Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 22110000-4 Друковані книги "Конституція України: подарункове видання"
Очікувана вартість
97 920,00 UAH
UA-2021-09-06-009489-c ● c681810ae99941639bf19fbe5ff7e332
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Конституційний Суд України |
Код ЄДРПОУ: | 00013534 |
Вебсайт: | http://ccu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, буд.14 |
Контактна особа: |
Галина Руда +380680337650, +380442381200 galo4ka_@bigmir.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2021 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2021 15:33 |
Очікувана вартість: | 97 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 489,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22110000-4: Друковані книги
Відповідальний за закупівлю Данилюк Людмила Миколаївна 044-238-12-72
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
ДК 021:2015 - 22110000-4 Друковані книги "Конституція України: подарункове видання"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Украина, 01033, Київ, Київ, вул. Жилянська, буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 жовтня 2021
ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДК 021:2015 - 22110000-4 Друковані книги | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2021 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2021 16:21 |
Договір.pdf | |
06 вересня 2021 16:21 |
Довідка про згоду на обробку П.Д.docx | |
06 вересня 2021 16:21 |
інформація 6.09.2021.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Строк виконання
Дата подання: 06 вересня 2021 23:20
Дата відповіді: 07 вересня 2021 15:47
Річниця заснування КСУ - 16 жовтня. Чи означає це, що книжка має бути надрукована до цієї дати?
Відповідь: Строк поставки Товару має становити не більше 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Договору.
2. Коли можна починати?
Дата подання: 06 вересня 2021 23:21
Дата відповіді: 07 вересня 2021 15:47
В специфікації вказаний обсяг 324 стор. Коли переможець закупівлі зможе отримати текст для коректорської вичитки та макетування?
Відповідь: Після укладення договору.
3. Який предмет закупівлі - товар (як в проекті договору) чи послуги (як в специфікації)?
Дата подання: 06 вересня 2021 23:22
Дата відповіді: 07 вересня 2021 15:48
В проекті угоди нічого не сказано про потреби коректорської вичитки та макетування і взагалі це договір купівлі-продажу і не зрозуміло, учасник торгів повинен подати на торги вже готову надруковану книжку чи все-таки виконати послуги, вказані в специфікації?
Відповідь: В інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено – коректорська вичитка тексту, макетування, дизайн блоку та обкладинки, друк.
4. ISBN та обов’язкові примірники
Дата подання: 06 вересня 2021 23:23
Дата відповіді: 07 вересня 2021 15:48
Чи потрібна послуга надання ISBN та розсилання обов’язкових примірників згідно Закону України "Про обов’язковий примірник"?
Відповідь: Так.
5. Який предмет закупівлі?
Дата подання: 07 вересня 2021 21:08
Дата відповіді: 08 вересня 2021 09:18
За законом "Про публічні закупівлі" предметом закупівлі можуть бути:
- товари;
- послуги;
- роботи.
Прошу відповісти, що є предметом вашої закупівлі відповідно до закону.
Відповідь: Згідно з Наказом Міністерства Фінансів від 12 березня 2012 № 333 зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 27 березня 2012 р. за № 456/20769 « Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» Код 2210 „Предмети, матеріали, обладнання та інвентар”: придбання або передплата періодичних, довідкових, інформаційних видань, в тому числі електронних, придбання та виготовлення підручників та книг.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" предметом зазначеної закупівлі є товар (Код КЕКВ 2210).
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" предметом зазначеної закупівлі є товар (Код КЕКВ 2210).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2765100675 |
Переможець |
62 790,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:46
|
Видаткова.pdf | укладений |
06 січня 2022 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 09:53
|
Договір Панов.pdf | укладений |
28 вересня 2021 09:51
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
27 жовтня 2021 14:30
|
62 790,00 UAH | UA448201720343170001000000171 КСУ |
UA183808050000000026007386554 ФОП ПАНОВ А.М. |
Оплачений |