Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB-112/2
Очікувана вартість
893 333,00 UAH
UA-2019-10-15-000625-c ● c5b65f89fba142b79aa7b8ea8c89caa5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Салій Надія Миколаївна (048)727-14-30 ntvk@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 893 333,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 466,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Детальніше див. тендерну документацію. Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB-112/2. Джерело фінансування - власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 16:19 |
ТД_кап_рем_т_колес_токарн_верстату_UBB112_2 _В.doc | |
15 жовтня 2019 16:19 |
Проект_договору_кап_рем_т_колес_токарн_верстату_UBB112_2 _В.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-15-000625-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:35033134
Дата подання: 13 листопада 2019 00:29
Вимога Замовнику про відміну неправомірно прийнятого рішення щодо ТОВ "РІал Інвест Україна"
Регіональної філії "Одеська залізниця"
АТ "Українська залізниця"
ТОВ "РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА"
Вимога Замовнику
ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» ЄРДПОУ 35033134 (далі – Скаржник), 01.11.2019 року приймало участь у відкритих торгах на закупівлю Код ДК 021:2015 – 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки - Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB-112/2 інв. №1490405000404. Замовником якої стало Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі - Замовник), розміщене на веб порталі Уповноваженого органу під номером №4611035, ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-15-000625-c.
По результатам електороного аукціону Скаржником було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну пропозиції, яка становить - 790 000,00 грн. без ПДВ
08.11.2019 року на веб – порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол розгляду тендерних пропозицій № 374 від 07.11.2019року, в якому Тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Агроімпульс 2016» ЄДРПОУ 40802249, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, відповідно до п.п.4 п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
На думку Замовника Тендерна пропозиція Скаржника не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, та вимогам, встановленим статтею 17 Закону України “ Про публічні закупівлі ” та умовам тендерної документації, а саме:
- в порушення п.п.2.1 п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» не надано скан-копії усіх діючих договорів оренди;
- в порушення п.п.2.3 п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» не надано кваліфікаційні документи на усіх зазначених у довідці працівників;
- в порушення п.п.5.4 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» надано калькуляції де враховано не повний обсяг послуг, що не відповідає технічним вимогам, а саме: відсутні – заміна насосу – 1 одиниця, – ремонт насосів – 2 одиниці.
Ознайомившись з протоколом № 374 від 07.11.2019 року, про відхилення тендерної пропозиції, а також з підставами вказаними у протоколі, Скаржник не згоден, оскільки вважає, що ним було надано повний пакет необхідних документів згідно з умовами тендерної документації і загружено на електронний майданчик.
Так, згідно п.п.2 п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надати – «Довідку в довільній формі з переліком власного та орендованого (за наявності) необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг за предметом закупівлі, у разі наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, надати скан-копії відповідного(их) діючого(их) договору(ів) оренди.
Скаржником у складі тендерної пропозиції була надана довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази.
Також на підтвердження вказаної інформації, була надана єдина, скан - копія договору оренди нежитлового приміщення № 04\12-01 від 04.12.2016 року в якому, йдеться, що разом з приміщенням, в оренду здається/приймається також наявне в ньому обладнання, а саме: фрезерний верстат 6м13п, токарний верстат 1к62, точильно - шліфувальний верстат 3к634, свердлильний верстат 2м112.
Наявного, та орендованого Скаржником обладнання достатньо для виконання в повному обсязі послуги по капітальному ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB-112/2.
Однак, Замовник проявляючи упередженість, не прочитавши та не вивчивши надану Скаржником скан - копію договору оренди, посилається на те що, Скаржник наче б то не надав скан – копії усіх діючих договорів оренди.
Також, Замовник, при відхиленні тендерної пропозиції, посилається на порушення Скаржником п.п.2.3 п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», згідно з якими Замовник вимагає – надати Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, з доданням кваліфікаційних документів зазначених працівників та скан - копію форми 1-ДФ.
Замовником у тендерній документації не вимагається певна кількість робітників.
Для виконання послуги по капітальному ремонту колесотокарного верстату UBB-112/2, необхідньою кількістю робітників, можна вважати 4-х робітників певної кваліфікації та досвіду роботи, котрі як раз є в штаті на нашому підприємстві, і які зарекомендували себе як грамотні фахівці, спроможні виконати як роботи по капітальному ремонту колесотокарного верстату UBB-112/2, так і інших верстатів. Тому Скаржником, у складі тендерної пропозиції була надана довідка 1-ДФ, що у 3-му кварталі, за трудовими договорами працювало 4 працівники. На цих працівників і було надано документи які підтверджують їх кваліфікацію. Інші працівники, вказані у довідці, будуть залучені Скаржником, до виконання робот тільки у разі потреби.
Крім того, тендерним комітетом Замовника наступною підставою для прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника, вказано що - в порушення п.п.5.4 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» надано калькуляції де враховано не повний обсяг послуг, що не відповідає технічним вимогам, а саме: відсутні – заміна насосу – 1 одиниця, – ремонт насосів – 2 одиниці.
Проте, Скаржником, у складі тендерної пропозиції, було надано Калькуляцію на капітальний ремонт колесотокарного верстату Рафамет UBB112/2 інв.№1490405000404 де заміна насосу – 1 одиниця враховано та вказано у п 2 «Бабка шпиндельна ліва, права» в колонці 6 «Найменування робіт» (Замiна насоса 1 шт.), а також включено у розрахунок вартості капітального ремонту верстату.
Ремонт насосів – 2 одиниці враховано та вказано у п 5 «Супорт правий та лівий» в колонці 6 «Найменування робіт» (Ремонт масляного насоса 1 шт.), та п 6 «Насосна станція» в колонці 6 «Найменування робіт» (Ремонт насосів 1 шт.) відповідно, і також включено у розрахунок вартості капітального ремонту верстату.
Зважаючи на вищевказане, та з урахуванням Розділу 3 п. 1 «Тендерної Документації» насос, який відповідно до Технічних вимог необхідно замінити, також вказаний у Калькуляції у п. 2 «Бабка шпиндельна ліва, права» в колонці 6 «Найменування робіт», як такий, що підлягає заміні, а відсутність насосу у колонці 9 «Деталі та матеріали для заміни» – є формальною помилкою пов’язаною з оформленням тендерної пропозиції, а саме - технічною опискою, яка не впливає на зміст пропозиції.
Калькуляція, на даному етапі, є первинним документом, та не є остаточною, оскільки її зміст може змінюватися на всьому етапі виконання послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату.
Крім того, у складі тендерної пропозиції Скаржником було надано найважливіший документ, а саме - «Опис, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, обсяг послуг з капітального ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB112/2 інв.№ 1490405000404, підписавши який, Скаржник (учасник) зобов’язується надати послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB моделі 112/2 в зазначеному обсязі, не відступаючи від технічного завдання Замовника, погоджуючись з усіма роботами та матеріалами.
Ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок належать:
• Не завіряння окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) постачальника торгів;
• неправильне (неповне) завіряння та /або не завіряння постачальником копії документа згідно з вимогами цієї документації.
• орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо постачальником та надані у складі пропозиції.
• зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо постачальником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
• зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції постачальника.
Відповідно до Розділу 3 п.1 Тендерної Документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» – Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, - пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам тендерної документації, оскільки відсутнє порушення п.п.5.4 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», посилається Замовник.
Судячи з цього, складається враження що документи тендерної пропозиції Скаржника були вивчені поверхнево та упереджено, особою, або особами мало компетентними у ціх питаннях, явно надаючи перевагу ТОВ «Агроімпульс 2016», мають ознаки корупції, незважаючи на те, що тендерна пропозиція нашого підприемства повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Усі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення ТОВ «Агроімпульс 2016» переможцем. У звязку з чим,
ВИМАГАЕМО:
1. ВІдмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА" код згідно з ЄДРПОУ 35033134.
2. Признати ТОВ"РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА", переможцем аукціону, та укласти договір про виконання послуг з капітального ремнту колесотокарного верстату UBB112/2 .
Директор ТОВ "РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА" І.І. Васькевич
Розгорнути
Згорнути
АТ "Українська залізниця"
ТОВ "РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА"
Вимога Замовнику
ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» ЄРДПОУ 35033134 (далі – Скаржник), 01.11.2019 року приймало участь у відкритих торгах на закупівлю Код ДК 021:2015 – 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки - Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB-112/2 інв. №1490405000404. Замовником якої стало Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі - Замовник), розміщене на веб порталі Уповноваженого органу під номером №4611035, ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-15-000625-c.
По результатам електороного аукціону Скаржником було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну пропозиції, яка становить - 790 000,00 грн. без ПДВ
08.11.2019 року на веб – порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол розгляду тендерних пропозицій № 374 від 07.11.2019року, в якому Тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Агроімпульс 2016» ЄДРПОУ 40802249, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, відповідно до п.п.4 п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
На думку Замовника Тендерна пропозиція Скаржника не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, та вимогам, встановленим статтею 17 Закону України “ Про публічні закупівлі ” та умовам тендерної документації, а саме:
- в порушення п.п.2.1 п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» не надано скан-копії усіх діючих договорів оренди;
- в порушення п.п.2.3 п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» не надано кваліфікаційні документи на усіх зазначених у довідці працівників;
- в порушення п.п.5.4 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» надано калькуляції де враховано не повний обсяг послуг, що не відповідає технічним вимогам, а саме: відсутні – заміна насосу – 1 одиниця, – ремонт насосів – 2 одиниці.
Ознайомившись з протоколом № 374 від 07.11.2019 року, про відхилення тендерної пропозиції, а також з підставами вказаними у протоколі, Скаржник не згоден, оскільки вважає, що ним було надано повний пакет необхідних документів згідно з умовами тендерної документації і загружено на електронний майданчик.
Так, згідно п.п.2 п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надати – «Довідку в довільній формі з переліком власного та орендованого (за наявності) необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг за предметом закупівлі, у разі наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, надати скан-копії відповідного(их) діючого(их) договору(ів) оренди.
Скаржником у складі тендерної пропозиції була надана довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази.
Також на підтвердження вказаної інформації, була надана єдина, скан - копія договору оренди нежитлового приміщення № 04\12-01 від 04.12.2016 року в якому, йдеться, що разом з приміщенням, в оренду здається/приймається також наявне в ньому обладнання, а саме: фрезерний верстат 6м13п, токарний верстат 1к62, точильно - шліфувальний верстат 3к634, свердлильний верстат 2м112.
Наявного, та орендованого Скаржником обладнання достатньо для виконання в повному обсязі послуги по капітальному ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB-112/2.
Однак, Замовник проявляючи упередженість, не прочитавши та не вивчивши надану Скаржником скан - копію договору оренди, посилається на те що, Скаржник наче б то не надав скан – копії усіх діючих договорів оренди.
Також, Замовник, при відхиленні тендерної пропозиції, посилається на порушення Скаржником п.п.2.3 п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», згідно з якими Замовник вимагає – надати Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, з доданням кваліфікаційних документів зазначених працівників та скан - копію форми 1-ДФ.
Замовником у тендерній документації не вимагається певна кількість робітників.
Для виконання послуги по капітальному ремонту колесотокарного верстату UBB-112/2, необхідньою кількістю робітників, можна вважати 4-х робітників певної кваліфікації та досвіду роботи, котрі як раз є в штаті на нашому підприємстві, і які зарекомендували себе як грамотні фахівці, спроможні виконати як роботи по капітальному ремонту колесотокарного верстату UBB-112/2, так і інших верстатів. Тому Скаржником, у складі тендерної пропозиції була надана довідка 1-ДФ, що у 3-му кварталі, за трудовими договорами працювало 4 працівники. На цих працівників і було надано документи які підтверджують їх кваліфікацію. Інші працівники, вказані у довідці, будуть залучені Скаржником, до виконання робот тільки у разі потреби.
Крім того, тендерним комітетом Замовника наступною підставою для прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника, вказано що - в порушення п.п.5.4 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» надано калькуляції де враховано не повний обсяг послуг, що не відповідає технічним вимогам, а саме: відсутні – заміна насосу – 1 одиниця, – ремонт насосів – 2 одиниці.
Проте, Скаржником, у складі тендерної пропозиції, було надано Калькуляцію на капітальний ремонт колесотокарного верстату Рафамет UBB112/2 інв.№1490405000404 де заміна насосу – 1 одиниця враховано та вказано у п 2 «Бабка шпиндельна ліва, права» в колонці 6 «Найменування робіт» (Замiна насоса 1 шт.), а також включено у розрахунок вартості капітального ремонту верстату.
Ремонт насосів – 2 одиниці враховано та вказано у п 5 «Супорт правий та лівий» в колонці 6 «Найменування робіт» (Ремонт масляного насоса 1 шт.), та п 6 «Насосна станція» в колонці 6 «Найменування робіт» (Ремонт насосів 1 шт.) відповідно, і також включено у розрахунок вартості капітального ремонту верстату.
Зважаючи на вищевказане, та з урахуванням Розділу 3 п. 1 «Тендерної Документації» насос, який відповідно до Технічних вимог необхідно замінити, також вказаний у Калькуляції у п. 2 «Бабка шпиндельна ліва, права» в колонці 6 «Найменування робіт», як такий, що підлягає заміні, а відсутність насосу у колонці 9 «Деталі та матеріали для заміни» – є формальною помилкою пов’язаною з оформленням тендерної пропозиції, а саме - технічною опискою, яка не впливає на зміст пропозиції.
Калькуляція, на даному етапі, є первинним документом, та не є остаточною, оскільки її зміст може змінюватися на всьому етапі виконання послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату.
Крім того, у складі тендерної пропозиції Скаржником було надано найважливіший документ, а саме - «Опис, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, обсяг послуг з капітального ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB112/2 інв.№ 1490405000404, підписавши який, Скаржник (учасник) зобов’язується надати послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB моделі 112/2 в зазначеному обсязі, не відступаючи від технічного завдання Замовника, погоджуючись з усіма роботами та матеріалами.
Ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок належать:
• Не завіряння окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) постачальника торгів;
• неправильне (неповне) завіряння та /або не завіряння постачальником копії документа згідно з вимогами цієї документації.
• орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо постачальником та надані у складі пропозиції.
• зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо постачальником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
• зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції постачальника.
Відповідно до Розділу 3 п.1 Тендерної Документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» – Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, - пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам тендерної документації, оскільки відсутнє порушення п.п.5.4 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», посилається Замовник.
Судячи з цього, складається враження що документи тендерної пропозиції Скаржника були вивчені поверхнево та упереджено, особою, або особами мало компетентними у ціх питаннях, явно надаючи перевагу ТОВ «Агроімпульс 2016», мають ознаки корупції, незважаючи на те, що тендерна пропозиція нашого підприемства повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Усі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення ТОВ «Агроімпульс 2016» переможцем. У звязку з чим,
ВИМАГАЕМО:
1. ВІдмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА" код згідно з ЄДРПОУ 35033134.
2. Признати ТОВ"РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА", переможцем аукціону, та укласти договір про виконання послуг з капітального ремнту колесотокарного верстату UBB112/2 .
Директор ТОВ "РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА" І.І. Васькевич
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 13:34
1. В порушення п.п.2.1, п.2, розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» зобов’язаний надати довідку в довільній формі з переліком власного та орендованого (за наявності) необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг за предметом закупівлі, у разі наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, надати скан-копії відповідного (их) діючого(их) договору(ів) оренди.
ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» надано довідку в якій зазначено про наявність орендованого мікроавтобусу FIAT DUCATO 1,5 т. без додання відповідно діючого договору оренди на даний транспортний засіб.
2. В порушення п.п.2.2, п.2, розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» зобов’язаний надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, з доданням кваліфікаційних документів зазначених працівників та скан-копію форми 1-ДФ.
ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» надано довідку в якій зазначено 8 осіб, кваліфікаційні документи надані на: Хайтул В.К., Кіреневич М.В., ДерепкоА.В., Райський В.А. Не надано документів, що підтверджують кваліфікацію працівників: Васькевич І.І., Булгаков А.М., Цереверзев С.М., Копитько С.В.
3. В порушення п.п.5.4 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» надано калькуляції де враховано не повний обсяг послуг, що не відповідає технічним вимогам, а саме: відсутні – заміна насосу(п.6) – 1 одиниця, ремонт насосів(п.23) – 2 одиниці.
Замовник вважає, що пропозиція надана ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16, вимогам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації, а тому пропозиція ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» була відхилена відповідно до п.п.4 п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
Рішення стосовно відхилення пропозиції ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» код згідно з ЄДРПОУ 35033134 прийнято згідно вимог чинного законодавства.
ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» надано довідку в якій зазначено про наявність орендованого мікроавтобусу FIAT DUCATO 1,5 т. без додання відповідно діючого договору оренди на даний транспортний засіб.
2. В порушення п.п.2.2, п.2, розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» зобов’язаний надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, з доданням кваліфікаційних документів зазначених працівників та скан-копію форми 1-ДФ.
ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» надано довідку в якій зазначено 8 осіб, кваліфікаційні документи надані на: Хайтул В.К., Кіреневич М.В., ДерепкоА.В., Райський В.А. Не надано документів, що підтверджують кваліфікацію працівників: Васькевич І.І., Булгаков А.М., Цереверзев С.М., Копитько С.В.
3. В порушення п.п.5.4 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» надано калькуляції де враховано не повний обсяг послуг, що не відповідає технічним вимогам, а саме: відсутні – заміна насосу(п.6) – 1 одиниця, ремонт насосів(п.23) – 2 одиниці.
Замовник вважає, що пропозиція надана ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16, вимогам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації, а тому пропозиція ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» була відхилена відповідно до п.п.4 п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
Рішення стосовно відхилення пропозиції ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» код згідно з ЄДРПОУ 35033134 прийнято згідно вимог чинного законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-15-000625-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:35033134
Дата подання: 14 листопада 2019 15:56
Дата подання: 14 листопада 2019 15:56
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірні дії тендерного комітету РФ "Одеська залізниця" АТ "Українська залізниця"
Голові антимонопольного комітету України
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополіта
Василя Липківського, 45
Товариство з обмеженою відповідальністю
«РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА»
Україна, 03057, м. Київ, вул. Желябова, буд. 10-А
Васькевич Іван Іванович
Моб.: 096-590-20-06
Email. i.ivanovih@ukr.net
АТ «Українська Залізниця» регіональна філія
«Одеська Залізниця»
Україна, 65012, м.Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19
СКАРГА
ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» ЄРДПОУ 35033134 (далі – Скаржник), 01.11.2019 року приймало участь у відкритих торгах на закупівлю Код ДК 021:2015 – 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки - Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB-112/2 інв. №1490405000404. Замовником якої стало Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі - Замовник), розміщене на веб порталі Уповноваженого органу під номером №4611035, ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-15-000625-c.
Очікувана вартість закупівлі становила 893 333,00 грн. без ПДВ
Прийом пропозицій електроної закупівлі закінчився 31.10.2019 об 10.00 годин
Електроний аукціон відбувся 01.11.2019 об 11.40 годин.
По результатам електороного аукціону Скаржником було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну пропозиції, яка становить - 790 000,00 грн. без ПДВ
Другим учасником аукціону було ТОВ «Агроімпульс 2016» код ЄРДПОУ 40802249, сума пропозиції якого склала - 790 500,00 грн. без ПДВ
Третім учасником аукціону було ТОВ «ІНТЕРПРОМ ТРЕЙД» код ЄРДПОУ 38019421 сума пропозиції якого склала - 880 000,00 грн. без ПДВ.
08.11.2019 року на веб – порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол розгляду тендерних пропозицій № 374 від 07.11.2019року, в якому Тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Агроімпульс 2016» ЄДРПОУ 40802249, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, відповідно до п.п.4 п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
На думку Замовника Тендерна пропозиція Скаржника не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, та вимогам, встановленим статтею 17 Закону України “ Про публічні закупівлі ” та умовам тендерної документації, а саме:
- в порушення п.п.2.1 п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» не надано скан-копії усіх діючих договорів оренди;
- в порушення п.п.2.3 п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» не надано кваліфікаційні документи на усіх зазначених у довідці працівників;
- в порушення п.п.5.4 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» надано калькуляції де враховано не повний обсяг послуг, що не відповідає технічним вимогам, а саме: відсутні – заміна насосу – 1 одиниця, – ремонт насосів – 2 одиниці.
Ознайомившись з протоколом № 374 від 07.11.2019 року, про відхилення тендерної пропозиції, а також з підставами вказаними у протоколі, Скаржник не згоден, оскільки вважає, що ним було надано повний пакет необхідних документів згідно з умовами тендерної документації і загружено на електронний майданчик.
Так, згідно п.п.2 п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надати – «Довідку в довільній формі з переліком власного та орендованого (за наявності) необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг за предметом закупівлі, у разі наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, надати скан-копії відповідного(их) діючого(их) договору(ів) оренди.
Скаржником у складі тендерної пропозиції була надана довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази.
Також на підтвердження вказаної інформації, була надана єдина, скан - копія договору оренди нежитлового приміщення № 04\12-01 від 04.12.2016 року в якому, йдеться, що разом з приміщенням, в оренду здається/приймається також наявне в ньому обладнання, а саме: фрезерний верстат 6м13п, токарний верстат 1к62, точильно - шліфувальний верстат 3к634, свердлильний верстат 2м112.
Наявного, та орендованого Скаржником обладнання достатньо для виконання в повному обсязі послуги по капітальному ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB-112/2.
Однак, Замовник проявляючи упередженість, не прочитавши та не вивчивши надану Скаржником скан - копію договору оренди, посилається на те що, Скаржник наче б то не надав скан – копії усіх діючих договорів оренди.
Також, Замовник, при відхиленні тендерної пропозиції, посилається на порушення Скаржником п.п.2.3 п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», згідно з якими Замовник вимагає – надати Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, з доданням кваліфікаційних документів зазначених працівників та скан - копію форми 1-ДФ.
Замовником у тендерній документації не вимагається певна кількість робітників.
Для виконання послуги по капітальному ремонту колесотокарного верстату UBB-112/2, необхідньою кількістю робітників, можна вважати 4-х робітників певної кваліфікації та досвіду роботи, котрі як раз є в штаті на нашому підприємстві, і які зарекомендували себе як грамотні фахівці, спроможні виконати як роботи по капітальному ремонту колесотокарного верстату UBB-112/2, так і інших верстатів. Тому Скаржником, у складі тендерної пропозиції була надана довідка 1-ДФ, що у 3-му кварталі, за трудовими договорами працювало 4 працівники. На цих працівників і було надано документи які підтверджують їх кваліфікацію. Інші працівники, вказані у довідці, будуть залучені Скаржником, до виконання робот тільки у разі потреби.
Крім того, тендерним комітетом Замовника наступною підставою для прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника, вказано що - в порушення п.п.5.4 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» надано калькуляції де враховано не повний обсяг послуг, що не відповідає технічним вимогам, а саме: відсутні – заміна насосу – 1 одиниця, – ремонт насосів – 2 одиниці.
Проте, Скаржником, у складі тендерної пропозиції, було надано Калькуляцію на капітальний ремонт колесотокарного верстату Рафамет UBB112/2 інв.№1490405000404 де заміна насосу – 1 одиниця враховано та вказано у п 2 «Бабка шпиндельна ліва, права» в колонці 6 «Найменування робіт» (Замiна насоса 1 шт.), а також включено у розрахунок вартості капітального ремонту верстату.
Ремонт насосів – 2 одиниці враховано та вказано у п 5 «Супорт правий та лівий» в колонці 6 «Найменування робіт» (Ремонт масляного насоса 1 шт.), та п 6 «Насосна станція» в колонці 6 «Найменування робіт» (Ремонт насосів 1 шт.) відповідно, і також включено у розрахунок вартості капітального ремонту верстату.
Зважаючи на вищевказане, та з урахуванням Розділу 3 п. 1 «Тендерної Документації» насос, який відповідно до Технічних вимог необхідно замінити, також вказаний у Калькуляції у п. 2 «Бабка шпиндельна ліва, права» в колонці 6 «Найменування робіт», як такий, що підлягає заміні, а відсутність насосу у колонці 9 «Деталі та матеріали для заміни» – є формальною помилкою пов’язаною з оформленням тендерної пропозиції, а саме - технічною опискою, яка не впливає на зміст пропозиції.
Калькуляція, на даному етапі, є первинним документом, та не є остаточною, оскільки її зміст може змінюватися на всьому етапі виконання послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату.
Крім того, у складі тендерної пропозиції Скаржником було надано найважливіший документ, а саме - «Опис, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, обсяг послуг з капітального ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB112/2 інв.№ 1490405000404, підписавши який, Скаржник (учасник) зобов’язується надати послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату Рафамет UBB моделі 112/2 в зазначеному обсязі, не відступаючи від технічного завдання Замовника, погоджуючись з усіма роботами та матеріалами.
Ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок належать:
• Не завіряння окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) постачальника торгів;
• неправильне (неповне) завіряння та /або не завіряння постачальником копії документа згідно з вимогами цієї документації.
• орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо постачальником та надані у складі пропозиції.
• зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо постачальником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
• зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції постачальника.
Відповідно до Розділу 3 п.1 Тендерної Документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» – Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, - пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам тендерної документації, оскільки відсутнє порушення п.п.5.4 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», посилається Замовник.
Судячи з цього, складається враження що документи тендерної пропозиції Скаржника були вивчені поверхнево та упереджено, особою, або особами мало компетентними у ціх питаннях, явно надаючи перевагу ТОВ «Агроімпульс 2016», мають ознаки корупції, незважаючи на те, що тендерна пропозиція нашого підприемства повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Усі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвели до порушення цього майнових прав. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення ТОВ «Агроімпульс 2016» переможцем.
Відповідно, до ст. 3, 16, 18, п.п. 1 п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати тендерний комітет Регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Українська залізниця» скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» зазначене в протоколі №374 від 07.11.2019 року.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір з ТОВ «Агроімпульс 2016» код згідно з ЄДРПОУ 40802249 за предметом закупівлі № 4611035 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-15-000625-c), та признати ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» переможцем торгів.
За подання скарги відповідно до ч.4 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» сплачене державне мито у розмірі 5000,00 гривень, та зараховано в дохід бюджету, що підтверджується квітанцією № 45971488 від 14.11.2019 року, про внесення оплати за подання скарги до органу оскарження. (Додається).
Директор ТОВ «РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА» І.І. Васькевич
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 листопада 2019 11:02
рішення від 18.11.2019 № 16813.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2019 11:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2019 № 18005.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 17:12
рішення від 04.12..2019 № 18005.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 22:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА |
798 000,00
UAH
|
790 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Агроімпульc 2016" |
848 650,00
UAH
|
790 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРПРОМ-ТРЕЙД" |
880 000,00
UAH
|
880 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА #35033134 |
Відхилено |
790 000,00
UAH
|
08 листопада 2019 10:33
|
ТОВ "Агроімпульc 2016" #40802249 |
Переможець |
790 500,00
UAH
|
08 листопада 2019 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 14:54
|
Договір_ОД_В_19_903_НЮ_10122019_ТОВ_Агроімпульс_2016.pdf | укладений |
10 грудня 2019 14:54
|