Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43993629 |
Місцезнаходження: | 12441, Україна , Житомирська обл., смт. Новогуйвинське, вул. Дружби Народів, буд. 5 |
Контактна особа: |
Антоніна Карпова +380688468158 osvita.bux@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 12:14 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 12:14 |
Очікувана вартість: | 3 245 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 454,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Паливна деревина з твердих порід деревини. Товар повинен відповідати діючими стандартам та технічних вимогам для даного виду товару, ТУ У 16.1-00994207-005:2018.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару Замовнику здійснюється силами та за рахунок Постачальника з використанням залучених транспортних засобів Постачальника. Термін поставки Товару з моменту укладання договору та до 20 серпня 2024 року, згідно заявок Замовника. Поставка Товару здійснюється згідно переліку закладів освіти (Додаток №2). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 12:02 |
1. ТД дрова 2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-03-000010 ● 3a52ff7119e049639e8c0eba8066b26c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2024
№ 43-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.06.2024 № 43-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-04-22-004779-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-07 12:56:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Дрова паливні 1 категорії (дуб, ясен, граб, клен), 2 категорії (сосна, вільха)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-22-004779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Крім того, відповідно до статті 5 Закону замовник повинен, при проведені закупівлі дотримуватись таких принципів:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до протоколів від 03.05.2024 № 108/3 та від 10.05.2024 № 108/4 було відхилено найдешевшу тендерну пропозицію учасників ФОП Cyдомa Cepriй Oлександрович та ФОП Омельченко Роман Oлександрович з причин, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на підставі пунктів 44-46 Особливостей.
Однак, відповідно до пункту 43 Особливостей зазначено, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, замовник який виявив вище зазначені невідповідності, повинен був би надати усунути невідповідність учасникам ФОП Cyдомa Cepriй Oлександрович та ФОП Омельченко Роман Oлександрович .
Однак, всупереч статті 5 Закону, пунктів 41 та 43 Особливостей замовником було відхилено найдешевшу тендерну пропозицію учасників ФОП Cyдомa Cepriй Oлександрович та ФОП Омельченко Роман Oлександрович.
4) Відповідно до вимог п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, копії свідоцтва про реєстрацію автомобільної техніки.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП РЬОВА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ вимогам п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, при тому, що у складі тендерної пропозиції учасника надано копію свідоцтва про реєстрацію автомобільної техніки не в повному обсязі, що не дає можливості підтвердити права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, що є предметом закупівлі?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-12 18:17:22
ПОЯСНЕННЯ
1. Очікувана вартість визначена відповідно до комерційних пропозицій потенційних учасників (копії надаємо у складі пояснень).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якість предмета закупівлі повинна відповідати діючими стандартам та технічних вимогам для даного виду товару, ТУ У 16.1-00994207-005:2018.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі https://novoguyvynske-miskrada.gov.ua/news/1714567202/.
Розмір бюджетного призначення розміщено на веб-сторінці Засновника за посиланням https://rada.info/upload/users_files/04348303/de4664e4af2b61538b7787c23a7222c8.pdf
3. Щодо відхилення тендерних пропозицій ФОП «Судома Сергій Олександрович» та ФОП «Омельченко Роман Олександрович».
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник повинен, при проведені закупівлі дотримуватись таких принципів:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримуючись вищевказаних принципів, була проведена перевірка документів тендерних пропозицій ФОП Cyдомa Cepriй Oлександрович та ФОП Омельченко Роман Oлександрович і встановлено, що їх тендерні пропозиції не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
Тендерна пропозиція ФОП Cyдомa Cepriй Oлександрович містила лише ідентифікаційний код, витяг з ЄДР та електронний цифровий підпис учасника та не містила документів, які підтверджують відповідність пропонованого товару вимогам технічної специфікації. За таких умов положення пункту 43 Особливостей не застосовуються. Тому тендерна пропозиція ФОП Cyдомa Cepriй Oлександрович була правомірно відхилена відповідно до протоколу від 03.05.2024 № 108/3 з причини, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 2 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасники повинні обстежити майданчики зберігання дров паливних по вище перерахованим закладам в присутності Замовника у період подання тендерної документації, з метою виявлення (не)зручностей заїзду вантажного транспорту для розвантаження даного товару на місцях призначення з оформленням Акту обстеження. Акт обстеження підписується двома сторонами та додається у складі тендерної документації учасника.
Відповідно до вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Учасник, фізична особа-підприємець Омельченко Роман Олександрович, в складі документів тендерної пропозиції надав довідку про уповноважену особу та використання печатки (№ 5 від 22.04.2024), відповідно до якої підписувати документи тендерної пропозиції буде фізична особа-підприємець Омельченко Роман Олександрович.
Але, в складі документів тендерної пропозиції фізична особа-підприємець Омельченко Роман Олександрович надав акт обстеження, на якому відсутній підпис фізичної особи-підприємця Омельченко Романа Олександровича. Вказаний акт підписаний невідомою особою (прізвище підписувача неможливо розібрати), повноваження якої на представлення інтересів учасника фізичної особи-підприємця Омельченко Романа Олександровича не підтверджені.
Крім цього, відповідно до вимог п. 3.4 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікат відповідності ТУ У 16.1-00994207-005:2018: «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги», який виданий органом з оцінки відповідності, який пройшов акредитацію в Україні відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та внесений до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності НААУ МЕРТУ на паливну деревину І групи в об’ємі 721 м3 та ІІ групи в об’ємі 1683 м3.
Але, фізична особа-підприємець Омельченко Роман Олександрович в складі документів тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності на деревину дров’яну промислового і непромислового призначення 1-ої, 2-ої та 3-ої групи хвойних та листвяних порід, в якому відсутнє підтвердження відповідності ТУ-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги» паливної деревини І групи в об’ємі 721 м3 та ІІ групи в об’ємі 1683 м3 .
За таких умов положення пункту 43 Особливостей не застосовуються. Тому, відповідно до протоколу 10.05.2024 № 108/4 тендерну пропозицію ФОП Омельченко Роман Oлександрович було правомірно відхилено з причини, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з цим, ФОП Cyдомa Cepriй Oлександрович та ФОП Омельченко Роман Oлександрович щодо рішення уповноваженої особи про відхилення їх тендерних пропозицій не звертались до органу оскарження.
4. Щодо відповідності учасника ФОП РЬОВА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ вимогам п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено правомірно.
Адже в складі документів тендерної пропозиції ФОП РЬОВА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ оприлюднені свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серії САО № 252389 від 27.12.2012 (файл «Техпаспорт.jpg» та файл «Техпаспорт 1.jpg») та договір оренди транспортного засобу від 26.04.2024 з актом приймання-передачі від 26.04.2024 (файл «Оренда авто з маніпулятором.pdf»).
Вказані документи в повній мірі підтверджують виконання учасником вимог п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Тому, ФОП РЬОВА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ був правомірно визначений переможцем даної закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Судома Сергій Олександрович" |
2 932 880,00
UAH з ПДВ
|
2 548 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович |
2 827 104,00
UAH з ПДВ
|
2 666 036,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РЬОВА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
3 173 280,00
UAH з ПДВ
|
3 173 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Судома Сергій Олександрович" #3396902974 |
Відхилено |
2 548 240,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 09:13
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович #3214315119 |
Відхилено |
2 666 036,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 15:29
|
ФОП "РЬОВА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #0801101177 |
Переможець |
3 173 280,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 14:16
|
Договір 93.pdf | укладений |
28 травня 2024 14:15
|