Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372313 |
Місцезнаходження: | 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
Контактна особа: |
Павло Томич +380980002316 davudiv.sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2021 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2021 11:11 |
Очікувана вартість: | 34 275 764,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 171 378,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі 100 000, 00 грн. Умови надання передбачені ч. 2 та ч. 3 розділу 3 тендерної документації. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2021 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2021 15:36 |
Тендерна документація.docx | |
13 серпня 2021 15:36 |
рішення про внесення змін.docx | |
03 серпня 2021 16:51 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx | |
03 серпня 2021 16:51 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
03 серпня 2021 16:51 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.doc | |
03 серпня 2021 16:51 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст 17.docx | |
03 серпня 2021 16:51 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
03 серпня 2021 16:51 |
Додаток № 6 Форма банківської гарантії.docx |
13 серпня 2021 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2021 15:36 |
Тендерна документація.docx
|
|||
13 серпня 2021 15:36 |
рішення про внесення змін.docx
|
|||
03 серпня 2021 16:51 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
03 серпня 2021 16:51 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
03 серпня 2021 16:51 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.doc
|
|||
03 серпня 2021 16:51 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст 17.docx
|
|||
03 серпня 2021 16:51 |
Додаток № 5 Проект договору.docx
|
|||
03 серпня 2021 16:51 |
Додаток № 6 Форма банківської гарантії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» із зазначенням її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника ПрАТ «ЛСБМУ №1»
(закупівля «Будівництво системи зовнішнього водопостачання в с. Пасіки-Зубрицькі (від м. Львова до автодороги Київ-Чоп) Пасіки-Зубрицької сільської ради Пустомитівського району Львівської області» (коригування)»
Учасник відкритих торгів на закупівлю «Будівництво системи зовнішнього водопостачання в с. Пасіки-Зубрицькі (від м. Львова до автодороги Київ-Чоп) Пасіки-Зубрицької сільської ради Пустомитівського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» ПрАТ «ЛСБМУ №1», пропозицію якого для даної закупівлі було дискваліфіковано замовником 14.09.2021 16:03 год. безпідставно, адже АТ «Банк інвестицій та заощаджень» не є банком для ПрАТ «ЛСБМУ №1», в якому відкрито розрахункові рахунки, що підтверджує довідка ДПС, яка також надана у пакеті тендерної пропозиції. Але замовник штучно створив недолік у ТП ПрАТ «ЛСБМУ №1», на це потратив 13 робочих днів (тендер відбувся 27.08.2021 р., дискваліфікація - 14.09.2021 року, при чому 28.08.2021 була робоча субота). Крім того, копія Протоколу щодо дискваліфікації завантажена на сайті закупівлі у спотвореному вигляді, так, що вирізано частину Протоколу, де розписано законодавчі підставі відхилення пропозиції ПрАТ «ЛСБМУ№1». Тепер розуміємо, що це не випадковість.
А тендерну пропозицію ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» було акцептовано за один день 15.09.2021 15:46 год. Але документи тендерної пропозиції ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» тендерний комітет навіть не перевіряв, бо у цій пропозиції дуже багато помилок, невиконання вимог тендерної документації замовника і порушень чинного законодавства, а саме.
1. У Тендерній документації замовника у Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» є така вимога замовника:
«Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, а також повну назву предмета закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи. Такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше.
Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”) або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом».
Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» з порушенням цих вимог подав на тендер такі документи:
- Лист-згода на обробку персональних даних, вих. №171 від 25.08.2021 р. – без зазначення об’єкта;
- Довідка про працівників відповідної кваліфікації, вих. №176 від 25.08.2021 р. – без зазначення об’єкта;
- Довідка про подання фінзвітності, вих. №179 від 25.08.2021 р. – без зазначення об’єкта;
- Довідка про МТБ, вих. №180 від 25.08.2021 р. – без зазначення об’єкта; немає підпису та печатки на кожній сторінці документа;
- Проект договору з додатками – не на фірмовому бланку;
- Технічна специфікація, вих. №164 від 25.08.2021 р. – без зазначення посади та ПІП підписанта;
2. У Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії» є така вимога замовника:
«Кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці (не менше 1) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці».
Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» завантажує документи щодо Файчака Олега Ярославовича, нібито їхнього інженера з охорони праці, вказує його дані в Довідці про працівників відповідної кваліфікації, вих. №176 від 25.08.2021 р.; додає Наказ про прийняття на роботу за зовнішнім сумісництвом від 22.03.2017 року; його посвідчення та протоколи навчання, видані на фірму основного роботодавця ТзОВ «Дунапк-Україна», абсолютно не розуміючи, що Файчак Олег Ярославович прийнятий на роботу у ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» з грубим порушення ЗУ «Про охорону праці», зокрема абз. 1 ст.15. Адже згідно зі штатним розписом на ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» працевлаштовано 77 працівників, тому інженер з охорони праці має працювати у них на основному місці роботи. А зараз він у них оформлений незаконно, тобто нелегітимний.
3. Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» завантажує у пакет документів учасника підроблену Довідку про підписанта, вих. №178 від 25.08.2021 р., адже вона видана для участі в тендері щодо об’єкта «Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові, ідентифікатор UA -2021 – 07-02-001016-b.
4. Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД», формуючи Довідку про працівників відповідної кваліфікації, вих. №176 від 25.08.2021 р., подав у ній недостовірну інформацію:
- Кошіль Ігор Петрович працює нібито заступником директора, а в Наказі на призначення він заступник директора по виробничій частині;
- Петруняк Леонід Іванович працює нібито заступником директора по виробничій частині, а в Наказі на призначення він технічний директор;
- Кійко Ігор Романович працює нібито майстром будівельних та монтажних робіт, а в Наказі на призначення він виконроб;
- Журавель Роман Миколайович працює нібито інженером з проектно-кошторисної роботи, а в Наказі на призначення він інженер-проектувальник;
5. Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД», формуючи Довідку про наявність робітників основних будівельних професій, вих. №177 від 25.08.2021 р., вказує посаду «зварник ПЕ труб», якої не існує у чинному КЛАСИФІКАТОРІ ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010, та вказує посаду «підсобний робітник», яка не належить кваліфікованих будівельних професій. Щоб правильно оформити цю довідку, треба мати знання про вищевказаний Класифікатор і КОДи КП.
6. У Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії» є така вимога замовника:
«У разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору».
Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» завантажує у пакет документів учасника Договір оренди МАЗ, строк дії якого з 02 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року. Тобто договір не чинний на день подання тендерної пропозиції. Адже Додаткову угоду нібито на його пролонгацію ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» укладає 04 січня 2021 року, тобто тоді, коли основний договір втратив чинність. Це повна юридична неграмотність, незнання норм ЦКУ, ГКУ працівниками і керівником ПП «Компанія ІНСТАЛБУД». І відповідно порушення вимог тендерної документації.
7. Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» не надало всіх документів на підтвердження повноважень підписанта проекту договору. Бо у Статуті ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» у п. 10.2 зазначено, що «директор здійснює керівництво поточною діяльністю підприємства в межах своїх повноважень, визначених Статутом, чинним законодавством і контрактом»; у п.10.4.3 зазначено, що директор має право «розпоряджатись майном підприємства (в тому числі грошовими коштами) в межах, встановлених контрактом». Тому для підтвердження повноважень на право підписання проекту договору з очікуваною вартістю закупівлі 34 275 764, 40 грн. мав бути письмовий документ, який би підтверджував надане власником підприємства право підпису такого проекту договору, тим більше, що статутний капітал ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» всього лиш 10 000,00 грн. ( невеликий у порівнянні з очікуваною вартістю закупівлі).
8. У Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії», у Розділі №3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), є така вимога замовника:
«Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3) повністю».
Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» завантажує Договір з «Міськтепловодоенергія» №02/03/20 від 11.03 2020 року «Реконструкції магістрального водопроводу по пр. Грушевського від військової частини до вул. Франка в м. Кам’янець-Подільський (коригування)» з сумою договору 2 411 959,2 грн., а довідки КБ-3 до нього на суму 2 387 102,4 грн. Тобто договір виконано не повністю.
Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» завантажує Договір з МКП «Яворіввода» №12-19 від 09 грудня 2019 року «Реконструкція водопроводу по вул. Загаєвича в м.Яворів Львівської області» з сумою договору 1 348 097,12 грн., а довідки КБ-3 до нього на суму 1 334 069,73 грн. Тобто договір виконано не повністю.
Це знову прояв неграмотності ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» в питанні підтвердження сум виконання договорів.
9. Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» завантажує у пакеті документів для участі у тендері дві довідки від АТ «БАНК СІЧ». В одній з них, №504» від 26 серпня 2021 року, підписант довідки надає інформацію, що ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» не має у цьому банку відкритих поточних рахунків. А в другій, №2185/07-1/1 від 26 серпня 2021 року, підписант довідки надає інформацію, що ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» має у цьому банку відкритий рахунок UA808160000029329001204497. Один з двох листів вміщує недостовірну інформацію, а учасник ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» надавав лист-гарантію замовнику, що вся його інформація і документи в пропозиції – достовірні (гарантійний лист про достовірність поданої інформації, вих. №190 від 25.08.2021 р.).
НА ПІДСТАВІ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО ВИМАГАЄМО:
- Надати інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» із зазначенням її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника ПрАТ «ЛСБМУ №1», обов’язково врахувавши всі вищевказані її недоліки ТП ПП «Компанія ІНСТАЛБУД».
- Відповідь надати повну і аргументовану, не лише на деякі вибіркові питання, як це було Вами зроблено в рубриці «Обговорення» у цій закупівлі.
Голова Правління __________ В.В.Хаврак
ПрАТ «ЛСБМУ №1»
Щодо невідповідностей тендерної пропозиція учасника-переможця ПП Компанія ІНСТАЛБУД
1. Відповідно до ч. 1.2 розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Неправильне завіряння документів тендерної пропозиції не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Оскільки, всі учасником у складі тендерної пропозиції надано всі документи, що вимагались замовником згідно з умовами тендерної документації замовник не вбачає підстав для відхилення в даній частині.
2. На підтвердження наявності в учасника працівника, що відповідає за охорону праці надано всі необхідні документи, що передбачені замовником, а саме: посвідчення та протокол комісії з перевірки знань. Також, додатково надано наказ про прийняття на роботу за сумісництвом спеціаліста з охорони праці , а саме Файчака Олега Ярославовича.
Учасником в повній мірі дотримано вимоги тендерної документації.
Замовник не відповідає за дотримання учасником норм трудового законодавства та за кадрову організацію відповідного підприємства.
3. З приводу довідки про підписанта, вказання невірної назви процедури закупівлі не впливає на зміст окремого документа та тендерної пропозиції в цілому. Варто зазначити, що тендерною документацією не передбачалось надання окремої довідки про особу, що уповноважена підписувати документи тендерної документації. Відтак, даний документ надано учасником з власної ініціативи та може не розглядатись замовником в рамках даної закупівлі.
4. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції ПП Компанія ІНСТАЛБУД надано довідку вих №176 від 25.08.2021 р. та документи, що підтверджують наявність даних працівників у штаті учасника.
Незначні відмінності посад у довідці та наказах не впливають на інформацію, що зазначена в даних документах, а відтак не може бути підставою для відхилення такої пропозиції.
5. Тендерною документацією не передбачено обов’язку формувати довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення відповідно класифікатора професій ДК 003:2010. Такий документ формується учасником самостійно виходячи з нормативної потреби робітників для виконання робіт, що є предметом закупівлі та з наявності таких в учасника закупівлі. Довідка про робітників, що подана учасником-переможцем містить всю необхідну інформацію у відповідності до вимог тендерної документації.
6. На підтвердження права користування автомобілем МАЗ 6501Е9-520-021 надано копію договору оренди №02/10/20М від 02.01.2020р, додаткову угоду №1 про продовження строку дії вказаного договору, а також лист-згода №564 від 13.08.2021р. від орендодавця ТОВ «Інсталпласт» про незаперечення використання техніки для виконання робіт що є предметом даної закупівлі. Відтак, учасником надано всі необхідні документи, що передбачені замовником відповідно до розділу №1 Додатку №2 до тендерної документації.
7. На підтверджень повноважень директора, щодо укладення договору тендерною документацією документацією встановлено наступне:
«1.1. Сканована з оригіналу копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю:
- виписка з протоколу засновників або сканована з оригіналу копія протоколу засновників;
- наказ про призначення;
- довіреність або доручення;
- інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Учасник надає один з документів відповідно до організаціно-правової власності субєкта господарювання.
1.2. Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.».
У відповідності до вказаної вимоги учасником надано копію наказу на призначення на посаду директора Пристави Мирослави Михайлівни та копію Статуту.
Відповідно до переліку повноважень директора, що передбачені Статуом підприємством не встановлено жодних фінансових обмежень для укладення будь-яких договорів. А відтак, жодного додаткового документа для підтвердження повноважень директора не потрібно .
8. На підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції надано
-довідку №184 від 25.08..2021 р
- Договір з «КП Міськтепловодоенергія» №02/03/20 від 11.03 2020 року «Реконструкції магістрального водопроводу по пр. Грушевського від військової частини до вул. Франка в м. Кам’янець-Подільський (коригування)», довідки КБ-3 до нього, а також лист відгук від «КП Міськтепловодоенергія» №0110/1962 від 25.08.2021 р, в якому зазначено, що роботи виконані в повному обсязі , вартість виконання договору становить 2387102.40 грн, що відповідає довідкам КБ-3.
- Договір з МКП «Яворіввода» №12-19 від 09 грудня 2019 року «Реконструкція водопроводу по вул. Загаєвича в м.Яворів Львівської області», довідки КБ-3 до нього, а також лист відгук від МКП «Яворіввода» №184 від 20.08.2021 р, в якому зазначено, що роботи виконані в повному обсязі , вартість виконання договору становить1334069,73 грн, що відповідає довідкам КБ-3.
9. Довідка № 2185/07-1/1 від 26.08.2021 р видана від АТ «Банк Січ» зазначає, що учасником відкрито рахунок для внесення коштів для покриття банківської гарантії. Довідка №504 від 26.08.2021 р видана від АТ «Банк Січ» зазначає, що в учасника не має відкритих інших рахунків для обслуговування ПП «Інсталбуд» . Обидві довідки є достовірними та відповідають вимогам тендерної документації
Зважаючи на вищевикладене, учасником -переможцем торгів надані всі необхідні документи, що вимагались відповідно до умов тендерної документації. А, відтак, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП Компанія ІНСТАЛБУД.
рішення тендерного комітету Давидівської сільської ради
Львівського району Львівської області від 15.09.2021 року про обрання переможцем відкритих торгів на закупівлю «Будівництво системи зовнішнього водопостачання в с. Пасіки-Зубрицькі (від м. Львова до автодороги Київ-Чоп) Пасіки-Зубрицької сільської ради Пустомитівського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» підприємство ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» та повідомлення про намір укласти з ним договір
Учасник відкритих торгів на закупівлю «Будівництво системи зовнішнього водопостачання в с. Пасіки-Зубрицькі (від м. Львова до автодороги Київ-Чоп) Пасіки-Зубрицької сільської ради Пустомитівського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» ПрАТ «ЛСБМУ №1», пропозицію якого для даної закупівлі було дискваліфіковано замовником 14.09.2021 16:03 год. безпідставно, адже АТ «Банк інвестицій та заощаджень» не є банком для ПрАТ «ЛСБМУ №1», в якому відкрито розрахункові рахунки, що підтверджує довідка ДПС, яка також надана у пакеті тендерної пропозиції. Але замовник штучно створив недолік у ТП ПрАТ «ЛСБМУ №1», на це потратив 13 робочих днів (тендер відбувся 27.08.2021 р., дискваліфікація - 14.09.2021 року, при чому 28.08.2021 була робоча субота). Крім того, Копія Протоколу щодо дискваліфікації завантажена на сайті закупівлі у спотвореному вигляді, так, що вирізано частину Протоколу, де розписано законодавчі підставі відхилення пропозиції ПрАТ «ЛСБМУ№1». Тепер розуміємо, що це не випадковість.
А тендерну пропозицію ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» було акцептовано за один день 15.09.2021 15:46 год. Але документи тендерної пропозиції ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» тендерний комітет навіть не перевіряв, бо у цій пропозиції дуже багато помилок, невиконання вимог тендерної документації замовника і порушень чинного законодавства, а саме.
1. У Тендерній документації замовника у Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» є така вимога замовника:
«Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, а також повну назву предмета закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи. Такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше.
Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”) або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом».
Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» з порушенням цих вимог подав на тендер такі документи:
- Лист-згода на обробку персональних даних, вих. №171 від 25.08.2021 р. – без зазначення об’єкта;
- Довідка про працівників відповідної кваліфікації, вих. №176 від 25.08.2021 р. – без зазначення об’єкта;
- Довідка про подання фінзвітності, вих. №179 від 25.08.2021 р. – без зазначення об’єкта;
- Довідка про МТБ, вих. №180 від 25.08.2021 р. – без зазначення об’єкта; немає підпису та печатки на кожній сторінці документа;
- Проект договору з додатками – не на фірмовому бланку;
- Технічна специфікація, вих. №164 від 25.08.2021 р. – без зазначення посади та ПІП підписанта;
2. У Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії» є така вимога замовника:
«Кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці (не менше 1) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці».
Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» завантажує документи щодо Файчака Олега Ярославовича, нібито їхнього інженера з охорони праці, вказує його дані в Довідці про працівників відповідної кваліфікації, вих. №176 від 25.08.2021 р.; додає Наказ про прийняття на роботу за зовнішнім сумісництвом від 22.03.2017 року; його посвідчення та протоколи навчання, видані на фірму основного роботодавця ТзОВ «Дунапк-Україна», абсолютно не розуміючи, що Файчак Олег Ярославович прийнятий на роботу у ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» з грубим порушення ЗУ «Про охорону праці», зокрема абз. 1 ст.15. Адже згідно зі штатним розписом на ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» працевлаштовано 77 працівників, тому інженер з охорони праці має працювати у них на основному місці роботи. А зараз він у них оформлений незаконно, тобто нелегітимний.
3. Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» завантажує у пакет документів учасника підроблену Довідку про підписанта, вих. №178 від 25.08.2021 р., адже вона видана для участі в тендері щодо об’єкта «Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові, ідентифікатор UA -2021 – 07-02-001016-b.
4. Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД», формуючи Довідку про працівників відповідної кваліфікації, вих. №176 від 25.08.2021 р., подав у ній недостовірну інформацію:
- Кошіль Ігор Петрович працює нібито заступником директора, а в Наказі на призначення він заступник директора по виробничій частині;
- Петруняк Леонід Іванович працює нібито заступником директора по виробничій частині, а в Наказі на призначення він технічний директор;
- Кійко Ігор Романович працює нібито майстром будівельних та монтажних робіт, а в Наказі на призначення він виконроб;
- Журавель Роман Миколайович працює нібито інженером з проектно-кошторисної роботи, а в Наказі на призначення він інженер-проектувальник;
5. Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД», формуючи Довідку про наявність робітників основних будівельних професій, вих. №177 від 25.08.2021 р., вказує посаду «зварник ПЕ труб», якої не існує у чинному КЛАСИФІКАТОРІ ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010, та вказує посаду «підсобний робітник», яка не належить кваліфікованих будівельних професій. Щоб правильно оформити цю довідку, треба мати знання про вищевказаний Класифікатор і КОДи КП.
6. У Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії» є така вимога замовника:
«У разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору».
Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» завантажує у пакет документів учасника Договір оренди МАЗ, строк дії якого з 02 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року. Тобто договір не чинний на день подання тендерної пропозиції. Адже Додаткову угоду нібито на його пролонгацію ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» укладає 04 січня 2021 року, тобто тоді, коли основний договір втратив чинність. Це повна юридична неграмотність, незнання норм ЦКУ, ГКУ працівниками і керівником ПП «Компанія ІНСТАЛБУД». І відповідно порушення вимог тендерної документації.
7. Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» не надало всіх документів на підтвердження повноважень підписанта проекту договору. Бо у Статуті ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» у п. 10.2 зазначено, що «директор здійснює керівництво поточною діяльністю підприємства в межах своїх повноважень, визначених Статутом, чинним законодавством і контрактом»; у п.10.4.3 зазначено, що директор має право «розпоряджатись майном підприємства (в тому числі грошовими коштами) в межах, встановлених контрактом». Тому для підтвердження повноважень на право підписання проекту договору з очікуваною вартістю закупівлі 34 275 764, 40 грн. мав бути письмовий документ, який би підтверджував надане власником підприємства право підпису такого проекту договору, тим більше, що статутний капітал ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» всього лиш 10 000,00 грн. ( невеликий у порівнянні з очікуваною вартістю закупівлі).
8. У Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії», у Розділі №3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), є така вимога замовника:
«Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3) повністю».
Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» завантажує Договір з «Міськтепловодоенергія» №02/03/20 від 11.03 2020 року «Реконструкції магістрального водопроводу по пр. Грушевського від військової частини до вул. Франка в м. Кам’янець-Подільський (коригування)» з сумою договору 2 411 959,2 грн., а довідки КБ-3 до нього на суму 2 387 102,4 грн. Тобто договір виконано не повністю.
Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» завантажує Договір з МКП «Яворіввода» №12-19 від 09 грудня 2019 року «Реконструкція водопроводу по вул. Загаєвича в м.Яворів Львівської області» з сумою договору 1 348 097,12 грн., а довідки КБ-3 до нього на суму 1 334 069,73 грн. Тобто договір виконано не повністю.
Це знову прояв неграмотності ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» в питанні підтвердження сум виконання договорів.
9. Переможець ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» завантажує у пакеті документів для участі у тендері дві довідки від АТ «БАНК СІЧ». В одній з них, №504» від 26 серпня 2021 року, підписант довідки надає інформацію, що ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» не має у цьому банку відкритих поточних рахунків. А в другій, №2185/07-1/1 від 26 серпня 2021 року, підписант довідки надає інформацію, що ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» має у цьому банку відкритий рахунок UA808160000029329001204497. Один з двох листів вміщує недостовірну інформацію, а учасник ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» надавав лист-гарантію замовнику, що вся його інформація і документи в пропозиції – достовірні (гарантійний лист про достовірність поданої інформації, вих. №190 від 25.08.2021 р.).
ВИЩЕВКАЗАНІ ПОРУШЕННЯ УЧАСТІ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ ЗІ СТОРОНИ УЧАСНИКА ПП «КОМПАНІЯ ІНСТАЛБУД» ТА ЗАМОВНИКА ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «БУДІВНИЦТВО СИСТЕМИ ЗОВНІШНЬОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ В С. ПАСІКИ-ЗУБРИЦЬКІ (ВІД М. ЛЬВОВА ДО АВТОДОРОГИ КИЇВ-ЧОП) ПАСІКИ-ЗУБРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (КОРИГУВАННЯ) (КОД ДК 021:2015 – 45000000-7 БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ)» ТЯГНЕ ЗА СОБОЮ ЗАСТОСУВАННЯ АВТОМАТИЧНИХ ІНДИКАТОРІВ РИЗИКІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЧЕРГИ РИЗИКОВИХ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ З МЕТОЮ ПРИЙНЯТТЯ ПРОЗОРОГО, ОБ'ЄКТИВНОГО ТА НЕУПЕРЕДЖЕНОГО РІШЕННЯ ПРО ПОЧАТОК МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", ЩО ЗАТВЕРДЖЕНЕ НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ 28 ЖОВТНЯ 2020 РОКУ №647 І ПЕРЕДБАЧАЄ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ДЛЯ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ ОРГАНОМ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ.
НА ПІДСТАВІ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО ПРОСИМО НАДАТИ ПИСЬМОВЕ ПОЯСНЕННЯ:
- Чому всі ці недоліки тендерної пропозиції ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» не були взяті до уваги замовником?
- Чому їх проігнорували, визначивши ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» переможцем закупівлі з порушенням норм чинного законодавства, яке регламентує правовідносини у сфері державних закупівель, хоча цей так званий переможець запропонував для участі більшу суму виконання договору, ніж ПрАТ «ЛСБМУ №1»?
Голова Правління __________ В.В.Хаврак
ПрАТ «ЛСБМУ №1»
Щодо зазначених Вами невідповідностей тендерної пропозиція учасника-переможця ПП Компанія ІНСТАЛБУД
1. Відповідно до ч. 1.2 розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Неправильне завіряння документів тендерної пропозиції не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Оскільки, всі учасником у складі тендерної пропозиції надано всі документи, що вимагались замовником згідно з умовами тендерної документації замовник не вбачає підстав для відхилення в даній частині.
2. На підтвердження наявності в учасника працівника, що відповідає за охорону праці надано всі необхідні документи, що передбачені замовником, а саме: посвідчення та протокол комісії з перевірки знань. Також, додатково надано наказ про прийняття на роботу за сумісництвом спеціаліста з охорони праці , а саме Файчака Олега Ярославовича.
Учасником в повній мірі дотримано вимоги тендерної документації.
Замовник не відповідає за дотримання учасником норм трудового законодавства та за кадрову організацію відповідного підприємства.
3. З приводу довідки про підписанта, вказання невірної назви процедури закупівлі не впливає на зміст окремого документа та тендерної пропозиції в цілому. Варто зазначити, що тендерною документацією не передбачалось надання окремої довідки про особу, що уповноважена підписувати документи тендерної документації. Відтак, даний документ надано учасником з власної ініціативи та може не розглядатись замовником в рамках даної закупівлі.
4. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції ПП Компанія ІНСТАЛБУД надано довідку вих №176 від 25.08.2021 р. та документи, що підтверджують наявність даних працівників у штаті учасника.
Незначні відмінності посад у довідці та наказах не впливають на інформацію, що зазначена в даних документах, а відтак не може бути підставою для відхилення такої пропозиції.
5. Тендерною документацією не передбачено обов’язку формувати довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення відповідно класифікатора професій ДК 003:2010. Такий документ формується учасником самостійно виходячи з нормативної потреби робітників для виконання робіт, що є предметом закупівлі та з наявності таких в учасника закупівлі. Довідка про робітників, що подана учасником-переможцем містить всю необхідну інформацію у відповідності до вимог тендерної документації.
6. На підтвердження права користування автомобілем МАЗ 6501Е9-520-021 надано копію договору оренди №02/10/20М від 02.01.2020р, додаткову угоду №1 про продовження строку дії вказаного договору, а також лист-згода №564 від 13.08.2021р. від орендодавця ТОВ «Інсталпласт» про незаперечення використання техніки для виконання робіт що є предметом даної закупівлі. Відтак, учасником надано всі необхідні документи, що передбачені замовником відповідно до розділу №1 Додатку №2 до тендерної документації.
7. На підтверджень повноважень директора, щодо укладення договору тендерною документацією документацією встановлено наступне:
«1.1. Сканована з оригіналу копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю:
- виписка з протоколу засновників або сканована з оригіналу копія протоколу засновників;
- наказ про призначення;
- довіреність або доручення;
- інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Учасник надає один з документів відповідно до організаціно-правової власності субєкта господарювання.
1.2. Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.».
У відповідності до вказаної вимоги учасником надано копію наказу на призначення на посаду директора Пристави Мирослави Михайлівни та копію Статуту.
Відповідно до переліку повноважень директора, що передбачені Статуом підприємством не встановлено жодних фінансових обмежень для укладення будь-яких договорів. А відтак, жодного додаткового документа для підтвердження повноважень директора не потрібно .
8. На підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції надано
-довідку №184 від 25.08..2021 р
- Договір з «КП Міськтепловодоенергія» №02/03/20 від 11.03 2020 року «Реконструкції магістрального водопроводу по пр. Грушевського від військової частини до вул. Франка в м. Кам’янець-Подільський (коригування)», довідки КБ-3 до нього, а також лист відгук від «КП Міськтепловодоенергія» №0110/1962 від 25.08.2021 р, в якому зазначено, що роботи виконані в повному обсязі , вартість виконання договору становить 2387102.40 грн, що відповідає довідкам КБ-3.
- Договір з МКП «Яворіввода» №12-19 від 09 грудня 2019 року «Реконструкція водопроводу по вул. Загаєвича в м.Яворів Львівської області», довідки КБ-3 до нього, а також лист відгук від МКП «Яворіввода» №184 від 20.08.2021 р, в якому зазначено, що роботи виконані в повному обсязі , вартість виконання договору становить1334069,73 грн, що відповідає довідкам КБ-3.
9. Довідка № 2185/07-1/1 від 26.08.2021 р видана від АТ «Банк Січ» зазначає, що учасником відкрито рахунок для внесення коштів для покриття банківської гарантії. Довідка №504 від 26.08.2021 р видана від АТ «Банк Січ» зазначає, що в учасника не має відкритих інших рахунків для обслуговування ПП «Інсталбуд» . Обидві довідки є достовірними та відповідають вимогам тендерної документації
Зважаючи на вищевикладене, учасником -переможцем торгів надані всі необхідні документи, що вимагались відповідно до умов тендерної документації. А, відтак, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП Компанія ІНСТАЛБУД.
1. Ви недоліки ТП переможця вважаєте формальними помилками, бачите в переліку формальних помилок, що вичерпно регламентовані МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», ті, яких там немає. У переліку допускається лише: 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання); 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
А ми в оскарженні описали зовсім інші. Ще раз прочитайте і вникніть.
«Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету» - це умова з Вашої ТД. Такого рішення Ви не ухвалювали, тому зараз не викручуйтесь з ситуації.Немає в документації переможця формальних помилок. Всі суттєві, які Ви мали взяти до уваги.
2. У переможця немає служби з охорони праці, яка б відповідала нормам закону.Ви пишете, що не несете за це відповідальності. А Вам не треба нести за це відповідальність, лише проаналізувати документи з охорони праці і компетентно відреагувати, що така ситуація є невідповідністю кваліфікаційним критеріям переможця.
3. Так само щодо назв посад працівників переможця. Що це за нове поняття Ви ввели в ЗУ «Про публічні закупівлі» - незначні відмінності посад у довідці та наказах не впливають на інформацію, що зазначена в даних документах, а відтак не може бути підставою для відхилення такої пропозиції? На якій підставі Ви вводите таку незаконну умову? Вимогу Класифікатора професій треба всім виконувати незалежно від того, чи є вона у Вашій ТД, бо це вимога українського законодавства, а переможець – резидент і зобов’язаний дотримуватись норм закону. А Ви зобов’язані оцінити невідповідність цьому кваліфікаційному критерію.
4. Договір оренди №02/10/20М від 02.01.2020р. щодо МАЗ 6501Е9-520-021 не пролонговано належним чином, він не дійсний, і ніякі листи не можуть замінити компетентної пролонгації. Якщо Ви цього не знаєте, то зверніться до кваліфікованих юристів і проконсультуйтесь, а не пишіть всяку маячню. Так само про повноваження директора: немає грамотно поданого документа переможцем, який би уповноважував керівника на підписання договору на кількамільйонну суму, бо є інформація в поданих документах переможця, що саме контракт обумовлює суму, щодо розпорядження якою має повноваження пані директор.Якщо повноважень у неї нема на таку суму, значить договір нікчемний. А підтвердити протилежне твердження з поданих документів нема підстав.
5. Про аналогічні договори навіть і писати нічого. У Вашій ТД є вимога підтвердити повне виконання аналогічних договорів довідками КБ-3. А ВОНО НЕ ПІДТВЕРДЖЕНЕ!!!
6.Про довідки з АТ «Банк СІЧ» теж Вами написано маячню, адже довідки надають протилежну одна одній інформацію. Навіщо так тупо це заперечувати?
ХОЧЕМО ПОВІДОМИТИ, ЩО НАМИ БУЛО ОЗВУЧЕНО ДАЛЕКО НЕ ВСІ НЕДОЛІКИ У ДОКУМЕНТАХ ТП ПЕРЕМОЖЦЯ. ПРОСИМО НАДАТИ ВІДПОВІДЬ, ЧОМУ ВИ НЕ ВЗЯЛИ ДО УВАГИ, ЩО ПЕРЕМОЖЕЦЬ:
- не надав скановану з оригіналу копію витягу з реєстру платників ПДВ, яку Ви вимагали в Додатку 2 до ТД? Наголошуємо, ВИТЯГУ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПДВ, а не чогось іншого.
-надав нечинний сертифікат на труби ISO 9001:2015, який чинний був до 04.07.2021 р.? Ви ж не просили надавати нечинні сертифікати на матеріали!
Ваша відповідь на наш лист-оскарження складе повну картину ситуації, в якій:
-переможець в момент проведення аукціону не знизив свою ціну у третьому раунді, а тримав її високою;
-Ви дискваліфікували документи ПрАТ «ЛСБМУ №1» як переможця з найнижчою ціною безпідставно, видумавши недолік, не обгрунтували на нашу вимогу переваг документів пропозиції ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» над нашою ТП;
-Ви закриваєте очі на всі недоліки в ТП переможця.
Тому просимо надати відповідь на наше звернення, щоб контролюючі органи у разі моніторингу оперували готовою інформацією про всі порушення, які виявлено ПрАТ «ЛСБМУ №1» у ході проведення закупівлі.
Голова Правління ПрАТ «ЛСБМУ №1» В.В.Хаврак
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-05-000010 ● 516033a84e164e78a67fafc00ac5bf87
- Статус: вирішено ● Дата: 29 грудня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2021 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2021 № 694
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.11.2021 № 694.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-03-011006-b, 03.08.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-08 14:14:23
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-03-011006-b, яка проводилась Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-10 11:30:54
Пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту №14-0079/01-21 від «27» квітня 2021 р. Якість робіт повинна відповідати: ДБН А.2.2-3-2004, ДБН В.2.5-74.2013, СНиП 2.04.02084, ГОСТ 2874-82, НАОП 9.0.00-1.01-77
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з «Будівництво системи зовнішнього водопостачання в с. Пасіки-Зубрицькі (від м. Львова до автодороги Київ-Чоп) Пасіки-Зубрицької сільської ради Пустомитівського району Львівської області» (коригування) визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Згідно з рішенням сесії Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області .
https://davydivska-gromada.gov.ua/news/1636452998/
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу надаємо наступні пояснення: З приводу не надання відповіді на вимогу Вимога щодо оскарження рішення про визначення переможця, від учасника ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 була подана 25.09.2021 р. Згідно з ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про Публічні закупівлі» : У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Останнім днем для дачі такої відповіді вважається 30.09.2021 р. Проте, електронною системою закупівель встановлено термін оскарження рішення замовника про визначення переможця закупівлі з 15.09-25.09.2021р. Відповідно до технічного функціоналу майданчику з якого замовник здійснює свою закупівельну діяльність після завершення періоду оскарження відсутня технічна можливість надати відповідь на звернення учасників. Враховуючи те, що вимога подана у суботу у неробочий час 25.09.2021р., а період оскарження завершився у неділю 26.09.2021 об 00.00 год надати відповідь на звернення виявилось неможливим. Також, враховуючи зауваження, що викладені у висновку моніторингу замовником будуть проведені роз’яснювальні бесіди з питань складання тендерної документації та дотримання строків передбачених для надання відповідей на звернення щодо змісту тендерної документації та на вимоги учасників щодо надання інформації. Додатково замовником вжито заходи, що спрямовані на розірвання договору, а саме направлено відповідне повідомлення та проект додаткової угоди.
2021-11-29 16:22:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • відсутній механізм
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • відсутній механізм
порушення усунено, договір розірвано
2021-12-29 17:13:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2021 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 |
33 866 475,60
UAH з ПДВ
|
30 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Компанія ІНСТАЛБУД |
31 542 711,05
UAH з ПДВ
|
31 163 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" |
34 157 756,89
UAH з ПДВ
|
31 334 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 #03335511 |
Відхилено |
30 990 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 16:03
|
ПП Компанія ІНСТАЛБУД #33465397 |
Переможець |
31 163 600,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 16:26
|
додаткова угода.pdf | укладений |
30 листопада 2021 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 15:33
|
Т-13_21.pdf | укладений |
05 жовтня 2021 15:30
|