Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Ткачук +380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2024 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2024 12:18 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2024 12:18 |
Очікувана вартість: | 24 589 228,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 245 892,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 122946 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2024 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2024 16:47 |
Тендерна документація Висока Піч (зі змінами від 11.10.2024).pdf | |
11 жовтня 2024 16:47 |
Перелік змін від 11.10.2024.pdf | |
27 вересня 2024 16:24 |
Додаток №4 до тендерної документації.rar | |
27 вересня 2024 16:24 |
Додаток № 3 до тендерної документації.pdf |
11 жовтня 2024 16:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2024 16:47 |
Тендерна документація Висока Піч (зі змінами від 11.10.2024).pdf
|
|||
11 жовтня 2024 16:47 |
Перелік змін від 11.10.2024.pdf
|
|||
27 вересня 2024 16:24 |
Додаток №4 до тендерної документації.rar
|
|||
27 вересня 2024 16:24 |
Додаток № 3 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимогами пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно з вимогами п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а згідно підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Тобто, вищевказаною нормою визначено обов’язок для застосовування локалізації при здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом пункту 6-1 розділу X Закону.
В свою чергу, Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації делеговано функції замовника робіт за даним обʼєктом будівництва.
Функції замовника робіт за обʼєктом будівництва Департаменту делеговано Договором № 7 про делегування (передачу повноважень) функцій замовника від 23.05.2024 укладеним між Тетерівською сільською радою та Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА, та у відповідності до рішення Тетерівської сільської ради від 30.04.2024 № 1906. Отже, Тетерівська сільська рада Тетерівської сільської територіальної громади Житомирського району Житомирської області є первинним замовником будівництва в силу Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до пп. 4 ч.1 ст. 1 якого передбачено, що замовник будівництва - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт.
Відповідно, виконувати функції балансоутримувача завершеного обʼєкту будівництва за предметом закупівлі та, відповідно, набувати право власності на майно у його складі, а також здійснювати фактичну експлуатацію такого об'єкта буде саме Тетерівська сільська рада.
Оскільки Департамент не є власником обʼєкту чи замовником будівництва (не має у власності чи користуванні земельної ділянки або у власності чи управлінні будівлі/споруди і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт), а наділений лише функціями Замовника у розумінні ст.1 та ст.2 Закону, «локалізований» товар не набуватиметься Департаментом у власність, тому відповідно вимоги Закону щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів визначених переліком пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, як і вимоги передбачені п. 13-1 Порядку № 861 не застосовується.
Що стосується конкретизації технічних характеристик дизельгенератора HЕRTZ HG16RS та можливості надання учасниками процедури закупівлі еквіваленту повідомляємо наступне.
У Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема, зазначається, що на виконання вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес , що характеризує продукт чи послугу певного субʼєкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце його походження чи спосіб виробництва, після кожного такого посилання слід доповнити, читати і сприймати з виразом «або еквівалент».
У той же час, еквівалентом вказаного дизельгенератора HЕRTZ HG16RS вважається обладнання з аналогічними технічними характеристиками інформація про які розміщена на офіційних веб-порталах дистрибʼюторів згаданого обладнання, відповідно потреба у внесенні змін до умов тендерної документації у цій частині також відсутня.
Згідно з п. 6. Ст. 21 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
Наразі врегульовано питання внесення змін в дані щодо безстроковості ліцензій за заявою ліцензіата через Єдину державну електронну систему у сфері будівництва (ЄДЕССБ).
Відповідно до ст. 22-3 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” подання та отримання документів у електронній формі, пов’язаних зокрема з ліцензуванням господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, здійснюється через електронний кабінет, що є компонентом ЄДЕССБ.
Отже, подати заяву про внесення відомостей про безстроковість ліцензій можна через ЄДЕССБ. Для цього необхідно перейти у розділ “Заява щодо уточнення відомостей ліцензіата”, що знаходиться в «АРМ Заявника» та сформувати звернення до органу ліцензування. За результатами звернення посадовою особою ДІАМ вноситься інформація про безстроковість ліцензії.
Водночас, повідомляємо, що до умов згаданого пункту 2 Розділу 5 тендерної документації будуть внесені зміни.
Відповідно до змісту Розділу 8 Договору суперфіцію № 6 від 25.05.2024, право власності на обʼєкти збудовані Суперфіціарієм (Департаментом) на земельній ділянці, відповідно до цього договору, належить саме Тетерівській сільській раді.
Варто охопити також і господарсько-фінансову сторону питання щодо набуття Замовником права власності.
Усі витрати пов’язані з будівництвом об’єкта відображаються в бухгалтерському обліку Департаменту як незавершені капітальні інвестиції накопичені за дебетом субрахунку 1311 - «Капітальні інвестиції в основні засоби». При цьому, зарахування вартості даного обʼєкту та майна і устаткування у його складі до основних засобів на балансі Департаменту не здійснюється.
Після завершення усіх робіт пов’язаних з будівництвом, реєстрацією сертифіката готовності об’єкта до експлуатації, Департамент передає витрати пов’язані з будівництвом об’єкта на баланс балансоутримувачу, який на підставі розпорядчого документа та Акта введення в експлуатацію основних засобів зарахує витрати по незавершеним капітальним інвестиціям до складу основних засобів, а також присвоїть інвентарний номер, визначить строк корисного використання, дату введення в експлуатацію тощо, та в подальшому буде здійснювати його експлуатацію.
Окрім того, зауважуємо, що проект договору про закупівлю також не містить умов, які б передбачали набуття Департаментом у власність результатів виконаних підрядником робіт та товарів у їхньому складі.
Таким чином, Департамент регіонального розвитку не стає безпосереднім балансоутримувачем обʼєкту будівництва та майна у його складі, а лише накопичує витрати пов’язані з будівництвом (за дебетом субрахунку 1311 - «Капітальні інвестиції в основні засоби»), відповідно й жодним чином не набуває права власності на результати робіт за цим обʼєктом. Виконувати функції балансоутримувача завершеного обʼєкту будівництва за предметом закупівлі та, відповідно, набувати право на майно у його складі, буде саме Тетерівська сільська рада, а не Департамент, тому й підстави для включення до тендерної документації вимог передбачених підпунктами 1, 2 та 4 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII та абзацу 1 пункту 13-1 Порядку № 861 відсутні.
Відповідно до норм п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 2 статті 22 Закону визначено перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації.
Тендерна документація містить усю необхідну інформацію та вимоги, наявність яких передбачена законодавством.
Як вбачається з умов тендерної документації, надання учасниками у складі тендерної пропозиції переліку конкретно визначених ліцензій саме у відповідності до переліку робіт згідно Додатку № 3 до тендерної документації не передбачено.
Водночас, умовами п. 3.4 Додатку № 9 до тендерної документації передбачено, що у складі пропозиції учасниками надається гарантійний лист, що учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання згідно вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації.
Таким чином, підстави для внесення змін до умов тендерної документації у даній частині – відсутні.
Скарги до процедури
Дата подання: 02 листопада 2024 16:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-27-000027 ● 8c22f5c8ea734a388504cb7e9ccf2e01
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.01.2025 № 4-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 21.01.2025 № 003100-18/733-2025.
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 27.01.2025
№ 4-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ UA-2024-09-27-010958-a 27.09.2024 п.1 та п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-29 10:50:02
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-27-010958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Просимо повідомити код програмної кваліфікації видатків, згідно якого отримані бюджетні кошти у цій закупівлі, та підтвердити або спростувати використання, у цій закупівлі, коштів отриманих в рамках інструменту Ukraine Facility.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-03 17:00:05
Відповідь на запит
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Експертний звіт №Т145-ОБ від 21.02.2024;
- Зведений кошторисний розрахунок по обʼєкту;
- Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі;
Додатково також надаємо технічне завдання за предметом закупівлі.
Зазначаємо, що очікувана вартість предмета закупівлі формується на основі зведеного кошторисного розрахунку, з урахування вартісних показників, що пройшли експертизу, на основі цін на матеріальні ресурси та устаткування, що передбачені проектом у відповідності до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
2. Об’єкт будівництва «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирського району, Житомирської області» реалізується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об'єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об'єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення за КПКВК 1617384 та відповідно співфінансування з місцевого бюджету по КПКВК 1617321. Відтак, повідомляємо, що вищевказаний об’єкт виконується не за рахунок коштів отриманих в рамках програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу Ukraine Facility.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2024 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
24 248 506,00
UAH з ПДВ
|
22 676 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" |
24 290 051,16
UAH з ПДВ
|
22 677 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Рішення скасоване |
22 676 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2024 15:56
|
|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
22 676 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2024 17:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2024 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2025 10:45
|
Додаткова угода_2 від 28.01.2025 до Договору_86-24.pdf | зміни до договору |
29 січня 2025 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2024 15:07
|
Додаткова угода_1 від 10.12.2024 до Договору_86-24.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2024 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2024 20:12
|
Договір_86-24 від 04.12.2024.pdf | укладений |
09 грудня 2024 20:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | №86-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №4 "План фінансування" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | №86-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) | 1 | робота |
22 676 000,00
UAH з ПДВ
|