Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам'яне марки АО (25-70)
Очікувана вартість
243 000,00 UAH
UA-2019-09-13-002587-b ● c34ef1e206954cb1bda2c14a3502d2f6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРАТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ САРАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998880 |
Місцезнаходження: | 68200, Україна , Одеська обл., Саратський район, селище міського типу Сарата, вулиця Соборна, будинок 2 |
Контактна особа: |
Небога Вікторія Іванівна +380484821731 sarata_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 20:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 243 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 т
Вугілля кам'яне марки АО (25-70)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68200, Україна, Одеська область, Саратський район, селище міського типу Сарата, вулиця Соборна, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 20:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 20:06 |
Додаток-5_до_ТД_(Лист-згода).pdf | |
13 вересня 2019 20:06 |
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).pdf | |
13 вересня 2019 20:06 |
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx | |
13 вересня 2019 20:06 |
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf | |
13 вересня 2019 20:06 |
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).pdf | |
13 вересня 2019 20:06 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання
Дата подання: 16 вересня 2019 20:25
Дата відповіді: 16 вересня 2019 23:23
Просимо викласти тедерну документацію у форматі з можливістю копіювання.
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", фізична / юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, але Ваше звернення не відповідає вимогам даної статті, оскільки не містить прохання надати роз’яснення щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Окрім цього, додатково повідомляємо, що необхідні для редагування учасниками додатки до тендерної документації викладені у форматі Word (*.docx).
Окрім цього, додатково повідомляємо, що необхідні для редагування учасниками додатки до тендерної документації викладені у форматі Word (*.docx).
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 вересня 2019 09:56
Дата відповіді: 18 вересня 2019 23:23
п. 3.4 Додатку № 1 до тендерної документації є дикримінаційнийним, тому що учасники не зобовязовані на момент подачі тендерної пропозиції викупати у постачальника або виробника товар, що є предметом даної закупівлі.
Крім того, просимо надати інформацію про правові підстави встановлення Вами вимог щодо завіряння документів постачальником або виробником. Зазачаємо, що дана вимога є дискримінаційноу і визнавалась такою АМКУ неодноразово. Отже поясніть, будь ласка, яким нормативно-правовим актом ви керуввались, коли прописували вимоги, виконання яких не залежить від учасника, а залежить від третіх осіб?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Слід зауважити, що при розгляді даних вимог, враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі з метою надання гарантій щодо вчасного постачання товару, визначено умови п. 3.4 Додатку №1 до тендерної документації, де зазначено, що учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо спроможності поставити товар у строк з моменту отримання відповідної від Замовника заявки та документи, що підтверджують одержання товару від виробника (постачальника) відповідної якості.
Вимоги п. 3.4 Додатку №1 до тендерної документації, встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а гарантійний лист щодо спроможності поставити товар у строк, який вимагається, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками гарантійного листа, відповідно до п. 3.4 Додатку №1 тендерної документації, не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, вимоги п. 3.4 Додатку №1 тендерної документації, можуть бути виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та відповідний гарантійний лист може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі з метою надання гарантій щодо вчасного постачання товару, визначено умови п. 3.4 Додатку №1 до тендерної документації, де зазначено, що учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо спроможності поставити товар у строк з моменту отримання відповідної від Замовника заявки та документи, що підтверджують одержання товару від виробника (постачальника) відповідної якості.
Вимоги п. 3.4 Додатку №1 до тендерної документації, встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а гарантійний лист щодо спроможності поставити товар у строк, який вимагається, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками гарантійного листа, відповідно до п. 3.4 Додатку №1 тендерної документації, не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, вимоги п. 3.4 Додатку №1 тендерної документації, можуть бути виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та відповідний гарантійний лист може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" |
199 541,00
UAH з ПДВ
|
186 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" |
205 076,20
UAH з ПДВ
|
187 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" |
231 250,00
UAH з ПДВ
|
231 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" |
242 979,00
UAH з ПДВ
|
242 979,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" #30514975 |
Переможець |
186 199,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 19:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 11:01
|
додаток 2.jpg | укладений |
21 жовтня 2019 10:59
|
додаток 1.jpg | укладений |
21 жовтня 2019 10:59
|
Договір.rar | укладений |
21 жовтня 2019 10:59
|