Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
3 840 700,00 UAH
UA-2023-12-19-004074-a c45dd7fb8d3b4c12a7e8d81091a8161f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2023 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2023 10:00
Очікувана вартість: 3 840 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 407,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції:50 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції - згідно пункту 2, 3 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 50000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю перераховує грошові кошти на рахунок Замовника в розмірі 3 відсотків від вартості Договору як забезпечення виконання Договору про закупівлю. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, що надається шляхом перерахування грошових коштів на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 3 відсотки від вартості договору. Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, Місцезнаходження Замовника: Україна, 03127, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б, Код ЄДРПОУ: 37479398, IBAN: UA 308201720355109011000077962 МФО: 820172 Державна казначейська служба України м. Київ. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі без порушень зобов’язань договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору щодо строків поставки товару, 2) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору щодо якості наданого товару, 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 кілограм
Огірки солені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
3200 кілограм
Помідори квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331134-5 — Оброблені помідори
4200 кілограм
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331461-6 — Консервована квашена капуста
2100 кілограм
Томатна - паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331425-2 — Томатне пюре
2800 кілограм
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
1100 кілограм
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332419-4 — Родзинки без кісточок
850 кілограм
Курага
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
150 кілограм
Шипшина сушена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
1000 кілограм
Чорнослив сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
3500 кілограм
Зелений горошок заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331132-1 — Оброблений горох
1200 кілограм
Кабачки заморожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331170-9 — Морожені овочі
850 кілограм
Перець солодкий заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331170-9 — Морожені овочі
1000 кілограм
Кукурудза заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331170-9 — Морожені овочі
500 кілограм
Стручкова квасоля заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331170-9 — Морожені овочі
3000 кілограм
Вишня заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
2000 кілограм
Малина заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
1500 кілограм
Абрикос заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
1500 кілограм
Смородина заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 грудня 2023 10:23

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції:50 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції - згідно пункту 2, 3 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.

Сума забезпечення: 50000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю перераховує грошові кошти на рахунок Замовника в розмірі 3 відсотків від вартості Договору як забезпечення виконання Договору про закупівлю. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, що надається шляхом перерахування грошових коштів на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 3 відсотки від вартості договору. Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, Місцезнаходження Замовника: Україна, 03127, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б, Код ЄДРПОУ: 37479398, IBAN: UA 308201720355109011000077962 МФО: 820172 Державна казначейська служба України м. Київ. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі без порушень зобов’язань договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору щодо строків поставки товару, 2) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору щодо якості наданого товару, 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-19-000098 ● 11c919182dbb4f94991303eb5b488552
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2024 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.03.2024 № 22
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-19-004074-a 19.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-20 11:55:40

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Оброблені фрукти та овочі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-19-004074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктом 5 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», Замовник вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від вартості договору.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору до укладання договору в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із документальним підтвердженням).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-20 17:39:27

Пояснення (документи) до Запиту.

«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
02 січня 2024 року згідно з протокольним рішенням № 02 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЛОДООВОЧ» було визначено переможцем (далі – Переможець) щодо процедури закупівлі: Оброблені фрукти та овочі, 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі – Закупівля).
Ціна тендерної пропозиції Переможця за результатом проведеної Закупівлі становить
3 828 000,00 грн. (три мільйони вісімсот двадцять вісім тисяч грн 00 коп.) з ПДВ. Договір про закупівлю було укладено 08 січня 2024 року за номером 4 (далі – Договір).
На виконання вимоги пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю Переможцем 03.01.2024 року, що є не пізніше дати укладення Договору, перераховано грошові кошти на рахунок Замовника в розмірі 3 відсотків від вартості Договору як забезпечення виконання Договору в сумі 114 840,00 (сто чотирнадцять тисяч вісімсот сорок грн. 00 коп.). Платіжна інструкція в національній валюті щодо перерахування коштів на рахунок замовник додається».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-26 10:57:55

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Оброблені фрукти та овочі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-19-004074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-26 16:04:42

Пояснення (інформація, документи) до запиту.

«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.

1). Щодо «Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі».
Для забезпечення потреби та необхідних умов повноцінного функціонування освітнього процесу закладів освіти підпорядкованих Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Замовник/Управління), в тому числі, повноцінного та раціонального харчування вихованців закладів освіти Замовника та задоволення потреби продуктами харчування, зокрема, оброблені фрукти та овочі, Замовником здійснено закупівлю оброблені фрукти та овочі, код 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за позиціями, оскільки саме цей товар вживається вихованцями закладів дошкільної освіти.
При закупівлі оброблених фруктів та овочів, Замовником було враховано та дотримано норми законодавчих актів, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон про закупівлі) від 25.12.2015 № № 922-VIII та Особливостей, Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 № 463-IX, Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII, Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-III, Постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних закладах, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість», спільного наказу МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563, Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затверджену спільним наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 (далі – Інструкція № 298/227), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305 (далі-Постанова №305), Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Якісні характеристики оброблених фруктів та овочів визначено відповідно до вимоги до Інструкції № 298/227. Пунктом 4.17 Інструкції № 298/227 встановлено, зокрема, що соління та інші овочі вимагають особливих умов зберігання, комори для них повинні бути сухими, без природного освітлення та мати достатню вентиляцію.
Пунктом 4.11. Інструкції № 298/227 передбачено, що для зберігання продуктів, які особливо швидко псуються, необхідно використовувати холодильне обладнання (холодильники побутові, холодильні шафи, прилавки, морозильні камери).
Оскільки в харчувані дітей велика роль належить обробленим фруктам та овочам, саме тому воно повинно бути високої якості. У даному товарі міститься велика кількість цінних компонентів, які необхідні для розвитку дитини.
Характеристики оброблених фруктів та овочів, визначено відповідно до
Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305, якою до переліку вітчизняних продуктів для харчування дітей включено даний товар у максимальному розмаїтті, різних формах, у складі готових страв.
У різних сезонах можуть пропонуватися свіжі, морожені, сушені та квашені овочі, фрукти та ягоди відповідно до встановлених МОЗ вимог організації харчування в закладах загальної середньої освіти.
Кількість оброблених фруктів та овочів, розраховано виходячи з кількості дітей у закладах освіти Замовника.

Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі на КЕКВ 2230 «продукти харчування» заплановано відповідно до Кошторису на 2024р. (аркуш 2 Кошторис на 2024р. від 04.01.2024 додається).

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проаналізовано ринок, посилаючись на загальнодоступну інформацію, зокрема здійснений аналіз роздрібних цін в найбільших супермаркетах міста Києва, аналогічних закупівель з сайту Prozorro, з сайту Мінфін, тошо, інформація «Планування та Моніторинг цін» (на 43-х аркушах додається). Кількість дітей у закладах освіти Замовника відповідно до Мережі закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти району (класів і груп у них) у 2023/2024 навчальному році затверджену від 07.11.2023 № 546 (на 28-и аркушах додається).
Розрахунок очікуваної вартості оброблених фруктів та овочів за позиціями зазначено в інформації додатку «Планування та Моніторинг цін» (на 43-х аркушах додається).
Очікувана вартість закупівлі становить: 3 840 700 грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ грн.
Кількість товару за позиціями – оброблених фруктів та овочів, що підлягають закупівлі, розраховано виходячи з аналізу споживання відповідного товару попереднього року та сформованого на підставі інформації «Планування та Моніторинг цін» та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305.
З урахуванням викладеного вище, з метою ефективного та раціонального використання коштів Замовником для забезпечення потреби, здійснено закупівлю оброблених фруктів та овочів які за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають вимогам та потребам замовника.

Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

https://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=3191&subcat=151


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч 3 828 000,00
UAH з ПДВ
3 828 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 січня 2024 13:30
Електронний підпис
03 січня 2024 13:27
Спеціфікація обр.0004.PDF
02 січня 2024 11:58
Електронний підпис
02 січня 2024 11:57
Електронний підпис
02 січня 2024 11:34
Мед. книжка.PDF
26 грудня 2023 16:02
Електронний підпис
26 грудня 2023 15:54
Акт аудиту № 446...PDF
26 грудня 2023 15:54
Атестат 20476 нов.rar
26 грудня 2023 15:54
Акт аудиту 143-22...PDF
26 грудня 2023 15:54
Договір з лаб..PDF
26 грудня 2023 15:54
наяв. МТБ.pdf
26 грудня 2023 15:54
BG 4137 (1).zip
26 грудня 2023 15:54
Техн. спец. Форма.PDF
26 грудня 2023 15:54
Наяв.аналогічних дог..PDF
26 грудня 2023 15:54
виробники обл..pdf
26 грудня 2023 15:54
технічні вим. обр..pdf
26 грудня 2023 15:54
Наяв.працівників.PDF
26 грудня 2023 15:54
Проект дог....PDF
26 грудня 2023 15:54
інші докум..pdf
26 грудня 2023 15:54
ISO, та звіт якості...PDF
26 грудня 2023 15:54
ISO, та звіт безп...PDF
26 грудня 2023 15:54
Атестат лаб. Рівне.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч
#38098587
Переможець 3 828 000,00
UAH з ПДВ
02 січня 2024 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 січня 2024 15:41

Вимога про усунення невідповідностей

Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема: 1) Згідно з пп. 2.1. п. 2 розділу 1 учасник має надати, зокрема: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до постачання товару, що є предметом закупівлі, в тому числі водії, вантажники, комірник та/або завідувач складом за формою згідно Таблиці 2». Згідно з пп. 2.3. п. 2 розділу 1 учасник має надати, зокрема: «До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати на кожного працівника, який зазначений у цій довідці особисту медичну книжку встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), в якій має бути відмітка про допуск до роботи, що підтверджує своєчасність проходження медичного огляду.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, Довідку, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі-Довідка), в якій зазначено вантажник, водій навантажувача Рудий Володимир Васильович. Проте, в складі пропозиції Учасника на Рудого Володимира Васильовича відсутня особиста медична книжка встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2, зокрема на працівника Рудого Володимира Васильовича особисту медичну книжку встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), або надати документи та інформацію згідно з вимогами пп.2.1., пп. 2.3. п. 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.

Документи

02 січня 2024 16:08
Довідка НАЗК
02 січня 2024 16:08
Електронний підпис
02 січня 2024 16:06
Протокол № 02.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2024 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч
#38098587
3 828 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 січня 2024 16:08
Довідка НАЗК
02 січня 2024 16:08
Електронний підпис
02 січня 2024 16:06
Протокол № 02.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2024 18:00
ПЗД № 2.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 17:59
Дод.угода № 2.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 17:59
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2024 17:48
ПЗД № 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 17:46
Дод.угода № 1 (Оброблені).pdf зміни до договору
26 грудня 2024 17:46
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 11:51
Договір № 4 (Оброблені овочі).pdf укладений
08 січня 2024 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в закупівлі товару на 111 571,30 (сто одинадцять тисяч п’ятсот сімдесят одна) грн. ЗО коп. з ПДВ. Викласти п. 3.2 у новій редакції: п. 3.2. Ціна Договору становить 3 716 428,70 (три мільйони сімсот шістнадцять тисяч чотириста двадцять вісім) грн. 70 коп., в т. ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 4 від 08.01.2024 року (далі — Договір) та викласти пункт 13.1. Договору в такій редакції: «13.1. Договір набуває чинності з дня його підписання уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін (за наявності) і діє до 31.03.2025 року включно, а в частині розрахунків — до повного їх виконання». 2. Загальна вартість товарів, що будуть закуплені в період з 01.01.2025 року по 31.03.2025 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20 % від суми Договору № 4 від 08.01.2024 року, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний обсяг товарів, що будуть закуплені в період з 01.01.2025 року по 31.03.2025 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису. 4. Усі інші умови залишаються незмінними. 5. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє по 31.03.2025 року включно.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML