Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо наливом
Очікувана вартість
34 515 888,00 UAH
UA-2023-02-27-011061-a ● c2ef4289ac384cd2a4648909eb219bca
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, Україна, 01135, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14 |
Контактна особа: |
Калиніна Анастасія Олександрівна 380487759504 anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 20:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 34 515 888,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 172 579,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору відповідно до умов, зазначених в тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Товар за кодом ДК 021:2015 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо наливом)
Закупівлю проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до п.35 Постанови №1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
720062 кілограм
Дизельне паливо наливом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2023
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата поставленої партії Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться Покупцем через Філію, яка фактично отримала Товар, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання оригіналів належним чином оформленого рахунку на оплату партії поставленого Товару (рахунок має містити посилання на номер та дату укладання цього Договору, а також номер і дату відповідних видаткової та товарно-транспортної накладних), підписаних Сторонами видаткової накладної та товарно-транспортної накладної на поставлену партію Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2023 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2023 14:04 |
Тендерна документація зі змінами від 03.03.23.docx | |
03 березня 2023 14:04 |
Перелік змін до ТД від 03.03.23.docx | |
02 березня 2023 12:36 |
Тендерна документація зі змінами від 02.03.23.docx | |
02 березня 2023 12:36 |
Перелік змін до ТД від 02.03.23.docx | |
27 лютого 2023 20:23 |
Тендерна документація від 27.02.2023.docx |
03 березня 2023 14:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 березня 2023 14:04 |
Тендерна документація зі змінами від 03.03.23.docx
|
||||||
03 березня 2023 14:04 |
Перелік змін до ТД від 03.03.23.docx
|
||||||
02 березня 2023 12:36 |
Тендерна документація зі змінами від 02.03.23.docx
|
||||||
02 березня 2023 12:36 |
Перелік змін до ТД від 02.03.23.docx
|
||||||
27 лютого 2023 20:23 |
Тендерна документація від 27.02.2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Місця доставки дизельного палива
Дата подання: 02 березня 2023 15:37
Дата відповіді: 03 березня 2023 10:41
Добрий день. Скажіть, будь ласка, у які місця необхідно буде доставити дизельне пальне та якими об'ємами? Дякую
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання!
Підпунктом 4.3 Розділу I. Загальні положення тендерної документації передбачено, що керуючись п.27 Особливостей, місце поставки товарів – Регіони України на умовах поставки DDP (Інкотермс-2010), за адресами, визначеними у Додатку 1 та Додатку 5 до ТД.
Кількість поставки товарів: згідно з Додатком 1 до ТД.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації загальна кількість товару для постачання - 700 000 кг.
Місце поставки (передачі) товару: Україна, Одеська та Миколаївська області на умовах поставки DDP (Інкотермс-2010), за адресами які будуть зазначені в Замовленні.
Згідно пунктів 5.1 та 5.2 проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації):
5.1. Поставка Товару здійснюється окремими партіями на підставі Замовлень Покупця, отриманих Постачальником протягом строку дії цього Договору.
5.2. Місця та спосіб поставки Товару: Україна, Одеська область (м. Ізмаїл, м. Одеса, м. Чорноморськ; Ізмаїльський р-н, м. Вилкове; Ізмаїльський р-н, м. Кілія; м. Білгород-Дністровський; Ізмаїльський р-н, м. Рені; м. Южне) та Миколаївська область (м. Миколаїв) на умовах поставки DDP (Інкотермс-2010), за адресами які будуть зазначені в Замовленні. Спосіб поставки Товару: «автоцистерна Постачальника – акцизний склад Покупця» та/або «автоцистерна Постачальника – акцизний склад пересувний Покупця» та/або «автоцистерна Постачальника – паливний бак судна Покупця» та/або «автоцистерна Постачальника – паливний бак обладнання чи пристрою Покупця».
Підпунктом 4.3 Розділу I. Загальні положення тендерної документації передбачено, що керуючись п.27 Особливостей, місце поставки товарів – Регіони України на умовах поставки DDP (Інкотермс-2010), за адресами, визначеними у Додатку 1 та Додатку 5 до ТД.
Кількість поставки товарів: згідно з Додатком 1 до ТД.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації загальна кількість товару для постачання - 700 000 кг.
Місце поставки (передачі) товару: Україна, Одеська та Миколаївська області на умовах поставки DDP (Інкотермс-2010), за адресами які будуть зазначені в Замовленні.
Згідно пунктів 5.1 та 5.2 проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації):
5.1. Поставка Товару здійснюється окремими партіями на підставі Замовлень Покупця, отриманих Постачальником протягом строку дії цього Договору.
5.2. Місця та спосіб поставки Товару: Україна, Одеська область (м. Ізмаїл, м. Одеса, м. Чорноморськ; Ізмаїльський р-н, м. Вилкове; Ізмаїльський р-н, м. Кілія; м. Білгород-Дністровський; Ізмаїльський р-н, м. Рені; м. Южне) та Миколаївська область (м. Миколаїв) на умовах поставки DDP (Інкотермс-2010), за адресами які будуть зазначені в Замовленні. Спосіб поставки Товару: «автоцистерна Постачальника – акцизний склад Покупця» та/або «автоцистерна Постачальника – акцизний склад пересувний Покупця» та/або «автоцистерна Постачальника – паливний бак судна Покупця» та/або «автоцистерна Постачальника – паливний бак обладнання чи пристрою Покупця».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-27-011061-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА „АЛЬФА“", Код ЄДРПОУ:41714500
Дата подання: 02 квітня 2023 20:06
Скасування рішення про визначення переможця.
Наявність підстав для скасування рішення про визначення переможця. Повний текст вимоги міститься у листі, що додається.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2023 14:49
Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту пункту 51 Постанови, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений пунктами 52-64 Постанови та передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Також звертаємо увагу, що Замовником у Додатку 1 та Додатку 4 до тендерної документації не встановлено вимог щодо надання учасниками процедури закупівлі паспортів якості на товар, що пропонується до постачання. Документи, надані учасниками на власний розсуд, поза вимогами тендерної документації не розглядаються Замовником. Надання таких документів та наявність в них будь-яких невідповідностей не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника та застосування до них механізму виправлення невідповідностей, передбаченого п. 40 Постанови, оскільки надання цих документів не вимагалось у тендерній документації.
Крім того, тендерна документація не містить імперативної вимоги щодо того через який онлайн сервіс учасниками процедури закупівлі може бути отримано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту пункту 51 Постанови, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений пунктами 52-64 Постанови та передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Також звертаємо увагу, що Замовником у Додатку 1 та Додатку 4 до тендерної документації не встановлено вимог щодо надання учасниками процедури закупівлі паспортів якості на товар, що пропонується до постачання. Документи, надані учасниками на власний розсуд, поза вимогами тендерної документації не розглядаються Замовником. Надання таких документів та наявність в них будь-яких невідповідностей не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника та застосування до них механізму виправлення невідповідностей, передбаченого п. 40 Постанови, оскільки надання цих документів не вимагалось у тендерній документації.
Крім того, тендерна документація не містить імперативної вимоги щодо того через який онлайн сервіс учасниками процедури закупівлі може бути отримано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДЗД-ТРАНС |
31 387 502,58
UAH
|
31 387 502,58
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТАНДАРД ЕЛ ПІ ДЖИ" |
32 899 632,80
UAH
|
32 899 632,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА „АЛЬФА“" |
33 554 889,20
UAH
|
33 554 889,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕГРАЛ ТЕХНОЛОДЖІЗ" |
33 842 914,00
UAH
|
33 842 914,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЙД" |
34 274 951,20
UAH
|
34 274 951,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДЗД-ТРАНС #40066816 |
Відхилено |
31 387 502,58
UAH
|
20 березня 2023 11:20
|
ТОВ "СТАНДАРД ЕЛ ПІ ДЖИ" #44674470 |
Переможець |
32 899 632,80
UAH
|
28 березня 2023 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2023 14:27
|
22-В-АМПУ-23 від 10.04.2023 СТАНДАРТ ЕЛ ПІ ДЖИ ДУ 1.pdf | зміни до договору |
12 травня 2023 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 15:19
|
Договір № 22-В-АМПУ-23 від 10.04.2023 з ТОВ Стандарт ЕЛ ПІ ДЖИ.pdf | укладений |
10 квітня 2023 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а саме погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) внести зміни до Договору шляхом укладення додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 22-В-АМПУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |