Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів між буд. №7,8,9,10,11,13 на пл.Привокзальній в м. Коломиї)»
Очікувана вартість
7 060 205,00 UAH
UA-2023-04-06-004281-a ● c453efc9d7f542adbd53e7e9c17d56d3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2023 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 7 060 205,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 301,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів між буд. №7,8,9,10,11,13 на пл.Привокзальній в м. Коломиї)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78203, Україна, Івано-Франківська область, м.Коломия, пл. Привокзальна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» на основі акту виконаних робіт згідно форми або акту надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2023 09:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2023 09:31 |
1 Додаток 2 до тендерної документації по ремонту міжквартальних проїздів на пл.Привокзальній 7-13.xls | |
11 квітня 2023 09:31 |
1 Тендерна документація по ремонту міжкварталки на пл.Привокзальній 7-13.docx | |
11 квітня 2023 09:31 |
1 ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації по обєкту на пл.Привокзальній 7-13.docx | |
11 квітня 2023 09:31 |
Протокол 75 від 11.04.2023.pdf | |
06 квітня 2023 11:43 |
Додаток 6 до тендерної документації міжкварталка Привокзальна 7-13.docx | |
06 квітня 2023 11:43 |
Додаток 5 до тендерної документації міжкварталка Привокзальна 7-13.docx | |
06 квітня 2023 11:43 |
Додаток 4 до тендерної документації міжкварталка Привокзальна 7-13.docx | |
06 квітня 2023 11:43 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги п.44 Особливостей ремонт міжкварталки Привокзальна 7-13.docx | |
06 квітня 2023 11:43 |
Додаток 3 до тендерної документації по ремонту міжкварталка Привокзальна 7-13.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація працівників
Дата подання: 10 квітня 2023 14:59
Дата відповіді: 10 квітня 2023 15:08
У відповідності до вимог тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом надання копії наказів про призначення, про прийом на роботу, копії дипломів про закінчення навчальних закладів (в тому числі сторінка, на якій міститься інформація щодо фаху/спеціальності). Дипломи слід надавати тільки на Інженерів чи на всіх працівників які будуть виконувати роботи такі як водії дорожні робітники?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Згідно вимог кваліфікаційних критеріїв по предмету закупівлі, необхідно завантажити сканкопії оригіналів дипломів (або сканкопії завірених копій дипломів) на інженерний склад працівників.
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ПРО АКТ ОГЛЯДУ
Дата подання: 10 квітня 2023 17:27
Дата відповіді: 11 квітня 2023 09:37
Шановний Замовнику. Згідно Технічного завдання: «1. Обов'язковою умовою участі в закупівлі, з метою ознайомлення та правильності підготовки розрахунку вартості послуги, Учасник повинен відвідати та оглянути територію об'єкта, де передбачається надання обсягів послуг згідно Додатку 2 до тендерної документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається довідка в довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується уповноваженими особами Замовника і Учасника, та подається у складі пропозиції Учасника.» Повідомляємо Вас, що встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Довідки про відвідування та огляд об’єкта, за підписом уповноважених осіб Сторін (зокрема підписом Учасника та Замовника) є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про огляд об’єкта за підписом Керівника Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. В підтвердження вище написаного пропонуємо Вам ознайомитися із аналогічною практикою Антимонопольного комітету України щодо рішень уповноваженого органу про усунення Замовником дискримінаційної вимоги щодо акту обстеження об’єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. рішення від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішення від 13.10.2020 № 19212 і т.д. Враховуючи, що вимога щодо надання в тендерній пропозиції довідки про огляд об’єкту, за підписом сторони Учасника та Замовника об’єкта є абсолютно дискримінаційною просимо виключити вказану вимогу. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та інші відповідні інстанції з висвітленням замовником торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваше зауваження, а саме, про дискримінаційну умову прописану в додатку 2 до тендерної документації, внесено зміни до тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї) та переліком змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
5 968 379,94
UAH з ПДВ
|
5 968 379,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СЕВЕРИН-Н |
6 285 588,00
UAH з ПДВ
|
6 285 588,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОД ГРУП" |
6 946 943,09
UAH з ПДВ
|
6 946 943,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Відхилено |
5 968 379,94
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 10:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2023 16:32
|
ПП СЕВЕРИН-Н #44211717 |
Переможець |
6 285 588,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2023 10:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2023 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2023 09:59
|
Додаткова угода 1.89 від 18.09.2023.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2023 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 17:29
|
Договір 89 від 03.05.2023.pdf | укладений |
03 травня 2023 17:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/89 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |