Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Олег Шкляр +380632926335 zhuashtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2022 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2022 14:28 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2022 14:28 |
Очікувана вартість: | 4 135 596,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 677,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 3.2.7. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 50000 грн. 00 копійок (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3.3.1. розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття,видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, Код ЄДРПОУ 03344119 10003, м. Житомир, провулок Кавалерійський, 4 р/р UA193052990000026007006400848 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - не надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з наведених підстав. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 3,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Банківська гарантія має бути надана Замовнику учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.7.9. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради Код ЄДРПОУ 03344119 10003, м. Житомир, провулок Кавалерійський, 4 р/р UA193052990000026007006400848 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання, неналежного або несвоєчасного виконання зобов’язань передбачених договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2022 13:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2022 13:13 |
ТД - прибирання (змінена).docx | |
08 грудня 2022 13:13 |
Додаток 4 Субпiдрядники (зміни).doc | |
08 грудня 2022 13:13 |
Перелік змін прибирання 08.12.22.pdf | |
06 грудня 2022 09:16 |
Перелік змін 06.12.22.pdf | |
05 грудня 2022 18:41 |
Додаток_1 - Кваліфікація.doc | |
05 грудня 2022 18:41 |
Перелік змін прибирання 3.pdf | |
05 грудня 2022 12:10 |
Додаток 2 Технiчне_завдання змін.doc | |
05 грудня 2022 12:10 |
Додаток 3 проект дог.docx | |
05 грудня 2022 12:10 |
Перелік змін прибирання 1.pdf |
08 грудня 2022 13:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
08 грудня 2022 13:13 |
ТД - прибирання (змінена).docx
|
||||||||||||
08 грудня 2022 13:13 |
Додаток 4 Субпiдрядники (зміни).doc
|
||||||||||||
08 грудня 2022 13:13 |
Перелік змін прибирання 08.12.22.pdf
|
||||||||||||
06 грудня 2022 09:16 |
Перелік змін 06.12.22.pdf
|
||||||||||||
05 грудня 2022 18:41 |
Додаток_1 - Кваліфікація.doc
|
||||||||||||
05 грудня 2022 18:41 |
Перелік змін прибирання 3.pdf
|
||||||||||||
05 грудня 2022 12:10 |
Додаток 2 Технiчне_завдання змін.doc
|
||||||||||||
05 грудня 2022 12:10 |
Додаток 3 проект дог.docx
|
||||||||||||
05 грудня 2022 12:10 |
Перелік змін прибирання 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так абзацом 2 частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне:
«Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.»
Тобто текст Закону у повній мірі дублюється у тендерній документації.
У контексті підпункту 4.2.2. пункту 2. Дата та час розкриття тендерної пропозиції розділу Розділ IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації слід читати і розуміти, що розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріямта вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Принагідно хочемо проінформувати, що процедура «Відкриті торги» проводиться у порядку та на умовах передбачених Особливостямиздійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Так на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником торгів у частині 8 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимоги щодо способу залучення субвиконавців/субпідрядників та спосіб документального підтвердження відповідності таких субвиконавців/субпідрядників вимогам Замовника.
Хочемо акцентувати вашу увагу на наступних речах:
1. Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», кваліфікаційні критерії встановлюються до Учасників процедури закупівлі. Ваше твердження, що вимоги, які встановлені у пункті 3.8.4. частини 8. Розділу ІІІ тендерної документації, відносяться до кваліфікаційного критерію «Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», не відповідають дійсності та такі висновки зроблені помилково.
2. Замовник має право, з урахуванням положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлювати вимоги у тендерній документації, які вважає за доцільним. Окрім того, хочемо вам нагадати положення частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» у якому вказано, що Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Тобто рішення АМКУ носить виключно індивідуальний характер та не може застосовуватися за аналогією як прецедент.
Підсумовуючи вищевикладене, Замовник торгів не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 23 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)
Замовником торгів встановлено вимоги до Учасника процедури закупівлі в частині підтвердження ним застосування у його діяльності систем управління якістю, екологічного менеджменту та протидії корупції у сферах комплексного обслуговування об’єктів або діяльності з прибирання. Дані сфери відносяться до предмета закупівлі. Якщо учасник здійснює діяльність у одній із вищезгаданих сфер то у такому випадку він і буде сертифікований згідно таких видів діяльності.
Згідно положення частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Тобто рішення АМКУ носить виключно індивідуальний характер та не може застосовуватися за аналогією як прецедент.
Підсумовуючи вищевикладене, Замовник торгів не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги.
Із урахуванням вищевказаного положення, Учасник процедури повинен надати довідку відповідно до вимог ДОДАТКУ 4 тендерної документації.
- Для підтвердження відповідності робіт вимогам чинного законодавства у сфері управління якістю, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає: - Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 у сфері комплексного обслуговування об’єктів або діяльності із прибирання;
- Для підтвердження відповідності робіт вимогам чинного законодавства у сфері відповідності екологічним нормам, Учасник процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надає: - Копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері комплексного обслуговування об’єктів або діяльності із прибирання;
- Для підтвердження відповідності робіт та учасника вимогам чинного законодавства у сфері протидії корупції, Учасник процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надає: - Копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі та/або залученого субпідрядника (в разі його залучення) на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 у сфері комплексного обслуговування об’єктів або діяльності із прибирання;
У разі надання документів, які передбачені у пунктах 3.7.4, 3.7.5 та 5.5.4 тендерної документації, які отримані у сфері, яка не відноситься до обслуговування об’єктів або діяльності з прибирання, Замовником торгів буде прийматися рішення у порядку передбачених положеннями пунктів 40 та 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Скарги до процедури
Дата подання: 23 грудня 2022 17:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000077 ● df846faf30d04f85b0bd388b2c5f0f7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023
№ 9-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2023 № 9-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2022-12-02-003021-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-02-24 10:58:06
Заперечення по висновку
КП "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради не погоджується с висновком Держаудитслужби. Висновок бууде оскаржено у судовому порядку.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення по висновку
2023-02-24 12:00:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Комунальним підприємством "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради 01.03.2023 року подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Управління північного офісу держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторінгу процедури закупівлі UA-2021-08-05-004867-a |
Дата публікації: | 01 березня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 240/5313/23 |
Дата відкриття провадження: | 07 березня 2023 |
Документи:
20 березня 2023 10:19
|
Електронний підпис |
20 березня 2023 10:17
|
Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2022 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Керуюча компанія "Комунальні технології" |
4 039 596,00
UAH з ПДВ
|
4 039 596,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ВИРОБНИЧЕ ЖИТЛОВЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО №9" |
4 085 596,00
UAH з ПДВ
|
4 085 596,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" #38329812 |
Рішення скасоване |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 14:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2022 12:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" #38329812 |
Відхилено |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 15:22
|
|
ТОВ Керуюча компанія "Комунальні технології" #44146088 |
Переможець |
4 039 596,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 16:03
|
Додаткова 2 до дог 129.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2023 16:43
|
Дод угода №1 до дог 129.pdf | зміни до договору |
27 березня 2023 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 15:55
|
Дог 129.pdf | укладений |
18 січня 2023 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |