Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво світлофорного об'єкта в зоні перехрестя просп. Тараса Шевченка - просп. Аношкіна у м. Кам'янському» (за ДК 021:2015 – код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2020-07-20-001002-c c65733f342c2417c8826c51aa8abd94a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 15:59
Очікувана вартість: 4 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 15 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг виконання робіт 1 шт. (роботи) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Будівництво світлофорного об'єкта в зоні перехрестя просп. Тараса Шевченка - просп. Аношкіна у м. Кам'янському» (за ДК 021:2015 – код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, просп. Тараса Шевченка - просп. Аношкіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, одним платежем. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС" 4 320 565,24
UAH з ПДВ
4 320 565,24
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДНІПРОЕЛЕКТРОБУД" 4 327 317,24
UAH з ПДВ
4 327 317,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:49
Довідка.pdf.p7s
19 серпня 2020 14:47
Комерційна пропозиція.pdf
19 серпня 2020 14:47
Довідка.pdf
19 серпня 2020 14:47
Довідка.pdf
19 серпня 2020 14:47
Довідка.pdf.p7s
06 серпня 2020 11:52
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:43
Підписаний_Ліцензія.pdf
06 серпня 2020 11:43
Платіжне доручення.pdf
06 серпня 2020 11:43
Підписаний_G0720-0209-GL_tender.pdf
06 серпня 2020 11:43
Договір(проект).pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 13:26
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:50
Інші документи.pdf
06 серпня 2020 11:50
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 11:50
Розрахунки.pdf
06 серпня 2020 11:50
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"

ПП "ДНІПРОЕЛЕКТРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"
#42319014
Переможець 4 320 565,24
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКСВІТЛО ПЛЮС"
#42319014
4 320 565,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 11:49
SCAN0016.PDF укладений
18 грудня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:11
SCAN0268.PDF зміни до договору
08 вересня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 17:25
SCAN0158.PDF укладений
31 серпня 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 976-20 від 28.08.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п. 3.3. і п.3.3.1. розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 4`320`565 грн. 24 коп. ( чотири мільйона триста двадцять тисяч п’ятсот шістдесят п’ять гривень 24 коп.) ціна прописом), (у тому числі ПДВ 20% - 720 094, 21 грн.). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 4`320`565 грн. 24 коп. ( чотири мільйона триста двадцять тисяч п’ятсот шістдесят п’ять гривень 24 коп.) ціна прописом), (у тому числі ПДВ 20% - 720 094, 21 грн.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Викласти п.1 і п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 4`320`565 грн. 24 коп. ( чотири мільйона триста двадцять тисяч п’ятсот шістдесят п’ять гривень 24 коп.) ціна прописом), (у тому числі ПДВ 20% - 720 094, 21 грн.). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 4`320`565 грн. 24 коп. ( чотири мільйона триста двадцять тисяч п’ятсот шістдесят п’ять гривень 24 коп.) ціна прописом), (у тому числі ПДВ 20% - 720 094, 21 грн.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 3. Викласти п. 4.1. розділу IV Договору в наступній редакції: «4.1. Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни. Кінцеві розрахунки здійснюються у п’ятиденний термін після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт.» 4. Викласти п. 10.1. розділу X Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.12.2020, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.» 5. Викласти п. 4.5. розділу IV Договору в наступній редакції: «4.5. Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, одним платежем. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, устаткування, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати. Підтвердженням використання отриманих коштів є підписаний Сторонами акт виконаних робіт форми КБ-2В. У випадку якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів Підрядник не підтвердить використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 3 (трьох) робочих днів після спливу трьох місяців з моменту надходження коштів Підряднику. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику за несвоєчасно використаних/повернених коштів, штрафні санкції відповідно до чинного законодавства за кожен день такої затримки.» Категорія - органи місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 976-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 320 565,24
UAH (в тому числі ПДВ 720 094,21 UAH)
Причини розірвання договору: По факту виконаних робіт договір розірвано за згодою сторін відповідно до ст. 651 ЦКУ. Сума виконання та оплати становити 4320565.24