб6.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб5.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб4..pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб1.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб2.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб10.pdf
26 листопада 2020 15:13
Накази.pdf
26 листопада 2020 15:13
Техпаспорти 114 (1).pdf
26 листопада 2020 15:13
Щербан крани техпаспорти.pdf
26 листопада 2020 15:13
ВОДІЇ6.pdf
26 листопада 2020 15:13
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 15:13
ВОДІЇ1.pdf
26 листопада 2020 15:13
1 Документи по підприємству.rar
26 листопада 2020 15:13
дор.роб7_.pdf
26 листопада 2020 15:13
7.2. Договір № 39 копія.pdf
26 листопада 2020 15:13
МЕХАНІЗАТОРИ6.pdf
26 листопада 2020 15:13
ВОДІЇ2.pdf
26 листопада 2020 15:13
дор.роб3.pdf
26 листопада 2020 15:13
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
26 листопада 2020 15:13
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
26 листопада 2020 15:13
Цементорозподілювач.pdf
26 листопада 2020 15:13
ІТП 2.pdf
26 листопада 2020 15:13
ІТП 4 (.pdf
26 листопада 2020 15:13
2 Матеріально-технічна база.rar
26 листопада 2020 15:13
Дипломи.pdf
26 листопада 2020 15:13
ВОДІЇ3_.pdf
26 листопада 2020 15:13
Гудронатор Skania R410.zip
26 листопада 2020 15:13
ВК погодження.pdf
26 листопада 2020 15:13
Відомості робіт.rar
26 листопада 2020 15:13
Бітумовоз 2.zip
26 листопада 2020 15:12
Hamm dv70tv.pdf
26 листопада 2020 15:12
Західорінвест техпаспорти.pdf
26 листопада 2020 15:12
Договір оренди АБЗ.pdf
26 листопада 2020 15:12
Щербан погодження.pdf
26 листопада 2020 15:12
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
26 листопада 2020 15:12
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
26 листопада 2020 15:12
ІТП 1.pdf
26 листопада 2020 15:12
ЗДІ листи погодження.pdf
26 листопада 2020 15:12
ВОДІЇ5_.pdf
26 листопада 2020 15:12
Гудронатор Skania R400.zip
26 листопада 2020 15:12
ВОДІЇ4.pdf
26 листопада 2020 15:12
Банківська гарантія.zip
26 листопада 2020 15:12
Відгук 39 від 21.10.20.pdf
26 листопада 2020 15:12
Сертифікат ISO 9001 новий 2019.pdf
26 листопада 2020 15:12
Облікові ЗДІ на контейнери.pdf
26 листопада 2020 15:12
Сертифікат 14001.pdf
26 листопада 2020 15:12
АБЗ 1 Договір.PDF
26 листопада 2020 15:12
Відгук №39 28.09.2020.pdf
26 листопада 2020 15:12
АБЗ 1 Накладна.PDF
26 листопада 2020 15:12
39 від 19.11.20.pdf
26 листопада 2020 15:12
Автогрейдер ТОВ ПБС.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 21:58
Електронний підпис
26 листопада 2020 21:58
Електронний підпис
26 листопада 2020 21:57
_Гарантія 2 350 000 (005918-c).zip
26 листопада 2020 21:45
45 Копії трудових книжок ч14.zip
26 листопада 2020 21:45
45 Копії трудових книжок ч13.zip
26 листопада 2020 21:45
45 Копії трудових книжок ч12.zip
26 листопада 2020 21:45
45 Копії трудових книжок ч11.zip
26 листопада 2020 21:45
45 Копії трудових книжок ч10.zip
26 листопада 2020 21:44
62. Технічне завдання.PDF
26 листопада 2020 21:44
45 Копії трудових книжок ч9.zip
26 листопада 2020 21:44
48 Копія договору 1 З ДУ.pdf
26 листопада 2020 21:44
59. Проект договору .PDF
26 листопада 2020 21:44
45 Копії трудових книжок ч8.zip
26 листопада 2020 21:44
48 Копія дог._26 з ДУ.pdf
26 листопада 2020 21:44
57. Транспортна схема.PDF
26 листопада 2020 21:44
45 Копії трудових книжок ч7.zip
26 листопада 2020 21:44
63. Відомості робіт.PDF
26 листопада 2020 21:44
56. Технічний паспорт.zip
26 листопада 2020 21:44
45 Копії трудових книжок ч6.zip
26 листопада 2020 21:44
45 Копії трудових книжок ч5.zip
26 листопада 2020 21:43
53. Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 21:43
52. Копія договору.PDF
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч4.zip
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч3.zip
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч2.zip
26 листопада 2020 21:43
49 КБ3_ КБ2в ч2 (дог 1).pdf
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч1.zip
26 листопада 2020 21:43
45. Копії трудових книжок ч23.zip
26 листопада 2020 21:43
49 КБ3_ КБ2в ч1 (дог1).PDF
26 листопада 2020 21:43
44 Листи пояснення .zip
26 листопада 2020 21:43
45. Копії трудових книжок ч22.zip
26 листопада 2020 21:43
49 КБ-2В та КБ-3 (договір 9 ч.2 ).pdf
26 листопада 2020 21:43
42. Копії наказів та ЦПУ ч2.zip
26 листопада 2020 21:43
45. Копії трудових книжок ч21.zip
26 листопада 2020 21:43
49 КБ-2В та КБ-3 (договір 9 ч.1).PDF
26 листопада 2020 21:43
42. Копії наказів та ЦПУ ч1.zip
26 листопада 2020 21:43
49 КБ2в і КБ3 ч.2 (дог.26).pdf
26 листопада 2020 21:43
45. Копії трудових книжок ч20.zip
26 листопада 2020 21:43
49 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч19.zip
26 листопада 2020 21:43
39. Сертифікат лабораторії.pdf
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч18.zip
26 листопада 2020 21:43
38. Повірка обладнання.zip
26 листопада 2020 21:43
37. Гарантійний лист .PDF
26 листопада 2020 21:43
45 Копії трудових книжок ч17.zip
26 листопада 2020 21:42
35. Договір блок-контейнер.zip
26 листопада 2020 21:42
45 Копії трудових книжок ч16.zip
26 листопада 2020 21:42
45 Копії трудових книжок ч15.zip
26 листопада 2020 21:42
29. Листи підтвердження.zip
26 листопада 2020 21:42
27.PDF
26 листопада 2020 21:42
22.PDF
26 листопада 2020 21:42
19. Лист (и) зобов_язання.PDF
26 листопада 2020 21:42
14. Гарантійний лист .PDF
26 листопада 2020 21:42
7. Доручення.PDF
26 листопада 2020 21:42
6. Копія Статуту.PDF
26 листопада 2020 21:42
5. Виписки з протоколу .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
Переможець 77 232 960,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
77 232 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2024 14:08
дод.уг.№64.11.pdf зміни до договору
27 березня 2024 14:06
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2023 10:48
Додаткова угода №64-10.pdf зміни до договору
10 серпня 2023 10:47
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2023 13:32
Дод.угода №64-9.pdf зміни до договору
23 березня 2023 13:31
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2022 15:34
д.у.№64.8 від 03.08.22. до дог.№64 від 21.12.20.pdf зміни до договору
03 серпня 2022 15:33
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 14:07
Дод.угода №64-7.pdf зміни до договору
12 травня 2022 14:04
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 14:56
Дод.угода №64-6.pdf зміни до договору
30 березня 2022 14:55
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 12:55
Додаткова угода 64-5.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 13:55
Дод.угода №64-4.pdf зміни до договору
06 липня 2021 13:54
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 10:58
Дод.угода №64-3.pdf зміни до договору
29 березня 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:01
Дод.угода№64-2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:02
Дод.угода №64-1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 18:32
Договір №64.pdf укладений
21 грудня 2020 18:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження строку дії договору по 31.03.2023
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2023 рік. Продовження терміну дії договору на 2024 рік.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64-10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: №64/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML