Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ комунального господарства Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40477481 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 23 |
Контактна особа: |
Станіслав Данилюк +380626421932 vkg@krm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2020 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 5 715 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Підрядник зобов’язується використати і звітувати (с додаванням усіх необхідних документів) за отриманні кошти строком не більше 90 календарних днів. Попередня оплата на виконання робіт здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені цім договором. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Після надходження коштів на бюджетний рахунок в органах Казначейства та підписання Сторонами акта прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в та КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
Гарантійне обслуговування: | 5% |
10 років та більше: | 5% |
9 років: | 4% |
8 років: | 3% |
7 років: | 2% |
6 років: | 1% |
5 років: | 0% |
03 липня 2020 13:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 13:02 |
ВКГ_Тендер_Дорога_Ш.Руставели_03.07.2020.docx | |
03 липня 2020 13:02 |
Зміни до Тендерної документації_03.07.2020.docx | |
22 червня 2020 16:10 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_кап. ремонт_заступ.нач_до 31.10.2020.docx |
03 липня 2020 13:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 липня 2020 13:02 |
ВКГ_Тендер_Дорога_Ш.Руставели_03.07.2020.docx
|
||||||
03 липня 2020 13:02 |
Зміни до Тендерної документації_03.07.2020.docx
|
||||||
22 червня 2020 16:10 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_кап. ремонт_заступ.нач_до 31.10.2020.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-31-000018 ● 949ee34cbc5842bb9a069b251ca22f8b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 14:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.07.2020
№ 51
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.07.2020 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-06-22-007137-c Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-05 15:56:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт автодоріг: вул. Шота Руставелі на ділянці від вул. Маріупольської до вул. Світанковій, вул. Світанкова на ділянці від вул. Шота Руставелі до вул. Слобожанській, вул. Слобожанська на ділянці від вул. Світанковій до вул. Астрономічній в м. Краматорськ, Донецької області (коригування)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-22-007137-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Облдоррембуд» на відповідність тендерній документації Відділу комунального господарства Краматорської міської ради з наданням документального підтвердження (протоколу).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-10 10:15:20
Протокол про формальні помилки
Протокол про формальні помилки
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-06 16:18:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт автодоріг: вул. Шота Руставелі на ділянці від вул. Маріупольської до вул. Світанковій, вул. Світанкова на ділянці від вул. Шота Руставелі до вул. Слобожанській, вул. Слобожанська на ділянці від вул. Світанковій до вул. Астрономічній в м. Краматорськ, Донецької області (коригування)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-22-007137-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) до наступних питань.
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Однак, проведеним аналізом встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Данко» Відділом комунального господарства Краматорської міської ради (далі - Замовник) перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при відсутності повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель.
Крім того, згідно із ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, проведеним аналізом встановлено, що Замовником протоколом засідання тендерного комітету № 94 від 22.07.2020 року прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Данко» відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону, через невідповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити, чому:
- на порушення вимог ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Данко» перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції;
- на порушення вимог ч. 16 ст. 29 Закону не надано учаснику ТОВ «Данко» вимогу про усунення невідповідностей в інформацій та/або документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-12 14:07:57
Відповідь на звернення
Щодо першого питання повідомляємо наступне: було підготовлено повідомлення по подовження строку розгляду пропозиції ТОВ Данко, затверджене протоколом №92 від 17.07.2020 року (додається). Але з технічних причин це повідомлення не було оприлюднено.
Щодо другого питання повідомляємо наступне: оскільки станом на 22.07.2020 строк розгляду пропозиції перевищував пять робочих днів та не був подовжен у системі, то у Замовника не було можливості виконати п.16 ст.29, а саме розміщення у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунення порушень шляхом розірвання договору
2020-08-17 10:28:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Несвоєчасне надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Несвоєчасне надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2020-08-19 13:03:54
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 11:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд" |
5 355 373,68
UAH з ПДВ
|
5 201 300,00
UAH з ПДВ
|
1 | 5 201 300 | Документи |
ТОВ Данко |
5 258 500,00
UAH з ПДВ
|
5 201 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 5 201 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
5 201 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 13:51
|
Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд" #05505963 |
Переможець |
5 201 300,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 12:06
|
002.jpg | укладений |
19 серпня 2020 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 15:12
|
кап.ремонт вул.Шота Руставелі.pdf | укладений |
04 серпня 2020 15:11
|