Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
31430000-9 - Електричні акумулятори
Очікувана вартість
342 471,70 UAH
UA-2024-10-07-002426-a ● c6a002c787e649f4a87cac43de9c47c1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВОДОКАНАЛ " |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Вебсайт: | http://vodokanal.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СВЯТОГО МИКОЛАЯ, будинок 61 |
Контактна особа: |
Станіслав Давидов +380612711406 davydov.s@vodokanal.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2024 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 342 471,70 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 424,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Акумулятор 52Ah
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31431000-6 — Свинцево-кислотні акумуляторні батареї
18 штука
Акумулятор 60Ah
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31431000-6 — Свинцево-кислотні акумуляторні батареї
2 штука
Акумулятор 60Ah
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31431000-6 — Свинцево-кислотні акумуляторні батареї
2 штука
Акумулятор 60Ah ASIA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31431000-6 — Свинцево-кислотні акумуляторні батареї
11 штука
Акумулятор 78Ah
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31431000-6 — Свинцево-кислотні акумуляторні батареї
9 штука
Акумулятор 100Ah
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31431000-6 — Свинцево-кислотні акумуляторні батареї
2 штука
Акумулятор 100Ah
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31431000-6 — Свинцево-кислотні акумуляторні батареї
4 штука
Акумулятор 100Ah ASIA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31431000-6 — Свинцево-кислотні акумуляторні батареї
4 штука
Акумулятор 140Ah бокова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31431000-6 — Свинцево-кислотні акумуляторні батареї
18 штука
Акумулятор 190Ah
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31431000-6 — Свинцево-кислотні акумуляторні батареї
3 штука
Акумулятор 205Ah
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31431000-6 — Свинцево-кислотні акумуляторні батареї
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | власні кошти | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2024 10:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2024 10:42 |
07.10.2024 ТД Оголошення Електричні Акумулятори.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001 та ДСТУ ISO 14001:2015
Дата подання: 10 жовтня 2024 14:09
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 15:15
Шановний Замовнику, просимо видалити вимогу на надання документів:
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», що підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий на ім’я учасника акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, що підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, як суб’єкта господарювання – юридичної особи, виданий на ім’я учасника акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації.).
- Сертифікат на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Додатково, учасник надає атестат про відповідну акредитацію державного органу сертифікації разом з додатками.
Звертаємо вашу увагу, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Також хочемо зазначити, що дані системи сертифікації передбачають перевірку самого підприємства, а не якості товару, особливо, якщо учасник виступає посередником між виробником, то яке відношення до закупівлі акумуляторів мають ці сертифікати.
Ці вимоги є дискримінаційними та звужують коло учасників.
Просимо внести зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що сфера діяльності КП «ВОДОКАНАЛ» відноситься до діяльності критичної інфраструктури. Додатково повідомляємо, що територія діяльності, яку охоплює наше підприємство – місто Запоріжжя, яке нажаль віднесено до територій можливих бойових дій. Через специфіку діяльності підприємства та статус території, на якій ведеться така діяльність – Замовник передбачив умову документації про доступ до закупівлі учасникам, які запровадили на своїх підприємствах системи управляння якістю та управління, і вже потім пройшли сертифікацію (тобто перевірку компетентним органом) вже впроваджених на підприємстві систем згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Також, варто зазначити, що за змістом Вашого звернення можна встановити, що ви повідомляєте Замовника про вартість сертифікату, однак Замовнику важливо, щоб учасник не «придбав» такий сертифікат, а дійсно пройшов зазначену сертифікацію, оскільки налагоджена система менеджменту та управління на підприємстві учасника буде слугувати запорукою надійності учасника, а також його спроможність виконувати умови договору в критичних умовах.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що сфера діяльності КП «ВОДОКАНАЛ» відноситься до діяльності критичної інфраструктури. Додатково повідомляємо, що територія діяльності, яку охоплює наше підприємство – місто Запоріжжя, яке нажаль віднесено до територій можливих бойових дій. Через специфіку діяльності підприємства та статус території, на якій ведеться така діяльність – Замовник передбачив умову документації про доступ до закупівлі учасникам, які запровадили на своїх підприємствах системи управляння якістю та управління, і вже потім пройшли сертифікацію (тобто перевірку компетентним органом) вже впроваджених на підприємстві систем згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Також, варто зазначити, що за змістом Вашого звернення можна встановити, що ви повідомляєте Замовника про вартість сертифікату, однак Замовнику важливо, щоб учасник не «придбав» такий сертифікат, а дійсно пройшов зазначену сертифікацію, оскільки налагоджена система менеджменту та управління на підприємстві учасника буде слугувати запорукою надійності учасника, а також його спроможність виконувати умови договору в критичних умовах.
Уточнення щодо надання документів
Дата подання: 10 жовтня 2024 14:24
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 15:16
За тендерною документацією вимагається:
- У разі, якщо учасник не є виробником товару, то на підтвердження ланцюгу зв`язку між виробником щонайменше шести позицій запропонованого товару та учасником, останній повинен надати у складі пропозиції наступні документи: у разі, якщо учасник на пряму співпрацює з виробником – лист від виробника з накладеним електронним підписом посадової особи виробника на ім’я учасника, за змістом якого виробник гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу електричних акумуляторів для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, що свідчать, що учасник є офіційним дилером (представником) виробника або, у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю електричних акумуляторів у офіційних дилерів(представників) виробника в Україні – лист з накладеним електронним підписом уповноваженої особи дилера(представника) виробника товару на ім’я учасника, за змістом якого дилер(представник) виробника гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу електричних акумуляторів для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, від виробника що свідчать, що дилер (представник) виробника є офіційним представником (дилером) виробника.
Просимо внести зміни, а саме: вимагається надання листа від виробника з накладеним електронним підписом посадової особи виробника на ім’я учасника, але, якщо пропонувати імпортний товар, електронний підпис закордоном не діє згідно місцевого законодавства, тож дана вимога некоректна, можливо буде достатню гарантійного листа в довільній формі? або сертифікату представника/дилера і т.д.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що виробники або представництва виробників в Україні, які імпортують товар в Україну повинні мати електронні підписи. 1 січня 2023 року кваліфіковані електронні підписи та печатки створені в Європейському Союзі (далі – "КЕПи ЄС") визнані такими, що повністю відповідають вимогам українського законодавства, та є еквівалентними їх українським відповідникам. Це означає, що європейські КЕПи ЄС можна безперешкодно використовувати, а документи з такими підписами прирівнюються до документів підписаних власноручним підписом.
Умова документації про засвідчення авторизаційних документів електронним підписом установлена в документації через те, що таким чином Замовник хоче запобігти ситуації, в яких буде мати місце підробка документів. Замовник має нагальну потребу у закупівлі товару та розраховує на якнайшвидше завершення процедури закупівлі, отже установив умову, яка позбавить його необхідності направляти запити компаніям-резидентам інших країн для підтвердження достовірності наданої учасниками інформації.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що виробники або представництва виробників в Україні, які імпортують товар в Україну повинні мати електронні підписи. 1 січня 2023 року кваліфіковані електронні підписи та печатки створені в Європейському Союзі (далі – "КЕПи ЄС") визнані такими, що повністю відповідають вимогам українського законодавства, та є еквівалентними їх українським відповідникам. Це означає, що європейські КЕПи ЄС можна безперешкодно використовувати, а документи з такими підписами прирівнюються до документів підписаних власноручним підписом.
Умова документації про засвідчення авторизаційних документів електронним підписом установлена в документації через те, що таким чином Замовник хоче запобігти ситуації, в яких буде мати місце підробка документів. Замовник має нагальну потребу у закупівлі товару та розраховує на якнайшвидше завершення процедури закупівлі, отже установив умову, яка позбавить його необхідності направляти запити компаніям-резидентам інших країн для підтвердження достовірності наданої учасниками інформації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС" |
341 950,00
UAH
|
341 950,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС" #45433667 |
Переможець |
341 950,00
UAH
|
17 жовтня 2024 15:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2024 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2025 08:53
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 16:03
|
Договір № 6277_24 від 28.10.2024 ТОВ ТД ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС.pdf | укладений |
30 жовтня 2024 16:01
|