Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2023 12:10 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2023 12:10 |
Очікувана вартість: | 4 103 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 039,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних робіт/наданих послуг та Довідка про вартість виконаних робіт/наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2023 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2023 10:27 |
05_12_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_послуги_ліквідація несанкціонованого звалища сміття_територія житлової звбудови та відкритих територій_2024_нова редакція.docx | |
05 грудня 2023 10:27 |
05_12_2023_Перелік змін_ що вносяться до тендерної документації_ліквідація звалищ_відкриті території_2024.docx |
05 грудня 2023 10:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 грудня 2023 10:27 |
05_12_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_послуги_ліквідація несанкціонованого звалища сміття_територія житлової звбудови та відкритих територій_2024_нова редакція.docx
|
|||
05 грудня 2023 10:27 |
05_12_2023_Перелік змін_ що вносяться до тендерної документації_ліквідація звалищ_відкриті території_2024.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-05-000035 ● 71765e48889342558e43537465d99815
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2024 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.02.2024 № 9
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.02.2024 № 9.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-11-29-005086-a 29.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 17:26:12
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ліквідації несанкціонованих звалищ сміття на територіях житлової забудови та відкритих територіях Корабельного району м. Миколаєва» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-005086-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-08 11:11:20
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Ліквідації несанкціонованих звалищ сміття на територіях житлової забудови та відкритих територіях Корабельного району м. Миколаєва» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-005086-a) надає інформацію на порушені питання, а саме:
1. Розрахунок очікуваної вартості надання послуг з ліквідації несанкціонованих
звалищ сміття на територіях житлової забудови та відкритих територіях Корабельного району м. Миколаєва» (розрахунок очікуваної вартості та протокол узгодження ціни до договору №204 від 02.01.2023 (додається).
2. Обґрунтування, що стосуються вказаного предмету закупівлі викладені на офіційному веб-сайті адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради (https://corabeldistr.mkrada.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=4610%3A-2024&catid=71&Itemid=328) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір та бюджетне призначення, очікувана вартість предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" |
4 100 732,95
UAH з ПДВ
|
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП НАМАЗОВА ЕЛЬМІРА ВУГАРІВНА |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 055 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" #39881453 |
Відхилено |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 09:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2023 13:49
|
ФОП НАМАЗОВА ЕЛЬМІРА ВУГАРІВНА #3572805205 |
Переможець |
4 055 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 15:35
|
повідомлення_456.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 15:34
|
Додаткова_456_3.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 15:22
|
повідомлення_456.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 15:21
|
Додаткова_456_2.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 10:32
|
повідомлення_456.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 10:31
|
Додаткова_456_1.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 16:28
|
26_ДЦ_ПВР.xls | укладений |
02 січня 2024 16:27
|
26_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls | укладений |
02 січня 2024 16:27
|
Договір_456.pdf | укладений |
02 січня 2024 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Виконавець погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг від 28.12.2023 №456 і викласти пункт 3.1. розділу 3 «Порядок надання послуг» та пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 456 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг №456 від 28.12.2023 та викласти пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» у новій редакції, а саме: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами, але не раніше ніж 01.01.2024 року та діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань»; додаткову угоду №1 від 31.01.2024 року до договору про закупівлю послуг №456 від 28.12.2023 не дійсною. |
Номер договору про закупівлю: | 456 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг №456 від 28.12.2023 та викласти пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» у новій редакції, а додаткову угоду №2 від 28.02.2024 року до договору про закупівлю послуг №456 від 28.12.2023 визнати не дійсною. |
Номер договору про закупівлю: | 456 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |