Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061602 Ходорків – Мохначка через Липки, Криве, Корнин, Білки на ділянці км 4+000 – км 8+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
37 235 370,00 UAH
UA-2020-10-23-011751-a c5dcebe1553445cba6a2e0430470330d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 12:34
Очікувана вартість: 37 235 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 186 177,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 186176 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061602 Ходорків – Мохначка через Липки, Криве, Корнин, Білки на ділянці км 4+000 – км 8+000, Житомирська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С061602 Ходорків – Мохначка через Липки, Криве, Корнин, Білки, ділянка км 4+000 – км 8+000
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 19:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 19:12
Перелік змін на 17.11.2020.pdf
17 листопада 2020 19:12
ТД кап. ремонт Ходорків-Мохначка.docx
17 листопада 2020 19:12
Додаток 7 Проект договору.rar
13 листопада 2020 17:02
Перелік змін на 13.11.2020.pdf
10 листопада 2020 15:03
Перелік змін.pdf
03 листопада 2020 18:20
Додаток 2 Техзавдання Ходорків-Мохначка.pdf
03 листопада 2020 18:20
Перелік змін Ходорків-Мохначка.pdf
17 листопада 2020 19:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 17:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 17:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 17:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 18:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 17:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 19:12
Перелік змін на 17.11.2020.pdf
17 листопада 2020 19:12
ТД кап. ремонт Ходорків-Мохначка.docx
13 листопада 2020 17:02
ТД кап. ремонт Ходорків-Мохначка.docx
10 листопада 2020 15:03
ТД кап. ремонт Ходорків-Мохначка.docx
09 листопада 2020 17:03
ТД кап. ремонт Ходорків-Мохначка.docx
23 жовтня 2020 17:16
ТД кап. ремонт Ходорків-Мохначка.docx
17 листопада 2020 19:12
Додаток 7 Проект договору.rar
13 листопада 2020 17:02
Додаток 7 Проект договору.rar
03 листопада 2020 18:20
Додаток 7 Проект договору.rar
23 жовтня 2020 17:16
Додаток 7 Проект договору.rar
13 листопада 2020 17:02
Перелік змін на 13.11.2020.pdf
10 листопада 2020 15:03
Перелік змін.pdf
09 листопада 2020 17:03
Перелік змін.pdf
03 листопада 2020 18:20
Додаток 2 Техзавдання Ходорків-Мохначка.pdf
23 жовтня 2020 17:16
Додаток 2 Тех. завдання Ходорків-Мохначка.pdf
03 листопада 2020 18:20
Перелік змін Ходорків-Мохначка.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог Замовника
Дата подання: 28 жовтня 2020 23:49
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 10:33
Шановний Замовнику!Просимо: 1. підтвердити відсутність помилки в Формі "Тендерна пропозиція" додаток 1 до ТД, а саме в виразі "Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ тендерних пропозицій." 2. надати роз'яснення щодо надання листа-згоди згідно додатку 4 до ТД «Про захист персональних даних». Даний лист надає лише уповноважена особа учасника, яка підписує тендерну пропозицію та договір? Чи такі листи-згоди мають надавати всі працівники зазначені в довідці учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По першому питанню: у згаданому п. 2 форми "Тендерна пропозиція", який наведено у Додатку 1 до тендерної документації, помилка відсутня.
По другому питанню повідомляємо: даний лист надає лише уповноважена особа учасника, яка підписує тендерну пропозицію та договір.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-23-011751-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 04 грудня 2020 14:17
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 грудня 2020 20:06
рішення від 08.12.2020 № 22623 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 20:06
рішення від 29.12.2020 № 24068.pdf
Дата публікації: 30 грудня 2020 12:12

Документи подані скаржником

04 грудня 2020 19:40
Протокол

Документи подані замовником

11 грудня 2020 16:18
Копія витягу з ЄДР.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 34 740 000,00
UAH з ПДВ
32 361 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 33 582 325,20
UAH з ПДВ
32 361 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 32 929 624,71
UAH з ПДВ
32 743 447,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 35 821 055,90
UAH з ПДВ
35 821 055,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 18:07
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:31
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:41
Електронний підпис

Публічні документи

24 листопада 2020 11:36
Електронний підпис
24 листопада 2020 11:09
62. Досвід виконанна робіт.rar
24 листопада 2020 11:09
59. Лист згода лабораторія.PDF
24 листопада 2020 11:09
51. Копія договору МТБ.pdf
24 листопада 2020 11:09
45. Календарний графік.pdf
24 листопада 2020 11:09
33. Фінансова спроможность.rar
24 листопада 2020 11:09
39. Рішення засновника.rar
24 листопада 2020 11:08
22. Лист згода про санкції.pdf
24 листопада 2020 11:08
11. Опис до статуту.pdf
24 листопада 2020 11:07
10. Статут.pdf
24 листопада 2020 11:07
1. Пропозиція додаток 1 до тд.pdf
24 листопада 2020 11:07
28. Сертифікат ISO.PDF
24 листопада 2020 11:06
9. Довідка щодо ліцензії.pdf
24 листопада 2020 11:06
8. Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:32
public_doc (1).p7s
08 грудня 2020 10:32
public_doc (6).pdf
01 грудня 2020 15:30
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:28
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:03
40.1.Виписка з банку.pdf
24 листопада 2020 15:03
49.Лист про захист довкілля.pdf
24 листопада 2020 15:03
47.Згода з проектом договору.pdf
24 листопада 2020 15:03
45.Витяг з ЄДР за 02.11.2020.pdf
24 листопада 2020 15:03
36.Вiдомостi_про_учасника.pdf
24 листопада 2020 15:03
31_Договірна ціна в АВК-5.7z
24 листопада 2020 15:03
29.Технічне завдання.pdf
24 листопада 2020 15:03
26.Лист про охорону праці.pdf
24 листопада 2020 15:03
23.Фін.звітність.rar
24 листопада 2020 15:03
22.Лист-відгук.pdf
24 листопада 2020 15:03
17.Довідка про працівників.pdf
24 листопада 2020 15:03
11. Картка ОЗ-6_КДМ-208.pdf
24 листопада 2020 15:03
8.Інформація про АБЗ 208_.pdf
24 листопада 2020 15:03
4.Розрахунок вартості.pdf
24 листопада 2020 15:03
3.Бухгалтерська довідка.pdf
24 листопада 2020 15:03
2.Відомості про обладнення.pdf
24 листопада 2020 15:03
1.Форма пропозиція.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 20:48
Електронний підпис
24 листопада 2020 20:47
Електронний підпис
24 листопада 2020 19:52
29. ЦПХ та накази.pdf
24 листопада 2020 19:52
67. Тех завдання Ходорків.pdf
24 листопада 2020 19:52
45. Календарний графік.pdf
24 листопада 2020 19:52
38. О Фін звітність за 2019 р.pdf
24 листопада 2020 19:52
9. О Інформація про МТБ.pdf
24 листопада 2020 19:52
8. лист Нова технологія.pdf
24 листопада 2020 19:52
8 лист пидтвердження Умань.pdf
24 листопада 2020 19:52
42. Кошторис Ходорків 4.pdf
24 листопада 2020 19:52
42. Кошторис Ходорків 2.pdf
24 листопада 2020 19:52
42. Кошторис Ходорків 1.pdf
24 листопада 2020 19:51
42. Кошторис Ходорків 3.pdf
24 листопада 2020 19:51
26. О Переклад паспорту АБЗ.pdf
24 листопада 2020 19:51
13. О Документи АБЗ.pdf
24 листопада 2020 19:51
14. О ФОРМА ОЗ_6 АБЗ.pdf
24 листопада 2020 19:51
60. Відгук.pdf
24 листопада 2020 19:51
54. О Витяг ЄДРПОУ від 01.10.2019.pdf
24 листопада 2020 19:51
12. Довідка про АБЗ Ходорків.pdf
24 листопада 2020 19:51
33. О Відомості про учасника.pdf
24 листопада 2020 19:51
8. Лист підтвердження БЦ ШЕУ.pdf
24 листопада 2020 19:50
7. Договір Умань завірений.pdf
24 листопада 2020 19:50
7. Договір Нова технологія.pdf
24 листопада 2020 19:49
0. Реєстр документів.pdf
24 листопада 2020 19:49
72. Ходорків-Мохначка.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 32 361 800,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 17:36
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
Відхилено 32 361 810,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 17:38
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 32 743 447,70
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 17:38

Документи

27 листопада 2020 17:36
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:35
733.pdf
25 листопада 2020 13:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 листопада 2020 17:38
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:37
734.pdf
27 листопада 2020 17:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
32 743 447,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:44
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 15:36
Додаткова угода_4 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
05 січня 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 17:54
ДУ №3 від 26.04.2021 Ходорків-Мохначка.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 17:51
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 16:27
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 15:05
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 15:05
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:58
Банківська гарантія_2032.pdf укладений
06 січня 2021 10:57
1-21.pdf укладений
06 січня 2021 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору № 1-21 від 06.01.2021 р., Сторони домовились доповнити даний Договір пунктом 4.15 наступного змісту: «Замовник не здійснює попередню оплату за даним Договором протягом усього терміну дії Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641». Викласти додаток №3 до Договору (протокол погодження договірної ціни) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору №1-21 від 06.01.2021 р., Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 4.15 Договору № 1-21 : «Замовник здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами та доповненнями)».
Номер договору про закупівлю: 1-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Виправити описку в п.3.9 Договору. 2. Виключити пункт 15.3 Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 1-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Викласти пункт 3.1 розділу ІІІ «ДОГОВІРНА ЦІНА» Договору в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 31 623 097,26 (тридцять один мільйон шістсот двадцять три тисячі дев'яносто сім грн. 26 коп.) у тому числі ПДВ 5 270 516,21 (п'ять мільйонів двісті сімдесят тисяч п'ятсот шістнадцять грн. 21 коп.) (Додаток № 1 до цього Договору). 2. Викласти Додаток №1 до Договору (Договірна ціна) в новій редакції, що додається. 3. Викласти Додаток №2 до Договору (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції, що додається. 4. Викласти Додаток №3 до Договору (Протокол погодження договірної ціни) в новій редакції, що додається. 5. У зв’язку зі зміною реквізитів Сторін викласти розділ XXV «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 623 097,26
UAH (в тому числі ПДВ 5 270 516,21 UAH)