Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи киснепостачання будівлі літ "А" з улаштуванням кисневої станції КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, Лідерсівський бульвар, 11.
Очікувана вартість
15 805 484,86 UAH
UA-2021-07-19-001313-a c3a6d9eada9944b6aff5bf325dbb2a5c
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція системи киснепостачання будівлі літ "А" з улаштуванням кисневої станції КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, Лідерсівський бульвар, 11.(Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).Кінцевий бенефеціарний власник - Глазунов Павел Іванович
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція системи киснепостачання будівлі літ "А" з улаштуванням кисневої станції КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, Лідерсівський бульвар, 11.(Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Лідерсівський бульвар, 11.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

19 липня 2021 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРІОПРОМ-ГАЗ-ІЗМАЇЛ»
#33672130
Переможець 15 805 484,86
UAH з ПДВ
19 липня 2021 11:32

Документи

19 липня 2021 11:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2022 08:52
дод. угода 7 36-21П.pdf укладений
08 квітня 2022 08:46
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 09:53
дод. угода 36-21П.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 09:51
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:06
дод. угода 436-21П від 24..pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:03
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 11:40
3621П.pdf укладений
19 липня 2021 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: № 36-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: № 36-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 15 256 967,01
UAH (в тому числі ПДВ 2 542 827,83 UAH)