Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , Київська обл., Київ, Кошиця, 11, к.414 |
Контактна особа: |
Бондар Тетяна 080445649093 yo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2023 20:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 333 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 666,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | зв’язку з військовим станом, розрахунки за виконані роботи здійснюються не пізніше 6 місяців після завершення воєнного стану в Україні | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 20:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 20:13 |
Оголошення - укриття 2023 заг без експертизи.doc | |
15 вересня 2023 20:13 |
тз - укриття - антіпова 8.PDF | |
15 вересня 2023 20:12 |
Договір підряду без експертизи 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-17-000078 ● 7147d12c9ba8430e8b029cdc3ea8d697
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.10.2023 № 91-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.10.2023 № 91-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2023-09-15-013260-a, 15.09.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-18 17:54:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Дениса Антіпова, 8 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-23 14:36:58
Відповідь стосовно запиту про надання пояснення
1. Замовники проводять публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Відкриті торги за порядком, який визначають Особливості, — основ¬на процедура закупівель. Винятки, коли замовники мають право, щоб закупити товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн. В нашому випадку вартість робіт не перевищує 1,5 млн.грн., тому застосовується спрощена закупівля.
2. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі отриманого Експертного звіту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-20 14:12:37
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Дениса Антіпова, 8 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Чому «Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТЕН БУД», створений у Програмному комплексі АВК - 5 (3.8.2), тоді як у «Вимогах до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» абзац 2 пункт 1 Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.3 (не нижче)?
2. Як забезпечено виконання пункту 16 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження», а саме надання Учасником, у разі визнання його переможцем, копій документів у паперовому вигляді передбачених Гарантійним листом?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-23 14:12:29
Відповідь стосовно запиту про надання пояснення
1. Подана кошторисна документація учасника організації Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТЕН БУД» створена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.3. Вимоги щодо створення розрахунку заробітної плати учасника в програмному комплексі – відсутня. Вимагалося - розрахунок заробітної плати або рішення про затвердження рівня заробітної плати Мінрегіонбуду чи Київської міської державної адміністрації.
2. Згідно пункту 16 вимог «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження», учасником закупівлі надано скан-копію гарантійного листа, який підтверджує надання Учасником Замовнику копій всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. Згідно листа № 10 від 19.09.2023 Учасником надано оригінали та завірені копії документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІТЕН БУД" #41588159 |
Переможець |
1 332 817,91
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2023 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 13:34
|
Ду№ 1 до дог№ 370 укрит антіпова 8.pdf | укладений |
01 листопада 2023 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 16:44
|
Дог№ 370 укрит антіпова 8.pdf | укладений |
04 жовтня 2023 16:43
|