Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,молоді та спорту Іванівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44125214 |
Місцезнаходження: | 67200, Україна , Одеська обл., смт Іванівка, вул.Центральна,93А |
Контактна особа: |
Штикова Тетяна Дмитрівна +380485431448 tanyashtykova@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 988 368,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 941,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0.5 % - 34 941,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Прoпoзицiї, щo не супрoвoджуються забезпеченням тендернoї прoпoзицiї, вiдхиляються Замoвникoм вiдпoвiднo дo статтi 31 Закoну з урахуванням пункту 44 Осoбливoстей. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Іванівської селищної ради Одеської області Місцезнаходження Замовника: 67200, Одеська обл., Березівський р-н, смт. Іванівка, вул. Центральна, 93-А Код ЄДРПОУ: 44125214 IBAN № UA 228201720344271015495108022 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 34941 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт підвалу під споруду найпростішого укриття в Баранівському ліцеї Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Шкільна, 12, село Баранове, Березівський район, Одеська область | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 11:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 10:54 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
12 березня 2024 10:54 |
ТД Баранове Укриття .doc | |
12 березня 2024 10:54 |
Додаток 4 Проект договору .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000029 ● dd1151ccfab3426fa5238054a79c0113
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2024 Одеса № 74
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 01.04.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2024 № 74
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
2 UA-2024-03-12-003320-a 12.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-03 17:52:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи – підприємця Швага Ірина Вікторівна (далі – ФОП Швага І.В.) вимогам підпункту 3.2 пункту 3 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначений учасник процедури закупівлі на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі надав договір про виконання робіт від 13.11.2023 № 122 (далі – Договір) не у повному обсязі, зокрема відсутні Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкта, Локальні кошториси на будівельні роботи, Підсумкова відомість ресурсів, які відповідно до пункту 10 Договору є його невід’ємною частиною.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Швага І.В. вимогам пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначений учасник процедури закупівлі не надав локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-08 з розрахунком одиничної вартості на Зовнішні мережі водопостачання.
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Швага І.В. вимогам Додатка 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначений учасник процедури закупівлі не надав звіт про наглядовий аудит до сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015.
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Швага І.В. вимогам Додатка 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначений учасник процедури закупівлі не надав звіт про наглядовий аудит до сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 11:14:20
Пояснення на запит
«На Ваш запит від 03.04.2024, відділ освіти, молоді та спорту Іванівської селищної ради Одеської області надає пояснення. 1. Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі експертного звіту проектно-кошторисної документації № 56/24-РБК/ЕЗ від 14.02.2024 Інформація щодо закупівлі висвітлена на офіційному веб-сайті Іванівської селищної ради https://ivanivca-gromada.gov.ua/ 2. На підставі підпункту 3.1. Замовник вимагає довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Підпункт 9.9 пункту 9 Договору , який надав Учасник, говорить про те, що додатки до даного договору оформлюються в письмовому вигляді у двох примірниках і складають його невід’ємну частину. Однак в пункті 10 даного Договору прописані лише додатки № 1,2,3, які надані Учасником. Згідно підпункту 3.2. на підтвердження п.3.1. надати у складі тендерної пропозиції Договір з усіма додатками до нього, Замовник вважав достатнім надання актів виконаних робіт по цьому договору, що підтверджує його повне виконання. 2. Згідно вимог пункту 1 додатка 2 до тендерної документації Замовник вимагає надання локальних кошторисів на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості. В електронній системі завантажено такий кошторис № 02- 01-08 з розрахунком одиничної вартості на Зовнішні мережі водопостачання, але його зміст не відповідає назві кошторису. Однак, локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-08 з розрахунком одиничної вартості на Зовнішні мережі водопостачання включає в себе інформацію, яка повністю знаходиться в локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-08 (копія додається) та розрахунку одиничної вартості № 02-01-08 (копія додається), тобто дублює локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-08 з розрахунком одиничної вартості на Зовнішні мережі водопостачання . Також вся інформація з локального кошторису на будівельні роботи Зовнішні мережі водопостачання № 02-01-08 з розрахунком одиничної вартості знаходиться в наступних документах: - Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01 -08 на зовнішні мережі водопостачання (копія додається) - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-08 на зовнішні мережі водопостачання (копія додається) 4-5. У складі тендерної пропозиції Учасником надані Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 від 26.02.2024 року, однак наглядовий аудит проводиться впродовж терміну дії сертифікату як мінімум через рік, у відповідні дати, відповідно до Політики НААУ щодо застосування вимог міжнародних стандартів під час акредитації. Тому Замовник не вбачає відсутність таких звітів про наглядовий аудит, як не відповідність вимогам Тендерної документації, оскільки такий звіт Учасник має подавати лише з 27.02.2025 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш запит від 12.04.2024, відділ освіти, молоді та спорту Іванівської селищної ради Одеської області надає інформацію. Оскільки заклади загальної середньої освіти, які не мають найпростішого укриття, з 01 вересня 2024 року, відкриватися не будуть, рішенням сесії Іванівської селищної ради були виділені кошти з місцевого бюджету на закупівлю робіт : « Капітальний ремонт підвалу під споруду найпростішого укриття в Баранівському ліцеї Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Шкільна, 12, село Баранове, Березівський район, Одеська область» на загальну суму 7,2 млн. гривень (Копія рішення додається). Під час проведення відкритих торгів з Особливостями надійшла тендерна пропозиція лише від одного Учасника. Згідно пункту 48 Особливостей : У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Водночас, в Р.5 ТД Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей в абзаці 3 вказано, що Особливості не містять підстави для відхилення, коли учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922. Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме : Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно Статті 31 ЗУ « Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону . Пунктом 3 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено критерій : 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатка 1 до ТД щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Саме таку довідку було надано Учасником для підтвердження виконання аналогічного предмету закупівлі, що відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3 Додатка 1 до ТД. У підпункті 3.2. пункту 3 Додатка 1 до ТД зазначено, що на підтвердження підпункту 3.1. учаснику процедури закупівлі необхідно надати у складі тендерної пропозиції договір з усіма додатками до нього. Основні додатки, а саме: календарний графік виконання робіт, план фінансування робіт та протокол узгодження договірної ціни на виконання робіт по об’єкту, учасником закупівлі були надані. Всі інші додатки аж ніяк не впливають на проведення Замовником саме своєї закупівлі, на визначення суми договору, на склад та обсяги робіт та інше. Окрім того, інформація про виконання аналогічного договору разом з усіма додатками міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та може бути отримана шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а саме в системі Prozorro за ідентифікатором закупівлі UA-2023-10-26-003795-a, де у відкритому доступі є звіт про виконання договору ( копія звіту додається). Цієї інформації достатньо для Замовника, щоб впевнитися, що даний договір виконано в повному обсязі та підстави для відхилення даної тендерної пропозиції відсутні. Додаток: копії документів на 4 аркушах.
2024-04-17 10:18:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0099/2024/пр |
Дата публікації: | 22 травня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/499/423/24 |
Дата відкриття провадження: | 31 травня 2024 |
Документи:
05 червня 2024 12:54
|
Електронний підпис |
22 травня 2024 09:31
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Швага Ірина Вікторівна" |
6 988 368,00
UAH з ПДВ
|
6 988 368,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Швага Ірина Вікторівна" #3352507749 |
Переможець |
6 988 368,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2024 16:28
|
додат угода (1).pdf | зміни до договору |
29 серпня 2024 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 15:05
|
договор з додатками | укладений |
03 квітня 2024 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, листа Постачальника/Виконавця № 3і/1 від 19.08.2024 р. про необхідність продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт та та п.13.3 Договору № 44 від 02.04.2024 р, Згідно законодавства, Сторони мають право ставити питання про продовження строку дії Договору у разі виникнення об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин ( відволікання найманих працівників на обов'язкове проходження військово-лікарської комісії за місцем прописки ) . Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо постачання виконання робіт. Ця зміна не призводить до збільшення загальної суми за Договором. за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |