Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з аварійного відновлення дорожньої розмітки (фарбою) на вулично-дорожній мережі та штучних спорудах Білоцерківської міської територіальної громади (додаткові обсяги) (код ДК 021:2015 - 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Очікувана вартість
267 264,76 UAH
UA-2021-10-26-002920-a c3209e7b0a9b469b9df1ddb1dd2e2b16
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Лілія

380989695078 pavliuk_l@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Павлюк Лілія
380989695078
pavliuk_l@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
20 липня 2021 року між Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради та ФОП Бугаєм Олександром Сергійовичем за результатами проведення відкритих торгів UA-2021-06-09-001325-c було укладено договір № 626/2021 від 20.07.2021 року на закупівлю послуг з аварійного відновлення дорожньої розмітки (фарбою) на вулично-дорожній мережі та штучних спорудах Білоцерківської міської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту). Під час надання послуг підрядником на об’єкті виникла необхідність у виконанні додаткових, не передбачених первісним технічним завданням, послуг, що підтверджується протоколом оперативної наради від 25.10.2021 року. Відповідно до даного протоколу на вулиці Леваневського, вул. Заярська, вул. Івана Кожедуба внаслідок робіт з ремонту дорожнього покриття, виникла необхідність у відновленні дорожньої розмітки, а саме:
- відновлення горизонтальної дорожньої розмітки, яка була знищена в результаті заміни асфальто-бетонного покриття.
Для забезпечення безпеки дорожнього руху потрібно виконати наступні послуги:
- відновити горизонтальну дорожню розмітку.
За результатами проведеного обговорення вирішили:
- доручити підряднику скласти відомість обсягів робіт та надати замовнику на опрацювання та погодження;
- закупівлю додаткових обсягів послуг виконати шляхом проведення відповідної процедури закупівлі, передбаченої ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідності складеної відомості обсягів робіт встановлено необхідність надання додаткових аналогічних послуг. З огляду на те, що ФОП Бугай Олександр Сергійович надавав послуги за договором № 626/2021 від 20.07.2021 року згідно графіку - швидко і якісно, за відсутності будь-яких претензії до їх виконання з боку замовника, враховуючи, що техніка підрядника дислокована в м. Біла Церква, а також, що додаткові послуги є аналогічні послугам, зазначеним у основному договорі, з метою оперативного виконання приписів Національної поліції України, для забезпечення безпеки дорожнього руху, додаткові послуги доцільно надавати силами того ж підрядника, що надавав послуги по основному договору, а саме ФОП Бугаєм Олександром Сергійовичем.
З огляду на вищезазначене, керуючись положеннями пункту 5 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», уповноваженою прийнято рішення провести закупівлю додаткових обсягів послуг по об’єкту: Послуги з аварійного відновлення дорожньої розмітки (фарбою) на вулично-дорожній мережі та штучних спорудах Білоцерківської міської територіальної громади (додаткові обсяги) (код ДК 021:2015 - 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), шляхом проведення переговорної процедури із підрядником за договором № 626/2021 від 20.07.2021 року – ФОП Бугаєм Олександром Сергійовичем.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 12:46
Оскарження наміру укласти договір: 06 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Переговорна процедура відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з аварійного відновлення дорожньої розмітки (фарбою) на вулично-дорожній мережі та штучних спорудах Білоцерківської міської територіальної громади (додаткові обсяги) (код ДК 021:2015 - 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиці Леваневського, вул. Заярська, вул. Івана Кожедуба
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2021 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2021 12:40
1 Протокол оперативної наради.pdf
26 жовтня 2021 12:40
1-1 вимоги (приписи) національної поліції.pdf
26 жовтня 2021 12:40
4 протокол переговорів.pdf
26 жовтня 2021 12:40
3. Запрошення до переговорів.pdf
26 жовтня 2021 12:39
4-1. Технічне завдання.pdf
26 жовтня 2021 12:39
2 відомість обсягів робіт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Бугай Олександр Сергійович
#3021212191
Переможець 267 264,76
UAH
26 жовтня 2021 12:46

Документи

26 жовтня 2021 12:45
Електронний підпис
26 жовтня 2021 12:45
протокол 376.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2021 12:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бугай Олександр Сергійович
#3021212191
267 264,76
UAH
Документи

Документи

26 жовтня 2021 12:45
Електронний підпис
26 жовтня 2021 12:45
протокол 376.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 09:07
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 09:41
968.pdf укладений
15 листопада 2021 09:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 267 264,76
UAH