Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОТЛЯРА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Назаренко Сергей Витальевич +380577243752 ntv_pz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2019 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 2 102 955,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Лот № 2 послуги з миття фасадів та скляних поверхонь будівель.
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти
Тендерна документація
24 грудня 2019 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2019 13:43 |
ТД ФСК Локомотив 2020.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 03 січня 2020 21:43
Дата подання: 03 січня 2020 21:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-28-000016 ● e92fcc56f46c433eb7ef169ec0e22eb5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2020 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2020 №14
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 27.01.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2020 № 14
Витяг з перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2019-12-24-000647-c 24.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) заперечуємо щодо висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 28.01.2020 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що в ході моніторингу установлено, що відповідно до підпункту третього пункту першого Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору у вигляді довідки згідно форми 2 та оригінал позитивного листа - відгуку та копію договору з додатками (зазначеного в формі №2). Дослідивши інформацію надану у складі тендерної пропозиції про досвід виконання аналогічного договору встановлено, що учасником до теперішнього часу виконуються два договори на клінінгові послуги. Аналізом наданих у складі тендерних пропозицій копій договорів і додатків до них встановлено, що строк дії договорів закінчився 31.12.2019 року. Таким чином, інформація надана учасником - переможцем у довідці не підтверджена документально. ЗАПЕРЕЧЕННЯ: Період подання тендерних пропозицій згідно оголошення № UA-2019-12-24-000647-c складає 15 днів з 24.12.2019 по 08.01.2020. Учасник ПП "КЛІНІНГ ЛТД" в складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» датовану 27.12.2019. Аналізом наданих у складі тендерних пропозицій копій договорів і додатків до них встановлено, що строк дії договорів закінчився 31.12.2019 року. Згідно інформації яка містить «Інформація про досвід виконання аналогічного договору» від 27.12.2019 б/н., період виконання зазначених договорів – 04.2019р. до теперішнього часу. Тобто, на час формування довідки, 27.12.2019 «Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» Учасник ПП "КЛІНІНГ ЛТД" зазначив інформацію, яку підтвердив документально, станом на дату її формування в період подання тендерних пропозицій. Порушень не виявлено. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що на порушення Примітки б Додатку 2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутня довідка з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про ненадання копії свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або копії витягу з реєстру про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності). ЗАПЕРЕЧЕННЯ: Учасник ПП "КЛІНІНГ ЛТД" в складі своєї тендерної пропозиції, згідно вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, надав копію витягу з реєстру платників ПДВ. Згідно вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації, учасника має надати «Копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або копія витягу з реєстру про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва - юридичною особою (при наявності)» (надалі – Довідка). Згідно вимог Примітки б Додатку 2 тендерної документації «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України;». Свідоцтво про право сплату єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або витяг з реєстру про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою, передбачені законодавством для юридичних осіб якщо вони обрали відповідну форму реєстрації платника податків. Формулювання вимоги Примітки б Додатку 2 тендерної документації «документи, що не передбачені законодавством для учасників…» відноситься до документів, які учасник не може отримати (не передбачені діючим законодавством) відповідно до обраного виду господарської діяльності. Таким чином Учасник ПП "КЛІНІНГ ЛТД" не надав довідку з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України так як Свідоцтво про право сплату єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або витяг з реєстру про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою, передбачені законодавством для юридичних осіб якщо вони обрали відповідну форму реєстрації платника податків. Слід розуміти що Учасник ПП "КЛІНІНГ ЛТД" зареєструвався як платник ПДВ та на виконання пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації, надати «…(при наявності)», не надав Свідоцтво про право сплату єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або витяг з реєстру про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою так як не є платником Єдиного податку, та фактично її не має. Порушень не виявлено. 3. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що аналізом тендерної пропозиції ПП «КЛІНІНГ ЛТД» за лотом 2 встановлено, що на порушення підпункту другого пункту першого додатку першого тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника – переможця відсутні посвідчення про навчання зазначених фахівців, що мають допуск на виконання послуг на висоті (для лоту №2). ЗАПЕРЕЧЕННЯ: Учасник ПП "КЛІНІНГ ЛТД" в складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформація згідно форми 1, про працівників учасника, у тому числі вказавши працівників, які будуть залучені до виконання договору (кількість, досвід роботи)» датовану 27.12.2019 за лотом №1,2. Згідно наданої довідки за лотом №2 Учасник зазначив трьох осіб: прибиральники - Демідов Е.В., Іноземцев В.М., бригадир - Трофіменко І.Г. В складі тендерної пропозиції учасник надав посвідчення про допуск на виконання послуг на висоті на фахівців, які будуть здійснювати безпосередньо надання послуг - Демідов Е.В. та Іноземцев В.М. (сторінка 108-110 тендерної пропозиції). Також тендерна документація не містила вимоги надавати посвідчення на кожного працівника вказаного в довідці. Порушень не виявлено.
2020-01-31 13:07:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій |
Опис предмету закупівлі: |
послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 028 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 60 840,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | з моменту підписання Акту здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 03 січня 2020 21:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2020 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІНГ ЛТД" |
1 502 539,20
UAH з ПДВ
|
1 502 539,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІГ КЛІНІНГ ГРУП" |
1 995 900,00
UAH з ПДВ
|
1 995 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІНГ ЛТД" #42396591 |
Переможець |
1 502 539,20
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 14:32
|
ДУ -1.pdf | укладений |
02 липня 2020 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2020 15:38
|
Лот 1.pdf | укладений |
27 січня 2020 15:38
|