Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття з виділенням місць для розміщення сміттєвих контейнерів та встановлення їх огорож, а саме: влаштування автоматичних контейнерів для збору та вивозу ТПВ у Приморському районі за адресою: м. Одеса, пров. Чайковського, буд. 1 (1 система по 4 контейнера) за кодом 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Очікувана вартість
984 502,00 UAH
UA-2021-07-16-007276-b c52b97749ba540e7962868a06e2cb393
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Усова

+380487882089 usovaelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міські дороги"
Код ЄДРПОУ: 32642110
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38
Контактна особа: Олена Усова
+380487882089
usovaelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2021 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2021 17:00
Очікувана вартість: 984 502,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 923,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення пропозиції: 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.) У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Реквізити Замовника: КП "Міські дороги" Код ЄДРПОУ 32642110 Юр. Адреса: 65031, Одеська обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38. Факт. адреса: 65006, Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67. р/р UA03320478 0000026002924431302 в АБ «Укргазбанк». Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 30 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. До закінчення встановленого в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. ¬Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): у розмірі 5 % від ціни договору, згідно визначеної найбільш економічно вигідної пропозиції, наданої переможцем спрощеної закупівлі. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпеченням виконання основного договору про закупівлю є грошова застава, яка вимагається від Переможця спрощеної закупівлі з метою виконання зобов’язань Учасником перед Замовником умов договору у розмірі 5 % від ціни договору згідно визначеної найбільш економічно вигідної пропозиції, наданої переможцем спрощеної закупівлі. Грошова застава надається на підставі укладеного договору про забезпечення виконання Основного Договору про закупівлю проект якого викладено у Додатку 4, але не пізніше укладення основного договору про закупівлю. Переможець торгів перераховує кошти на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше дати укладання основного договору про закупівлю. Розрахунковий рахунок замовника: в АБ «Укргазбанк» р/р UA03320478 0000026002924431302. Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору про закупівлю за результатом спрощеної закупівлі оголошеної під № UA-хххх-хх-хх-хххххх-х ( зазначити в платіжному дорученні ідентифікатор закупівлі із системи «ProZorro)». Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору, є платіжне доручення з відміткою банку платника про оплату (мокрий штамп або печатка банку), яке надається Замовнику до моменту укладання основного договору про закупівлю за адресою: 65006, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67, та додатково завантажується в електронну систему закупівель. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У разі ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю, учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону та ч. 7 ст. 33 Закону.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття з виділенням місць для розміщення сміттєвих контейнерів та встановлення їх огорож, а саме: влаштування автоматичних контейнерів для збору та вивозу ТПВ у Приморському районі за адресою: м. Одеса, пров. Чайковського, буд. 1 (1 система по 4 контейнера) за кодом 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров. Чайковського, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплату за фактично виконанні роботи Замовник здійснює Генпідряднику на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3К), Акту вартості устаткування, що придбається виконавцем робіт (далі Акти) протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання Актів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення пропозиції: 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.) У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Реквізити Замовника: КП "Міські дороги" Код ЄДРПОУ 32642110 Юр. Адреса: 65031, Одеська обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38. Факт. адреса: 65006, Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67. р/р UA03320478 0000026002924431302 в АБ «Укргазбанк». Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 30 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. До закінчення встановленого в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. ¬Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції.

Сума забезпечення: 5000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): у розмірі 5 % від ціни договору, згідно визначеної найбільш економічно вигідної пропозиції, наданої переможцем спрощеної закупівлі. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпеченням виконання основного договору про закупівлю є грошова застава, яка вимагається від Переможця спрощеної закупівлі з метою виконання зобов’язань Учасником перед Замовником умов договору у розмірі 5 % від ціни договору згідно визначеної найбільш економічно вигідної пропозиції, наданої переможцем спрощеної закупівлі. Грошова застава надається на підставі укладеного договору про забезпечення виконання Основного Договору про закупівлю проект якого викладено у Додатку 4, але не пізніше укладення основного договору про закупівлю. Переможець торгів перераховує кошти на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше дати укладання основного договору про закупівлю. Розрахунковий рахунок замовника: в АБ «Укргазбанк» р/р UA03320478 0000026002924431302. Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору про закупівлю за результатом спрощеної закупівлі оголошеної під № UA-хххх-хх-хх-хххххх-х ( зазначити в платіжному дорученні ідентифікатор закупівлі із системи «ProZorro)». Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору, є платіжне доручення з відміткою банку платника про оплату (мокрий штамп або печатка банку), яке надається Замовнику до моменту укладання основного договору про закупівлю за адресою: 65006, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67, та додатково завантажується в електронну систему закупівель. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У разі ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю, учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону та ч. 7 ст. 33 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВСТ ГРУП" 980 164,16
UAH з ПДВ
980 164,16
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 липня 2021 16:16
Електронний підпис
27 липня 2021 15:02
відгук.PDF
27 липня 2021 15:02
Цінова пропозиція.pdf
27 липня 2021 15:02
Опис.pdf
27 липня 2021 15:02
Ліцензія.pdf
27 липня 2021 15:02
Лист погодження.pdf
27 липня 2021 15:02
Довідка ст.17.pdf
27 липня 2021 15:02
Довідка про учасника.pdf
27 липня 2021 15:02
Довідка про санкції.pdf
27 липня 2021 15:02
Гарантія №2062-21 (1).zip
27 липня 2021 15:02
Гарантія 2062-21.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСТ ГРУП"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВСТ ГРУП"
#43448928
Переможець 980 164,16
UAH з ПДВ
29 липня 2021 16:11

Документи

29 липня 2021 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2021 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСТ ГРУП"
#43448928
980 164,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2021 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 14:31
ЗпВД від 31.12.21 (Кап. рем. Чайковського, 1).pdf укладений
11 січня 2022 14:31
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 14:34
Забезп. вик. дог. №КР-3-13-08.PDF укладений
18 серпня 2021 14:33
Дог№КР-3-13-08 (Чайковського, 1).pdf укладений
18 серпня 2021 14:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт дорожнього покриття з виділенням місць для розміщення сміттєвих контейнерів та встановлення їх огорож, а саме: влаштування автоматичних контейнерів для збору та вивозу ТПВ у Приморському районі за адресою: м. Одеса, пров. Чайковського, буд. 1 (1 система по 4 контейнера) за кодом 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. 1 роботи 980 164,16
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 жовтня 2021 16:47
980 164,16 UAH UA418201720344301003100034318
КП "Міські дороги"
UA263808160000026004001205219
ТОВ"ВСТ ГРУП"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 980 164,16
UAH (в тому числі ПДВ 163 360,69 UAH)