Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації та проведення закупівель +380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908 sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2019 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 15:39 |
Очікувана вартість: | 3 700 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 2.3. Розрахунок Замовником за виконані роботи здійснюється у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту виконаних робіт, після повного виконання Робіт, визначених Завданням на виконання робіт (Додаток № 2), протягом 30 банківських днів з моменту підписання Сторонами акту виконаних робіт та отримання позитивного експертного звіту щодо розгляду ПКД експертною організацією, яка відповідає критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері будівництва, інформація про що оприлюднена на його офіційному сайті, але не раніше реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 09:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 08:32 |
Повідомлення про зміни.doc | |
09 жовтня 2019 08:32 |
Т.Д . Розробка проектно-кошторисної документації.doc | |
02 жовтня 2019 11:20 |
Додаток 9 Опитувальні листи.rar |
09 жовтня 2019 09:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2019 08:32 |
Повідомлення про зміни.doc
|
|||
09 жовтня 2019 08:32 |
Т.Д . Розробка проектно-кошторисної документації.doc
|
|||
02 жовтня 2019 11:20 |
Додаток 9 Опитувальні листи.rar
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000058 ● d0f8a972e50d48c99f6af3664d022c86
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.12.2020 № 259
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.12.2020 № 259.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-10-02-000677-b, 02.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-04 16:18:06
Про надання пояснення
У межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 71320000-7-Послуги з інженерного проектування (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-02-000677-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 договору від 11.11.2019 № ПЗ/Ш-191266/НЮ (далі – Договір № ПЗ/Ш-191266/НЮ) послуги з розробки проектно-кошторисної документації «Технічне переоснащення технологічного радіозв'язку (цифровий радіозв'язок) на маршрутах слідування «Інтерсіті» регіональної філії «Південно-Західна залізниця» надаються у 2019 році, та згідно з пунктом 8.1 розділу 8 – цей договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 31.12.2019, в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за Договором № ПЗ/Ш-191266/НЮ .
У разі здійснення розрахунків за Договором № ПЗ/Ш-191266/НЮ просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору, а також пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-12 12:17:11
Відповідь на запит від 04.01.2021 р.
На запит від 04.01.2021 р. Управління Західного офісу Держаудитслужби у Львівській області щодо надання пояснення по процедурі закупівлі «Розробка проектно-кошторисної документації «Розробка проектно-кошторисної документації «Технічне переоснащення технологічного радіозв’язку (цифровий радіозв’язок) на маршрутах слідування «Інтерсіті» регіональної філії «Південно-Західна залізниця»» регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування № UA-2019-10-02-000677-b повідомляємо наступне.
Служба сигналізації та зв’язку регіональної філії «Південно-Західна залізниця» надає підтверджуючі документи з виконання договору, загальна вартість договору становить – 4 079 880,00 грн.
Через необачність та в зв’язку з складною епідеміологічною ситуацією, яка склалася в країні у 2020 році, працівники відповідальні за договірну роботу були відправлені на простій, що й призвело до не оприлюднення звіту.
Звіт про виконання договору буде оприлюднено в найкоротший термін.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку від 13.01.2021 р. Західного офісу Держаудитслужби Львівської області по процедурі закупівлі «Розробка проектно-кошторисної документації «Технічне переоснащення технологічного радіозв’язку (цифровий радіозв’язок) на маршрутах слідування «Інтерсіті» регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування № UA-2019-10-02-000677-b повідомляємо, що нами вжиті заходи щодо усунення та недопущення таких порушень в подальшому.
2021-01-14 09:19:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, визначених Законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Ремтехналадка |
3 588 000,00
UAH
|
3 399 900,00
UAH
|
Документи |
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС |
3 650 000,00
UAH
|
3 400 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" |
3 682 700,40
UAH
|
3 682 700,40
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ" |
3 699 000,00
UAH
|
3 699 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Ремтехналадка #25155206 |
Переможець |
3 399 900,00
UAH
|
22 жовтня 2019 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 16:37
|
Розробка.pdf | укладений |
11 листопада 2019 16:23
|