Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 02147919 |
Вебсайт: | http://voromny.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., місто РОМНИ, вулиця Соборна, буд. 41 |
Контактна особа: |
Анжеліка Чечоткіна +380544853191 anch96@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2023 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2023 11:16 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2023 11:16 |
Очікувана вартість: | 36 120 304,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 601,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії, яка подається учасником з обслуговуючого банку(ів), в електронному форматі з накладанням електронного підпису банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 180 601,52 грн. (сто вісімдесят тисяч шістсот одна грн. 52 коп.). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 180601.52 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів за формою КБ-2 в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2023 17:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2023 17:58 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc | |
17 жовтня 2023 17:58 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
17 жовтня 2023 17:58 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
17 жовтня 2023 17:58 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc | |
17 жовтня 2023 17:58 |
Тендерна документація.docx | |
17 жовтня 2023 17:58 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
17 жовтня 2023 17:58 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічним договором слід вважати договір за предметом будівництво/капітальний ремонт/реконструкція будівель, укладений з організацією/підприємством/установою тощо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-26-000023 ● 09c304984906426d9542b735deee87bc
- Статус: вирішено ● Дата: 11 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2023 № 56-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.12.2023 №56-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-10-17-014852-a 17.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-27 11:45:37
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво споруди бомбосховища на території Роменської загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня №6 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Всіхсвятська, 5, м. Ромни, Сумська обл.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-17-014852-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за договором про закупівлю додатковою угодою №2.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 14:28:08
Пояснення на запит
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області надає пояснення до моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво споруди бомбосховища на території Роменської загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня №6 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Всіхсвятська, 5, м. Ромни, Сумська обл.», ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, ідентифікатор закупівлі № UA-2023-10-17-014852-a.
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої ТОВ ««ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН», згідно з Договором № 270 від 18.10.2022 (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-05-011741-a) та затвердженої наказом відділу освіти від 21.07.2023 № 152-ОД «Про затвердження проєктної документації: «Будівництво споруди бомбосховища на території Роменської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 6 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Всіхсвятська, 5, м. Ромни, Сумська обл.».
Вказана проєктно-кошторисна документація пройшла експертизу, про що свідчить отриманий експертний звіт (позитивний) Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 12 липня 2023 року № 437/е/23, який є підтвердженням того, що проєктна документація відповідає законодавству України у сфері будівництва, будівельним нормам і правилам та нормативним документам, вихідним даним на проєктування, а також техніко-економічним (технічним) показникам.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи з урахуванням статей витрат зведеного кошторисного розрахунку, а саме: коштів на покриття адміністративних витрат, кошторисного прибутку, коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та податку на додану вартість (Проєктно-коштористна документація, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, відомість обсягів робіт, завдання на проєктування, локальні кошториси, обґрунтування додаються).
Очікувана вартість закупівлі становить 36 120 304,80 грн, а саме:
Будівельні роботи – 29 516 392,80 грн (з ПДВ);
Кошторисний прибуток – 748 935,60 грн (з ПДВ);
Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій – 188 858,40 грн (з ПДВ);
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 5 666 118,00 грн (з ПДВ).
2. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Ця вимога не містить прямого обов’язку замовника публікувати інформацію про оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», з урахуванням затверджених цією постановою заходів, рекомендовано органам місцевого самоврядування забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, що є рекомендацією, а не обов’язком.
23.10.2023 Відділом освіти на сторінці власного веб-сайту оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Будівництво споруди бомбосховища на території Роменської загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня №6 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Всіхсвятська, 5, м. Ромни, Сумська обл., розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, за посиланням: http://voromny.org.ua/2023/10/23/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-budivnytstvo-sporudy-bomboshovyshha-na-terytoriyi-romenskoyi-zagalnoosvitnoyi-shkoly-i-ii-stupenya-6-romenskoyi-miskoyi-rady-sumskoyi-ob-3/
Посилання на сторінку власного веб-сайту: http://voromny.org.ua/
3. Додатковою угодою № 2 від 21.12.2023 продовжено строк виконання робіт за договором від 09.11.2023 № 355 до 15 серпня 2024 року у зв’язку з необхідністю коригування проєктної документації (лист директора ТОВ «Тауріс» від 18.12.2023 № 12/18-1 додається), так як з 01.11.2023 вступили у силу зміни до ДБН, проєктно-кошторисна документація виготовлена у 2022-2023 роках, а експертний звіт від 12 липня 2023 року.
- Титул 12_22-083_ПКД-ІК-ІГВ геодезія.pdf
- Титул 12_22-083_ПКД-ІК-ІГВ геология.pdf
- Том 1_22-083_ПКД-ІК-ЗПЗ.pdf
- Том 2_22-083-ПКД-ІК-ГП.pdf
- Том 3_20-083_ПКД-ІК-АБ.pdf
- Том 4_22-083-ПКД-ІК-КБ.pdf
- Том 5_22-083_ПКД-ІК-ЗВК.pdf
- Том 6_22-083_ПКД-ІК-ВК.pdf
- Том 7_22-083_ПКД-ІК-ТМ.pdf
- Том 8_Альбом 1_22-083_ПКД-ІК-ОВ.pdf
- Том 8_Альбом 2_22-083_ПКД-ІК-ОВ.Вентиляція.pdf
- Том 9_22-083_ПКД-ІК-ЕТР.pdf
- Том 10_22-083_ПКД-ІК-СПС.СКЕ.СПТС.pdf
- Том 11_22-083_ПКД- ІТЗ ЗЦ.pdf
- Том 12_22-083_ПКД-ІК-РЧЕ.pdf
- Том 13_22-083_ПКД-ІК-ПОБ.pdf
- Том 14_22-083_ПКД-ІК-ОВНС.pdf
- Том 15_22-083_ПКД-ІК-К.pdf
- Том 16_22-083_ПКД-ІК-ТХ.pdf
- Експертний звіт від 12.07.2023 № 437_е_23.pdf
- ЗВК по сховищу ЗОШ № 6 (кориг.).pdf
- Відомість обсягів робіт.pdf
- Завдання на проєктування.pdf
- Локальний кошторис 2-1-1.pdf
- Локальний кошторис 2-1-2.pdf
- Локальний кошторис 2-1-3.pdf
- Локальний кошторис 2-1-4.pdf
- Локальний кошторис 2-1-5.pdf
- Локальний кошторис 2-1-6.pdf
- Локальний кошторис 2-1-7.pdf
- Локальний кошторис 2-1-8.pdf
- Локальний кошторис 2-1-9.pdf
- Локальний кошторис 2-1-10.pdf
- Локальний кошторис 2-1-11.pdf
- Локальний кошторис 2-1-12.pdf
- Локальний кошторис 4-1-1.pdf
- Локальний кошторис 6-1-1.pdf
- Локальний кошторис 6-1-2.pdf
- Локальний кошторис 6-2-1.pdf
- Локальний кошторис 6-2-2.pdf
- Локальний кошторис 7-1-1.pdf
- Локальний кошторис 7-1-2.pdf
- Локальний кошторис 7-1-3.pdf
- Обгрунтування.pdf
- Лист на продовження ДУ.PDF
- Про надання інформації.PDF
- Лист зош 6 аудит.docx
- Лист для Наталії Шевченко.PDF
- Лист зош 6 аудит.docx
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-01 11:16:12
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво споруди бомбосховища на території Роменської загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня №6 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Всіхсвятська, 5, м. Ромни, Сумська обл.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-17-014852-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Тауріс» з огляду на те, що:
1) учасником ТОВ «Тауріс» в складі тендерної пропозиції не надано лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації;
2) учасником ТОВ «Тауріс» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій відсутня інформація про залучення інженера-будівельника для виконання робіт за предметом закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації, відповідно до якого учасник повинен зазначити у довідці, зокрема, інформацію про інженера-будівельника;
3) учасником ТОВ «Тауріс» надано «Інформацію про наявність виконання аналогічних договорів від 23.10.2023 № 13», згідно якої учасник виконував договори за предметом реставрація та пристосування пам’яток архітектури, при цьому пунктом 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації визначено, що аналогічним договором слід вважати договір за предметом будівництво/капітальний ремонт/реконструкція будівель, укладений з організацією/підприємством/установою тощо.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-03 17:25:13
Пояснення на запит
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області надає пояснення до моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво споруди бомбосховища на території Роменської загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня №6 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Всіхсвятська, 5, м. Ромни, Сумська обл.», ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, ідентифікатор закупівлі № UA-2023-10-17-014852-a.
1. Лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації мав на меті отримання додаткового підтвердження від банку-гаранта щодо його статусу. Основним джерелом достовірної інформації щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації банка-гаранту є відкриті джерела, а саме офіційний сайт Національного банку України.
АТ «ОТП Банк» не знаходиться в стадії ліквідації та є одним з 15 системно важливих банків України, відповідно до інформації з сайту НБУ. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що вимога щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації банку-гаранту є виконаною.
Виходячи з загальних вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від Учасника документального підтвердження інформації про відповідність вимогам, якщо така інформація є публічною,
2. В тендерній пропозиції ТОВ «Тауріс» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації відповідно, до якої у складі залучених працівників присутні 3 особи, які за своєю освітою відповідають спеціальності «інженер-будівельник», а саме: Четверик О.С., Вовчок В.І., Сухецький В.М., що підтверджується документами про освіту.
3. Виходячи з норм чинного законодавства України:
«Будівництво – це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва;
Реставрація – це комплекс ремонтно-реставраційних робіт, які виконуються на підставі науково-проєктної документації з метою подальшого збереження пам’ятки.
Пристосування пам’ятки архітектури – це створення умов для використання будівлі, споруди відповідно до сучасних потреб (функцій), здебільшого відмінних від первісних».
За складом робіт проєкти з «реставрації з пристосуванням», як правило, відповідають проектам з реконструкції будівель та споруд, які не є пам’ятками. Аналіз наданих актів виконаних робіт ф. КБ-2в, показує що в рамках реалізації договорів з реставрації з пристосуванням ТОВ «Тауріс» виконувався майже повний комплекс будівельних робіт, що в умовах роботи на пам’ятках архітектури вимагає додаткового досвіду. Крім того, вищезазначені роботи виконувались за рахунок бюджетних коштів. Тобто, договори з реставрації з пристосуванням, надані ТОВ «Тауріс», можна вважати аналогічними договорами щодо предмету закупівлі та підтвердженням наявності відповідного досвіду.
Окремо слід зазначити, що чинне законодавство України в сфері публічних закупівель не містить чітких вимог щодо способів оцінки відповідності або невідповідності Учасника кваліфікаційним вимогам. Такі рішення приймаються Замовником самостійно, виходячи з ґрунтовного аналізу наданих документів, а не лише за формальними ознаками.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-04 10:35:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво споруди бомбосховища на території Роменської загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня №6 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Всіхсвятська, 5, м. Ромни, Сумська обл.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-17-014852-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, виконання робіт з установлення насосів, монтажу дизель-генератора стаціонарного та блоку живлення.
У Відомості обсягів робіт (додаток 3 до тендерної документації) включено установлення: насосу фекального поверхневого H=9,0м; N = 2,2кВт; Qmax=2,5 л/с Ду40. СМ 32-9,0-25; дренажного насосу SP 1 Dirt, H=7 м; Qmax= 5,5 м?/год; N=260 Вт; насосів погружних фікальних з наружними ріжучими пристроями, потужністю ел. двигуна N= 1.5 кВт, продуктивністю Q=9.821 м куб/год шт. 2 8 Rexa CUT GE03.20/P-T15-2-540X; монтаж дизель-генератора стаціонарного, маса до 2 т; мионтаж блоку живлення БЖ 1230.
Учасником, ТОВ «Тауріс» у складі тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів, до якої включено: насос фекальний поверхневий H=9,0м; N = 2,2кВт; Qmax=2,5 л/с Ду40. СМ 32-9,0-25 (1 шт); дренажний насос SP 1 Dirt, H=7 м; Qmax= 5,5 м?/год; N=260 Вт (1 шт); насос погружний фікальний з наружним ріжучим пристроєм, потужністю ел. двигуна N= 1.5 кВт, продуктивністю Q=9.821 м куб/год шт. 2 8 Rexa CUT GE03.20/P-T15-2-540X (2 шт); дизельний генератор електричної енергії 380/220В, 50Гц, Рном=40кВт, в оцінкованому шумозахисному всепогодньому кожуху DE-55RS Zn. DAREXENERGY (1 шт); блок живлення БЖ 1230 (1 шт).
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2023 (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси, дизель-генераторні установки, генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням, трансформатори, трансформатори живлення, вимірювальні трансформатори, трансформатори напруги.
Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічним завданням (додаток 3 до тендерної документації).
2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого учасником ТОВ «Тауріс» вище зазначеного обладнання, яке буде ним монтуватися при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-08 16:34:03
Пояснення на запит
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області надає пояснення до моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво споруди бомбосховища на території Роменської загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня №6 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Всіхсвятська, 5, м. Ромни, Сумська обл.», ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, ідентифікатор закупівлі № UA-2023-10-17-014852-a.
1. Вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України) можуть бути застосовані лише до окремих одиниць обладнання, що постачається в ході виконання робіт.
Виходячи з положень чинного законодавства України у сфері будівництва визначення конкретної моделі обладнання та його виробника можливо не лише на етапі закупівлі, а й на будь-якому етапі виконання договору з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник не вважав за доцільне застосовувати в тендерній документації вимоги щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації товару.
2. Із запропонованого учасником ТОВ «Тауріс» обладнання, яке буде ним монтуватися при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України) відповідає лише 1 позиція, а саме: Дизельний генератор електричної енергії 380/220В, 50Гц, Рном=40кВт, в оцинкованому шумозахисному всепогодному кожуху DE-55RS Zn. DAREX- ENERGY.
За інформацію з офіційного сайту PROZORO (https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10&text=Darex%20Energy&page=10) вищезазначена позиція включена до переліку товарів з підтвердженим рівнем локалізації (D: fb21b720283f436baa861483744cf151) від виробника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАРЕКС-ЕНЕРГО" з рівнем локалізації 48,11%., що не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов'язання ДАСУ виконане.
2024-01-19 15:37:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушенням вимог пункту 3 Особливостей та пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушенням вимог пункту 3 Особливостей та пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.) • усунуто
.
2024-01-23 09:15:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2023 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЯКИМЕНКО ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ" |
36 119 522,59
UAH з ПДВ
|
33 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тауріс" |
36 090 837,60
UAH з ПДВ
|
35 729 633,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЯКИМЕНКО ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ" #3627303254 |
Відхилено |
33 500 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 14:58
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тауріс" #38424135 |
Переможець |
35 729 633,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2023 10:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2023 19:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 15:48
|
ДУ 4 ДОГ 355.PDF | укладений |
19 січня 2024 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 13:40
|
ДУ 3 ДОГ №355.PDF | зміни до договору |
25 грудня 2023 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 08:29
|
ДУ 2 ДОГ 355.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2023 08:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2023 09:58
|
ДУ 1 ДОГ 355.PDF | зміни до договору |
17 листопада 2023 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 2-1-3.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 7-1-3.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 2-1-10.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 2-1-12.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 4-1-1.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
ДОГ 355.PDF | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 6-2-1.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 7-1-1.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 2-1-9.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 2-1-1.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 2-1-6.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 2-1-7.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 6-2-2.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 2-1-11.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 2-1-8.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 7-1-2.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:39
|
Локальний кошторис 6-1-1.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:38
|
Локальний кошторис 2-1-2.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:38
|
Локальний кошторис 2-1-4.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:38
|
Локальний кошторис 6-1-2.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:38
|
Локальний кошторис 2-1-5.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пп.3 п.19 Особливостей, пп. 2 п. 13.1 Розділу 13, п. 14.11. Розділу 14 Договору на виконання будівельних (ремонтних) робіт № 355 від 09 листопада 2023 року (далі – Договір), Сторони дійшли згоди: 1. Доповнити пункт 3.1. Договору підпунктами: «3.1.1. За рахунок коштів місцевого бюджету – 10 277 102,00 грн. (десять мільйонів двісті сімдесят сім тисяч сто дві гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ – 1 712 850,33 грн. (один мільйон сімсот дванадцять тисяч вісімсот п’ятдесят гривень 33 копійки). 3.1.2. За рахунок коштів державної субвенції – 25 452 531,00 грн. (двадцять п’ять мільйонів чотириста п’ятдесят дві тисячі п’ятсот тридцять одна гривня 00 копійок), у тому числі ПДВ – 4 242 088,51 грн. (чотири мільйони двісті сорок дві тисячі вісімдесят вісім гривень 51 копійка).» 2. Викласти Розділ 4 Договору в наступній редакції: «4. Фінансування будівництва об’єкта». 3. Викласти пункт 4.2. Договору в наступній редакції: «4.2. У разі прийняття Замовником рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт одночасно уточнюється план фінансування будівництва з внесенням відповідних змін у Договір.». 4. Доповнити Розділ 4 Договору пунктом 4.6: «4.6. Календарний план фінансування затверджується Замовником – головним розпорядником коштів.» 5. Викласти пункт 5.10. Договору в наступній редакції: «5.10. Оплата Підряднику за виконані ним роботи по цьому Договорові буде здійснюватися Замовником з рахунку, відкритому в органах Державної казначейської служби України.» 6. Викласти підпункт 7.2.2. Договору в наступній редакції: «7.2.2. Приймати виконані роботи згідно з актами виконаних робіт. Здавання-приймання робіт після закінчення будівництва об’єкту здійснюється у відповідності з чинним порядком і оформляється актом про виконані роботи.». 7. Викласти частину 3 підпункту 7.2.6. Договору в наступній редакції: «3) забезпечити здійснення технічного та авторського нагляду протягом усього періоду будівництва об’єкта в порядку, встановленому законодавством.». 8. Викласти у новій редакції Додаток 2 (календарний план фінансування) до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 355 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з необхідністю коригування проектної документації, відповідно до п. 6.6, ч.3 п.13.1 Договору з урахуванням вимог п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору на 2024 рік та внести наступні зміни до Договору: 1.1 Пункт 6.1 Договору викласти у наступній редакції: "6.1 Строк виконання робіт - до 15 серпня 2024 року". 1.2 Пункт 12.1 Договору викласти у наступній редакції: "12.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання його Сторонами і діє до 31.12.2023 включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань". |
Номер договору про закупівлю: | 355 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пп.3 п.19 Особливостей, пп.2 п.13.1 Розділу 13, п.14.11. Розділу 14 Договору, Сторони дійшли згоди: 1. Викласти у новій редакції Додаток 2 (календарний план фінансування) до Договору. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують виконання за ними своїх зобов’язань з урахуванням особливостей, передбачених цією Додатковою угодою. |
Номер договору про закупівлю: | 355 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |