Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОБРОСИНСЬКО-МАГЕРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44047556 |
Місцезнаходження: | 80337, Україна , Львівська обл., Жовківський р-н, село Добросин, пл.40-річчя Перемоги, будинок 3 |
Контактна особа: |
Галина Куликовець +380980364442 od-zakupky@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2023 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2023 16:02 |
Очікувана вартість: | 437 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 186,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 12:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 12:12 |
Додаток 4 Цінова пропозиція.docx | |
20 січня 2023 12:12 |
Додаток 2 Технічні,якісні та кількісні характеристики.rtf | |
20 січня 2023 12:12 |
Тендерна документація.rtf | |
20 січня 2023 12:12 |
Додаток 3 Проект договору.rtf | |
20 січня 2023 12:12 |
Додаток 3 Проект договору.rtf | |
20 січня 2023 12:12 |
Додаток 4 Цінова пропозиція.docx | |
20 січня 2023 12:12 |
Тендерна документація.rtf | |
20 січня 2023 12:12 |
Додаток 2 Технічні,якісні та кількісні характеристики.rtf | |
20 січня 2023 12:12 |
5. Протокол про внесення змін до тендерногї документації.docx | |
20 січня 2023 12:12 |
5. Протокол про внесення змін до тендерногї документації.docx | |
17 січня 2023 16:10 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та підтвердження відповідності.rtf | |
17 січня 2023 16:10 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та підтвердження відповідності.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-01-000017 ● f74c9f48bf6849e58d777ef854ce2e25
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2023 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2023 № 34
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 № 34.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2023-01-17-012244-a, 17.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-02 10:00:10
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-17-012244-a, яка проводилась відділом освіти Добросинсько-Магерівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-02 17:02:53
Пояснення
Замовник Відділ освіти Добросинсько-Магерівської сільської ради Львівського району Львівської області надає інформацію та пояснення по закупівлі за ID: UA-2023-01-17-012244-a по предмету Бензин А-95, дизельне паливо (код за CPV ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти):
У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на офіційному веб-сайті головного розпорядника https://dmg.gov.ua/ у розділі «навігація», «відділ освіти», обґрунтування Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2022-01-17-012244 https://rada.info/upload/users_files/04371727/dad118fc77eb536d882e801e0043affd.docx;
Джерелом фінансування закупівлі товарів є місцевий бюджет. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до потреби на 2023 рік для забезпечення вісім шкільних автобусів, становить 437200 грн.00 грн. з ПДВ.
Обсяги визначено відповідно (провівши аналіз 2021-2022 р.р.) до потреби зазначено в довільній записці головного бухгалтера від 12.01.2023 р. №3 та становить: Бензин А-95 -700 літрів та Дизельне пальне — 7300 літрів;
Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
Необхідність у проведенні закупівлі за предметом «Бензин А-95, дизельне паливо виникла у 2023 році для забезпечення пальним вісім шкільних автобусів для безпечного регульованого і безоплатного перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників закладів освіти та дошкільних закладів.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р. № 275 (далі – Наказ). Ціни на пальне розраховувались згідно пошуку аналізу на сайті мінфіну https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/lvovskaya/ ; https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2023-01/ та цін на АЗС/АЗК на відстані 25 км від Замовника (Дизельне пальне в середньому 54-55 грн. за літр; та Бензин А-95 50-52 грн. за літр). Також проведено аналіз комерційних пропозицій потенційних постачальників у регіоні замовника даного товару, а також здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації в електронній системі закупівель «ProZorro» на Бензин А-95 та дизельного пального на Prozorro сайт https://prozorro.gov.ua/, згідно оголошень UA-2023-01-16-014397-a UA-2023-01-16-013865-a UA-2023-01-16-012007-a .
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-02-09 08:57:37
лист
Відділ освіти Добросинсько-Магерівської сільської ради Львівського району Львівської області просить надати роз’яснення по закупівлі за ID: UA-2023-01-17-012244-а по предмету «Бензин А-95, дизельне паливо (код за CPV ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти):
1. Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у закупівлі за предметом закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо (код за CPV ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти) проводитись не буде. Проте, в ЗУ «Про публічні закупівлі» ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів, замовник працює на майданчику zakupki.prom. Тому треба встановлювати будь який крок в діапазоні від 0.5 до 3 %. За замовчуванням автоматично вказується 1%. Тому згідно закону вказано у тендерній документації крок зниження ціни. Якщо замовником не буде вказано крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів, то система на майданчику zakupki.prom не дозволить оголосити закупівлю (додається Документ 1 «скрін екрану з електронної системи»).
2. Згідно пункту 44 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
З наведеного, замовник не може вимагати документів від переможця процедури закупівлі, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12, у пункті 44 Особливостей №1178 а перевіряє самостійно. Переможець ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» процедури закупівлі не повинен надавати документи замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12, у пункті 44 Особливостей №1178 а замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами частини першої, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель тільки під час подання тендерної пропозиції.
3. Водночас моніторингом встановлено, що у тендерній документації (пункті 3.1 Додатку №1 до тендерної документації) Замовником встановлено вимогу та визначено спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, що суперечить нормам пунктів 28 та 44 Особливостей №1178. Згідно пункту 44 Особливостей Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тому ця вимога що у тендерній документації (пункті 3.1 Додатку №1 до тендерної документації) встановлена про надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, не може суперечити нормам пунктів 28 та 44 Особливостей №1178 а є їх підтвердженням. Переможець процедури ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» надав документ про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону ( додається Документ 2 «Довідка»)
4. Замовник написав вимогу про невідповідність в інформації та/або документах: «Прошу подати гарантійний лист, згідно пункту 3 додатку 2 до тендерної документації пункту 3 додатку 2 до тендерної документації "Одночасна наявність на об`єкті Учасника: автомобільного бензину А-95 та дизельного пального (подати гарантійний лист)." Так як на вимогу про усунення порушення невідповідність зазначена Замовником тільки одна невідповідність було зазначено: 1. перелік «подати гарантійний лист» ; 2. посилання на вимогу «згідно пункту 3 додатку 2 до тендерної документації "Одночасна наявність на об`єкті Учасника: автомобільного бензину А-95 та дизельного пального»: 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник «подати гарантійний лист». Учасником ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» вимога була усунена.
5. Абзацом другим пункту 40 Особливостей №1178 визначено під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Подання гарантійного листа "Одночасна наявність на об`єкті Учасника: автомобільного бензину А-95 та дизельного пального (подати гарантійний лист)» не призводить до зміни про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, незважаючи на те що він прописаний пункту 3 додатку 2 до тендерної документації « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі»
Згідно, наведено вище просимо надати роз’яснення по закупівлі за ID: UA-2023-01-17-012244-а по предмету «Бензин А-95, дизельне паливо (код за CPV ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти).
Додатки, що додаються: Документ 1 «скрін екрану з електронної системи»;
Документ 2 «Довідка»
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Добросинсько-Магерівської сільської ради Львівського району Львівської області повідомляє по закупівлі за ID: UA-2023-01-17-012244-а по предмету «Бензин А-95, дизельне паливо (код за CPV ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти): Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у закупівлі за предметом закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо (код за CPV ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти) проводитись не буде. Проте, в ЗУ «Про публічні закупівлі» ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів (замовник працює на майданчику zakupki.prom). Тому треба встановлювати будь який крок в діапазоні від 0.5 до 3 %. За замовчуванням автоматично вказується 1%. Тому згідно закону (приведенням у відповідність тендерної документації і оголошення відкритих торгів у електронній системі закупівель) вказано у тендерній документації пункт 1 розділу 5 крок зниження ціни 0.5%. Якщо замовником не буде вказано крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів, то система на майданчику zakupki.prom не дозволить оголосити закупівлю (додається Документ 1 «скрін екрану з електронної системи»). Також у пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) , шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції згідно пункту 44 Особливостей №1178. Замовник не вимагає від Учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту 44 Особливостей №1178 . Замовник перевірив учасника процедури закупівлі ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» який надав підтвердження відсутності підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції (додається Додаток 2 «довідка про підстав за ст.17 ЗУ Про публ закупівлі.pdf»). За нормою пункту 44 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Одночасно, відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. У пункті 44 абзаці 3 Особливостей №1178 визначено Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. З наведеного, замовник не може вимагати документів від Переможця процедури закупівлі, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону , пункту 44 Особливостей №1178 а перевіряє самостійно. Переможець ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» процедури закупівлі не повинен надавати документи замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону , пункту 44 Особливостей №1178 а замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” . Переможець процедури закупівлі ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» надав документи згідно пунктів 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закон, пункту 44 Особливостей №1178, а також надав документи (хоча замовник не вимагав ), що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої статті 17 Закону. Водночас моніторингом встановлено, що у тендерній документації (пункті 3.1 Додатку №1 до тендерної документації) Замовником встановлено вимогу та визначено спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, що суперечить нормам пунктів 28 та 44 Особливостей №1178. Згідно пункту 44 Особливостей Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тому ця вимога що у тендерній документації (пункті 3.1 Додатку №1 до тендерної документації) встановлена про надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, не може суперечити нормам пунктів 28 та 44 Особливостей №1178 а є їх підтвердженням. Тому замовником встановлено вимогу та визначено спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону. Переможець процедури ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» надав документ про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону ( додається Документ 3 «Довідка») За нормою пункту 40 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» замовник виявив невідповідність, тому написав вимогу про невідповідність в інформації та/або документах: «Прошу подати гарантійний лист, згідно пункту 3 додатку 2 до тендерної документації "Одночасна наявність на об`єкті Учасника: автомобільного бензину А-95 та дизельного пального (подати гарантійний лист)." Вимога про усунення порушення невідповідність зазначена Замовником тільки одна тому зазначено: 1. перелік « гарантійний лист» ; 2. посилання на вимогу «згідно пункту 3 додатку 2 до тендерної документації "Одночасна наявність на об`єкті Учасника: автомобільного бензину А-95 та дизельного пального»: 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник «подати гарантійний лист». Учасником ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» на вимога замовника було надано гарантійний лист "Одночасна наявність на об`єкті Учасника: автомобільного бензину А-95 та дизельного пального (подати гарантійний лист)». Абзацом другим пункту 40 Особливостей №1178 визначено під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (його найменування, марку, модель тощо), що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Подання гарантійного листа "Одночасна наявність на об`єкті Учасника: автомобільного бензину А-95 та дизельного пального (подати гарантійний лист)» не призводить до зміни технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ( до змін його найменування, марку, моделі, маркування, сертифікатів, протоколів випробувань) , незважаючи на те що він прописаний пункту 3 додатку 2 до тендерної документації « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі». Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно наказу Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, тому Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари – бензин А-95, дизельне паливо, класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти. У зв’язку із не стабільністю постачання електричної енергії (не передбаченим відключенням) замовником допущенна техічна помилка не вказано номенклатурні позиції щодо товару. Згідно, наведено вище по закупівлі за ID: UA-2023-01-17-012244-а по предмету «Бензин А-95, дизельне паливо (код за CPV ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти) до відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 пунктів 28 та 44 а також відповідності розгляду тендерної пропозиції а також відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідності вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником пункту 40 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовником дотримано всіх норм законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-02-13 13:27:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178. Встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей №1178.)
Оскарження в суді
Опис: | Відділ освіти Добросинсько-Магерівської сільської ради подав "Позовну заяву" від 16 лютого 2023 року вих. №39 до Львівського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 16 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/380/3496/23 |
Дата відкриття провадження: | 27 лютого 2023 |
Документи:
28 лютого 2023 11:21
|
Електронний підпис |
16 лютого 2023 16:35
|
Електронний підпис |
16 лютого 2023 16:32
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2023 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
417 550,00
UAH з ПДВ
|
417 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Переможець |
417 550,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2023 10:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2023 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 14:22
|
Договір пальне.pdf | укладений |
13 лютого 2023 14:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 | 700 | літр |
49,00
UAH з ПДВ
|
Дизельне пальне | 7300 | літр |
52,50
UAH з ПДВ
|