Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти , культури, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 43915069 |
Місцезнаходження: | 08112, Україна , Київська обл., село Дмитрівка, вул.Садова, буд.2 |
Контактна особа: |
Баранівська Наталія Володимирівна +380965931502 bukh_okms@dtg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 22:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2023 21:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2023 21:34 |
перелік змін.docx | |
16 серпня 2023 21:34 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
16 серпня 2023 21:34 |
Додаток_3 Проект договору.docx | |
16 серпня 2023 21:34 |
Додаток 2 Технічна характеристика.docx | |
15 серпня 2023 22:19 |
Додаток_4 Цінова пропозиція.docx | |
15 серпня 2023 22:19 |
Додаток_1 Кваліфікаційні критерії.docx |
16 серпня 2023 21:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 серпня 2023 21:34 |
перелік змін.docx
|
|||
16 серпня 2023 21:34 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
|||
16 серпня 2023 21:34 |
Додаток_3 Проект договору.docx
|
|||
16 серпня 2023 21:34 |
Додаток 2 Технічна характеристика.docx
|
|||
15 серпня 2023 22:19 |
Додаток_4 Цінова пропозиція.docx
|
|||
15 серпня 2023 22:19 |
Додаток_1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-31-000012 ● 5336f1030f4849a695e3ed4f984ff736
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 09:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.10.2023 № 280
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.10.2023 № 280.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-15-015636-a, 15.08.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 14:39:57
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-08-15-015636-a, яка проводилась відділом освіти , культури, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 4.4. розділу 1 тендерної документації Замовника та Додатку 3 до тендерної документації Замовника вказано, що строк поставки товару: до 06.09.2023р.
Крім того, у пункті 5.2 розділу 5 Договору №168 від 01.09.2023 (далі- Договір №168) визначено, що строк поставки товару: до 06.09.2023р.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи поставлений товар згідно Договору №168 до 06.09.2023?
2. На підтвердження виконання Договору №168 надати: видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати.
3. У разі несвоєчасності поставки товару чи нараховувалося Замовником штрафні санкції постачальнику передбачені договором?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-03 10:21:04
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
На запит про надання пояснень Західного офісу Держаудитслужби надаємо інформацію на поставлені запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Повідомляємо що обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено виходячи з потреб громади (для забезпечення безпечних умов для учасників учбового процесу) згідно рішення Дмитрівської сільської ради від 01.06.2023 №1/29 “Про внесення змін до бюджету Дмитрівської сільської територіальної громади” (п. 4.6 Рішення) яке було доведено до відома Замовника та інформації отриманої Замовником, після отримання Рішення, у ході здійснення моніторингу цін в мережі інтернет та отриманої відповіді від суб'єкта господарювання. Рішення, роздруківки з мережі інтернет та відповідь суб'єкта господарювання долучаються окремим файлом.
Також додатково інформуємо, що у зв'язку з відсутністю цін на модульні укриття на сайтах більшості суб'єктів господарювання Замовником також було здійснено дзвінки з метою отримання інформації щодо вартості такого товару та було встановлено що суб'єкти господарювання не можуть назвати точну ціну оскільки товар виготовляється індивідуально та ціна безпосередньо залежить від технічних характеристик які потребують додаткової калькуляції.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі то такі було зазначено у тендерній документації згідно ДСТУ 9195:2022 ШВИДКОСПОРУДЖУВАНІ ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ МОДУЛЬНОГО ТИПУ.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запитувана інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано за посиланням:
https://dmytrivka.osv.org.ua/zalizobetonne-ukrittya-16-06-54-02-11-2023/.
3. Чи поставлений товар згідно Договору №168 до 06.09.2023? - Так, товар поставлено.
4. На підтвердження виконання Договору №168 надати: видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати. - Запитувані документи долучаються окремим файлом до цього пояснення.
5. У разі несвоєчасності поставки товару чи нараховувалося Замовником штрафні санкції постачальнику передбачені договором? - Товар поставлено вчасно, тому підстави для нарахування штрафних санкцій у Замовника були відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Західному офісу Держаудитслужби ПОЯСНЕННЯ За результатами здійснення моніторингу встановлено наявність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у частині не зазначення посади посадової особи замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Вказана інформація у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-15-015636-a від 15.11.2023 Замовником прийнята до уваги та у подальшому Замовник зобов'язується не допускати вказаних помилок. Разом з цим повідомляємо, що на даний час усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку на жаль немає технічної можливості, оскільки термін для внесення змін до тендерної документації закінчився (п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178) та наразі через авторизований електронний майданчик Замовник має можливість оприлюднювати інформацію лише щодо укладеного договору.
2023-11-18 16:59:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | Серія ДАСУ №13/0247/2023пр |
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
22 грудня 2023 14:37
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Хоббіт хаус" |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Хоббіт хаус" #44894815 |
Переможець |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2023 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 19:53
|
Договір | укладений |
01 вересня 2023 18:26
|