Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будівлі комунального закладу «Гімназія №32» Кам’янської міської ради»
Очікувана вартість
1 730 816,60 UAH
UA-2020-06-01-008437-b c30e1bf925a24ec2b4ae190416858ca1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Анатоліївна

+380965024790 school32dndz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гімназія № 32" Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23370685
Місцезнаходження: 51938, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам`янське, вул. Івана Сірка, 44
Контактна особа: Анастасія Анатоліївна
+380965024790
school32dndz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 13:40
Очікувана вартість: 1 730 816,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 308,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою (винятком може бути Додаток 6 до тендерної документації). Тендерна пропозиція та всі документи, що її стосуються і підготовлені безпосередньо учасником, подаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Договірна ціна з розрахунками згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва” , що надається в складі тендерної пропозиції, має бути складена українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будівлі комунального закладу «Гімназія №32» Кам’янської міської ради»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51938, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, вул. Івана Сірка, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 18:55
Тендерна документація.pdf
01 червня 2020 18:55
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
01 червня 2020 18:55
Додаток 4.pdf
01 червня 2020 18:55
Додаток 6.pdf
01 червня 2020 18:55
Додаток 1.pdf
01 червня 2020 18:55
Додаток 2 .pdf
01 червня 2020 18:55
Додаток 3.pdf
01 червня 2020 18:55
Додаток 5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ" 1 646 076,55
UAH з ПДВ
1 646 076,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДЦЕНТР ГРУП" 1 728 281,38
UAH з ПДВ
1 728 281,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 18:28
Електронний підпис
16 червня 2020 18:26
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 18:26
КВАЛ КР.pdf
16 червня 2020 18:26
ДЦ БЦГ.pdf
16 червня 2020 18:26
ДОКУМЕНТИ.pdf
16 червня 2020 18:26
ДОВІДКА СТ 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДСМ"

ТОВ "БУДЦЕНТР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДСМ"
#35042552
Переможець 1 646 076,55
UAH з ПДВ
24 червня 2020 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ"
#35042552
1 646 076,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 14:21
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
23 березня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:00
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:59
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 18:44
Додаткова угода № 3.jpg зміни до договору
31 серпня 2020 18:42
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 17:09
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
17 липня 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 16:58
Додаткова угода № 1 з додатками.pdf зміни до договору
16 липня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 17:12
Додаток 1 до договору.pdf укладений
07 липня 2020 17:11
Додаток 4 до договору.pdf укладений
07 липня 2020 17:11
Договір.pdf укладений
07 липня 2020 17:11
Додаток 2 до договору.pdf укладений
07 липня 2020 17:11
Додаток 3 до договору.pdf укладений
07 липня 2020 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 32/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 32/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт по договору по 31.10.2020 року
Номер договору про закупівлю: 32/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 32/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 32/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML