Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво міського кладовища на території Кунашівської сільської ради, Ніжинського району (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
15 113 456,60 UAH
UA-2020-04-01-001453-a c5ac2d9d18e24d3aae422e128fd8ffd0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литовченко Тетяна Миколаївна

+380463123117 ugkgtab@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32009931
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вул. Московська, 20
Контактна особа: Литовченко Тетяна Миколаївна
+380463123117
ugkgtab@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 15:32
Очікувана вартість: 15 113 456,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 151 134,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво міського кладовища на території Кунашівської сільської ради, Ніжинського району (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, Кунашівська сільська рада, Нжинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних Сторонами Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 16:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 14:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 16:27
Пояснювальна записка зміни1.docx
09 квітня 2020 16:27
ТД КЛАДОВИЩЕ КУНАШІВСЬКЕ зі змінами1.doc
08 квітня 2020 16:44
ТД КЛАДОВИЩЕ КУНАШІВСЬКЕ зі змінами.doc
01 квітня 2020 14:29
ТД КЛАДОВИЩЕ КУНАШІВСЬКЕ.doc
08 квітня 2020 16:44
Пояснювальна записка зміни.docx
08 квітня 2020 16:44
Додаток 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
01 квітня 2020 14:29
Додаток 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
01 квітня 2020 14:29
Додаток 8 Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

План фінансування
Дата подання: 04 квітня 2020 18:33
Дата відповіді: 07 квітня 2020 15:01
Згідно тендерної документації Виконавець повинен надати план виконання робіт. Для того щоб планувати якись обєм робіт, виконавцю необхідно знати план фінансування. Прошу додати план фінансування по роках. А також додати рішення сесії, яким передбачається фінансування даного обєкту.
Відповідь: Рішенням Ніжинської міської ради «Про бюджет Ніжинської міської ОТГ на 2020 рік» від 24 грудня 2019 року №8-65/2019 по об’єкту: «Будівництво міського кладовища на території Кунашівської сільської ради» передбачено фінансування на 2020 рік в розмірі 2094861,00 грн. Ознайомитися з повною версією документу можна на офіційному сайті Ніжинської міської ради за адресою nizhynrada.gov.ua.

Рішення Про затвердження плану фінансування
будівництва на 2020-2022 роки по об’єкту:
«Будівництво міського кладовища на
території Кунашівської сільської ради,
Ніжинського району» буде винесено для затвердження на Сесії Ніжинської міської ради 08.04.2020 року. Після чого буде можливість його переглянути на офіційному сайті nizhynrada.gov.ua..
Підтвердження наявності працівників за цивільно-правовими договорами
Дата подання: 08 квітня 2020 11:23
Дата відповіді: 09 квітня 2020 12:55
Чи не є дискримінацією відсутність у вимогах Замовника можливості Учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надавати найманих працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами. Ми вважаємо, що встановлені Замовником умови тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, встановленим у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, однак умови тендерної документації по даній процедурі закупівлі є дискримінаційними та порушують права і охоронювані законом інтереси інших можливих учасників, оскільки позбавляють можливості підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, з наступної підстави: вимогами пункту 2 додатку 2 тендерної документації передбачається, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання робіт по даному об’єкту, учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робі. Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними в таблиці працівниками (підтвердити одним з документів: копії наказів про призначення, копії трудових угод, довідка за формою № 1ДФ (без зазначення заробітної плати). Відповідно до частини третьої статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис, тому вимогою щодо відсутності права надати працівників за цивільно-правовими договорами, Замовник втручається в господарську діяльність учасників та обмежує їх права на самостійну організацію господарських процесів на своєму підприємстві та встановлення чисельності працівників. Крім того, при наявності достатнього досвіду з виконання аналогічних договорів, які є предметом закупівлі, учасниками подається кількості працівників за цивільно-правовими договорами підприємства, так яка вимагається умовами тендерної документації, адже, за умови в тендерній закупівлі, до виконання робіт додатково залучається необхідна кількість працівників, яких немає необхідності постійно тримати в основному штаті підприємства Таким чином, встановивши дану умову тендерної документації, Замовник обмежив коло потенційних учасників даної процедури закупівлі і унеможливив прийняття участі у даній процедурі закупівлі інших суб’єктів господарювання (потенційних учасників), які мають достатній досвід виконання аналогічного виду робіт за обсягами та вартістю. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника (у частині встановлення у тендерній документації дискримінаційних умов) порушують вимоги статей 5, 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, у зв’язку з чим, до тендерної документації мають бути внесені зміни. Просимо включити до умов тендерної документації можливість щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації за цивільно-правовими договорами, які мають необхідні знання та досвід у будівельній галузі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо найманих працівників за цивільно-правовими договорами повідомляємо, що Замовником встановлено умови в тендерній документації, як такі, що не суперечать чинному законодавству України, та ні в якому разі не порушують принципів ст. 3, ч.4 ст.22. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону). Вимоги, як замовника, щодо надання копій документів, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника з працівниками є правомірною та узгоджується з приписами статті 16 Закону, якою передбачено можливість встановлення замовником такого кваліфікаційного критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до законодавства України працівником є особа, яка виконує трудову функцію на підставі укладеного з роботодавцем трудового договору (контракту), підпорядковується внутрішньому трудовому розпорядку, а роботодавець виплачує йому заробітну плату, забезпечує умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені трудовим законодавством, колективним договором і угодою сторін. Тоді як особа, яка працює за цивільно-правовою угодою не вважається працівником.
Нами, як замовником, виконуються всі правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлено Законом України «Про публічні закупівлі» , метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону визначено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За змістом частини першої статті 1 Закону:
- предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;
- публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом;
- тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі);
- тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно з частиною першою статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Частиною другою цієї ж статті встановлено вимоги до тендерної документації, відповідно до яких тендерна документація повинна містити, поміж іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини четвертої цієї ж статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За змістом статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
В пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником встановлено необхідність подання учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В п.2 Додатку 2 до тендерної документації педбачено, що для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними в таблиці працівниками (підтвердити одним з документів: копії наказів про призначення, копії трудових угод, довідка за формою № 1ДФ разом з листом розшифровкою по ФІО працівників (без зазначення заробітної плати).
У свою чергу законодавство України таким чином визначає поняття «працівник», зокрема, відповідно до:
- статті 1 Закону України «Про охорону праці» працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов`язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом);
- статті 1 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю.
-підпункту 14.1.195 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Таким чином, з правової точки зору працівник - це фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю.
Відповідно до частини першої статті 21 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП України) трудовий договір - це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов`язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов`язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Отже, за трудовим договором громадянин набуває статусу «працівник» та зобов`язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, як правило передбаченої штатним розписом підприємства, після закінчення виконання визначеного завдання, трудова діяльність не припиняється, трудові відносини регулює законодавство про працю.
Згідно зі статтею 23 КЗпП України трудовий договір може бути: безстроковим, що укладається на невизначений строк; на визначений строк, встановлений за погодженням сторін; таким, що укладається на час виконання певної роботи.
Особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників регулюються цивільним законодавством.
Відповідно до статті 626 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов`язків.
Сторони цивільно-правової угоди укладають договір в письмовій формі згідно з вимогами статті 208 ЦК.
За цивільно-правовим договором дві рівноправних сторони домовляються: про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. Факт виконання обов`язково оформляють актом виконаних робіт/наданих послуг; конкретні строки виконання робіт/надання послуг або кожного окремого їх етапу; вартості виконання робіт, надання послуг.
Виконавець за договором отримує оплату не за процес праці, а за результат. Його не включають до штатного розпису, він не підпорядковується правилам трудового розпорядку.
При цьому такий виконавець не отримує статусу «працівника», який отримує особа, що працює за трудовим договором.
Ураховуючи вищевикладене, та згідно статті 16 Закону можливість встановлення замовником такого кваліфікаційного критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, законодавець виходив з того, що такі працівники працюють за трудовим договором і перебувають у штаті підприємства. Отже, вимога, як замовника тендерної процедури про надання учасником довідки на підтвердження наявності у нього працівників та підтвердження трудових відносин між ними відповідними документами не обмежує конкуренції учасників у процедурі закупівлі та не є дискримінаційною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-01-001453-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВІС-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:40356489
Дата подання: 28 травня 2020 17:23
Щодо невідповідності переможця ст.16 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ
Учасником – ТОВ «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ» було надано Договір оренди 01/04/01-20 від 1 квітня 2020 р. з ТОВ "БМУ УКРТРАНСБУД". Згідно п.5.1 Договору передача об’єктів оренди здійснюється згідно Акту приймання-передачі підписаного уповноваженими представниками обоз сторін Договору
Учасником ТОВ «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ» не було надано Акту приймання – передачі , отже не підтверджено наявності матеріально-технічної бази, вказаної в Договорі.
Вважаємо, що учасник ТОВ «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ» не виконав вимоги , передбачені Замовником.
Вимагаємо в Замовника дискваліфікувати пропозицію «ТОВ «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ» у зв’язку з невідповідністю ст. 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 10:37
Учасником ТОВ «Буденергомонтаж» (код ЄДРПОУ 31966754) для підтвердження наявності матеріально-технічної бази було надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №4 від 21.04.2020 року для виконання робіт відповідно Технічного завдання та для підтвердження орендованої техніки надано копію Договору оренди 01/04/01-20 від 1 квітня 2020 р. з ТОВ "БМУ УКРТРАНСБУД"(Код ЄДРПОУ 30176683) разом із завіреними копіями реєстраційних документів, що підтверджує наявність обладнання до 31.12.2022 року. Вимогами тендерної документації передбачено: «Для підтвердження інформації про наявність обладнання Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та іншого обладнання або копію договору (договорів) оренди обладнання або інші документи, які підтверджують наявність обладнання на період виконання робіт відповідно Технічного завдання.»




Таким чином, Учасник виконав вимогу тендерної документації та підтвердив наявність вказаної в договорі матеріально-технічної бази на період виконання робіт відповідно Технічного завдання наданням у складі тендерної пропозиції копії договору оренди. Документація не містить окремих вимог щодо оформлення договорів оренди, зокрема надання актів приймання-передачі тощо.

Документи

29 травня 2020 10:37
Лист

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-09-000029 ● 1a9a6c2d001b42d4af717b44f9347ed3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 червня 2020 12:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2020 № 35
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.06.2020 № 35
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-04-01-001453-a 01.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK 2-13_1

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 16:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" 14 777 956,49
UAH з ПДВ
8 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІС-ПРОМ" 12 947 694,00
UAH з ПДВ
10 888 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАЛАК Т 13 629 605,20
UAH з ПДВ
10 889 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУДКОМФОРТ" 13 900 002,00
UAH з ПДВ
10 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ" 14 357 520,00
UAH з ПДВ
10 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 14 409 756,00
UAH з ПДВ
11 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВОРЕЦЬ" 14 956 333,20
UAH з ПДВ
12 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" 14 452 255,20
UAH з ПДВ
12 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМ" 15 110 528,80
UAH з ПДВ
13 628 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 08:12
Електронний підпис
23 квітня 2020 08:12
Тенд_проп.pdf
22 квітня 2020 17:01
Електронний підпис
22 квітня 2020 17:00
Тенд_проп.pdf
22 квітня 2020 16:55
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:53
Тенд_проп.pdf
21 квітня 2020 10:29
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:27
Кошторис_2.pdf
21 квітня 2020 10:27
Кошторис_1.pdf
21 квітня 2020 10:27
Тендерная_пропозиция.pdf
21 квітня 2020 10:27
Тендерная_док_5.pdf
21 квітня 2020 10:27
Тендерная_док_4.pdf
21 квітня 2020 10:27
Тендерная_док_3.pdf
21 квітня 2020 10:27
Тендерная_док_2.pdf
21 квітня 2020 10:27
Тендерная_док_1.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 21:07
Електронний підпис
24 квітня 2020 21:06
Пропозиція Кладовище.pdf
20 квітня 2020 10:19
Електронний підпис
20 квітня 2020 10:07
8.Листи та довідки.rar
20 квітня 2020 10:07
7.Кошторис.rar
20 квітня 2020 10:07
6.Працівники.rar
20 квітня 2020 10:07
5.МТБ.rar
20 квітня 2020 10:07
4.Досвід.rar
20 квітня 2020 10:07
2.Тендерна пропозиція.pdf
20 квітня 2020 10:07
1. реєстр документів.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 19:55
Електронний підпис
21 квітня 2020 15:39
Електронний підпис
21 квітня 2020 15:39
0 реєстр20200421_15372966_0660.pdf
20 квітня 2020 18:02
Електронний підпис
20 квітня 2020 18:02
13 Сертифікат ISO_0452.pdf
20 квітня 2020 18:02
12 дозвіл охорони прац.pdf
20 квітня 2020 18:02
10 ліцензія .pdf
20 квітня 2020 18:02
9 Витяг з реєстру ПДВ.jpg
20 квітня 2020 18:02
7 паспорт директора 3.jpg
20 квітня 2020 18:02
6 паспорт директора 2.jpg
20 квітня 2020 18:02
5 паспорт директора 1.jpg
20 квітня 2020 18:02
4 протокол2стр.pdf
20 квітня 2020 18:02
0 Реєстр20200420_17465385_0627.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 16:18
Dovidka_20113586210130125681.pdf
21 квітня 2020 16:11
Електронний підпис
21 квітня 2020 15:51
28. Календарний график.pdf
21 квітня 2020 15:46
Календарний график.pdf
21 квітня 2020 14:58
28.Каленарний графік.pdf
21 квітня 2020 14:58
2360.imd
21 квітня 2020 14:58
27.Тендерна пропозиція..pdf
21 квітня 2020 14:58
25.Ліцензія.pdf
21 квітня 2020 14:58
2.Виписка.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 18:42
Електронний підпис
12 травня 2020 16:28
8. Довідка працівники.pdf
12 травня 2020 16:27
6. Ліцензія.pdf
12 травня 2020 16:27
4. Опис до статуту.pdf
12 травня 2020 16:27
3. Відомості про ТОВ.pdf
21 квітня 2020 21:24
Електронний підпис
21 квітня 2020 20:13
15. Лист санкції.pdf
21 квітня 2020 20:13
14. Лист довкілля.pdf
21 квітня 2020 20:13
9. Довыдка НАЗК.zip
21 квітня 2020 20:13
9. Довідка про корупцію.pdf
21 квітня 2020 20:13
9. Довідка офшорні зони.pdf
21 квітня 2020 20:13
9. Довідка з МВС.pdf
21 квітня 2020 20:13
9. Довідка ДФС.pdf
21 квітня 2020 20:13
9. Довідка ДБН.pdf
21 квітня 2020 20:13
8.3.3 Аналог дог 3 ЦМУДМС.pdf
21 квітня 2020 20:13
8.3.2 Аналог дог 2 ЦПМС.pdf
21 квітня 2020 20:13
8.1 ОЗ Орендовані .pdf
21 квітня 2020 20:13
7. Тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 20:13
3. Відомості про ТОВ.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 17:57
Електронний підпис
21 квітня 2020 17:56
Проект договору.pdf
21 квітня 2020 17:56
Локальні кошториси.pdf
21 квітня 2020 17:56
Договірна ціна.pdf
21 квітня 2020 17:47
Тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 17:47
Сертифікат ISO 9001 укр.pdf
21 квітня 2020 17:47
Сертифікат ISO 9001 руск.pdf
21 квітня 2020 17:47
Сертифікат ISO 9001 англ.pdf
21 квітня 2020 17:47
дозвола Інекс Реал.pdf
21 квітня 2020 17:47
ліцензія ІНЕКС РЕАЛ.pdf
21 квітня 2020 17:42
статут Інекс Реал.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 12:17
Електронний підпис
21 квітня 2020 11:56
Цінова пропозиція.PDF
21 квітня 2020 11:56
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

21 квітня 2020 20:19
Електронний підпис
21 квітня 2020 20:18
ТП_17_Проект договору.pdf
21 квітня 2020 20:17
ТП_07.3.1_Додаток до 7.3.rar
21 квітня 2020 20:17
ТП_07.2.1_Додаток до 7.2.rar
21 квітня 2020 20:17
ТП_07.1.1_Додаток до 7.1.rar
21 квітня 2020 20:17
ТП_03_СТАТУТ.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 15:44
Електронний підпис
21 травня 2020 15:44
Локальні кошториси.PDF
21 травня 2020 15:43
Договірна ціна.pdf
21 травня 2020 15:43
public_doc (2).p7s
21 травня 2020 15:43
Dovidka_20135464590490448208.pdf.p7s
21 травня 2020 15:43
Довидка МВС.pdf
21 травня 2020 10:42
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:32
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:32
17.5. Локальні кошториси.pdf
21 квітня 2020 18:32
17.3. Договірна ціна.pdf
21 квітня 2020 18:32
17.2. Календарний графік.pdf
21 квітня 2020 18:31
6. Тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 18:31
3.Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"

ТОВ "АВІС-ПРОМ"

ТОВ МАЛАК Т

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУДКОМФОРТ"

ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ"

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

ТОВ"ТВОРЕЦЬ"

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "БЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КП "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#31818672
Відхилено 8 250 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:43
ТОВ "АВІС-ПРОМ"
#40356489
Відхилено 10 888 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 16:27
ТОВ МАЛАК Т
#37750730
Відхилено 10 889 500,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 15:43
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУДКОМФОРТ"
#42925689
Відхилено 10 890 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 14:42
ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ"
#40543761
Відхилено 10 900 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 09:02
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
Відхилено 11 000 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 15:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВОРЕЦЬ"
#14241902
Відхилено 12 870 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 12:20
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
Відхилено 12 900 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 09:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БЕМ"
#31966754
Переможець 13 628 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 15:25

Документи

24 квітня 2020 15:42
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:41
протокол

Документи

29 квітня 2020 16:27
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:26
протокол

Документи

05 травня 2020 15:43
Електронний підпис
05 травня 2020 15:42
протокол

Документи

08 травня 2020 14:42
Електронний підпис
08 травня 2020 14:42
протокол

Документи

14 травня 2020 09:02
Електронний підпис
14 травня 2020 09:01
протокол

Документи

15 травня 2020 15:18
Електронний підпис
15 травня 2020 15:17
протокол

Документи

18 травня 2020 12:19
Електронний підпис
18 травня 2020 12:18
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" #40627275

№ рішення у справі

363-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

20 травня 2020 09:30
Електронний підпис
20 травня 2020 09:29
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕМ"
#31966754
13 628 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2023 08:37
повідомлення укладений
22 лютого 2023 08:36
Електронний підпис укладений
22 лютого 2023 08:35
Додаткова розірвання дог.pdf зміни до договору
22 лютого 2023 08:34
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 15:28
доп угода кладовище.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 15:23
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:20
Додаткова.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 15:09
договір зміни до договору
05 червня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 15:27
договір укладений
02 червня 2020 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): механічна помилка по рокам фінансування в розділі 3 Договору та неможливість виправити у відсканованому варіанті
Номер договору про закупівлю: 242
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткове фінансування в поточному році в сумі 1500000 грн.
Номер договору про закупівлю: 242
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погоджено зменшення об'єму робіт та суми фінансування в поточному році на 1,01 грн.
Номер договору про закупівлю: 242
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору за домовленістю сторін
Номер договору про закупівлю: 242
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 545 359,99
UAH (в тому числі ПДВ 590 893,33 UAH)
Причини розірвання договору: за домовленістю сторін, часткове виконання умов договору