Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт даху будинку № 2 по вулиці Маяцька дорога, смт. Хлібодарське, Одеської області
Очікувана вартість
844 450,00 UAH
UA-2021-09-14-005857-b ● c5f08dabfabe43a18d89011a48f04847
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Хлібодарське виробниче управління житлово-комунального господарства" Авангардівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 30342904 |
Вебсайт: | http://prozorro.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67667, Україна , Одеська обл., Біляївський район, смт. Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 22 |
Контактна особа: |
Ольга Данилова +380679005674 lyibimov_olga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 844 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 222,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт даху будинку № 2 по вулиці Маяцька дорога, смт. Хлібодарське, Одеської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху будинку № 2 по вулиці Маяцька дорога, смт. Хлібодарське, Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67667, Україна, Одеська область, смт.Хлібодарське, вул.Маяцька дор.,б.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником після виконання робіт та згідно пред'явленого учасником Акту виконання, підписаного сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2021 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2021 14:57 |
Протокол 135 з додатком.pdf | |
15 вересня 2021 14:57 |
Додаток 5 до ТД кваліфікаційні критерії.docx | |
14 вересня 2021 13:52 |
Додаток 4 до оголошення пр Договору.docx | |
14 вересня 2021 13:52 |
Додаток 2 техн завдання.docx | |
14 вересня 2021 13:52 |
Додаток 1 пропозиція.docx | |
14 вересня 2021 13:52 |
Ооголошеня про проведення спрощ закуп.docx | |
14 вересня 2021 13:51 |
Додаток 3 опис до Додатку 2.docx |
15 вересня 2021 15:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 вересня 2021 14:57 |
Протокол 135 з додатком.pdf
|
||||||
15 вересня 2021 14:57 |
Додаток 5 до ТД кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
14 вересня 2021 13:52 |
Додаток 4 до оголошення пр Договору.docx
|
||||||
14 вересня 2021 13:52 |
Додаток 2 техн завдання.docx
|
||||||
14 вересня 2021 13:52 |
Додаток 1 пропозиція.docx
|
||||||
14 вересня 2021 13:52 |
Ооголошеня про проведення спрощ закуп.docx
|
||||||
14 вересня 2021 13:51 |
Додаток 3 опис до Додатку 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про закупівлю
Дата подання: 16 вересня 2021 15:22
Дата відповіді: 17 вересня 2021 12:41
Який клас закупівлі СС1- чи СС-2? Та чи потрібно включати до пропозиції вартість проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації(адже як так розумію, що експертиза та проект зроблені) Дякую за відповідь
Відповідь: Дякую за запитання до предмета закупівлі «Капітальний ремонт даху будинку № 2 по вулиці Маяцька дорога, смт. Хлібодарське, Одеської області» (код ДК 021: 2015- 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Повідомляю, що закупівля відноситься до класу СС1, а всі види робіт вказані в технічному завдані, в Додатку 1 технічне завдання
Наявність документольного підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
Дата подання: 17 вересня 2021 12:53
Дата відповіді: 17 вересня 2021 13:17
Згідно п3.2 додатку №5 до тендерної документації "На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник повинен надати копію 2 договорів за 2019-2021 роки, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, засвідчені уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплені печаткою та копію одного документу (акту приймання-передачі наданих послуг, тощо) до цього договору, що свідчить про його належне виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та один відгук від Замовника про надані послуги за Договором (відгук повинен містити інформацію про якість наданих послуг, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів." Чи можливо замість копій надати сканкопії з оригіналів договорів та сканкопію з оригінала одного документу (акту приймання-передачі наданих послуг, тощо) до цього договору, що свідчить про його належне виконання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання щодо п. 3. 2 додатку № 5 до тендерної документації та повідомляю, що можливо замість копій надати сканкопії з оригіналів договорів та сканкопії з оригіналу одного документу (акту приймання-передачі наданих послуг, тощо) до цього договору, завірених підписом уповноваженої особи та печаткою.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-14-005857-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТЕПЛОБУДКОМ, Код ЄДРПОУ:38472964
Дата подання: 15 вересня 2021 11:23
вимога про вилучення з документів акта огляду підписаного замовником
Шановний Замовнику!.Ми ні в якому разі не підозрюємо вас у лобіюванні інтересів окремого Учасника,
але вимога п.7 таб.3 дод.5.«-Учасник в тендерній пропозиції має надати акт огляду об’єкту де мають проводитися роботи, який підписаний представником замовника. В даному акті має міститися інформація про відповідність технічного завдання об’єкту проведення робіт та згоду виконати роботи згідно технічного завдання»
доводить нас до такого висновку, так як, у додатку 3 до оголошення ви вимагаєте ,що
« Учасник повинен гарантувати відповідність робіт технічному завданню та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що викладенні в даному оголошенні про проведення закупівлі.»
Що дасть нам такий акт? Змінити обсяг робіт після огляду об'єкта немає можливості!
Вважаємо,що даний пункт, суперечить п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що «у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право лише звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, », а не обов’язково оглянути об’єкт .
Огляд об'єкта та спілкування з Замовником це-корупційний прояв чи підстава для іншого Учасника звернутися в Держаудитслужбу?
Тому вимагаємо вилучити із документів про спрощену закупівлю п.7 додатку 5 табл.3.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
але вимога п.7 таб.3 дод.5.«-Учасник в тендерній пропозиції має надати акт огляду об’єкту де мають проводитися роботи, який підписаний представником замовника. В даному акті має міститися інформація про відповідність технічного завдання об’єкту проведення робіт та згоду виконати роботи згідно технічного завдання»
доводить нас до такого висновку, так як, у додатку 3 до оголошення ви вимагаєте ,що
« Учасник повинен гарантувати відповідність робіт технічному завданню та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що викладенні в даному оголошенні про проведення закупівлі.»
Що дасть нам такий акт? Змінити обсяг робіт після огляду об'єкта немає можливості!
Вважаємо,що даний пункт, суперечить п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що «у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право лише звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, », а не обов’язково оглянути об’єкт .
Огляд об'єкта та спілкування з Замовником це-корупційний прояв чи підстава для іншого Учасника звернутися в Держаудитслужбу?
Тому вимагаємо вилучити із документів про спрощену закупівлю п.7 додатку 5 табл.3.
Дякуємо за розуміння.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 вересня 2021 15:03
П. 7 таблиці 3 додатку 5 вилучено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ" |
645 785,00
UAH з ПДВ
|
645 785,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АГРОСЕРВІС |
746 308,00
UAH з ПДВ
|
746 308,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" |
796 173,82
UAH з ПДВ
|
796 173,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ" #00112118 |
Відхилено |
645 785,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 16:23
|
ТОВ АГРОСЕРВІС #20935081 |
Переможець |
746 308,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 19:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 11:58
|
Договір 71.pdf | укладений |
08 жовтня 2021 11:58
|
Додатки до Договору 71.pdf | укладений |
08 жовтня 2021 11:58
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
18 листопада 2021 10:30
|
109 160,68 UAH | UA728201720344301004100026451 КП "ХВУЖКГ" Авангардівської селищ.ради |
UA343204780000026001924424473 ТОВ " АГРОСЕРВIС" |
Оплачений |
18 листопада 2021 10:30
|
302 508,26 UAH | UA728201720344301004100026451 КП "ХВУЖКГ" Авангардівської селищ.ради |
UA343204780000026001924424473 ТОВ " АГРОСЕРВIС" |
Оплачений |
06 грудня 2021 10:04
|
38 147,32 UAH | UA728201720344301004100026451 КП "ХВУЖКГ" Авангардівської селищ.ради |
UA343204780000026001924424473 ТОВ " АГРОСЕРВIС" |
Оплачений |
06 грудня 2021 10:04
|
296 491,74 UAH | UA728201720344301004100026451 КП "ХВУЖКГ" Авангардівської селищ.ради |
UA343204780000026001924424473 ТОВ " АГРОСЕРВIС" |
Оплачений |