Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГАЙВОРОНСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА" ГАЙВОРОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 35879629 |
Місцезнаходження: | 26300, Україна , Кіровоградська обл., м. Гайворон, пров. Локомотивний, 10 |
Контактна особа: |
Наталія Хитрук +380985043275 sportnd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2023 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 297 097,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 970,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника та складають на 2023 рік 4 798 000,00 грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною І статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Генпідрядника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2023 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2023 14:53 |
Тендерна документація.pdf | |
22 вересня 2023 14:53 |
Додаток № 3 проєкт договору.pdf | |
22 вересня 2023 14:53 |
Додаток № 4 тендерна пропозиція.pdf | |
22 вересня 2023 14:53 |
Додаток № 5 відомості про учасника.pdf | |
22 вересня 2023 14:53 |
Додаток № 1 кваліфікаційні вимоги.pdf | |
22 вересня 2023 14:53 |
Додаток № 2 технічна специфікація.pdf |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-22-000021 ● 42e017ae190849458676ab302f188994
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2023 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.11.2023 № 59-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-09-22-009919-a 22.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-27 15:47:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція стадіону Комунального закладу «Гайворонська дитячо-юнацька спортивна школа» Гайворонської міської ради Кіровоградської області за адресою: вул. Небесної сотні, 35 А, м. Гайворон, Голованівський район, Кіровоградська обл. (ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)», очікуваною вартістю 5 297 097,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-22-009919-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-30 16:55:37
Пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області межах проведення моніторингу закупівлі UA-2023-09-22-009919-a
Обгунтоване пояснення знаходится у файлі , що прикріплено.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-12-11 10:59:06
Звернення за роз'ясненням
Керуючись частиною 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою належного виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, просимо надати роз’яснення змісту Висновку про результати моніторингу закупівлі» від 11.09.2019 р., в межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2023-11-22-000021) за предметом закупівлі: Реконструкція стадіону Комунального закладу «Гайворонська дитячо-юнацька спортивна школа» Гайворонської міської ради Кіровоградської області за адресою: вул. Небесної сотні, 35 А, м. Гайворон, Голованівський район, Кіровоградська обл. (ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») та його зобов’язань.
Відповідно до п. 7 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" У висновку обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;
5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Оскільки у висновку відсутня обов'язкова складова - зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, просимо надати роз'яснення, які заходи повинен вчинити замовник, якщо договір на момент перевірки та публікації висновку розірваний за угодою сторін?
Враховуючи стислі терміни, просимо не зволікати та надати грунтовну відповідь. Дякуємо.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-01-18 15:47:56
Роз'яснення до висновку
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено моніторинг відкритих торгів з особливостями закупівлі «Реконструкція стадіону Комунального закладу «Гайворонська дитячо-юнацька спортивна школа» Гайворонської міської ради Кіровоградської області за адресою: вул. Небесної сотні, 35 А, м. Гайворон, Голованівський район, Кіровоградська обл. (ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), очікуваною вартістю 5 297 097,60 грн (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-22-009919-a), проведеної Комунальним закладом "Гайворонська дитячо-юнацька спортивна школа" Гайворонської міської ради (далі – Замовник).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення, яке відображено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, опублікованому в електронній системі закупівель, а саме порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону).
У свою чергу, пунктом 3 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року № 552, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за № 958/35241 (далі – Порядок № 552), передбачено, що «у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компентенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення».
Якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи припинено зобов’язання за договором, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення.
Оскільки, згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 23.11.2023 між Замовником та ТОВ «ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ» укладено угоду про розірвання договору та оприлюднено звіт про виконання договору, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області не встановлено зобов’язання щодо усунення такого порушення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей)
Оскарження в суді
Опис: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ГАЙВОРОНСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА» ГАЙВОРОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не погоджується з висновком УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 06.12.2023 та надає свої заперечення. Також, повідомляємо про намір звернутись до суду з позовною заявою про визнання протиправним та скасування висновку. |
Дата публікації: | 13 грудня 2023 |
Документи:
21 грудня 2023 10:42
|
Електронний підпис |
21 грудня 2023 10:37
|
Опис суд.PDF |
21 грудня 2023 10:37
|
Квитанція суд.PDF |
21 грудня 2023 10:37
|
опис аудит.PDF |
21 грудня 2023 10:37
|
квитанція аудит.PDF |
13 грудня 2023 21:17
|
Заперечення.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" |
5 295 976,43
UAH з ПДВ
|
5 295 976,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" #44128687 |
Переможець |
5 295 976,43
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2023 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 13:26
|
Угода про розірвання договору від 23.11.2023.pdf | укладений |
24 листопада 2023 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 10:02
|
ДУ 2.PDF | зміни до договору |
17 жовтня 2023 10:00
|
Додаток 1.PDF | зміни до договору |
17 жовтня 2023 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 20:51
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 20:38
|
План фінансування.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 20:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2023 18:11
|
Договір № 19 від 09.10.2023.PDF | укладений |
09 жовтня 2023 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи наявне фінансування на 2023 рік, Сторони дійшли взаємної згоди затвердити календарний графік виконання робіт (помісячний) на 2023 рік (Додаток № 1) та план фінансування робіт (помісячний) (Додаток № 2). Приведено у відповідність термін дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення плану фінансування відповідно до вимог Казначейської служби України. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 жовтня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Рішенням 49 сессії Гайворонської міської ради 8 скликання від 27.10.2023 року № 4473 "Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 року № 3889 "Про бюджет Гайворонської міської територіальної громади на 2023 рік" спрямовано фінансування по ою'єкту на інші потреби. В зв'язку з цим, Сторони дійшли спільної взаємної згоди розірвати договір за угодою сторін з 23.11.2023 р. |