Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна 380505850784 djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2021 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 2 088 242,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість! (Згідно фактичного фінансування видатків на дану закупівлю)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2021 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2021 15:03 |
Візуалізація робіт відповідно ТЗ.docx | |
09 вересня 2021 15:03 |
ТД реконструкція рекреаційної зони в районі вулиці Річкова (повторно).docx | |
09 вересня 2021 15:03 |
Проєкт договору реконструкція рекреаційної зони в районі вулиці Річкова.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-12-000005 ● 743dc5d77c9d4cfca6778815c86cce60
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 11:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.11.2021 №655
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.11.2021 № 655
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-09-09-004099-b 09.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-16 09:07:59
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо надати документи, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі, зокрема, експертний звіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-17 14:49:16
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснень щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі, а також здійснення посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, який надійшов 16.11.2021 р. у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції рекреаційної зони в районі вулиці Річкова в місті Біла Церква (облаштування зони відпочинку острова Кохання з встановленням малих архітектурних форм) (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікатор тендеру UA-2021-09-09-004099-b, надаємо наступну інформацію.
1. Технічні та якісні характеристики закупівлі визначено відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації на рекреаційної зони в районі вулиці Річкова в місті Біла Церква (облаштування зони відпочинку острова Кохання з встановленням малих архітектурних форм). Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу і отримала позитивний висновок. Очікувана вартість закупівлі робіт визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації та з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» і складає 2 088 242,80 грн.
1. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) - https://bc-rada.gov.ua/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бростовська Ірина Миколаївна |
2 066 257,00
UAH з ПДВ
|
2 066 257,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" |
2 080 000,00
UAH з ПДВ
|
2 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Бростовська Ірина Миколаївна #2423609183 |
Переможець |
2 066 257,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 08:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2021 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 16:54
|
902-1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 10:20
|
902.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 902/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |