Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення навчально-лабораторного корпусу № 5 Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на вул. Шевченка, 57, в м. Івано-Франківську код ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
6 940 982,00 UAH
UA-2020-11-14-000494-c c5e5bebdf8cf402b88f63e138739a2d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Уляна Володимирівна


380342596056
tender@pnu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА"
Код ЄДРПОУ: 02125266
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Шевченка, 57
Контактна особа: Бойчук Уляна Володимирівна
,380342596056,
tender@pnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2020 20:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 12:16
Очікувана вартість: 6 940 982,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 704,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, такий документ повинен супроводжуватися перекладом українською мовою (крім російської).
Переклад повинен бути здійснений дипломованим перекладачем або бюро перекладів та посвідчений учасником торгів. В результаті недотримання зазначеної вимоги перекладу вважається, що відповідний документ викладений іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення навчально-лабораторного корпусу № 5 Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на вул. Шевченка, 57, в м. Івано-Франківську код ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Шевченка, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 19:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 19:26
дод_3 _техн_спец.pdf
20 листопада 2020 19:26
перелік_змін.pdf
20 листопада 2020 19:26
ТД_нова_ред_20112020.pdf
14 листопада 2020 21:13
додаток 2 до технічної специфікації (1).pdf
14 листопада 2020 21:13
додаток 3 до технічної специфікації.pdf
14 листопада 2020 21:13
додаток 1 до технічної специфікації.pdf
14 листопада 2020 20:23
проект договору.docx
20 листопада 2020 19:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2020 21:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2020 20:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 19:26
дод_3 _техн_спец.pdf
14 листопада 2020 20:24
Додаток 3 до документації_.docx
20 листопада 2020 19:26
перелік_змін.pdf
20 листопада 2020 19:26
ТД_нова_ред_20112020.pdf
14 листопада 2020 20:23
ТД_13.11.doc
14 листопада 2020 21:13
додаток 2 до технічної специфікації (1).pdf
14 листопада 2020 21:13
додаток 3 до технічної специфікації.pdf
14 листопада 2020 21:13
додаток 1 до технічної специфікації.pdf
14 листопада 2020 20:23
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ціна договору
Дата подання: 17 листопада 2020 10:22
Дата відповіді: 19 листопада 2020 10:03
Доброго дня,враховуючи те, що роботи розраховані на 4 календарних роки, договірна ціна динамічна чи тверда? Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше питання від 17-11-2020, о 10:22 год повідомляємо , що інформацію про договірну ціну буде зазначено в змінах до тендерної документації.
Щодо Додатку 3 до тендерної документації Технічна специфікація Капітальний ремонт системи опалення навчально-лабораторного корпусу №5 Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на вул. Шевченка 57в місті Івано-Франківську код Національного класифікатора України ДК 021:2015 - 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація"
Дата подання: 17 листопада 2020 13:53
Дата відповіді: 19 листопада 2020 10:12
Доброго дня шановний Замовник уточніть вимоги щодо п.2 даної вимоги, яким чином підрядник на складі може утримувати весь перелік матеріалів по даній закупівлі ? Учасник повинен надати: 1. Сертифікати відповідності на батареї, труби, фурнітуру ; 2. Надати довідку, що матеріали знаходяться на складі у підрядника; 3. До локальних кошторисів та відомостей необхідно надати сертифікати на матеріали; Ця вимога є тільки для оптових продавців, отже є дискримінаційною вимогою, щодо учасників. Просимо змінити. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше питання від 17-11-2020, о 13:53 год повідомляємо, що враховуючи Ваше звернення замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 19 листопада 2020 13:06
Дата відповіді: 20 листопада 2020 11:50
Аналізуючи технічне завдання щодо даної закупівлі виникло питання стосовно монтажу деякої запірної і балансувальної арматури. Завданням НЕ передбачено монтаж таких позицій: Термостатичний клапан ГЕРЦ кутовий 1/2",артикул 1772867 - 458 шт; Термостатична головка М28х15, артикул 1726016 - 458 шт; Вентиль прохідний, ГЕРЦ, 1/2", артикул 1552321 - 59 шт; Вентиль запірний із зливом, ГЕРЦ, кутовий 1/2", артикул 1372441 -458 шт; Вентиль запірний із зливом, ГЕРЦ, прохідний 1/2", артикул 1372341-59 шт; Автоматичний розповітрювач радіаторний д.15 мм, ГЕРЦ, артикул 1263001 - 124 шт; Кран Маєвського з ручкою ф15. - 411 шт; Регулятор перепаду тиску, д.20 мм, ГЕРЦ, артикул 1400242 - 1 шт; Регулятор перепаду тиску, д.15 мм, ГЕРЦ, артикул 1400242 - 79 шт; Балансувальний вентиль з вбудованою діафрагмою , д.25 мм, ГЕРЦ, артикул 1401703 – 4; Балансувальний вентиль з вбудованою діафрагмою , д.32 мм, ГЕРЦ, артикул 1401704 – 1; Балансувальний вентиль з вбудованою діафрагмою , д.40 мм, ГЕРЦ, артикул 1401705 - 1 шт. У зв’язку з тим, що технічне завдання не передбачає монтажу даних матеріалів, чи означає це, що Підрядник має передати ці матеріали Замовнику, який, в свою чергу, змонтує їх самостійно? Якщо все таки вказані вище матеріали треба змонтувати, то просимо внести зміни в Тендерне Завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше питання від 19-11-2020 року о 13:06 год повідомляємо наступне: технічне завдання підготовлене відповідно до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-14-000494-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Клімат Стандарт Плюс, Код ЄДРПОУ:41906728
Дата подання: 09 грудня 2020 13:00
Вимога
Шановний Замовнику!
Нами, Товариством з обмеженою відповідальністю «Клімат Стандарт Плюс», було проведено перевірку тендерної пропозиції ТОВ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ" на предмет відповідності вимогам тендерної документації, у ході якої було виявлено, що тендерна пропозиція даного учасника містить значні недоліки, які мали б слугувати підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
На підтвердження вищезазначеного повідомляємо наступне:
Згідно пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно додатку № 2 до тендерної документації).
Згідно пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації Інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається учасником. Учасник може скористатись формою згідно додатку № 2 до тендерної документації.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Замовник самостійно перевіряє цю інформацію.
Відповідно до ст. 17 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Згідно п.3 Розділу 5 ТД у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ» надає документ «8.2 Установчі документи», що містить Виписку з ЄДР. Інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу у наданій Виписці є відсутня. Також, згідно інформації на офіційному сайті Міністерства юстиції України дана інформація є відсутня (за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).
Відповідно, з огляду на вищенаведену інформацію учасник не підтвердив інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника, а Замовником не було здійснено перевірки даної інформації згідно вимог тендерної документації та чинного законодавства. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
Відтак, не відхиливши тендерному пропозицію учасника ТОВ «НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ» у зв’язку з наявністю вищезазначених недоліків, Замовником було порушено наші законні права та інтереси, не забезпечено рівного ставлення до всіх учасників відкритих торгів, та вчинено дії, що дискримінували нас як учасника.
Додатково: у зв’язку з наявністю недоліків у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ» просимо надати обґрунтовану відповідь та прийняти рішення (завершити процедуру закупівлі) у встановленому законом порядку. У разі відсутності будь-якої реакції на відповідні зауваження щодо пропозиції даного Учасника, ми будемо змушені звернутись до правоохоронних та контролюючих органів за захистом порушених прав та притягнення осіб, які вчинили правопорушення у сфері публічних закупівель до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2020 16:04
Шановний учасник!
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об'єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об'єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач)
або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або
аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов'язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов'язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права.
Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи.
При цьому, у Єдиному державному реєстрі міститься інформація:
Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові за наявності), країна громадянства, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник – юридична особа: ГРИЦІВ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 76006, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ПАВЛА ІІ, будинок 17, квартира 83, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 30000,00.
Таким чином, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Зазначене підтверджується у рішеннях Антимонопольного комітету України, як Органу Оскарження, зокрема у останніх рішеннях від 27.11.2020 № 22078 та від 03.12.2020 № 22462.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ" 4 862 531,51
UAH з ПДВ
4 862 531,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Клімат Стандарт Плюс 5 400 000,00
UAH з ПДВ
5 365 295,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шобелі Україна" 5 671 556,40
UAH з ПДВ
5 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 5 899 998,00
UAH з ПДВ
5 600 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД 6 230 809,20
UAH з ПДВ
5 633 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" 6 498 534,00
UAH з ПДВ
6 463 829,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМОНТАЖ ІФ" 6 543 257,89
UAH з ПДВ
6 473 795,09
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛО-ТЕХНІЧНИЙ СЕРВІС" 6 790 000,00
UAH з ПДВ
6 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
14 грудня 2020 16:03
Довідка ст. 17.pdf
14 грудня 2020 12:02
Електронний підпис
14 грудня 2020 12:02
Довідка МВС України.pdf
12 грудня 2020 11:26
Електронний підпис
12 грудня 2020 11:26
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 14:34
Електронний підпис
28 листопада 2020 13:41
Електронний підпис
28 листопада 2020 13:40
Кошторис+ДЦ.pdf
28 листопада 2020 13:40
9.7. Проект договору.pdf
28 листопада 2020 13:40
9.6. Сертифікати.pdf
28 листопада 2020 13:40
9.4. Гарантія на роботи.pdf
28 листопада 2020 13:40
9.2. Лист субпідрядник .pdf
28 листопада 2020 13:40
9.1. Лист аванс.pdf
28 листопада 2020 13:40
8.2. Установчі документи.pdf
28 листопада 2020 13:40
8.1. Статут.pdf
28 листопада 2020 13:40
7. Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2020 13:40
4. Гарантійний лист ст. 17.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
26 листопада 2020 14:40
23. повноваження.pdf
26 листопада 2020 14:40
21. розрахунок прибутку.PDF
26 листопада 2020 14:40
17. локальний кошторис.PDF
26 листопада 2020 14:40
16. гарантійні терміни 3 роки.PDF
26 листопада 2020 14:40
15. довідка захист довкілля.PDF
26 листопада 2020 14:40
14. технічна специфікація.PDF
26 листопада 2020 14:40
13. проект договору.PDF
26 листопада 2020 14:40
33. ліцензії субпідрядник.pdf
26 листопада 2020 14:40
12. відомості про учасника.PDF
26 листопада 2020 14:40
10. лист гарантія ст.17.PDF
26 листопада 2020 14:40
31. лист субпідряд.pdf
26 листопада 2020 14:40
7. ліцензія виконання робіт.pdf
26 листопада 2020 14:40
6. Декларація охорона праці.pdf
26 листопада 2020 14:40
2. лист без авансу.PDF
26 листопада 2020 14:40
1. статут.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 12:20
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:17
47. Сертифікати на матеріал.zip
27 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:29
39. Статут.pdf
27 листопада 2020 11:29
48. Витяг з ЄДР.pdf
27 листопада 2020 11:29
17. Проект договору.pdf
27 листопада 2020 11:29
22. Відомість ресурсів.pdf
27 листопада 2020 11:29
7. Аналогічний договір.pdf
27 листопада 2020 11:29
Реєстр.pdf
27 листопада 2020 11:29
45. Наказ на відповідального.pdf
27 листопада 2020 11:29
49. Витяг платника ПДВ.pdf
27 листопада 2020 11:29
43. Паспорт керівника.PDF
27 листопада 2020 11:29
41. Наказ на директора.pdf
27 листопада 2020 11:29
36. Довідка про витрати.pdf
27 листопада 2020 11:28
27. Пояснювальна записка.pdf
27 листопада 2020 11:28
20. Договірна ціна.pdf
27 листопада 2020 11:28
15. Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2020 11:28
10. Відгук Замовника.pdf

Публічні документи

28 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
28 листопада 2020 14:28
13.Сертифікати.rar
28 листопада 2020 14:28
19.Проект договору.pdf
28 листопада 2020 14:28
28.Відомість_ресурсів.pdf
28 листопада 2020 14:28
26.Локальний_кошторис.pdf
28 листопада 2020 14:28
7.Аналогічний_договір_473-к.pdf
28 листопада 2020 14:28
1.3.Копія_ліцензії.pdf
28 листопада 2020 14:28
31.Розрахунок_з_п_адм_витрат.pdf
28 листопада 2020 14:28
30.Розрахунок_звв.pdf
28 листопада 2020 14:27
15.Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2020 14:27
25.Договірна_ціна.pdf
28 листопада 2020 14:27
11.Лист-гарантія_стаття_17.pdf
28 листопада 2020 14:27
6.Лист-відгук_від_Замовника.pdf

Публічні документи

29 листопада 2020 22:00
Електронний підпис
29 листопада 2020 21:57
Розрахунок ціни пропозиції.pdf
29 листопада 2020 21:57
Довідка захист довкілля.pdf
29 листопада 2020 21:57
Виписка_оригінал.pdf
29 листопада 2020 21:57
Витяг ПДВ_оригінал.pdf
29 листопада 2020 21:57
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2020 21:57
сертифікати.rar
29 листопада 2020 21:57
Проект договору.pdf
29 листопада 2020 21:57
Посвідчення Ткачов Дмитро.pdf
29 листопада 2020 21:57
Дозволи СМАРТ-ОПТ.pdf
29 листопада 2020 21:57
Витяг з протоколу Лесік.pdf
29 листопада 2020 21:57
Протокол про наміри.pdf
29 листопада 2020 21:56
Лист гарантія стаття 17.pdf
29 листопада 2020 21:56
Лист відгук.pdf
29 листопада 2020 21:56
Акти 2019.rar
29 листопада 2020 21:56
Акти 2017-2018.rar
29 листопада 2020 21:56
Наказ Кравець_оргінал.pdf
29 листопада 2020 21:56
Рішення Кравець_оригінал.pdf
29 листопада 2020 21:56
Договор SECO_англ_оригінал.pdf
29 листопада 2020 21:56
Статут з описом_копія.PDF
29 листопада 2020 21:56
Ліцензія_оригінал.pdf
29 листопада 2020 21:56
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

28 листопада 2020 10:01
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:47
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:14
16.Відомості про учасника.pdf
27 листопада 2020 18:14
12.Довідка_працівники.pdf
27 листопада 2020 18:14
10.Ліцензія.pdf
27 листопада 2020 18:14
1.Статут з Описом.pdf

Публічні документи

28 листопада 2020 14:36
Електронний підпис
28 листопада 2020 14:35
лист про екологію.pdf.p7s
28 листопада 2020 14:35
лист про екологію.pdf
28 листопада 2020 14:35
лист про гарант.терміни.pdf.p7s
28 листопада 2020 14:35
лист про гарант.терміни.pdf
28 листопада 2020 14:35
лист - гарантія (ст. 17).pdf.p7s
28 листопада 2020 14:35
лист - гарантія (ст. 17).pdf
28 листопада 2020 14:35
довідка про субпідрядників.pdf
28 листопада 2020 14:35
довідка про право підпису.pdf
28 листопада 2020 14:35
Статут.rar.p7s
28 листопада 2020 14:35
Статут.rar
28 листопада 2020 14:35
рішення про директора.pdf.p7s
28 листопада 2020 14:35
рішення про директора.pdf
28 листопада 2020 14:35
наказ на директора.pdf.p7s
28 листопада 2020 14:35
наказ на директора.pdf
28 листопада 2020 14:35
відомості про учасника.pdf.p7s
28 листопада 2020 14:35
відомості про учасника.pdf
28 листопада 2020 14:35
довідка про наявність МТЗ.pdf
28 листопада 2020 14:35
лист про аналог.договори.pdf.p7s
28 листопада 2020 14:35
лист про аналог.договори.pdf
28 листопада 2020 14:35
договір Магнус.rar.p7s
28 листопада 2020 14:35
договір Магнус.rar
28 листопада 2020 14:35
Договір Ґудвеллі.rar.p7s
28 листопада 2020 14:35
Договір Ґудвеллі.rar
28 листопада 2020 14:35
договір Аспект.rar.p7s
28 листопада 2020 14:35
договір Аспект.rar
28 листопада 2020 14:35
ліцензія ТТС 2017.rar.p7s
28 листопада 2020 14:35
ліцензія ТТС 2017.rar
28 листопада 2020 14:35
дозвіл ТТС 2017.rar.p7s
28 листопада 2020 14:35
дозвіл ТТС 2017.rar
28 листопада 2020 14:35
декларація 2020.rar.p7s
28 листопада 2020 14:35
декларація 2020.rar
28 листопада 2020 14:35
сертифікати.rar.p7s
28 листопада 2020 14:35
сертифікати.rar
28 листопада 2020 14:35
дод 3 Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ"

ТОВ Клімат Стандарт Плюс

ТОВ "Шобелі Україна"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

ТОВ ЕЙР ТРЕЙД

ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"

ТОВ "ТЕПЛОМОНТАЖ ІФ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛО-ТЕХНІЧНИЙ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ"
#41488251
Переможець 4 862 531,51
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 23:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 20:19

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник визначив форму документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», як довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт). Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «НВП СервісБудМонтаж» від 27 листопада 2020 року №27/11-1, надана у складі пропозиції ТОВ «НВП СервісБудМонтаж», не містить наявного обладнання та МТБ, зазначеного у Відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 на сантехнічні роботи, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВП СервісБудМонтаж», необхідного для виконання робіт. Зокрема, Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1 на сантехнічні роботи, наданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «НВП СервісБудМонтаж» містить необхідність застосування будівельних машин і механізмів (автомобілів бортових вантажопідйомністю 3т, крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6.3т, агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю 0,5 т, автомобілів бортових вантажопідйомністю 5 т, навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомністю 1 т, крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т, крани баштові, вантажопідйомністю 5т) та будівельних машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат (насос гідравлічний ручний, апарат для зварювання поліпропіленових труб, пилку дискову електричну, котли бітумні пересувні). Враховуючи вищезазначене, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 23:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ"
#41488251
4 862 531,51
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 15:41
157Т_21.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 14:48
дод_угода_74Т_21.pdf зміни до договору
05 травня 2021 14:48
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 17:12
додатки до дог_110Т_20.pdf укладений
16 грудня 2020 17:09
110Т_20.pdf укладений
16 грудня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення суми фінансування на 2021 рік у плані фінансування робіт в зв'язку із наявністю коштів відповідного бюджетного призначення.
Номер договору про закупівлю: №110Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №74Т/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення додаткової суми фінансування на 2021 рік у плані фінансування робіт в зв'язку із наявністю коштів відповідного бюджетного призначення.
Номер договору про закупівлю: №110Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №157Т/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 862 531,51
UAH (в тому числі ПДВ 810 421,92 UAH)