Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху будинку № 2 по вулиці Маяцька дорога, смт. Хлібодарське, Одеської області
Очікувана вартість
844 450,00 UAH
UA-2021-09-14-005857-b c5f08dabfabe43a18d89011a48f04847
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Данилова

+380679005674 lyibimov_olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Хлібодарське виробниче управління житлово-комунального господарства" Авангардівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 30342904
Вебсайт: http://prozorro.gov.ua/
Місцезнаходження: 67667, Україна , Одеська обл., Біляївський район, смт. Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 22
Контактна особа: Ольга Данилова
+380679005674
lyibimov_olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 23 вересня 2021 11:29
Очікувана вартість: 844 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 222,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт даху будинку № 2 по вулиці Маяцька дорога, смт. Хлібодарське, Одеської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху будинку № 2 по вулиці Маяцька дорога, смт. Хлібодарське, Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67667, Україна, Одеська область, смт.Хлібодарське, вул.Маяцька дор.,б.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником після виконання робіт та згідно пред'явленого учасником Акту виконання, підписаного сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2021 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2021 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2021 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2021 14:57
Протокол 135 з додатком.pdf
15 вересня 2021 14:57
Додаток 5 до ТД кваліфікаційні критерії.docx
14 вересня 2021 13:52
Додаток 5 до ТД кваліфікаційні критерії.docx
14 вересня 2021 13:52
Додаток 4 до оголошення пр Договору.docx
14 вересня 2021 13:52
Додаток 2 техн завдання.docx
14 вересня 2021 13:52
Додаток 1 пропозиція.docx
14 вересня 2021 13:52
Ооголошеня про проведення спрощ закуп.docx
14 вересня 2021 13:51
Додаток 3 опис до Додатку 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про закупівлю
Дата подання: 16 вересня 2021 15:22
Дата відповіді: 17 вересня 2021 12:41
Який клас закупівлі СС1- чи СС-2? Та чи потрібно включати до пропозиції вартість проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації(адже як так розумію, що експертиза та проект зроблені) Дякую за відповідь
Відповідь: Дякую за запитання до предмета закупівлі «Капітальний ремонт даху будинку № 2 по вулиці Маяцька дорога, смт. Хлібодарське, Одеської області» (код ДК 021: 2015- 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Повідомляю, що закупівля відноситься до класу СС1, а всі види робіт вказані в технічному завдані, в Додатку 1 технічне завдання
Наявність документольного підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
Дата подання: 17 вересня 2021 12:53
Дата відповіді: 17 вересня 2021 13:17
Згідно п3.2 додатку №5 до тендерної документації "На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник повинен надати копію 2 договорів за 2019-2021 роки, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, засвідчені уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплені печаткою та копію одного документу (акту приймання-передачі наданих послуг, тощо) до цього договору, що свідчить про його належне виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та один відгук від Замовника про надані послуги за Договором (відгук повинен містити інформацію про якість наданих послуг, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів." Чи можливо замість копій надати сканкопії з оригіналів договорів та сканкопію з оригінала одного документу (акту приймання-передачі наданих послуг, тощо) до цього договору, що свідчить про його належне виконання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання щодо п. 3. 2 додатку № 5 до тендерної документації та повідомляю, що можливо замість копій надати сканкопії з оригіналів договорів та сканкопії з оригіналу одного документу (акту приймання-передачі наданих послуг, тощо) до цього договору, завірених підписом уповноваженої особи та печаткою.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-14-005857-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТЕПЛОБУДКОМ, Код ЄДРПОУ:38472964
Дата подання: 15 вересня 2021 11:23
вимога про вилучення з документів акта огляду підписаного замовником
Шановний Замовнику!.Ми ні в якому разі не підозрюємо вас у лобіюванні інтересів окремого Учасника,
але вимога п.7 таб.3 дод.5.«-Учасник в тендерній пропозиції має надати акт огляду об’єкту де мають проводитися роботи, який підписаний представником замовника. В даному акті має міститися інформація про відповідність технічного завдання об’єкту проведення робіт та згоду виконати роботи згідно технічного завдання»
доводить нас до такого висновку, так як, у додатку 3 до оголошення ви вимагаєте ,що
« Учасник повинен гарантувати відповідність робіт технічному завданню та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що викладенні в даному оголошенні про проведення закупівлі.»
Що дасть нам такий акт? Змінити обсяг робіт після огляду об'єкта немає можливості!
Вважаємо,що даний пункт, суперечить п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що «у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право лише звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, », а не обов’язково оглянути об’єкт .
Огляд об'єкта та спілкування з Замовником це-корупційний прояв чи підстава для іншого Учасника звернутися в Держаудитслужбу?
Тому вимагаємо вилучити із документів про спрощену закупівлю п.7 додатку 5 табл.3.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 вересня 2021 15:03
П. 7 таблиці 3 додатку 5 вилучено

Документи

15 вересня 2021 15:03
Протокол 135 з додатком.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ" 645 785,00
UAH з ПДВ
645 785,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГРОСЕРВІС 746 308,00
UAH з ПДВ
746 308,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" 796 173,82
UAH з ПДВ
796 173,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2021 13:41
Електронний підпис
22 вересня 2021 13:20
тендерна пропозіція.rar
22 вересня 2021 13:20
скани кошторисних док.rar
22 вересня 2021 13:20
інші документи.rar
22 вересня 2021 13:20
довідки.rar
22 вересня 2021 13:20
скани МТБ.rar

Публічні документи

22 вересня 2021 15:43
Електронний підпис
22 вересня 2021 15:41
27_Копія дозволів.pdf
22 вересня 2021 15:41
06_Проект договору.pdf
22 вересня 2021 15:41
40_Пояснювальна записка.pdf
22 вересня 2021 15:41
25_Лист з кодом доступу.pdf
22 вересня 2021 15:41
02_Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2021 15:41
237.imd
22 вересня 2021 15:41
39_Договірна ціна.pdf
22 вересня 2021 15:41
Документи з підписом 21ч1.zip
22 вересня 2021 15:41
48_Кошторисний прибуток.pdf
22 вересня 2021 15:41
Документи з підписом 21ч2.zip
22 вересня 2021 15:41
Документи з підписом 1-20.zip
22 вересня 2021 15:41
01_Реєстр.pdf
22 вересня 2021 15:41
42_Локальний кошторис.pdf
22 вересня 2021 15:41
24_Статут ТОВ Агросервіс.pdf
22 вересня 2021 15:41
19_Договори з додатками.pdf
22 вересня 2021 15:41
Документи з підписом 22-58.zip

Публічні документи

22 вересня 2021 16:59
Електронний підпис
22 вересня 2021 16:59
МТБ Тех. паспорт на авто.pdf
22 вересня 2021 16:59
Довiдка працiвники.pdf
22 вересня 2021 16:59
Довiдка цiна пропозицiї.pdf
22 вересня 2021 16:59
Довідка захист довкілля.pdf
22 вересня 2021 16:59
Технiчнi вимоги.pdf
22 вересня 2021 16:59
Договір 300 ОНВК + додатки.pdf
22 вересня 2021 16:59
Статут.pdf
22 вересня 2021 16:59
Ліцензія ДАБІ.pdf
22 вересня 2021 16:59
Проект договору.pdf
22 вересня 2021 16:59
Відгук ЗОШ 77.pdf
22 вересня 2021 16:59
Кошторисні розрахунки.pdf
22 вересня 2021 16:59
Довідка ст. 17.pdf
22 вересня 2021 16:59
155.imd
22 вересня 2021 16:59
Опис технiчних вимог.pdf
22 вересня 2021 16:59
Договір ЗОШ 77 + додатки.pdf
22 вересня 2021 16:59
Витяг ПДВ.pdf
22 вересня 2021 16:59
Довiдка МТБ.pdf
22 вересня 2021 16:59
Відгук 300 ОНВК.pdf
22 вересня 2021 16:59
Пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ"

ТОВ АГРОСЕРВІС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ"
#00112118
Відхилено 645 785,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2021 16:23
ТОВ АГРОСЕРВІС
#20935081
Переможець 746 308,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 19:03

Документи

28 вересня 2021 16:23
Електронний підпис

Документи

29 вересня 2021 19:03
Електронний підпис
29 вересня 2021 19:02
Протокол 142.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2021 19:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АГРОСЕРВІС
#20935081
746 308,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2021 19:03
Електронний підпис
29 вересня 2021 19:02
Протокол 142.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 11:58
Договір 71.pdf укладений
08 жовтня 2021 11:58
Додатки до Договору 71.pdf укладений
08 жовтня 2021 11:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 листопада 2021 10:30
109 160,68 UAH UA728201720344301004100026451
КП "ХВУЖКГ" Авангардівської селищ.ради
UA343204780000026001924424473
ТОВ " АГРОСЕРВIС"
Оплачений
18 листопада 2021 10:30
302 508,26 UAH UA728201720344301004100026451
КП "ХВУЖКГ" Авангардівської селищ.ради
UA343204780000026001924424473
ТОВ " АГРОСЕРВIС"
Оплачений
06 грудня 2021 10:04
38 147,32 UAH UA728201720344301004100026451
КП "ХВУЖКГ" Авангардівської селищ.ради
UA343204780000026001924424473
ТОВ " АГРОСЕРВIС"
Оплачений
06 грудня 2021 10:04
296 491,74 UAH UA728201720344301004100026451
КП "ХВУЖКГ" Авангардівської селищ.ради
UA343204780000026001924424473
ТОВ " АГРОСЕРВIС"
Оплачений