Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 – 57793 Респіратор загального застосування - Респіратор FFP2 або FFP3)
Очікувана вартість
30 779 060,00 UAH
UA-2020-07-01-002495-a c3d05b19324349a9ba03ac37915ded92
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Технічні, якісні та інші характеристики засобів індивідуального захисту, які є предметом закупівлі:
Респіратор FFP2 або FFP3 (Код згідно з УКТЗЕД 9020 00 00 00)

Засоби індивідуального захисту, які є предметом закупівлі: Респіратор FFP2 або FFP3 (Код згідно з УКТЗЕД 9020 00 00 00)
Очікувана кількість товару до закупівлі – 1 183 810 шт.
1) Продукція, яка пропонується до закупівлі, повинна бути новою та такою, що не була у використанні.
2) Термін придатності на момент поставки повинен бути не меншим, ніж 75% від загального терміну придатності.
3) Учасник повинен надати копію декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту та копію сертифіката відповідності предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту.
4) Учасник надає копію інструкції з використання, настанови, рекламного проспекту виробника або технічний опис або інший пояснювальний (стосовно характеристик запропонованого виробу) документ українською мовою, що свідчать про відповідність запропонованого товару Учасника медико-технічним вимогам Замовника.
5) Упаковка продукції повинна забезпечувати збереження продукції під час транспортування, навантаження, розвантаження та зберігання.
6) Респіратор призначений для захисту від дрібнодисперсних аерозолів. Максимальний захист від твердих та рідких аерозолів при концентрації не нижче 12 ГДК. Клас захисту респіратору FFP2/FFP3 згідно з вимогами міжнародних стандартів. Респіратор повинен бути виготовлений з нетканого фільтрувального матеріалу. Респіратор повинен бути оснащений носовим зажимом (носовою кліпсою). Внутрішня частина респіратора має бути виготовлена з м’якого гіпоалергенного нетканого матеріалу.
7) Продукція повинна відповідати ДСТУ EN 149:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтрувальні півмаски для захисту від аерозолів. Вимоги, випробування, маркування», про що учасник надає підтверджувальний документ.
8) Умови постачання – DАР (Інкотермс 2010), м. Обухів, вул. Каштанова, 66 (ДП «Укрвакцина» МОЗ України»).
9) Термін постачання – до 60 днів з моменту укладання договору.
10) Учасник, який, за оцінкою ДП «Медзакупівлі України», надав найвигіднішу пропозицію, до моменту заключення договору має надати ДП «Медзакупівлі України» 5 зразків запропонованої продукції для візуального ознайомлення. Два зразки продукції передається ДП «Медзакупівлі України» в МОЗ України, два – в ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» та один залишається у ДП «Медзакупівлі України». МОЗ України та/або ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» протягом одного робочого дня, після отримання зразків продукції, можуть надати обґрунтовані заперечення щодо закупівлі запропонованого товару із переліком відповідних зауважень. У випадку надходження заперечень щодо закупівлі, Замовник лишає за собою право відхилити відповідну пропозицію Учасника.
11) У договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти може передбачатися попередня оплата на строк не більше одного місяця.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1183810 штуки
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 – 57793 Респіратор загального застосування - Респіратор FFP2 або FFP3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію продукції здійснюється Замовником на умовах попередньої оплати в розмірі 50% від ціни за партію продукції, протягом 3-х банківських днів з дати набрання чинності Договору та/або відповідною Специфікацією та/або Додатковою угодою, що є невід'ємною частиною Договору. Остаточний розрахунок за Договором здійснюється протягом 3-х банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення. Аванс 3 Банківські 50
Iнша подія Замовник залишає за собою право змінювати умови попередньої оплати шляхом її збільшення до 100% від ціни партії продукції, але тільки у випадку надання Постачальником банківської гарантії виконання договору на розмір суми попередньої оплати з обслуговуючого банку Постачальника Пiсляоплата 3 Банківські 50

Тендерна документація

01 липня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 11:46
Технічні вимоги 19.06.2020.rtf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУК"
#41870461
Переможець 30 779 060,00
UAH
01 липня 2020 11:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 13:37
Додаткова угода №4 від 18.08.2020 з підписом.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 13:37
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 18:01
Додаткова угода №4 від 18.08.2020.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 17:56
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 09:31
Додаткова угода № 3 від 17 серпня 2020 БУК.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 09:30
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 14:59
Додаткова угода № 2 БУК 31.07.2020.pdf зміни до договору
31 липня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 17:23
Додаткова угода №1 09-09-07 від 01.07.2020.pdf зміни до договору
16 липня 2020 17:16
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 11:52
БУК респіратори від 01.07.2020.pdf укладений
01 липня 2020 11:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 – 57793 Респіратор загального застосування - Респіратор FFP2 або FFP3) 1183810 штуки 26,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п.3 Додатку 3 до Договору, а саме викласти таблицю в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 09/09-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3 Додатку 3 до Договору, а саме таблицю викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 09/09-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п.3 Додатку 3 до Договору, а саме викладено таблицю в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 09/09-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п. 3.4 договору, а саме зміна оплати.
Номер договору про закупівлю: 09/09-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в умови оплпти
Номер договору про закупівлю: 09/09-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 – 57793 Респіратор загального застосування - Респіратор FFP2 або FFP3) 1183810 штуки 26,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 28 серпня 2020
Сума оплати за договором: 30 779 060,00
UAH