Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва
Establishment of a city system of software and hardware for collecting and processing the environmental data of the city of Kyiv
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2020-04-17-003846-c c4dbabdfe8124025b3c98207a740c57c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алексеєва Аріна Вікторівна

+380443666410 arina.alekseieva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 41819431
Місцезнаходження: 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Турівська 28
Контактна особа: Алексеєва Аріна Вікторівна
+380443666410
arina.alekseieva@gmail.com
Додаткові контактні особи: Савченко Олександр
+380443666410
ecodep@kmda.gov.ua
Алексеєва Аріна
+380443666410
ecodep@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Ecology and Natural Resources of the executive body of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 41819431
Contact point: Alekseieva Arina
+380443666410
arina.alekseieva@gmail.com
Additional contacts: Savchenko Olexander
+380443666410
ecodep@kmda.gov.ua
Alekseieva Arina
+380443666410
ecodep@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 19:35
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 22:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 11:19
Очікувана вартість: 40 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 17 квітня 2020 19:35
Enquiries until: 12 травня 2020 22:00
Complaints submission until: до 18 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 травня 2020 22:00

Information

Estimated total value: 40 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Турівська, 28
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Establishment of a city system of software and hardware for collecting and processing the environmental data of the city of Kyiv
CPV: 38430000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 200 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 15:35
ЗМІНИ ТД.doc
15 травня 2020 15:35
ТД 2 поста Зміни.doc
15 травня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 15:35
ЗМІНИ ТД.doc
15 травня 2020 15:35
ТД 2 поста Зміни.doc
17 квітня 2020 19:35
ТД моніторинг.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-003846-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 12 червня 2020 10:24
Обгрунтування причин відхилення тендерної пропозиції
Керуючись ч. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР » вважає недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 11.06.2020 року, а саме: Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник процедури закупівлі зазначив недостовірну інформацію Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» умовам тендерної документації, а саме:
1) яким саме кваліфікаційним критеріям не відповідає тендерна пропозиція?
2) яким саме вимогам ТД не відповідає тендерна пропозиція?
3) яким саме умовам технічної специфікації не відповідає тендерна пропозиція?0
4) яку саме інформацію в тендерній пропозиції Замовник вважає недостовірною та чому?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2020 12:19
Не відповідає вимогам тендерної документації. Пропозиція не відповідає технічним вимогам.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 та ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент оголошення тендеру): пункт 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; ч. 7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» - У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, а саме:
Згідно Розділу 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлені вимоги до комплекту вимірювальних приладів стаціонарних постів моніторингу в розрізі обладнання, яке входить до комплектації. Так, до комплектації повинно входити пробовідбірне обладнання: Пробовідбірний пристрій для відбору проби пилу фракції РМ10 – для лабораторного аналізу на вміст бенз(а)пірену та Пробовідбірний пристрій для відбору проби пилу фракції РМ10 – для лабораторного аналізу на вміст важких металів. Згідно п. 1.10 та п. 1.11 розділу 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлені вимоги до вищевказаних пристроїв, а саме вимога щодо обов’язкової наявності сертифікації методики пробовідбору: Сертифіковано TUV
Згідно ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З метою перевірки наданої інформації учасниками про наявність відповідних сертифікатів TUV на пробовідбірне обладнання Замовник звернувся до офіційного представника на Україні підприємства, що здійснює сертифікацію TUV та володіє інформацією про внесення відповідних даних про обладнання у реєстр сертифікатів TUV. За результатами перевірки інформації встановлено, що заявлене пробовідбірне обладнання ТОВ «АЛТАЮР» не має сертифікатів TUV, а наведена ТОВ «АЛТАЮР» інформація про відповідність всім технічним вимогам запропонованого Учасником обладнання є недостовірною
Номер вимоги: UA-2020-04-17-003846-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 16 червня 2020 18:50
Відсутність підстав щодо відхилення Тендерної пропозиції
Шановний Замовнику, на сьогоднішній день існує 9 (дев’ять) окремих органів сертифікації TUV: TÜV Rheinland InterCert, TÜV Österreich, TÜV Thüringen, TÜV NORD, TÜV HESSEN, TÜV Rheinland Group, TÜV SAARLAND, TÜV SÜD, TÜV Rheinland of North America, кожний з яких проводить сертифікацію від свого імені, видає свій сертифікат зі своїм логотипом та має свій реєстр сертифікатів TUV. Більшість цих органів взагалі не мають представництва та представників в Україні. Якщо Ви, Замовнику, і отримали відповідь від представника одного з сертифікаційних органів TUV про відсутність в його реєстрі інформації про сертифікацію, то це не значить, що цієї інформації немає в решті органів сертифікації TUV, так як у кожного органу сертифікації TUV свій окремий реєстр.
Вважаємо, що у Вас відсутні підстави для відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР», так як під час прийняття рішення була використана неповна інформація, отримана з обраних Вами окремих джерел.
Вимагаємо скасувати прийняте Вами рішення щодо відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» та допустити до участі в аукціоні.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-003846-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 16 червня 2020 23:42
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції та недопущення до аукціону
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.06.2020 р. на закупівлю «Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва. Код ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори» пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» відхилено та не допущено до аукцону згідно зі статтею 30 ЗУ:Не відповідає вимогам тендерної документації. Пропозиція не відповідає технічним вимогам. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 та ч. 7 ст.28 ЗУ. Згідно Розділу 4 Додатку 4 до ТД встановлені вимоги до комплекту вимірювальних приладів стаціонарних постів моніторингу в розрізі обладнання, яке входить до комплектації. Так, до комплектації повинно входити пробовідбірне обладнання: Пробовідбірний пристрій для відбору проби пилу фракції РМ10 – для лабораторного аналізу на вміст бенз(а)пірену та Пробовідбірний пристрій для відбору проби пилу фракції РМ10 – для лабораторного аналізу на вміст важких металів. Згідно п. 1.10 та п. 1.11 розділу 4 Додатку 4 до ТД встановлені вимоги до вищевказаних пристроїв, а саме вимога щодо обов’язкової наявності сертифікації методики пробовідбору: Сертифіковано TUV. З метою перевірки наданої інформації учасниками про наявність відповідних сертифікатів TUV на пробовідбірне обладнання Замовник звернувся до офіційного представника на Україні підприємства, що здійснює сертифікацію TUV та володіє інформацією про внесення відповідних даних про обладнання у реєстр сертифікатів TUV. За результатами перевірки інформації встановлено, що заявлене пробовідбірне обладнання ТОВ «АЛТАЮР» не має сертифікатів TUV, а наведена інформація про відповідність всім технічним вимогам запропонованого Учасником обладнання є недостовірною. Просимо звернути Вашу увагу на те, що на сьогоднішній день існує 9 (дев’ять) окремих органів сертифікації TUV: TÜV Rheinland InterCert, TÜV Österreich, TÜV Thüringen, TÜV NORD, TÜV HESSEN, TÜV Rheinland Group, TÜV SAARLAND, TÜV SÜD, TÜV Rheinland of North America, кожний з яких проводить сертифікацію від свого імені, видає свій сертифікат зі своїм логотипом та має свій реєстр сертифікатів TUV. Більшість цих органів взагалі не мають представництва та представників в Україні. Якщо Замовник і отримали відповідь від представника одного з сертифікаційних органів TUV про відсутність в його реєстрі інформації про сертифікацію, то це не значить, що цієї інформації немає в решті органів сертифікації TUV, так як у кожного органу сертифікації TUV свій окремий реєстр.Вважаємо, що зазначені підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» є необґрунтованими, так як під час прийняття рішення була використана неповна інформація, отримана з обраних Замовником окремих джерел. Також звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ "АЛТАЮР" є виробником пробовідбірного пристрою для відбору проби пилу для визначення вмісту бенз(а)пірену MEC.SD-C20H12 й пробовідбірного пристрою для відбору проби пилу для аналізу на вміст важких металів MEC.SD-PM10HM та використовує в процесі виробництва цих приладів складові іноземного походження, що пройшли сертифікацію TUV, щодо підтвердження методики пробовідбору.Крім того, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.06.2020 р. тендерну пропозицію ТОВ «ЕНВІМОНІТОР» було допущено до аукціону не зважаючи на те, що відповідно до вимог п. 2 Розділу 2 Додатку 2 ТД даним учасником не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та всіх документів, що стосуються процедури закупівлі, а саме протоколу Загальних зборів учасників ТОВ «ЕНВІМОНІТОР» щодо надання згоди на вчинення відповідного правочину, так як згідно з п. 24.2. Статуту ТОВ «ЕНВІМОНІТОР» Директор здійснює свої повноваження, в тому числі повноваження, перераховані в п. 24.1. Статуту, з урахуванням обмежень, встановлених п. 15.27. Статуту. Відповідно до ч. 4 ст. 30 ЗУ, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, то Замовник відхиляє таку тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 червня 2020 21:30

Документи подані скаржником

16 червня 2020 23:42
Скарга.pdf
16 червня 2020 23:42
Платіжне доручення.pdf
06 липня 2020 19:39
Пояснення ТОВ АЛТАЮР.pdf
08 липня 2020 10:50
Пояснення 2 АМКУ word.docx

Документи подані замовником

01 липня 2020 10:07
Запит Управлsння.pdf
01 липня 2020 10:07
Пояснення.pdf
06 липня 2020 10:02
Додаткові пояснення
06 липня 2020 10:02
Додаткові пояснення
08 липня 2020 10:24
Запит ТОВ ТЮФ Рейналд
08 липня 2020 10:28
Сертифікат
08 липня 2020 10:28
Сертифікат
08 липня 2020 10:28
Сертифікат
08 липня 2020 10:29
Сертифікат
08 липня 2020 10:29
Сертифікат
08 липня 2020 10:34
Запит ТОВ ТЮФ Рейналд

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000041 ● e10a890f67004cf384053844d6e12422
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 17:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
65 UA-2020-04-17-003846-c 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ), опублікованого 02.09.2020 через електронну систему закупівель «Prozzoro» за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва Код ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори, код закупівлі UA-2020-04-17-003846-c, встановлено, що Замовник 15.05.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відобразив у вигляді закреслених даних, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи вищенаведене, Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (як Замовник) надає інформацію про неможливість усунення порушень, що зазначені у висновку Державної аудиторської служби України від 02.09.2020 року, з огляду на наступне. Згідно частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. У разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Отже, враховуючи вимоги законодавства усунути порушення, що виявлені у висновку Державної аудиторської служби України від 02.09.2020, не є можливим у зв’язку із спливом часу та відсутністю технічної можливості. Одночасно, всіх членів тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) попереджено про відповідальність за порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та доручено пройти додаткове навчання задля запобігання і недопущення у подальшому подібних та інші порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-09-07 17:01:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 червня 2020
UA-2020-04-17-003846-cc4dbabdfe8124025b3c98207a740c57c
Найменування: Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 41819431
Місцезнаходження: 04080, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вулиця Турівська 28
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АГЕНТСТВО ЦИФРОВИХ ІННОВАЦІЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

21 липня 2020 13:34
Електронний підпис
21 липня 2020 13:34
ДПИ.pdf
21 липня 2020 13:34
public_doc.p7s
21 липня 2020 13:34
Dovidka_МВС.pdf
21 липня 2020 13:34
Dovidka_20198452440100430099.pdf.p7s
21 липня 2020 13:34
ДПИ.zip
21 липня 2020 13:34
Dovidka_МВС.zip
21 липня 2020 13:34
Ст17.pdf
22 травня 2020 17:50
Електронний підпис
22 травня 2020 17:50
Електронний підпис
22 травня 2020 17:45
Додаткові документи.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГЕНТСТВО ЦИФРОВИХ ІННОВАЦІЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" 39 939 903,67
UAH з ПДВ
39 739 903,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГЕНТСТВО ЦИФРОВИХ ІННОВАЦІЙ" 39 999 813,53
UAH з ПДВ
39 799 813,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 13:34
Електронний підпис
21 липня 2020 13:34
ДПИ.pdf
21 липня 2020 13:34
public_doc.p7s
21 липня 2020 13:34
Dovidka_МВС.pdf
21 липня 2020 13:34
Dovidka_20198452440100430099.pdf.p7s
21 липня 2020 13:34
ДПИ.zip
21 липня 2020 13:34
Dovidka_МВС.zip
21 липня 2020 13:34
Ст17.pdf
22 травня 2020 17:50
Електронний підпис
22 травня 2020 17:50
Електронний підпис
22 травня 2020 17:45
Додаткові документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР"

ТОВ "АГЕНТСТВО ЦИФРОВИХ ІННОВАЦІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР"
#42285420
Переможець 39 739 903,67
UAH з ПДВ
20 липня 2020 10:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР"
#42285420
39 739 903,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:14
04012021150217.pdf укладений
04 січня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 14:40
Додаткова угода № 8 зміни до договору
24 листопада 2020 14:29
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:31
Додаткова угода _ 7.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 13:46
Додаткова угода _ 6.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 11:42
Додаткова угода № 5 зміни до договору
15 жовтня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 17:05
Додаткова угода № 4 зміни до договору
06 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 16:29
Додаткова угода № 3 зміни до договору
30 вересня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 16:25
Додаткова угода №2 зміни до договору
21 вересня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:07
Протокол ТК зміни до договору
18 серпня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 12:56
Додаткова угода №1 зміни до договору
14 серпня 2020 12:54
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 23:56
Договір про закупівлю №23 укладений
07 серпня 2020 20:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: №23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення інформації
Номер договору про закупівлю: №23
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення розміру попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: №23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення терміну поставки обладнання
Номер договору про закупівлю: №23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна адреси розташування стаціонарного посту моніторингу № 4
Номер договору про закупівлю: №23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: №23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна додатків до догову та місцезнаходження та банківських реквізитів сторони
Номер договору про закупівлю: №23
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна умов попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: №23
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна адреси розташування стаціонарного посту моніторингу № 8
Номер договору про закупівлю: №23
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 739 903,67
UAH (в тому числі ПДВ 6 623 317,28 UAH)