Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова Науково-дослідний інститут реабілітації осіб з інвалідністю (навчально-науково-лікувальний комплекс) Вінницького національного медичного університету ім. М.І.Пирогова |
Код ЄДРПОУ: | 03191667 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 104 |
Контактна особа: |
Рудзь Юліан Сергійович 380963116570 ukrndiri@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2024 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2024 10:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2024 10:27 |
ТД рентген С-дуга.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-27-000009 ● c018d2472f1c4603b8e721032eee5e79
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2024 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.09.2024 № 32-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 16.09.2024 №003100-18/11483-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 27.09.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
27.09.2024 №32-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-01-001478-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-30 12:37:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів Пересувна цифрова флюороскопічна рентгенівська система типу С-дуга (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-01-001478-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Поясніть, чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-02 15:17:10
Пояснення на запит моніторингу Держаудитслужби України UA-М-2024-08-27-000009
Пояснення на запит моніторингу Держадитслужби України № UA-М-2024-08-27-000009:
Питання 1; Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон) не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Відповідно до п. 14 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до ст. 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає потребу та очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених ст. 5 Закону.
Чинним законодавством України не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема закупівлю здійснено з врахуванням наявної потреби замовника придбати пересувну цифрову флюороскопічну рентгенівську систему типу С-дуга, код ДК 021:2015 - 33110000-4 - візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини з метою належної організації роботи Науково-дослідного інституту реабілітації осіб з інвалідністю (навчально-науково-лікувальний-комплекс) Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова (далі – Інститут), для контролю стану пацієнтів за допомогою пересувної цифрової флюороскопічної рентгенівської системи типу С-дуга, яка буде використовуватись медичним персоналом в операційному відділенні Інституту під час проведення оперативного втручання. Необхідні технічні, якісні характеристики та комплектація рентгенівської системи С-дуга визначались за вимогами хірургів операційного відділення та рентгенологів поліклінічного відділення Інституту, які будуть використовувати її в повсякденній роботі.
Для цього використовувалась загально доступна інформація щодо цін та комплектації, яка міститься у відкритих джерелах Інтернет, у т. ч. на сайтах виробників та постачальників відповідних систем. Проводився аналіз ринку, моніторинг вартості аналогічних рентгенівських систем С-дуга та їх комплектації в електронній системі закупівель “ProZorro“, укладених угод інших організаторів подібних закупівель. Проведені ринкові консультації з дослідження ринку, спрямовані на отримання інформації щодо актуальних цін, можливих варіантів складових з урахуванням додаткових комплектуючих.
Визначено, що рентгенівська система типу С-дуга повинна бути виготовлена не раніше 2023 р., нова, яка не була у використанні, за допомогою неї не проводились демонстраційні та/або інші заходи, гарантійний термін експлуатації товару становить не менше 12 місяців з дня підписання акту вводу в експлуатацію, доставка товару, його розвантаження, інсталяція, ведення в експлуатацію, проведення кваліфікованого навчання персоналу Замовника по застосуванню запропонованого обладнання за місцем його експлуатації здійснюється за рахунок Постачальника, крім того повинно бути сервісне обслуговування в Україні сертифікованими співробітниками Постачальника, Товар повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг та/або дозволений до застосування в медичній практиці на території України відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності у передбаченому законодавством України порядку
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі зазначені у Додатку №2 до тендерної документації, яка оприлюднена на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону та з урахуванням Особливостей.
Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 3820000,00 грн. визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі комерційних пропозицій від потенційних учасників. В процесі визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником здійснено пошук та збір комерційних пропозицій від потенційних учасників, в результаті чого отримано 3 комерційні пропозиції із зазначенням необхідної комплектації та вартості предмета закупівлі, що були враховані під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін, а саме від ТОВ «Медексперт» з комерційною пропозицією 3839779,00 грн, від ТОВ «Оріс трейд» з комерційною пропозицією 3820000,00 грн., від ТОВ «Медсевісгруп» з комерційною пропозицією 3820000,00 грн.
Таким чином, відповідно до отриманих комерційних пропозицій Замовником визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені в додатку № 2 тендерної документації. Крім цього, з врахуванням отриманих комерційних пропозицій протоколом уповноваженої особи № 77 від 01.07.2024 р. визначена очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 3820000,00 грн. для проведення конкурентної процедури відкритих торгів.
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано, у відповідності до існуючої методики та без перевищення розміру бюджетного призначення визначив очікувану вартість предмета закупівлі - пересувної цифрової флюороскопічної рентгенівської системи типу С-дуга, код ДК 021:2015 - 33110000-4 - візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини з подальшим оголошенням закупівлі № UA-2024-07-01-001478-а на веб-порталі уповноваженого органу.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10. 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури, а саме процедури відкритих торгів № UA-2024-07-01-001478-а для закупівлі пересувної цифрової флюороскопічної рентгенівської системи типу С-дуга, код ДК 021:2015 - 33110000-4 - візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті Науково-дослідного інституту реабілітації осіб з інвалідністю (навчально-науково-лікувальний-комплекс) Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в розділі Публічна інформація, назва файлу «Обґрунтування рентген С-дуга», посилання на сторінку власного веб сайту https://www.ndiroi.vn.ua/. Закупівля здійснювалась за благодійні внески, кошти спеціального фонду, джерело власних надходжень бюджетних установ.
3. Поясніть, чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178?
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до ч.2 ст. 22 Закону прямо не передбачена обов’язковість зазначення у тендерній документації підстав для відхилення тендерних пропозицій, в тому числі відповідно до п.44 Особливостей. В ній передбачені 19 підпунктів, відомості про які обов’язково зазначаються в тендерній документації.
Замовник п.п. 4.1 п. 4 розділу 5 тендерної документації зазначив інформацію про відхилення тендерних пропозицій відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, а саме тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне включити до тендерної документації, тобто вимоги щодо обов’язкової наявності якої не передбачені ні Законом, ні Особливостями. Так, Замовник в п.п. 4.1 п. 4 розділу 5 тендерної документації включив фразу наступного змісту «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”».
Разом з тим, Учасники та Замовники керуються діючим законодавством України з питань публічних закупівель, в тому числі аб. 8 п.п. 1 п. 44 Особливостей діючим на момент оголошення відкритих торгів, в якому зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі «є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Текст пункту 4.1 п. 4 розділу 5 тендерної документації жодним чином не суперечить аб. 8 п.п. 1 п.44 Особливостей, який діяв на момент оприлюднення тендерної документації.
Крім цього, п.п. 1 п. 4.1 п. 4 розділу 5 тендерної документації зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені п. 47 Особливостей.
Відповідно до п. 11 п. 47 Особливостей та п. 5.2 розділу 3 тендерної документації замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі коли: учасник процедури закупівлі або кінцевий беніфеціарний власник, член або учасник(акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Відповідно до п.п. 10 п. 1 ст. 4 Закону України «Про санкції» видами санкцій є - заборона здійснення публічних та оборонних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних та оборонних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про санкції» Верховною Радою України прийнято Постанову № 29.05.2023 р. № 3108-ІХ «Про затвердження рішення Ради національної безпеки і оборони України від 27.05.2023 року «Про застосування секторальних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до Ісламської Республіки Іран».
Замовником п. 5.4. розділу 3 тендерної документації зазначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав зазначених в п. 47 Особливостей (крім п.п. 1 і 7 п. 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупвель під час подання тендерної пропозиції.
У випадку неврахування учасником при поданні тендерної пропозиції невідповідності учасника та/або його товару, вищезазначеним нормативно-правовим актам та вимогам тендерної документації, тендерна пропозиція такого учасника вважатиметься такою, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, тому така пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі п. 11 п. 47 Особливостей, так під час розгляду тендерної пропозиції Замовником здійснюється перевірка учасників, в тому чіслі через Державний реєстр санкцій.
Враховуючи вищевикладене, а також і те, що зазначення в тендерній документації інформації про відхиленні тендерних пропозицій прямо не вимагається ст. 22 Закону та п. 28 Особливостей, зазначення її в тендерній документації є лише ініціативою уповноваженої особи Замовника, який при перевірці документів тендерної пропозиції Учасника, керується виключно останніми змінами в діючому законодавстві України, в тому числі вимогами п. 44 Особливостей, діючих на момент публікації оголошення про проведення процедури відкритих торгів і були би ним обов’язково враховані, якщо в тендерній документації були підстави (інформація, документи та інші відомості) для такого відхилення.
Таким чином, уповноваженою особою Замовника не порушено обов’язкових вимог до тендерної документації зазначених в ст. 22 Закону та п. 28 Особливостей в частині складання тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Держаудитслужби України від 03.10.2024 здійснено заходи, направлені на недопущення встановленого порушеня у подальшому, зокрема шляхом притягнення до матеріальної відповідальності особи, якою допущено порушення - наказ № 10/г від 09.10.2024 р. додається.
2024-10-10 11:32:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОРІС ТРЕЙД" |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОРІС ТРЕЙД" #42882394 |
Переможець |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2024 11:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2024 10:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2024 08:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2024 13:37
|
№ 91-2024 від 18.07.24 р. ТОВ Оріс трейд.pdf | укладений |
18 липня 2024 13:36
|