Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
“Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення КНП "Хустська ЦРЛ ім. Віцинського О. П." в м. Хуст, вул. Івана Франка, 113ˮ. Коригування (КОД ДК 021:2015 - 45450000-6 - ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ)
Очікувана вартість
10 156 114,00 UAH
UA-2022-08-24-002978-a ● c3b5cc4b47ad44048486367927b7833c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА"ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43221703 |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., м. Хуст, вул.Франка І., будинок 113 |
Контактна особа: |
Геча Мирослав +380966389829 tsrlvitsynskoho@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 серпня 2022 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2022 11:50 |
Очікувана вартість: | 10 156 114,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 780,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення КНП "Хустська ЦРЛ ім. Віцинського О. П." в м. Хуст, вул. Івана Франка, 113ˮ. Коригування (КОД ДК 021:2015 - 45450000-6 - ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90400, Україна, Закарпатська область, м.Хуст, вулиця Івана Франка, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 серпня 2022 13:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 серпня 2022 13:25 |
Додаток 2 - Інформація про технічні, якісні характеристики.docx | |
24 серпня 2022 13:25 |
Додаток 1 - Інша інформація.docx | |
24 серпня 2022 13:25 |
Тендерна документація капітальний ремонт.docx | |
24 серпня 2022 13:25 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне
Дата подання: 28 серпня 2022 14:52
Дата відповіді: 29 серпня 2022 23:27
Шановний Замовнику, просимо вилучити дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло учасників та порушують чинне законодавство України, зокрема у сфері публічних закупівель.
1. сертифікованої системи екологічного управління (керування), для чого надає у складі тендерної пропозиції скан-копії сертифікату про відповідність системи управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) дійсного на дату подання тендерних пропозицій виданого акредитованим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності) систем менеджменту інформація про який міститься у публічному доступі у Переліку акредитованих органів сертифікації (органів з оцінки відповідності) в Україні наведений в реєстрі Національного агентства з акредитації на https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
2. функціонуючої системи охороною здоров'я та безпекою праці, про що надається у складі тендерної пропозиції скан-копія з оригіналу сертифікату на систему керування (управління) охороною здоров'я вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) дійсного на дату подання тендерних пропозицій виданого акредитованим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності) систем менеджменту інформація про який міститься у публічному доступі у Переліку акредитованих органів сертифікації (органів з оцінки відповідності) в Україні наведений в реєстрі Національного агентства з акредитації на https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov У разі надання відповідного сертифікату більше ніж річної давнини із дати видачі, учаснику слід надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження про проходження щорічного аудиту у вигляді скан-копії звіту за результатами технічного нагляду.
Відповідно до ст. 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб’єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов, тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегільного органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб’єктів господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб’єктами господарювання. Дані вимоги Замовника є дискримінуючими для більшості учасників – потенційно зацікавлених в даній процедурі закупівлі та такими, що порушують основні принципи публічних закупівель.
Вимоги до системи сертифікації та стандартизації закріплені Законом України «Про стандартизацію».Ч.2 ст.2 цього Закону визначає, що закон не поширюється на санітарні заходи безпечності харчових продуктів, ветеринарно-санітарні та фітосанітарні заходи, будівельні норми, лікарські засоби, військові стандарти, стандарти медичної допомоги, бухгалтерського обліку, оцінки майна, освіти та інші соціальні стандарти, передбачені законодавством. Ч. 1 ст.1 6 цього ж закону передбачає, що підприємства, організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Однак обов’язку з стандартизації не закріплено жодним чинним законодавчим актом.
Виходячи з вищенаведеного просимо прибрати незаконні та дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації, у разі відмови просимо надати законодавчо обґрунтовані підстави та причини необхідності саме цих документів (сертифікатів), яким чином дані документи можуть підтвердити відповідність учасника вимогам Замовника, відповідно до статей ЗУ «Про публічні закупів».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Уповноважена особа розглянула ваше питання та повідомляє наступне. Відповідно до положень ч.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Вимоги щодо надання зазначених у Вашому питанні сертифікатів не є дискримінаційними, що підтверджується актуальною практикою оскарження в Постійно діючих адміністративних колегіях Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Вимоги щодо надання зазначених у Вашому питанні сертифікатів не є дискримінаційними, що підтверджується актуальною практикою оскарження в Постійно діючих адміністративних колегіях Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наявність проектанта
Дата подання: 29 серпня 2022 09:23
Дата відповіді: 29 серпня 2022 23:28
Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, у вигляді сканованих документів за підписом керівника учасника та штатного інженера з проєктно-кошторисної роботи Учасника завірених відтисками печатки Учасника (за наявності) та печатки інженера проектувальника, що містить відповідний номер сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації учасника, який включає:
Ч.ч. 1 та 3 ст. 581 ГКУ - Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Надайте розяснення як штатний працівник потенційного учасника має отримати печатку? Визначіть конкретно якого саме штатного працівника вам потрібно: інженера з ПКД чи інженера проєктувальника. Надайте розяснення що саме буде проєктувати інженер проєктувальник під час виконання будівельних робіт на обєкті за предметом закупівлі.
Прошу надати чітку та розгорнуту відповідь із зазначенням законодавчих підстав для використання двох печаток (печатки учасника (за наявності??) та печатки проєктанта(обовязково?!)) відповідно до вимог чинного законодавства України, в тому числі КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Уповноважена особа розглянула ваше питання та повідомляє наступне. В умовах тендерної документації чітко зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, у вигляді сканованих документів за підписом керівника учасника та штатного інженера з проєктно-кошторисної роботи Учасника завірених відтисками печатки Учасника (за наявності) та печатки інженера проектувальника, що містить відповідний номер сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації учасника. Печатка Учасника (тобто суб'єкта господарювання в розумінні положень ст 55 ГКУ), який надає свою тендерну пропозицію проставляється лише у випадку, коли він використовує таку печатку у своїй діяльності (наприклад обов'язковість використання передбачена установчими документами Учасника) в усіх інших випадках відповідно до положень ст.581 ГКУ печатка використовується за бажанням Учасника. Щодо печатки інженера проектувальника. Вимогами додатку 1 передбачено наявність у Учасника не менше 1 (одного) сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи чия професійна діяльність застрахована. Відповідно до положень Постанови КМУ від 23.05.2011 р. Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури Виконавець має особисту печатку із зазначенням, зокрема, прізвища, власного імені, по батькові (за наявності) виконавця та номера кваліфікаційного сертифіката. Учасник надає сертифікат щодо Інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2022 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" |
10 149 999,60
UAH з ПДВ
|
10 098 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІД" |
10 098 425,00
UAH з ПДВ
|
10 098 425,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" #41906026 |
Переможець |
10 098 000,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2022 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2024 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:41
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2022 12:39
|
Додаткова Угода № 2.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2022 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2022 11:08
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2022 12:56
|
Договір № 219 від 27.09.2022 року.pdf | укладений |
28 вересня 2022 12:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |